Těžba a tavení rud

Kvalitně zpracované návody, které Vám odpoví na otázky ohledně vývoje postavy.
Nejužitečnější: Vedení, Lovecké mise, Vše o koních a jezdeckých zvířatech
Odpovědět
Uživatelský avatar
Fionina
Lv.6
Lv.6
Příspěvky: 27
Registrován: stř 29. zář 2010 9:55:28
Dostal poděkování: 4 poděkování

Vše o těžbě rud a jejich využití

Příspěvek od Fionina » úte 21. pro 2010 18:45:28

Těžbapopis1.jpg
Na obrázku najdete vše co k těžbě patří.
Obrázek

dříve Afron - nyní Fionina
ninja - říše Shinsoo
RytiřiNebes
____________________________
www.rytiri-nebes.cz

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Těžba a tavení rud

Příspěvek od Electrix » sob 14. črc 2012 22:31:49

Obrázek
Každý z vás se jistě za dobu svého hraní setkal s tajemnými a nezodpovězenými otázkami kolem těžby. Co mi přidá krumpáč? Co schopnost těžba? Na čem závisí kolik vytěžím a na čem jak rychle to vytěžím? Kolik mi může padnout rudy? Touto příručkou bych rád odpověděl právě na ně a jako bonus přidal ještě několik užitečných mapek rozložení žil po jednotlivých lokacích.
Obrázek K čemu mi těžba bude?
Jistě nejzákladnější otázka, kterou si každý začátečník klade. Hlavním účelem těžby je získat surovou rudu, ze které u cechovního alchymisty vyrobíte taveninu (na 1 kus taveniny ja potřeba 100 kusů rudy). Taveninami lze pak osadit všechny šperky (náramky, náušnice, náhrdelníky) s tím, že do každého šperku lze dát až tři taveniny současně. Tím se podstatně zlepší základní vlastnosti předmětu.

Úspěšnost tavení
Šance na přetavení se liší podle toho, jestli tavíte u specialisty na danou rudu, nebo u alchymisty jiného zaměření, stejně tak se liší i ceny. Co je ale vždy stejné, je potřebný materiál. Více už v následující tabulce.
ObrázekSpecializovaný alchymistaAlchymista jiného druhu rudy
VlastníCizíJiná říšeVlastníCizíJiná říše
Cena90k100k300k90k100k300k
Šance na
přetavení
75%30%
Potřebné předměty100 kusů dané rudy,
Libovolný kámen ducha +0 až +2
Lze nějak úspěšnost zvýšit?
Ano, například když má hráč aktivní VIP premium, zvyšuje se mu šance u všech pecí o 5 %. Dalším faktorem, který úspěšnost ovlivňuje, jsou PvM Hodnosti (hraničář, dobrodruh, bojovník, dobyvatel). U alchymisty dostanete za každý stupeň hodnosti navíc 1% do procentuální úspěšnosti. Například, pokud budete vojevůdce, budete tavit se 79%, respektive 34% šancí (dle typu pece).

Kde mám ale všechny ty pece najít?
:arrow: Seznam cechovních alchymistů (nemusí být aktuální)

Obrázek Úchytky (sloty)
Než však do šperků taveniny vložíme, je nutné v nich vytvořit tzv. úchytky (angl. slots) - to jsou volné pozice pro vložení tavenin. Toho dosáhnete pomocí Obrázekdiamantu. Ten získáte přetavení 100 kusů diamantového kamene - cena je dvojnásobná, než u běžných tavenin (dle tabulky), na druhou stranu pro tavení není potřeba kámen ducha. Diamant pak jednoduše přesunete na předmět a budete-li mít štěstí, vytvoří se ihned jedna úchytka - šance na její úspěšné vytvoření je 50%. Do takto vytvořených úchytek pak lze vkládat jednotlivé taveniny. I zde se musíte spolehnout na své štěstí (šanci na vložení taveniny do předmětu najdete v tabulce). Pokud selžete, lze samozřejmě jakýkoli postup opakovat, ale musíte si sehnat nové předměty (diamant, tavenina), protože ty použitím zmizí.

Co taveniny zlepšují?
Každá takto přidaná tavenina zvýší všechny základní vlastnosti daného předmětu. Základními vlastnostmi se myslí ty, které má předmět vrozené, aniž by bylo potřeba mu přidávat nějaké bonusy. Například u Obrázek Náušnic z nebeských slz jsou to Inteligence a Šance na kritický zásah. Následující tabulka napoví, v jakých číslech se budou pohybovat hodnoty přidaných tavenin:
Pořadí
taveniny
Zlepšení základních
vlastností*
Doba
trvanlivosti
Šance na
osazení
1.+10%24 hod.90%
2.+10%12 hod.80%
3.+20%6 hod.70%
* Pozn.: Celkový bonus tavenin je dán součtem jejich "bonusů" zaokrouhleným dolů.

Na obrázcích níže se můžete po rozkliknutí podívat, jak takový šperk se sloty a taveninami vypadá. Konkrétně se jedná tři předměty:
  1. Náramek z nebeských slz se třemi otevřenými sloty bez tavenin,
  2. Perlový náhrdelník se třemi otevřenými sloty, z nichž ve dvou jsou už osazeny perly,
  3. Plně osazený Zdobený zlatý náhrdelník.
Obrázky:
ObrázekObrázekObrázek
Systém odpočtu času tavenin
Taveniny se do předmětu osazují postupně v daném pořadí, není tedy možné osadit jako první třetí taveninu a až poté zbylé dvě. S tím souvisí i systém odpočtu času, ten běží vždy pouze u taveniny s nejvyšším pořadovým číslem a dokud tato tavenina nevyprší, ty s nižším číslem se chovají jako "nekonečné". Po vypršení se na místě tavení opět objeví prázdný slot a je možné ihned vložit novou taveninu.
:idea: Tohoto poznatku lze v praxi využít k prodloužení trvanlivosti tavenin. Pokud totiž necháte např. druhou taveninu doběhnout až na konec životnosti, ale těsně před jejím vypršením do předmětu doplníte třetí, získáte tím nejen plných 6 hodin na třetí tavenině, ale i dalších 12 hodin na tavenině druhé. Hra si totiž nepamatuje, s jakým časem minulá tavenina skončila.
:!: Pozor! Při vypršení taveniny ve špercích dochází ke zrušení efektu štítu s ochranou proti bezvědomí. Je třeba jej znovu sundat a nasadit pro jeho opětovné zprovoznění.
Seznam tavenin:
ŽílaRudaTaveninaPoužití taveniny
Obrázek
Diamantová žíla
Obrázek
100x
Diamantový kámen
Obrázek
1x
Diamant
Tvorba úchytek ve špercích,
Ďáblova rokle (16.p.)
Obrázek
Jantarová žíla
Obrázek
100x
Jantarová ruda
Obrázek
1x
Jantar
Vylepšování šperků
(ruda i tavenina),
Ďáblova rokle (17.p.)
Obrázek
Fosilní dřevo
Obrázek
100x
Fosilní kmen
Obrázek
1x
Fosilní dřevo
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení dřevěných šperků,
Ďáblova rokle (0.p.)
Obrázek
Měděná žíla
Obrázek
100x
Měděná ruda
Obrázek
1x
Měď
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení měděných šperků,
Ďáblova rokle (1.p.)
Obrázek
Stříbrná žíla
Obrázek
100x
Stříbrná ruda
Obrázek
1x
Stříbro
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení stříbrných šperků,
Ďáblova rokle (2.p.)
Obrázek
Zlatá žíla
Obrázek
100x
Zlatá ruda
Obrázek
1x
Zlato
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení zlatých šperků,
Ďáblova rokle (4.p.)
Obrázek
Nefritová žíla
Obrázek
100x
Nefritová ruda
Obrázek
1x
Nefrit
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení nefritových šperků,
Ďáblova rokle (6.p.)
Obrázek
Naleziště ebenu
Obrázek
100x
Ebenová ruda
Obrázek
1x
Eben
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení ebenových šperků,
Ďáblova rokle (7.p.)
Obrázek
Stoh mušlí
Obrázek
100x
Kus perly
Obrázek
1x
Perla
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení perlových šperků,
Ďáblova rokle (8.p.)
Obrázek
Žíla bíleho zlata
Obrázek
100x
Ruda s bílým zlatem
Obrázek
1x
Bílé zlato
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení bílozlatých šperků,
Ďáblova rokle (10.p.)
Obrázek
Křišťálová žíla
Obrázek
100x
Křišťálová ruda
Obrázek
1x
Křišťál
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení křišťálových šperků,
Ďáblova rokle (12.p.)
Obrázek
Žíla křemene
Obrázek
100x
Křemenová ruda
Obrázek
1x
Ametyst
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení ametystových šperků,
Ďáblova rokle (13.p.)
Obrázek
Žíla nebeských slz
Obrázek
100x
Ruda nebeských slz
Obrázek
1x
Nebeské slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení nebeských šperků,
Ďáblova rokle (15.p.)
Speciální
Obrázek
Krystal
Obrázek
Cidonijské krystaly
Kang-miu:
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
10x Cidonijské krystaly
5x Cidonijský písek
1x Bílá perla
1-3x Modrá/červená perla
Obrázek Obrázek
Výroba spinelů
Obrázek
(zručnost)
Ve výhni:
Obrázek
1x Běžná tavenina
Obrázek
1x Zdobená tavenina
Všechny typy:
Obrázek Zdobené dřevo
Obrázek Zdobená měď
Obrázek Zdobené stříbro
Obrázek Zdobené zlato
Obrázek Zdobený nefrit
Obrázek Zdobené eben. dřevo
Obrázek Zdobené perly
Obrázek Zdobené bílé zlato
Obrázek Zdobený křišťál
Obrázek Zdobený ametyst
Obrázek Zdobené nebes. slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení zdobených šperků
Všechny typy:
Obrázek Obrázek Obrázek Dřevěné
Obrázek Obrázek Obrázek Měděné
Obrázek Obrázek Obrázek Stříbrné
Obrázek Obrázek Obrázek Zlaté
Obrázek Obrázek Obrázek Nefritové
Obrázek Obrázek Obrázek Ebenové
Obrázek Obrázek Obrázek Perlové
Obrázek Obrázek Obrázek Bílozlaté
Obrázek Obrázek Obrázek Křišťálové
Obrázek Obrázek Obrázek Ametysové
Obrázek Obrázek Obrázek Slzové
Obrázek
(zručnost)
Ve výhni:
Obrázek + Obrázek
1x Ruda nebeských slz
1x Kámen ducha +3
Obrázek
1x Dračí slzy
Obrázek Obrázek Obrázek
Osazení dračích šperků
Co potřebuji k těžbě?
Těžba je standartní schopnost každé postavy ve hře Metin2 Ekura, podobně jako třeba schopnost jízdy na koni, nebo schopnost proměnit se v příšeru. A stejně jako ostatní schopnosti se trénuje knihami.
Obrázek Kniha těžby
V případě této schopnosti se používá stále jeden typ knihy pro trénování všech úrovní, ať už trénujete základní (1-20), pokročilou (M1-M10), nebo expertní (G1-P) těžbu. Platí také, že pro zlepšení o jednu úroveň vždy stačí přečíst jednu knihu těžby. S úrovní těžby se zvedá vaše šance na vytěžení rudy (viz následující tabulka). Schopnost jako takovou můžete trénovat na jakémkoli levelu.
Úr. těžby1-45-89-1213-1617-M1M2-M5M6-M9M10-G3G4-G7G8-G10P
Šance +1%2%3%4%5%6%7%8%9%10%11%
:idea: Úroveň těžby má vliv i na počet vykopaných Elixírů změny při questu z Mapy pokladů.
:idea: Úspěšnost přečtení této knihy je 50%, pokud použijete soustředěné čtení, dosahuje 75%.
Obrázek Krumpáč
Krumpáč vám hra dovolí poprvé nasadit až na levelu 30. Seženete ho v druhé vesnici poblíž náměstí, u postavy Deokbae (ObrázekJayang 582;561, ObrázekBokjung 466;321, ObrázekBakra 515;322).

Ač povoláním dřevorubec, tento zjevně zkušený horník je klíčovou postavou celého tréninkového procesu. Nejen, že Vám prodá Váš vůbec první krumpáč, ale kdykoli budete chtít krumpáč vylepšit, musíte opět zajít za ním. Vylepšením se Vám zvýší šance na spadnutí rudy při každém kopání. Samotný krumpáč má, stejně jako většina ostatních předmětů ve hře, deset stupňů kvality - od +0 až po +9. Čím vyšší stupeň krumpáče, tím větší šance na vypadnutí rudy. Na každém stupni začínáme od nuly a je předem určený počet bodů, kterých je nutno dosáhnout, aby bylo možné krumpáč vylepšit. Za každé kopání získáte jeden tento bod, ať už je úspěšné, nebo nikoli.
Úroveň krumpáče+0+1+2+3+4+5+6+7+8+9
Potřebných bodů
(na další úroveň)
6001.2002.4004.8009.60019.20038.40076.800153.600-
Šance na vylepšení100%
Šance vypadnutí +23%25%28%31%35%40%46%52%60%70%
Prodejní cena
u Deokbae
80k1kk5kk10kkNení v nabídce
Pro zlepšení krumpáče je tedy potřeba naplnit jeho ukazatel bodů na maximum a donést ho Deokbae.
:idea: Úroveň krumpáče má pravděpodobně vliv i na počet vykopaných Elixírů změny při questu z Mapy pokladů.
Kde najdu rudné žíly?
Tou nejlukrativnější lokací k těžbě je bezpochyby Kouzelný důl. Dostanete se do něj přes Rozcestí králů a najdete zde všechny typy rud, které se nacházejí na serveru Ekura. A aby jste se za nimi nemuseli nikam honit, jsou navíc seřazené postupně tak, jak jdou podle levelu šperků.
Obrázek Vyvolávače rudné žíly
Mimo níže vypsané oblasti lze žílu vyvolat kdykoli pomocí Vyvolávače rudné žíly. Tento předmět lze získat dropem ze všech příšer. Každý z nich je na jedno použití a umožňuje objevení jednoho typu žíly (poznáte dle názvu), přičemž lze dropem získat všechny druhy vyvolávačů, kromě jantarové žíly. Žíla po vyvolání vydrží 7 až 15 minut, poté zmizí.
:idea: Více stejných vyvolávačů lze stohovat v inventáři na sebe.
:idea: Výkupní cena těchto vyvolávačů u obchodnice je 100k.

Seznam lokací
Následující abecedně seřazený výčet zahrnuje všechny lokace, ve kterých lze na serveru Ekura nalézt rudné žíly. Barevnými čtverečky jsou na jednotlivých mapách vyznačeny jejich možné polohy, přičemž:
  • V každém z čtverečků se může objevit libovolná žíla ze seznamu k dané mapě.
  • Pokud se čtverečky překrývají, nebo jsou tmavší, znamená to, že v dané lokalitě se může nacházet více rudných žil.
  • Šance u daného typu žíly vyjadřuje, s jakou pravděpodobností se objeví právě tento typ (normováno na 100%).
  • Žíla se samozřejmě neobjeví ve vodě, ani uprostřed náměstí, toto si hra hlídá. Některé čtverečky je tak potřeba brát s rezervou a ty části zasahující např. do vody si odmyslet.
  • Políčko "respawn" vyjadřuje, po jaké době si server kontroluje, jestli jsou žíly stále na místě. Jinak se životnost žil pohybuje náhodně v rozmezí 7-15 minut od objevení, nezávisí tedy na vytěženém množství rudy. V některých ložiscích se tak může stát, že po většinu času žádná ruda dostupná nebude.
První města: :chunjo: Joan, :jinno: Pyungmoo :shinsoo: Yongan
V prvním městě každé říše je nejvyšší koncentrace následujících rudných žil: diamanty, fosilní dřevo a měď.
Joan - mapa:
Joan
Joan
Pyungmoo - mapa:
Pyungmoo
Pyungmoo
Yongan - mapa:
Yongan
Yongan
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance15%30%25%17%13%
Respawn3555-3675 sekund
Druhá města: :chunjo: Bokjung, :jinno: Bakra a :shinsoo: Jayang
V druhých říšských vesnicích se na své přijdou především dobrodruzi vyhledávající ložiska stříbra.
Bokjung - mapa:
Bokjung
Bokjung
Bakra - mapa:
Bakra
Bakra
Jayang - mapa:
Jayang
Jayang
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3555-3665 sekund
Cechovní oblasti: :chunjo: Waryong, :jinno: Imha a :shinsoo: Jungrang
Cechovní oblasti všech říší jistě zaujmou kopáče, toužící objevit stohy mušlí.
Waryong - mapa:
Waryong
Waryong
Imha - mapa:
Imha
Imha
Jungrang - mapa:
Jungrang
Jungrang
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3600 sekund
Hora Sohan
Zalíbení v této zasněžené krajině najdou hlavně dobrodruzi, vyhledávající žíly křemenu, křišťálu a bílého zlata.
Mapa:
Hora Sohan
Hora Sohan
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance8%11%11%16%22%27%5%
Respawn3575-3705 sekund
:fight: Kolonie Cidonia
Na této mapě, určené převážně k soubojům mezi hráči, lze nalézt speciální žílu zvanou Krystal, jejíž úlomky (tzv. Cidonijské krystaly) lze použít k výrobě Spinelů a následně osazení Raznice.
Mapa:
Kolonie Cidonia
Kolonie Cidonia
Typ žílyObrázek
Šance100%
Respawn240-300 sekund
:arrow: Kouzelný důl
Jak už bylo v úvodu kapitoly naznačeno, jedná se o lokaci určenou speciálně k těžbě rudy, ty jsou navíc v oblasti seřazeny tak, jak jdou za sebou podle levelu použití šperků. Ostatní lokace strčí do kapsy ve všech ohledech, takže těžbu zde nemohu doporučit pouze dobrodruhům, kterým z nějakého důvodu příliš snadné herní mechanismy nevyhovují.
Mapa:
Kouzelný důl
Kouzelný důl
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%100%
Respawn~120 sekund
Ohnivá země
Tato oblast je výjimečná svým hojným výskytem nebeských slz.
Mapa:
Ohnivá země
Ohnivá země
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance13%11%11%16%22%27%
Respawn3550-3610 sekund
Temný Chrám
Starodávný chrám jistě není svou rozlohou a vzdáleností ložisek vhodný pro dobrodruhy bez jezdeckého zvířete, najdete zde však všechny pokročilejší druhy rudných žil. Ty jsou navíc díky jednoduchému terénu snadno k nalezení.
Mapa:
Temný chrám
Temný chrám
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance10%10%10%15%20%20%15%
Respawn3575-3705 sekund
Údolí orků
V této oblasti se těžba vyplatí především těm, kteří hledají žíly nefritu a zlata. Žíly se zde hledají snadno, protože mají velice malý rozptyl respawnu.
Mapa:
Údolí orků
Údolí orků
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance13%26%22%17%13%9%
Respawn3550-3645 sekund
Velká poušť
Oblast, poskytující vynikající pravděpodobnost výskytu ebenu, perel a bílého zlata.
Mapa:
Velká poušť
Velká poušť
Typ žílyObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Šance11%11%16%17,5%17,5%16%11%
Respawn3575-3655 sekund

Kolik toho vytěžím?
Máme tedy v ruce krumpáč, u nohou žílu a v očích pevné odhodlání, stačí jen kliknout a těžba sama započne. Během této doby není třeba hru nijak ovládat, až postava těžební cyklus dokončí, v chatu se Vám pouze objeví zpráva a o úspěchu, nebo neúspěchu. V tom prvním případě navíc na zem ve Vašem okolí spadne několik kousků rudy.

Šance na vykopání
Čas, který uběhne mezi kliknutím a dokončením těžby je čistě náhodný a hráč jej tedy nemůže nijak ovlivnit (10 až 30 sekund). Co však ovlivnit lze, je šance na vytěžení rudy. Ta se odvíjí od úrovně těžby a především kvality krumpáče, přičemž může dosahovat hodnot 23 až 81%. Přesné hodnoty najdete v tabulkách výše (kapitola Krumpáč a Kniha těžby).

Množství vytěžené rudy
Tím se dostáváme k množství vytěžené rudy a hned ze začátku musím některé z Vás zklamat, protože ani tento faktor nemůže hráč ovlivnit a řídí se pouze náhodou. Avšak ne jen tak ledajakou, celý rozsah možného vytěžitelného množství 1 až 90 kusů je totiž rozdělen na několik intervalů. Více už napoví následující tabulka.
Šance20%30%20%15%5%4%3%2%1%
Kusů rudy1-1011-2021-3031-4041-5051-6061-7071-8081-90
Kusů prům.25
Kolik přesně kusů vytěžíte v daném rozsahu pak vybere náhoda. Jednoduchou matematikou teď dojdeme k výsledku, že pokud je těžba úspěšná, vykopeme průměrně 25 kusů dané rudy.

Celkem za hodinu
Shrneme-li tedy poznatky z předchozích odstavců do jedné věty, pak lze říct, že každá postava s krumpáčem +3 vykope v Kouzleném dole průměrně asi 1522 kousků rudy za hodinu intenzivního kopání. Z nich pak průměrně přetaví 11 kusů taveniny.
Výpočet:
:arrow: Počet kopání za hodinu:
Hodina má 3600 sekund;
žíla vydrží průměrně 11 minut (660 sekund);
po zmizení žíly se průměrně čeká 60 sekund (respawn v dole je 120s), můžete ale změnit CH čímž pár sekund ušetříte;
kopání trvá v rozmezí 10-30 sekund (průměr 20s);
před zmizením žíly vyjde průměrně 10 sekund kopání naprázdno;
pauza mezi vykopáním a dalším spuštěním je počítána 2,5 sekundy.

{[3600 / (660+60+10)] * 660} / {20 + 2,5} ≈ 145

:arrow: Počet vykopaných kusů za hodinu:
Počet kopání za hodinu je dle minulého výpočtu 145;
šance na vykopání rudy je s krumpáčem +3 a těžbou P rovna 42%;
průměrný počet vykopaných kusů je 25;

145 * 0,42 * 25 ≈
1522 kusů
Protože samotný proces těžby by se dal označit za poměrně fádní, doporučuje se kopat rudu s více postavami současně, dosáhnete tak mnohem lepších výsledků za stejný čas. Ti zdatnější z Vás mohou v druhém okně třeba i dropovat, nebo provádět jiné komplikovanější činnosti, to je jen na Vás :).

Kapitolu těžby jsem tímto myslím vyčerpal, takže mi nezbývá, než se s Vámi rozloučit, poděkovat za trpělivost a popřát hodně štěstí v kopání a tavení rudy ;-).

Poděkování za pomoc s návodem patří těmto lidem: Santera, Johanides, Taznovejsi, qweqwe.
Seznam změn:
8.11.2014 Aktualizace návodu
19.5.2014 Doplnění úvahy o průměrném počtu vykopaných kusů, děkuji lambass147.
21.5.2013 Oprava receptů pro tvorbu zdob. tavenin.
20.5.2013 Doplnění návodu o zdobené taveniny, opravení těžby a přidána krystalová žíla.
Naposledy upravil(a) Electrix dne ned 22. črc 2012 20:35:52, celkem upraveno 43 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Hodnoty tavenin ve špercích

Příspěvek od Chyu » stř 03. pro 2014 15:12:59

Zdravím, z doby testování na VTS jsem našel mnou vytvořenou tabulku s hodnotami tavenin šperků, možná by to mohlo někoho zajímat, tak mě napadlo to dát sem do návodů. :)
Náhrdelníky:
[td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]8[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]9[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1%[/td][td]2%[/td][td]4%[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3[/td][td]6[/td][td]13[/td][td]Průměrná škoda[/td][td]1[/td][td]2[/td][td]4[/td][td]Rychlost kouzel[/td][td]3%[/td][td]7%[/td][td]14%[/td]
Testování hodnot u tavenin náhrdelníků
Dřevěný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti zapálení1%2%4%
Měděný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti blesku1%2%4%
Stříbrný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti větru1%2%4%
Zlatý náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti šípům1%2%4%
Nefritový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+3
Ebenový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+3
Perlový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+3
Náhrdelník z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+3
Křišťálový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+5%+11%+22%
Ametystový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Náhrdelník z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na pronikavý zásah2%4%8%
Zdobený dřevěný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti zapálení2%4%8%
Zdobený měděný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti blesku2%4%8%
Zdobený stříbrný náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti větru2%4%8%
Zdobený zlatý náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti šípům2%4%8%
Zdobený nefritový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+3
Zdobený ebenový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Zdobený perlový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Zdobený náhrdelník z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Zdobený křišťálový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+8%+17%+34%
Zdobený ametystový náhrdelník+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+8%+17%+34%
Zdobený náhrdelník z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na pronikavý zásah2%5%10%
Náhrdelník z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%3%7%
Šance obnovit MB1%3%7%
Náramky:
[td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+3[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+2[/td][td]+4[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+3[/td][td]+6[/td][td]Rychlost útoku[/td][td]+1[/td][td]+4[/td][td]+8[/td]
Testování hodnot u tavenin náramků
Dřevěný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. vytrvalost+50+100+200
Měděný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+18+36+72
Stříbrný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+120+240+480
Zlatý náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti jedu1%2%4%
Nefritový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit MB1%2%3%
Ebenový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%2%3%
Perlový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+50+100+200
Náramek z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+180+360+720
Křišťálový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Ametystový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+5%+11%+22%
Náramek z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na kritický zásah1%2%4%
Zdobený dřevěný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. vytrvalost+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený měděný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. MB+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený stříbrný náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+250+500+1000
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený zlatý náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Odolnost proti jedu1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený nefritový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit MB1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený ebenový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance obnovit ZB1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Zdobený perlový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance převzít MB1%2%5%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance převzít ZB1%2%5%
Poškození schopností1%2%3%
Křišťálový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení ZB+8%+17%+34%
Poškození schopností1%2%3%
Ametystový náramek+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Obnovení MB+8%+17%+34%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na kritický zásah1%3%6%
Poškození schopností1%2%3%
Náramek z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Max. ZB+300+600+1200
Odolnost proti poškození schopností1%2%4%
Náušnice:
Testování hodnot u tavenin náušnic
Dřevěné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+4
Měděné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Stříbrné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Zlaté náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Nefritové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+4
Max. MB+35+70+140
Ebenové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+4
Max. ZB+165+330+660
Perlové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+4
Obnovení MB+2%+5%+11%
Náušnice z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+4
Obnovení ZB+2%+5%+11%
Křišťálové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+1+2+5
Obrana+1+2+4
Ametystové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+5
Hodnota útoku124
Náušnice z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+5
Šance na kritický zásah1%2%3%
Zdobené dřevěné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+5+10
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené měděné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené stříbrné náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené zlaté náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+1+2+5
Silný proti příšerám1%2%5%
Zdobené nefritové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+4+8
Max. MB+250+500+1000
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené ebenové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Síla+2+4+8
Max. ZB+250+500+1000
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené perlové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+2+4+8
Obnovení MB+5%+11%+22%
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené náušnice z bílého zlata+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
inteligence+2+4+8
Obnovení ZB+5%+11%+22%
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené křišťálové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Pohyblivost+2+4+8
Obrana+2+5+10
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené ametystové náušnice+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Životní energie+2+4+8
Hodnota útoku2510
Silný proti příšerám1%2%3%
Zdobené náušnice z nebeských slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Inteligence+2+4+8
Šance na kritický zásah1%2%4%
Silný proti příšerám1%2%3%
Náušnice z dračích slz+9První taveninaDruhá taveninaTřetí tavenina
Šance na bezvědomí1%2%4%
Hodnota útoku102040
Průměrná odolnost proti škodě1%2%4%

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting