Bonusy, část II. - Seznam bonusů

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Bonusy, část II. - Seznam bonusů

Příspěvek od Electrix » stř 05. říj 2011 21:30:49

Bonusy, část II. - Seznam bonusů
Seznam a popis bonusů:

:idea: V seznamu bonusů jsou uváděny vždy jen maximální možné hodnoty unikátních bonusů, přičemž každý bonus má však 5 různých hodnot (více v první části tohoto návodu). Příslušná číselná řada je u každého bonusu označena zkratkou Řx, kde x je číslo dané řady.
Zde je jejich seznam:
  • Ř1: 1, 2, 3, 4, 5;
  • Ř2: 1, 2, 3, 5, 8;
  • Ř3: 1, 2, 3, 5, 10;
  • Ř4: 2, 4, 6, 8, 12;
  • Ř5: 2, 4, 6, 10, 15;
  • Ř6: 2, 4, 6, 8, 20;
  • Ř7: 2, 4, 6, 10, 20;
  • Ř8: 4, 6, 10, 15, 20;
  • Ř9: 4, 8, 12, 20, 30;
  • Ř10: 5, 10, 15, 30, 50;
  • Ř11: 500, 500, 1000, 1500, 2000;
  • Ř12: 1, 2, 3, 6, 10;
  • Ř13: 3, 5, 8, 13, 20.
:idea: U předmětů, jejichž level použití, nebo vrozené vlastnosti se mění s „+“ je vždy uvedena hodnota pro „+9“. Hodnoty pro jiná „+“ lze zjistit po rozkliknutí v průvodci.
:idea: Jednotlivé hodnoty u kouzel a podpůrných schopností jsou vždy uváděny pro úroveň P.
:idea: U šperků jsou uvedeny dvě hodnoty - první bez přidaných tavenin, druhá s plnými sloty. Ty dávají při plném osazení +40% základu, nejméně však +3 jednotky daného bonusu.
:idea: Pokud je u některé položky uveden za hodnotou název v [hranatých] závorkách, znamená to, že se předmět dal získat jen během příslušného eventu.
:idea: Bonusy jsou rozděleny na 3 druhy - útočné, obranné a ostatní. V těchto částech jsou pro větší přehlednost abecedně seřazeny a jsou u nich uvedena i klíčová slova. Pro hledání určitého bonusu a jeho funkce lze použít také klávesovou zkratku Obrázek.

Obsah:
Útočné bonusy
Obranné bonusy
Ostatní bonusy


Obrázek Útočné bonusy:
Hodnota útoku je bonus, který zvyšuje fyzickou hodnotu útoku postavy. Nepřímo se tak zvyšuje síla tělesného útoku (tzv. seku) a také síla všech fyzických kouzel. V proměně je potřeba rozlišovat hodnotu útoku danou statusovými body a zbraní a poté hodnotu bonusovou. Poslední jmenovaná totiž na výpočet poškození v proměně nemá vliv. Výjimkou v tomto pravidle je skupinová vlastnost Určit útočníka, která poškození v proměně navyšuje.
:idea: Hodnotu útoku ovlivňují statusové body (kromě vitality) a to dle následující tabulky:
Závislost hodnoty útoku na statusech postavy
Typ postavyStatus
Postava bez proměnyPostava v proměně
SILPOHINTSILPOHINT
VálečníkAura+2,0--+2,0--
Mentál
NinjaDýky+1,333+0,666-+2,0--
Luk
SuraWP+2,0--+2,0--
BM--+2,0
ŠamanDračí+1,333-+0,666--+2,0
Healer
:idea: Hodnota útoku zbraně se násobí dvěma, přičemž se zde však pracuje se dvěma složkami.
:idea: Status POH ovlivňuje také útočnou konstantu Odkaz v novém okněAR, která hraje důležitou roli ve výpočtu celkové hodnoty útoku.
:idea: Hodnota útoku je dále navyšována úrovní postavy a to 2 body za každý level (včetně levelu 1).
:idea: Ačkoli běžná hodnota útoku (např. Zelenkavý elixír) v proměně vliv nemá, hodnota útoku v procentech (např. biolog 80) se na poškození pozitivně projeví.
Rovnocenné bonusy: :!: Modrou rosu a Zelenkavý elixír nelze kombinovat.
Korespondující PvP bonus: Hodnota útoku +75.
Jako unikátní bonus (Ř10) lze osadit do: Brnění +50.
Magická hodnota útoku je bonus, který zvyšuje status Útok magií postavy. Nepřímo se tak zvyšuje síla všech magických kouzel a také množství vyléčeného ZB u schopnosti Ošetřit (šaman léčitel).
:idea: Magickou hodnotu útoku lze zvyšovat statusem INT.
Rovnocenné bonusy: Vliv na podpůrná kouzla:
  • Obrázek Ošetřit: +1 MHÚ = +7,5 ZB.

Poškození schopností je bonus, který zvyšuje poškození kouzlem nepříteli o přesně dané procento. Ovlivňuje poškození jak magickými, tak fyzickými kouzly. Je vždy posledním prvkem ve výpočtu. I přesto, že se u zbraní jedná o unikátní bonus, nelze jej odstranit točením, je v těchto předmětech napevno uchycen, lze pouze změnit jeho hodnotu. V případě, že se jeho hodnota rovná nule, ze zbraně zmizí a nahradí ho jiný náhodný bonus. Při novém točení se ale opět objeví. Při vysokém poškození schopností je většinou velice nízká průměrná škoda a naopak, nemusí to ale být pravidlem. Přesnější postup výpočtu lze nalézt v popisu bonusu Průměrná škoda.
:idea: Poškození schopností může být v intervalu -28% až +29% (výpočet viz průměrná škoda).
:idea: Nejvyšší známé poškození schopností na Ekuře je 29%.
:idea: Celkové poškození schopností je rovno součtu všech těchto bonusů.
Rovnocenné bonusy:
Jako unikátní bonus se vyskytuje u: zbraní Lv. 30, 57, 75 a 108 (-28% až +29%).
Průměrná škoda je bonus, který zvyšuje Vaše přímé tělesné poškození nepříteli o přesně dané procento. Je vždy posledním prvkem ve výpočtu. I přesto, že se u zbraní jedná o unikátní bonus, nelze jej odstranit točením, je v těchto předmětech napevno uchycen, lze pouze změnit jeho hodnotu. V případě, že se jeho hodnota rovná nule, ze zbraně zmizí a nahradí ho jiný náhodný bonus. Při novém točení se ale opět objeví. Při vysoké průměrné škodě je většinou nízké poškození schopností a naopak, nemusí to ale být pravidlem.
Postup výpočtu průměrné škody z poškození schop.:
Při točení zbraně s průměrnou škodou dochází vždy k novému losování tohoto bonusu, společně s bonusem poškození schopností. Následující odstavec přibližně popisuje, jakým způsobem ke generování dochází.

U zbraně vždy dojde nejprve k vygenerování poškození schopností, z tohoto čísla se pak podle daného vzorce vypočítá průměrná škoda. Poškození schopností je vylosováno pomopcí upravené Odkaz v novém okněGaussovy funkce:

Kód: Vybrat vše

//Přepis gaussovy funkce do programovacího jazyka C
int gauss_random () {
  double v1;
  double v2;
  double s;
  do {
    v1 = 2.0 * random(-1, 1);
    v2 = 2.0 * random(-1, 1);
    s = v1 * v1 + v2 * v2;
  } while (s < EPSILON && s >= 1.0);
 
  return (5.0 * (v1 * sqrt(-2.0 * log(s) / s))) + 0.5;
} 
Zatím jsem nijak nezkoumal vzorec pro zpětné získání šance na určité hodnoty, ale jednoduché losování si můžete vyzkoušet Odkaz v novém oknězde. To je tedy poškození schopností, teď už k samotnému výpočtu průměrné škody. Ten se liší ve tří různých intervalech:
  1. První dva platí pro poškození -21% a méně a také +21% a více a říká, že:

    Kód: Vybrat vše

    PRUMKA = - 2*POSKOZENI + NÁHODA(1,5)
  2. Ten druhý platí pro všechny ostatní případy (tedy poškození mezi -20 a +20%):

    Kód: Vybrat vše

    PRUMKA = - 2*POSKOZENI + NÁHODA(1,4) + NÁHODA(-8,8) + NÁHODA(-8,8)
Je tedy patrné, že většinou bude průměrná škoda přibližně dvojnásobkem poškození, v druhém případě se od něj ale může velice výrazně odchýlit.
:idea: Průměrná škoda může být v intervalu -55% až +61%.
:idea: Nejvyšší známá průměrná škoda na Ekuře je 60%.
:idea: Cíl může průměrnou škodu útočníka snížit, pokud má bonus Průměrná odolnost proti škodě.
:idea: Celková průměrná škoda je poté rovna součtu všech těchto bonusů.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus se vyskytuje u: zbraní Lv. 30, 57, 75 a 108 (-55% až +61%).
Silný proti (ezoterikům, orkům, neusmrceným, ďáblu, zvířatům) je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti jednotlivým třídám příšer.
:idea: Tento bonus má vliv jak na škodu přímou tělesnou, tak na poškození kouzly, ať už jsou fyzická, nebo magická.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř7) lze osadit do:
  • Náramku 20%;
  • Náušnic 20%;
  • Přilby 20%;
  • Štítu 20%;
  • Zbraně 20%;
  • Vzhledu zbraně 20%.

Silný proti ještěrům je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti příšerám v Kolonii Cidonia. Bonus se kromě číselné řady nijak neliší od jiných bonusů typu „Silný proti“ (více zde).
Jako unikátní bonus (Ř13) lze osadit do:
  • Náramku 20%;
  • Náušnic 20%;
  • Přilby 20%;
  • Štítu 20%;
  • Zbraně 20%;
  • Vzhledu zbraně 20%.

Silný proti lidem je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti všem hráčským postavám. Účinkuje také na některé druhy monster (např. Ogři, liliputé ve Swampu, Askerové v Entarianu).
:idea: Tento bonus má vliv jak na škodu přímou tělesnou, tak na poškození kouzly, ať už jsou fyzická, nebo magická.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
  • Náramku 10%;
  • Náušnic 10%;
  • Přilby 10%;
  • Štítu 10%;
  • Zbraně 10% (kromě zbraní s tímto vrozeným bonusem);
  • Vzhledu zbraně 5%.

Silný proti příšerám je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky (tělesné, magické i fyzické) proti všem příšerám a meteorům.
:idea: Tento bonus má vliv jak na škodu tělesnou, tak na poškození kouzly, ať už jsou fyzická, nebo magická.
Rovnocenné bonusy: Korespondující PvP bonus: Silný proti příšerám +10%.
Silný proti válečníkům (surům, ninjům, šamanům) je bonus zvyšující veškeré Vaše útoky proti hráčům daného typu.
:idea: Tento bonus má vliv jak na škodu tělesnou, tak na poškození kouzly, ať už jsou fyzická, nebo magická.
Rovnocenné bonusy: Korespondující PvP bonus: Silný proti válečníkům +10% (surům, ninjům, šamanům).

Obrázek Obranné bonusy:
Obrana je bonus, který snižuje veškeré tělesné a fyzické poškození od soupeřů v PvP a veškeré poškození od monster v PvM. Kromě bonusů ji je možné zlepšit i zvyšováním Vitality a levelu postavy (obojí v poměru 1:1).
:idea: Se zvyšující se obranou stoupá velikost průniku, proto je třeba nalézt vhodný kompromis podle situace.
Rovnocenné bonusy: :!: Bílou rosu a Bílý elixír nelze kombinovat.
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Bot +15 (kromě bot Lv. 59 a 80);
  • Přilby +15;
  • Zbraně +15.

Průměrná odolnost proti škodě (alias obrana útokem, fyzická odolnost) je bonus, který snižuje poškození tělesnými útoky a výstřely šípu soupeře o dané procento. Jedná se o ekvivalent průměrné škody, pouze tento bonus působí v opačném směru, takže se od soupeřovy průměrné škody odečítá.
:idea: Bonus je plně funkční jak v PvM, tak v PvP.
Rovnocenné bonusy:
Odolnost proti dýkám je bonus, který snižuje poškození od ninji, útočícího dýkou. Jedná se jak o poškození tělesným útokem, tak kouzly léčka, bleskový útok a víření kordů.
:!: Pozor! Nesnižuje poškození kouzlem Jedovatý oblak, ani žádným kouzlem ninji dálkového.
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Bot 15%;
  • Náhrdelníku 15%;
  • Náušnic 15%.

Odolnost proti Keskirům je bonus, který snižuje poškození od všech příšer sorty „Keskirů“ v Entarianu a také poškození Démona ve sféře (úkol „Svatyně čtyř živlů“). Vztahuje se na veškeré útoky těchto monster.
Rovnocenný bonus
Odolnost proti magii je obranný bonus, který snižuje poškození kouzly BM sury, obou typů šamanů a také Jedovatým oblakem ninji dýkaře. Snižuje také poškození některých monster, která útočí magií.
:idea: V PvM tento bonus snižuje především poškození všech příšer v Temném vězení (Cave 3) a také některých příšer v Haegeronu.
Rovnocenné bonusy:
  • Jako vrozené vlastnosti předmětů:
  • Obrázek Zelená rosa (+8-20% na 1-10 minut) [Soutěž OX].
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15% (kromě brnění Lv. 70);
  • Náramku 15%;
  • Přilby 15%.

Odolnost proti mečům je bonus, který snižuje poškození od obou válečníků, pokud útočí jednoruční zbraní (jak seky, tak poškození kouzlem). Dále snižuje poškození kouzly Dračí vír a Rána prstem u zbraňového sury a tělesné poškození od obou surů, příp. ninji s mečem.
:!: Pozor! Nesnižuje poškození kouzly od BM sury, ani poškození kouzlem Obrázek Zrušit kouzlo u zbraňového sury.
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Bot 15%;
  • Náhrdelníku 15%;
  • Náušnic 15%.

Odolnost proti monstrům je bonus, který snižuje poškození od všechy typů příšer. Snižuje tedy účinnost jak fyzických, tak magických a dálkových útoků a také všech kouzel monster.
Rovnocenný bonus je vrozený v následujících předmětech:
Odolnost proti obouručním je bonus, který snižuje poškození od všech válečníků, útočících obouruční zbraní. Snižuje jak poškození tělesným útokem, tak poškození kouzlem.
:!: Pozor, hole šamanů se řadí mezi zvony, nikoli obouruče!
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Bot 15%;
  • Náhrdelníku 15%;
  • Náušnic 15%.

Odolnost proti poškození schopností je bonus, který zvyšuje Vaši odolnost proti všem kouzlům (fyzickým i magickým), jinými slovy snižuje jejich poškození o dané procento, které je rovno součtu všech těchto bonusů.
:idea: Tento bonus funguje i v PvM proti všem příšerám útočícím kouzly, jako například v Kerindoru.
Rovnocenné bonusy:
Odolnost proti šípům je bonus snižující poškození vystřelenými šípy a kouzly luku.
  • V PvP se jedná o:
    • Všechny šípy vystřelené z luku,
    • Všechna kouzla dálkového ninji.
  • V PvM pak o:
    • Poškození od mobů, útočících lukem (např. lukostřelkyně bílé přísahy, nebeský lukostřelec Zin, atd.);
    • Poškození některých dálkových mobů (např. dryáda, nebeský duchovní Zin, atd.).
Rovnocenné bonusy jako vrozené vlastnosti předmětů: Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Bot 15%;
  • Náhrdelníku 15%;
  • Náušnic 15%.

Odolnost proti tělesnému napadení je bonus snižující procentuálně obdržené tělesné útoky (seky) a také výstřely šípů. Dokáže pokrýt jak normální, tak i kritické zásahy soupeřů v PvM i PvP. Pronikavý zásah ale tuto obranu obchází.
:idea: U tohoto bonusu se rovnocenné bonusy mezi sebou nesčítají, ale násobí.
Rovnocenné bonusy:
  • Obrázek Strach, schopnost zbraňového sury (30%);
  • Obrázek Požehnání, schopnost dračího šamana ([60+INT*3,6]/11).

Odolnost proti vějířům snižuje poškození tělesným útokem od jakéhokoli šamana, útočícího vějířem.
:!: Pozor! Nesnižuje poškození kouzlem!
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Bot 15%;
  • Náhrdelníku 15%;
  • Náušnic 15%.

Odolnost proti zvonům snižuje poškození tělesným útokem od jakéhokoli šamana, útočícího zvonem, nebo holí.
:!: Pozor! Nesnižuje poškození kouzlem!
Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Bot 15%;
  • Náhrdelníku 15%;
  • Náušnic 15%.

Odolnost proti jedu je bonus, který snižuje poškození způsobené otravou od protivníka. Poškození je pak rovno 5% z Max. ZB, sníženým procentuelně o dvojnásobek součtu všech těchto bonusů (jinými slovy má bonus dvojnásobnou účinnost). Pro příklad: Hráč má 19364 ZB, poškození jedem je 0,05 x 19364 = 968. Pokud hráč přidá bronzové boty (10%) a zlatý náramek (10%) a ZB zůstanou nezměněny, bude mu nyní jed brát 0,05 x 19364 x 0,01 x (100 - 2x[10+10]) = 580, čili o 40% méně.
:!: Bonus nesnižuje šanci na otrávení od protivníka.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř1) lze osadit do: Náušnic 5%.
Odolnost proti útokům válečníků (surů, ninjů, šamanů) je bonus snižující poškození útoky od všech hráčů daného typu. Snižuje jak tělesné poškození, tak fyzická i magická kouzla.
:idea: Některá fyzická kouzla získávají bonusové poškození ze statusu postavy. Toto poškození odonost proti dané třídě nesnižuje.
Rovnocenné bonusy:
  • ObrázekObrázekObrázekObrázek Vrozené bonusy ve štítech Lv. 61 (20%);
  • Obrázek Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 85 (10% proti všem typům postav);
  • Obrázek Odměna za splnění biologického úkolu Lv. 110 (12% proti všem typům postav).
Korespondující PvP bonus: Odolnost proti útokům válečníků 10%.
Odolnost proti zapálení (dříve Odolnost proti ohni) je bonus, jenž snižuje šanci na zapálení od kouzel dračího šamana (a to o svou hodnotu navýšenou o konstantu 10). Pokud máte například „Odolnost proti zapálení 20%“ a kouzlo řev draků by mělo šanci na zapálení 50%, tato šance by se snížila na 50 - 20 - 10 = 20%.
:!: Bonus nesnižuje poškození samotným ohněm, pouze snižuje šanci zapálení.
Rovnocenné bonusy jako vrozené vlastnosti předmětů: Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Brnění 15%;
  • Náramku 15%;
  • Přilby 15%.

Ochrana proti bezvědomí (alias antistun) je bonus, snižující šanci na omráčení od protivníka. Jeho účinnost je 90%, může se tedy stát, že selže. Jedná se jak o omráčení kouzlem (Pádit, Rána mečem, Dupnutí, Zaříkat blesk, Jedovatý šíp), tak o omráčení tělesným útokem, nebo výstřelem šípu (bonus v botách, náhrdelník, zbrani).
:idea: Tento bonus nemá více možných hodnot, buď se v předmětu nachází, nebo ne.
:idea: Podrobnější informace o problematice antistunu najdete zde.
Jako unikátní bonus lze osadit do: Štítu.
Ochrana proti zpomalení (alias antislow) je bonus, snižující šanci na zpomalení od protivníka. Jeho účinnost je 90%, může se tedy stát, že selže. Jedná se jak o zpomalení kouzlem Rána ducha u BM sury, tak o zpomalení tělesným útokem, nebo výstřelem šípu (bonus v botách a zbrani).
:idea: Tento bonus nemá více možných hodnot, buď se v předmětu nachází, nebo ne.
Rovnocenné bonusy jako vrozené vlastnosti předmětů: Jako unikátní bonus lze osadit do: Štítu.
Šance odvrátit tělesný útok (alias šance na miss) je bonus, který zvyšuje šanci, že se do Vás protivník, útočící tělesným útokem (sekem), netrefí. V praxi je to indikováno červeným nápisem Miss namísto čísla zobrazujícího obdrženou škodu. V PvP i PvM je hojně používán proti nebezpečí pronikavých zásahů.
:idea: Bonus můžete použít jako částečnou ochranu před průniky tělesným útokem v PvP i PvM.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do: Štítu 15% (kromě Císařského štítu Lv. 81 a entariánských štítů).
Šance vyhnout se schopnostem je bonus, který zvyšuje šanci, že se do Vás protivník, útočící kouzlem, netrefí. V praxi je to indikováno červeným nápisem Miss namísto čísla zobrazujícího obdrženou škodu. Bonus je plně funkční jak v PvP, tak i PvM.
Rovnocenné bonusy:
  • Vrozené v následujících předmětech:

Šance vyhnout se šípům (alias miss na šípy) je bonus, který zvyšuje šanci, že se do Vás protivník, útočící šípem, netrefí. Vhodný je především pro PvM na nižším levelu (do 100), kdy existuje velké množství příšer, útočících tímto způsobem. Využití najde také v lokaci Haegeron. V praxi je to indikováno červeným nápisem Miss namísto čísla zobrazujícího obdrženou škodu.
:!: Pozor! Bonus se nevztahuje na kouzla dálkového ninji.
:idea: Bonus můžete použít jako částečnou ochranu před průniky šípy v PvP.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř5) lze osadit do:
  • Bot 15% (kromě bot Lv. 51 a 70);
  • Přilby 15%.

Šance vyhnutí kritickému zásahu (alias odolnost proti kritiku) je bonus, snižuje šanci, že se protivníkovi podaří kriticky Vás zasáhnout. Takže pokud má soupeř například 30% šanci na kritický zásah a Vy 10% odolnost proti kritickému zásahu, výsledná šance na kritický zásah bude 30-10=20%.
:idea: Bonus je plně funkční v PvP i v PvM.
Rovnocenné bonusy:
  • Vrozené bonusy následujících předmětů:


Obrázek Ostatní bonusy:
Obrázek Inteligence je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status INT. Každý bod INT zvyšuje Vaší postavě Útok magií o 2 a také Max. MB o 20. Inteligence je důležitá především pro sury a šamany, kterým zvyšuje jak sílu kouzel, tak i většiny podpůrných schopností. Zvyšuje také v současné době nefunkční magickou obranu.
:idea: Maximální Inteligence (příp. Síla, Pohyblivost): Status (125) + Zdobené náušnice (25 + 10 rudy) + Zdobený náhrdelník (10 + 4 rudy) + Zbraň (12) + Štít (12) + Boty (25) + PvP bonusy (8 x 8) + Velký elixír (15) + Grilovaná koruška (20) + Talismany (9 x 8) = 394.
Rovnocenné bonusy:Vliv na podpůrná kouzla:
  • Obrázek Pomoc draka: +1 INT = +0,325% šance na kritický zásah;
  • Obrázek Požehnání: +1 INT = +0,325% odolnost proti těl. napadení;
  • Obrázek Zrcadlit: +1 INT = +0,375% šance reflektovat tělesný útok;
  • Obrázek Útok+: +1 INT = +0,25 hodnota útoku;
  • Obrázek Ošetřit: +1 INT = +12,5 ZB;
  • Obrázek Začarovaná čepel: +1 INT = +3,75 hodnota útoku;
  • Obrázek Začarované brnění: +1 INT = +1,25 obrana / +0,3125% šance reflektovat tělesný útok;
  • Obrázek Temná ochrana: +1 INT = +0,675 obrana.
Vliv na celkovou Hodnotu útoku:
  • Šaman +1 INT = +0,666 útok;
  • U ostatních postav status INT hodnotu útoku neovlivňuje.
Korespondující PvP bonus: Inteligence +8.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
  • Štítu +12;
  • Zbraně +12.

Max. MB je bonus, který zvyšuje Vaší postavě maximální množství many (MB). Mana je důležitá pro sesílání kouzel a podpůrných efektů a také pro některé speciální činnosti, například manželský teleport (snubní prsten), nebo schopnosti vojenského koně. Se zvyšující se hodnotou Max. MB se také úměrně zvyšuje rychlost obnovy MB (s elixíry i bez).
Rovnocenné bonusy: Korespondující PvP bonus: Max. MB +1000.
Jako unikátní bonus (Ř11) lze osadit do:
  • Bot +2000;
  • Brnění +2000
  • Náhrdelníku +2000;
  • Náramku +2000 (kromě výše zmíněných s tímto vrozeným bonusem).

Max. Vytrvalost (alias Max. VB, Stamina, Výdrž) je bonus, který zvyšuje vaší postavě výdrž v běhu (žlutý ukazatel pod životy, manou a věhlasem). Každá postava má v základu 800 VB a dále ji už ovlivňuje pouze status VIT, a to 5 VB za každý bod Vitality. Vytrvalost se ztrácí vždy po dobu zhruba 20 sekund od posledního fyzického úderu, nebo animaci schopnosti (i naprázdno) a to rychlostí přibližně 25 VB/s. Pokud postavu uvedete do klidu, během pár sekund se VB doplní skokově na maximum. Také neubývá, pokud za běhu neútočíte. Jestliže se Vaše vytrvalost sníží na nulu, postava zpomalí z běhu na chůzi, dokud se její VB (asi během 5 sekund) opět nezregenerují. Při chůzi VB nikdy neubývá.
:idea: VB také logicky neubývá při jízdě na koni. Ani kůň ale nepoběží při VB na nule (pokud vám dojdou VB a vy na něj nasednete), vždy je potřeba zhruba 5 sekund počkat na doplnění.
:idea: Pokud Vám dojde výdrž v proměně, postava se zcela zastaví a několik sekund se nemůžete hýbat (pouze mlátit).
Rovnocenné bonusy:
Max. ZB je bonus, který zvyšuje Vaší postavě maximální množství životních bodů (ZB). ZB jsou důležité pro veškeré bojové činnosti ve hře, jakmile jejich hladina dosáhne nuly, postava zemře. Se zvyšující se hodnotou Max. ZB se také úměrně zvyšuje rychlost obnovy ZB (s elixíry i bez). Kromě níže popsaných bonusů lze Max. ZB nepřímo navýšit také Životní energií a levelem postavy (viz tabulka).
PostavaZáklad ZBZB / 1 VITZB / 1 Lv.*
Válečník6004036-44
Ninja650
Sura650
Šaman700
* Toto náhodné číslo je přičteno k Max. ZB při každém dokončení levelu. Znovu vylosovat čísla je možné pomocí resetu statusových bodů u stařenky.
:idea: Aktuálně nejvyšší dosažitelné Max. ZB je 65965, ve válce cechů 79158.
Jak je to možné:
  • Základ šamana na levelu 150: ((150 - 1) * 44) + 700 = 7256
  • Bonus za vitalitu:
    • Status postavy: 125
    • PvP bonusy: 8 * 8 = 64
    • Zdobený ebenový náhrdelník: 14
    • Bonus ve štítu a zbrani: 12 + 12 = 24
    • Grilovaný shiri: 20
    • Elixír vitality: 15
    • Celkem 262 * 40 = 10480
  • Bonus ZB:
    • Zdobené ebenové náušnice +3500
    • Náramek dračích slz +4200
    • Temné dračí brnění +6000
    • Bodák +1500
    • Grilovaná zlatá rybka +2500
    • Leštěný kámen vitality +1250
    • Vedení +1862
    • Talismany 9 * 700 = 6300
    • Biolog rezavé čepele +1000
    • Karma +2700
    • Bonus v botech a náhrdelníku 2 * 2000 = 4000
    • Helma Meditace +3000
    • Celkem po sečtení 37812
  • Bonus zákl. ZB (Náhrdelník z tygří kosti, Růžový elixír (L+) a Ent. štít +9):
    • Bonus 30 + 35 + 20 = 85% základního ZB
    • Základní ZB = 7256 + (125*40) = 12256
    • Celkem 12256 * 0,85 = 10417
  • Součet (podtržených hodnot) 65965
  • Krev boha draků (ve válce cechů): 65965 * 1,2 = 79158
Rovnocenné bonusy: Korespondující PvP bonus: Max. ZB +750.
Jako unikátní bonus (Ř11) lze osadit do:
  • Bot +2000;
  • Brnění +2000 (kromě brnění Lv. 105 a 145);
  • Náhrdelníku +2000;
  • Náramku +2000 (kromě výše zmíněných s tímto vrozeným bonusem).

Obnovení MB: Každá postava v určitých časových intervalech skokově automaticky (tj. bez pití elixírů) regeneruje určité množství MB, které je přímo úměrné jejímu Max. MB. Bonus Obnovení MB zvyšuje tyto skoky o dané procento. Výchozí hodnota tohoto bonusu je pro každou postavu 100%, přičemž celková velikost bonusu je rovna součtu všech. Při boji s použitím elixírů se kombinují následující 2 obnovy:
  1. Automatická obnova, která je ovlivněna Max. MB a bonusem Obnovení MB:
    • V klidu je to obnovované MB rovno:
      • U šamanů a sury BM: (Max.MB * 0,03 + 10) * (OBNOVA / 100);
      • U ostatních charů: (Max.MB * 0,01 + 9) * (OBNOVA / 100);
        • U těchto pouze za předpokladu, že má hráč plné ZB, jinak je obnova rovna:
          (Max.MB * 0,01 + 2) * (OBNOVA / 100);
    • V pohybu je obnovovaná část rovna:
      • U šamanů a sury BM: (Max.MB * 0,02 + 3) * (OBNOVA / 100);
      • U ostatních charů: (Max.MB * 0,01 + 2) * (OBNOVA / 100);
    • Pokud postava útočí, je obnovovaná část:
      • U šamanů a sury BM: (Max.MB * 0,01 + 2) * (OBNOVA / 100);
      • U ostatních charů: (Max.MB * 0,005 + 2) * (OBNOVA / 100);
  2. Elixírová obnova, na kterou má vliv pouze Max. MB. Je rovna jeho 7/100. Tato obnova má interval jedné sekundy.
:idea: Popis použitých termínů lze nelézt na konci návodu pod klíčovým slovem „Stav postavy“.
:arrow: Ve výsledku je tedy obnova MB nejvíce znát v klidu a bez pití elixírů. Při boji a pití elixírů tvoří zanedbatelné procento.
Rovnocenné bonusy vrozené: Jako unikátní bonus (Ř9) lze osadit do:
  • Náhrdelníku +30% (kromě těch, které jej mají vrozený);
  • Přilby +30%.

Obnovení ZB: Každá postava v určitých časových intervalech skokově automaticky (tj. bez pití elixírů) regeneruje určité množství ZB, které je přímo úměrné jejímu Max. ZB. Bonus Obnovení ZB zvyšuje tyto skoky o dané procento. Výchozí hodnota tohoto bonusu je pro každou postavu 100%, přičemž celková velikost bonusu je rovna součtu všech. Při boji s použitím elixírů se kombinují následující 2 obnovy:
  1. Automatická obnova, která je ovlivněna Max. ZB a bonusem Obnovení ZB, probíhá každé 3 sekundy:
    • V klidu je to obnovované ZB rovno: (Max.ZB / 20 + 15) * (OBNOVA / 100);
    • V pohybu, nebo boji je obnovovaná část rovna: (Max.ZB / 100 + 15) * (OBNOVA / 100).
  2. Elixírová obnova, na kterou má vliv pouze Max. ZB. Je rovna jeho 7/100. Tato obnova má interval jedné sekundy.
:idea: Popis použitých termínů lze nelézt na konci návodu pod klíčovým slovem „Stav postavy“.
:arrow: Ve výsledku je tedy obnova ZB nejvíce znát v klidu a bez pití elixírů. Při boji a pití elixírů tvoří zanedbatelné procento (přibližně 16% při 350% obnově ve věcech).
:!: Pokud je postava otrávena, její automatická obnova ZB je zastavena. Jinými slovy otrava tento bonus úplně vyřadí.
Rovnocenné bonusy vrozené: Jako unikátní bonus (Ř9) lze osadit do:
  • Náhrdelníku +30% (kromě těch, které jej mají vrozený);
  • Přilby +30%.

Obrázek Pohyblivost je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status POH. Je hlavním faktorem v útočné konstantě (AR) postavy, což je vlastnost pozitivně ovlivňující všechny druhy útoků. Skrze pohyblivost se také zvedá vlastnost Hodnota vyhnutí, která snižuje všechny druhy útoků, vliv má především na tělesné útoky. Ještě důležitější je tento status pro ninji, kterým velice výrazně zvedá hodnotu útoku a tím i sílu kouzel.
:idea: Hodnota vyhnutí se prudce zvyšuje zhruba do 90 POH, poté je její nárůst o poznání pomalejší (kalkulačka).
:idea: Maximální dosažitelná hodnota 394 (viz Inteligence).
Rovnocenné bonusy:Vliv na podpůrná kouzla: žádný
Vliv na celkovou Hodnotu útoku:
  • Ninja +1 POH = +0,666 útok.
  • U všech postav ovlivňuje útočnou konstantu Odkaz v novém okněAR.
Korespondující PvP bonus: Pohyblivost +8.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
  • Štítu +12;
  • Zbraně +12.

Obrázek Potlačení agresivity monster je bonus, který způsobí, že monstra stejného, nebo nižšího levelu (v porovnání s levelem postavy) nebudou na hráče automaticky útočit.
:idea: Některá monstra jsou proti tomuto bonusu imunní. Především se jedná o bossy, monstra z Věže démonů, Ďáblovy rokle, druhého patra Jesk. vyhnanství, Swampu, Haegeronu, a Keskiry z Entarianu.
:idea: Tento bonus nemá více možných hodnot, buď se v předmětu nachází, nebo ne.
Rovnocenné bonusy:
Rychlost kouzel (dříve Rychlost kouzla) je bonus, který zkracuje dobu nabíjení všech kouzel a schopností. Příklad: Doba nabíjení kouzla Tmavý kámen je 24 sekund (při rychlosti kouzel 100). Pokud osadíme do zbraně Kámen návratu +6 (+40%), rychlost nabíjení kouzla se zkrátí na necelých 18 sekund (100 / 140 * 24 = 17,86).
:idea: Maximální rychlost kouzla není omezena. V současnosti lze dosáhnout nejvyšší hodnoty: Základ (100) + Vějíř extáze (25) + Lešť. Kámen návratu (43) + Entariánské boty (32) + Náhrdelník (49) + Brnění (20) + Hnědý elixír (35) + Běžet (44) = 348.
:idea: Rychlost kouzla nemá vliv na interval útočení schopnosti Duch plamene BM sury.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř7) lze osadit do:
  • Brnění +20;
  • Zbraně +20.

Obrázek Rychlost pohybu je bonus, který zvyšuje Vaší postavě okamžitou rychlost běhu a chůze. Základní rychlost pohybu postavy bez biologických úkolů je 100.
:idea: Nejvyšší využitelná rychlost pohybu je 230, protože od rychlosti 200 už nedojde k žádnému viditelnému zrychlení a 30 bodů je navíc pro vykrytí případného zpomalení (viz Šance na zpomalení).
:idea: Jednou z možností zrychlení je aktivace kouzla Pádit tělesného válečníka a poté změna směru běhu (zrychlíte pouze na několik sekund). Obdobný trik lze použít s kouzlem Dupnutí koně u válečného koně (MH).
:idea: V brněních Lv. 9 až 88 a všech štítech jsou vrozené bonusy, snižující rychlost pohybu.
Rovnocenné bonusy: Korespondující PvP bonus: Rychlost pohybu +12.
Jako unikátní bonus (Ř7) lze osadit do:
Rychlost útoku (alias rychlost sekání) je bonus, který zvyšuje Vaši rychlost útoku, nebo, chcete-li, počet úderů za minutu. Bonus se vztahuje jak na sekání ze země, tak z koně a také na rychlost útoku v proměně, to vše bez ohledu na použitou zbraň. Základní rychlost útoku u postavy bez biologa je 100.
:idea: Nejvyšší využitelná rychlost útoku je 170, za touto hranicí již nemá další přidávání vliv.
:idea: Některá monstra v Entarianu Vám mohou při zásahu snížit rychlost útoku o 80 bodů
:!: Pozor! Postavy šamanů(-ek) obsahují chybu, která způsobuje, že při sekání z koně a rychlosti útoku 145 a více dochází k vynechávání některých úderů. Pokud máte tento problém při ničení meteorů, lze jej dočasně vyřešit dupnutím koně při označeném meteoru, postava se pak dostane opticky „do meteoru“ a rány už nevynechávají.
Rovnocenné bonusy: :!: Žlutou rosu a Zelený elixír nelze kombinovat.
Korespondující PvP bonus: Rychlost útoku +5.
Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
  • Bot +8;
  • Přilby +8.

Obrázek Síla je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status SIL. Každý bod síly zvedne Vaší postavě Hodnotu útoku. Síla je zvláště důležitá pro válečníky, protože jim zlepšuje podpůrné schopnosti (Aura meče a Silné tělo).
:idea: Maximální dosažitelná hodnota 394 (viz Inteligence).
Rovnocenné bonusy: Vliv na podpůrná kouzla:
  • Obrázek Silné tělo: +1 SIL = +0,25 obrana;
  • Obrázek Aura meče: +1 SIL = +1,25 hodnota útoku.
Vliv na celkovou Hodnotu útoku:
  • Válečník +1 SIL = +2 útok;
  • Sura +1 SIL = +2 útok;
  • Ninja +1 SIL = +1,333 útok;
  • Šaman +1 SIL = +1,333 útok.
Korespondující PvP bonus: Síla +8.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
  • Štítu +12;
  • Zbraně +12.

Spálit MB (dříve Šance převzít soupeřovy MB) je bonus, který zvyšuje šanci odebrat ze soupeřových MB 30% (maximálně se však odebere množství odpovídající 60% vašich Max. MB). Šance se týká výhradně kouzel (bonus tedy nefunguje na seky a výstřely šípu).
:!: Pozor! Bonus Vám žádné MB nepřidává.
:idea: Krádež MB funguje jen u hráčů, příšery totiž nemají žádné MB.
:idea: MB vysávají také některé příšery (například pařezy a vrby duchů, nebo příšery ve Swampu). To se však děje zcela odlišným způsobem - příšera totiž odebere MB při každém obdrženém zásahu od hráče (bez ohledu na typ).
Rovnocenné bonusy:
  • Vrozené v následujících předmětech:
  • Obrázek Bonus připojitelný k účesu (15% na 30 dní).
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
  • Náramku 10%;
  • Náušnic 10%.

Šance na bonus BZK (alias bonus EXP) je bonus, který zvyšuje šanci na zisk bonusových zkušeností z každého monstra. Jejich množství je vždy rovno 30% normálního BZK z příšery. Příklad: Postava má level 50 a zabíjí Pařezy duchů Lv. 67 (základ BZK 7227). Bez bonusu získá za každý zabitý pařez 12258 BZK. S 20% bonusem získá průměrně z každého pátého 15935 BZK, bude tedy expit asi o 6% rychleji. Pokud máte ve věcech 3 x 20%, budete pak expit průměrně o 18% rychleji.
:idea: Pokud tento bonus překročí 100%, jeho další navyšování už nebude mít efekt.
:!: Tento bonus se liší od Obrázek Prstenu zkušeností, který na rozdíl od něj dává 125% bonus ke každé zabité příšeře / zničenému meteoru. Obdobně je to s bonusy z války říší.
:idea: Bonus je samozřejmě možno použít i ve skupině na „stojící“ postavu, i tak je plně funkční.
:idea: Výpočet BZK z monstra umožňuje Expulator.
Rovnocenný bonus je vrozený v následujících předmětech: Jako unikátní bonus (Ř6) lze osadit do:
  • Bot 20%;
  • Náhrdelníku 20%;
  • Štítu 20%;
  • Převleku brnění 6%;
  • Obarvení brnění až 15%.

Obrázek Šance na dvojnásobek Yangů (alias bonus Yang) je bonus, který zvyšuje šanci na zisk dvojnásobného množství yangů z příšery. Pro příklad: bez bonusu Vám vypadne z příšery 3 x 6000 Yangů, s bonusem 20% pustit dvojnásobek Yang vypadne průměrně z každé páté stejné příšery 3 x 12000 Yangů.
:!: Bonus neovlivňuje šanci na spadnutí Yangů, ani počet vypadnutých kupiček.
:idea: Tento bonus stejným způsobem ovlivňuje i počet Yangů vypadnutých přímo na zem (ve formě tzv. „yangbomb“).
:idea: Maximální užitečná výše tohoto bonusu je logicky 100%, vyšší procento nemá vliv.
:!: Tento bonus se liší od toho, dostupného např. v balíčku Bronze Premium v Item Shopu. Ten totiž zdvojnásobuje šanci na vypadnutí yangů.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř6) lze osadit do:
  • Bot 20%;
  • Náhrdelníku 20%;
  • Štítu 20%;
  • Převleku brnění 6%;
  • Obarvení brnění až 15%.

Obrázek Šance na kritický zásah (alias kritik) je bonus, zvyšující šanci na dvojnásobné poškození, oproti běžnému. Příklad: vaše běžná škoda soupeři je 600, kritickým zásahem uberete 600 x 2 = 1200.
:idea: Kritický zásah je velmi účinný jak v PvM, tak i v PvP. Pokud máte buff Pomoc draka od dračího šamana, je poměrně snadné dosáhnout 100% šance na kritický útok tělesným útokem, nebo výstřelem šípu. Zvyšování nad tuto hranici už pak nemá význam.
:idea: Kritický zásah kouzlem je také možný, ale jeho četnost neodpovídá vaší šanci na kritický zásah - je o poznání nižší. Skutečná šance na kritický zásah kouzlem se počítá následovně:
  • Pokud máte šanci na kritický zásah (k) menší, nebo rovnu 9%, máte na kritik kouzlem (K) přesně poloviční šanci: K = k * 0,5;
  • Pokud máte šanci na kritický zásah vyšší, než 9%, počítá se kritik kouzlem podle vzorce:
    K = ([k - 10] * 0,25) + 5;
  • K výsledku se následně ještě přičte vaše hodnota bonusu Šance na kritický zásah schopností a naopak odečte hodnota soupeřova bonusu Šance vyhnutí kritickému zásahu.
  • Nejvyšší dosažitelná šance na kritik kouzlem v PvP je v současné době 99% (při použití bot hněvu). V PvM, nebo válce cechů lze dosáhnout i šance přes 100%, ať už s použitím náušnic lásky, nebo hněvu boha draků. Tato maxima jsou ale spíše teoretická a váží na nutnost mít ve speciálních bonusech 8x8% na kritik, což pro většinu použití nebude příliš praktické.
:idea: Ke kritickému zásahu nemůže dojít u některých specializovaných kouzel - především těch podprůných, ale například ani u kouzla Ošetřit šamana léčitele.
Rovnocenné bonusy: :!: Červenou rosu a Oranžový elixír nelze kombinovat.
Korespondující PvP bonus: 8% šance na kritický zásah.
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
  • Bot 10%;
  • Náhrdelníku 10%;
  • Zbraně 10%.

Šance na kritický zásah schopností (alias kritik kouzlem) je bonus, zvyšující šanci na udělení kritického zásahu schopností. Výše tohoto bonusu se přičte k celkové šanci na kritický zásah kouzlem (viz Šance na kritický zásah). Pokud tedy máme například 50% šanci na kritický zásah a 10% šanci na kritický zásah schopností, celková šance na kritický zásah kouzlem bude 15+10=25%.
Rovnocenné bonusy:
  • Vrozené bonusy následujících předmětů:

Obrázek Šance na omráčení (alias šance na bezvědomí, šance na stun) existuje ve dvou základních podobách:
  • Jako bonus ve zbrani, botách a náhrdelníku zvyšující Vaši šanci omráčit protivníka (tělesným útokem, nebo výstřelem šípu). Omráčený protivník nemůže po dobu 2 sekund doplňovat životy elixíry, kouzlit, sekat, ani provádět jakoukoliv další činnost. U příšer trvá stun 4 sekundy, během kterých se však nezastaví jejich regenerace života.
  • Jako vrozená vlastnost některých kouzel, čili šance protivníka, kromě poškození ZB, ještě omráčit:
    • Obrázek Pádit (100%, 4 sekundy);
    • Obrázek Rána mečem (100%, 4 sekundy);
    • Obrázek Otrávený šíp (100%, 4 sekundy);
    • Obrázek Dupnutí (30%, 2 sekundy);
    • Obrázek Zaříkat blesk (25%, 5 sekund).
:idea: Proti stunu se dá bránit výhradně bonusem Ochrana proti omráčení ve štítu!
:idea: Právě posledních dvou jmenovaných (dupnutí a zaříkat blesk) se týká jedna zajímavá vlastnost hry, a sice tzv. minutový stun. Jestliže vezmete do skupiny hráče s jedním z těchto dvou kouzel a přes schopnost Obrázek Vedení mu přidělíte Určit blokátora (trvání kouzel), dosáhnete toho, že každý jeho stun nepříteli bude trvat o 61 sekund déle.
:idea: Omráčení vám může také vyléčit šaman léčitel pomocí schopnosti Ošetřit. Sám sobě logicky ne.
:idea: Některá monstra mají zvýšenou odolnost proti omráčení, výjimečně mohou být i zcela imunní.
:idea: V PvM má tento bonus jednu speciální funkci - u meteorů Lv. 95-105 z Ďáblovy rokle nedochází při zasažení tímto bonusem k sesílání vln monster.
Rovnocenný bonus se nachází v předmětu Obrázek Náušnice dračích slz Lv. 145 (10%/14%).
Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
  • Bot 8%;
  • Náhrdelníku 8%;
  • Zbraně 8%.

Obrázek Šance na otrávení (alias otrava) je bonus, který zvyšuje šanci na otravu protivníka (ten může být maximálně o 7 levelů vyšší). Efekt otrávení se projeví zeleným oblakem kolem otrávené postavy. Trvá zhruba 30 sekund, během této doby je zastavena automatická regenerace ZB a protivníkovi je postupně ze ZB ubráno 10x 5% Max. ZB. Pokud máte tedy např. Max. ZB 16000, bude Vám otrava ubírat 10x 800 ZB, dokud nezmizí. Se stoupajícím rozdílem levelů protivníka a Vašeho šance na otrávení prudce klesá, až na rozdílu 8 levelů zcela zmizí (přesné hodnoty viz tabulka). Bonus existuje ve dvou základních variantách:
  • Jako bonus ve zbrani a přilbě zvyšující Vaši šanci otrávit protivníka tělesným útokem, nebo výstřelem šípu;
  • Jako vrozená vlastnost následujících kouzel:
    • Obrázek Otrávený šíp (100%);
    • Obrázek Jedovatý oblak (50%);
    • Obrázek Víření kordů (51%).
Změna šance na otrávení podle levelu
Rozdíl
levelů
0 a méně12345678 a více
Šance na
otrávení
100%90%80%70%50%30%10%5%0%
Takže budete-li mít například Ninju Lv. 74 s jedovatým oblakem P a zaútočíte s ním na postavu Lv. 79, bude Vaše skutečná šance na otrávení rovna (50% x 30%) = 15%. Co se týče obrany, otravě jako takové se nejde vyhnout, lze ale snížit její účinky a to bonusem Odolnost proti jedu.
:idea: Otrava může být vyléčena buffem Ošetřit od šamana léčitele.
Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
  • Přilby 8%;
  • Zbraně 8%.

Obrázek Šance na pronikavý zásah (alias průnik) je bonus, zvyšující Vaši šanci na pronikavý zásah (jak tělesným útokem, tak kouzlem). Pronikavý zásah funguje tak, že se k Vašemu běžnému poškození přičte na konci* soupeřova obrana, výsledek je pak odečten ze soupeřových ZB. Příklad: Útočíte na nepřítele, váš běžný zásah je 200, soupeř má obranu 800. Výsledné poškození průnikem bude 200 + 800 = 1000. Z tohoto vyplývá, že pronikavý zásah bude mít význam hlavně tehdy, pokud má soupeř vysokou obranu na vaši zbraň, případně vysokou klasickou obranu, tedy především v PvP. Ještě ten samý příklad, tentokrát společně s kritickým zásahem: (200 x 2) + 800 = 1200, a za předpokladu zbraně s průměrnou škodou 30% (200 je bráno jako norm. útok bez ní): (200 + 800) x 1,3 = 1300.
Obrana proti průniku:
  • Bonus Šance odvrátit tělesný útok (pouze pokud se jedná o útok tělesný);
  • Bonus Šance vyhnout se šípům (pouze pokud se jedná o útok šípem);
  • Obrázek Náhrdelník z dračí kosti (snížení průměrné škody o 15%);
  • Obrázek Temná Ochrana, schopnost BM sury (snížení průniků o <33,3% v závislosti na obraně).
Ostatní schopnosti a bonusy jsou proti pronikavému zásahu neúčinné.
:!: Pozor! Jak už bylo vysvětleno, pronikavý zásah se skládá ze dvou složek, soupeřovy obrany a vašeho poškození. Na první složku se žádné, kromě výše zmíněných bonusů nevztahují, ale na složku druhou se logicky vztahují úplně všechny běžné obranné (obrana mečem, biolog, hodnota vyhnutí) i útočné (silný proti, průměrná škoda, hodnota útoku). Proto je dobré nespoléhat jen na samotný průnik a zvednout i např. průměrnou škodu.
:idea: Pronikavý zásah kouzlem je možný, ale jeho četnost neodpovídá vaší šanci na pronikavý zásah, je o poznání nižší. Při průniku kouzlem se také k zásahu přičítá obrana (i u magických kouzel).
  • Pokud máte šanci na pronikavý zásah (p) menší, nebo rovnu 9%, máte na průnik kouzlem (P) přesně poloviční šanci: P = p * 0,5;
  • Pokud máte šanci na pronikavý zásah vyšší, než 9%, počítá se průnik kouzlem podle vzorce:
    P = ([p - 10] * 0,25) + 5.
:idea: Ač jsou si v praxi velice podobné, nejedná se o Šanci na pronikavý zásah u kouzla Rána prstem zbraňového sury. Tyto dvě šance jsou na sobě nezávislé.
Rovnocenné bonusy: :!: Oranžovou rosu a Žlutý elixír nelze kombinovat.
Korespondující PvP bonus: 8% šance na pronikavý zásah.
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
  • Náhrdelníku 10% (kromě těch, které jej mají vrozený);
  • Náramku 10%;
  • Zbraně 10%.

Obrázek Šance na zpomalení je bonus, který zvyšuje šanci na zpomalení protivníka. Efekt zpomalení trvá 20 sekund a po tuto dobu sníží protivníkovu rychlost pohybu o 30 bodů (pokud je to monstrum, o 30%). Některá monstra v Entarianu disponují speciální silnou verzí tohoto bonusu, se kterou jsou schopna zpomalit hráče o 50% (doba zpomalení zůstává stejná). Bonus existuje ve dvou základních podobách:
  • Jako bonus ve zbrani a botách zvyšující Vaši šanci zpomalit protivníka tělesným útokem, nebo výstřelem šípu,
  • Jako vrozená vlastnost kouzla Obrázek Rána ducha (70,8%; 22s).
    • Zde je možno využít skupinového bonusu Obrázek Vedení, konkrétně vlastnosti Určit blokátora (trvání kouzel). Tím bude dosaženo, že zpomalení bude trvat o 61 sekund déle.
:idea: Proti zpomalení kouzlem se dá bránit výhradně bonusem Ochrana proti zpomalení ve štítu.
:idea: Zpomalení může být vyléčeno buffem Ošetřit od šamana léčitele.
:idea: Speciální vlastnosti bonusu v PvM:
  • Meteory Lv. 5 až 80, 95 až 100 a Sentinel při zpomalení nesesílají žádné vlny nepřátel.
  • Meteory Lv. 85 a 90 při zpomalení mohou seslat bosse Obrovský strom duchů.
  • Meteory Lv. 105 (15.p. Rokle) při zpomalení sesílají monstra z nižších pater rokle (správné z 8. a špatné ze 7. patra).
  • Meteory Lv. 110 až 130 (Swamp) při zpomalení sesílají slabší druhy nestvůr (např. meteor Zmutovaných trpasličí orky, meteor Vlkodlaka divoké psy, a tak dále).
Jako unikátní bonus (Ř2) lze osadit do:
  • Bot 8%;
  • Zbraně 8%.

Šance ukořistit předměty (alias drop bonus) je bonus, který zvyšuje šanci na vypadnutí předmětů ze zabitých monster. Jeho skutečná hodnota je pouze třetinová, takže pokud například Zlodějské rukavice šanci zvýší o 100%, tento bonus v hodnotě 30% ji zvýší o 10%. Bonus platí na veškeré předměty vypadlé z příšery.
:idea: Maximální výše tohoto bonusu není omezena, i hodnoty nad 100% mají pozitivní vliv na drop.
Rovnocenné bonusy: Jako unikátní bonus (Ř6) lze osadit do:
  • Náramku 20%;
  • Náušnic 20%;
  • Převleku brnění 6%;
  • Obarvení brnění až 15%.

Šance obnovit MB je bonus, který představuje 10% šanci na okamžité zvýšení MB o dané procento Max. MB za každého zabitého soupeře. Funguje pouze v PvM a nezáleží na tom, jestli cíl zabijete tělesným útokem, šípem, nebo kouzlem. Při větším počtu útočníků dostane bonus ten, který monstru udělil nejvyšší poškození. Příklad: Máte Zdobený nefritový náramek+9 a Max. MB 5000, za každého zabitého soupeře je šance 10% na obnovení 800 MB.
:idea: Tento bonus má šanci společnou s bonusem Šance obnovit ZB, vždy vyjdou buď oba z nich, nebo naopak žádný.
Bonus vrozený v:
Šance obnovit ZB je bonus, který představuje 10% šanci na okamžité zvýšení ZB o dané procento Max. ZB za každého zabitého soupeře. Funguje pouze v PvM a nezáleží na tom, jestli cíl zabijete tělesným útokem, šípem, nebo kouzlem. Při větším počtu útočníků dostane bonus ten, který monstru udělil nejvyšší poškození. Příklad: Máte Zdobený ebenový náramek+9 (16%) a Max. ZB 15000, za každého zabitého soupeře je šance 10% na obnovení 2400 ZB.
:idea: Tento bonus má šanci společnou s bonusem Šance obnovit MB, vždy vyjdou buď oba z nich, nebo naopak žádný.
Bonus vrozený v:
Šance převzít MB (dříve Poškození je absorbováno MB, alias absorpce MB) je bonus, který způsobí, že část přímého tělesného poškození (většinou meteoru, nebo mobovi) doplní vaše MB. O tuto hodnotu je také sníženo protivníkovo MB (v případě, že se nejedná o moba). Uvedeme si příklad: Vaše poškození nestvůře je 1000, Vaše Šance převzít MB je 15% (bonusy se sčítají). Každou ranou máte 10% šanci (toto je konstanta), že se Vám obnoví (přibude) 150 MB. Jinými slovy, např. „Šance převzít MB 5%“ znamená, že máte 10% šanci na absorpci 5% zranění do MB. Z výše popsaného je patrné, že tento bonus se hodí hlavně do situací, kdy je kolem vás mnoho příšer, MB se pak doplňuje rychleji. V praxi je tak při vysoké absorpci možné bojovat zcela bez použití modrých elixírů (PvM).
:idea: Bonus je plně funkční i v PvP, ale jeho použitelnost je zde minimální.
Rovnocenný bonus je součástí předmětu Obrázek Zdobený perlový náramek Lv. 110 (13%/18%).
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
  • Brnění 10%;
  • Náhrdelníku 10%;
  • Přilby 10%.

Šance převzít ZB (dříve Poškození je absorbováno ZB, alias absorpce ZB) je bonus, který způsobí, že část přímého tělesného poškození (většinou meteoru, nebo mobovi) doplní vaše ZB. O tuto hodnotu je také sníženo protivníkovo ZB. Uvedeme si příklad: Vaše poškození mobovi je 1000, Vaše Šance převzít ZB je 20% (bonusy se sčítají). Každou ranou máte 10% šanci (toto je konstanta), že se Vám obnoví (přibude) 200 ZB a zároveň soupeři dalších 200 ZB ubude (pozn.: nezobrazí se jako vylétávající číslo). Jinými slovy, např. „Šance převzít ZB 5%“ znamená, že máte 10% šanci na absorpci 5% zranění do ZB. Z výše popsaného je patrné, že tento bonus se hodí hlavně do situací, kdy je kolem Vás hodně cílů, takže se ZB doplňuje velice rychle. V praxi je tak možné získat převahu nad hordami monster, která by Vás jinak za pár sekund zabila.
:idea: Bonus je plně funkční i v PvP, ale jeho použitelnost je zde v důsledku nízkého základního poškození a malého počtu cílů minimální.
:!: Tento bonus se liší od bonusu „Poškození 12% bude přidáno k Tvým ZB.“ u Obrázek Začarované čepele zbraňového sury! U čepele znamená bonus 75% šanci absorpce ZB o velikosti 12% z každého tělesného útoku. Bonus v začarované čepeli také nesnižuje množství ZB zasaženého cíle.
Rovnocenný bonus je součástí předmětu Obrázek Zdobený náramek z bílého zlata Lv. 110 (13%/18%).
Jako unikátní bonus (Ř3) lze osadit do:
  • Brnění 10%;
  • Náramku 10%.

Obrázek Šance reflektovat tělesný útok (alias reflektace, dříve Šance odrazit přímý tělesný útok) je bonus, který umožňuje odrazit část přímého tělesného útoku (seku) zpět na útočníka (ať už se jedná o hráče, nebo příšeru). Velikost odražené škody je určena součtem těchto bonusů. Příklad: Nepřítel vám udělí poškození 1500, vaše reflektace činí celkem 90% (70% Zrcadlit + 20% bonus v císařském štítu), soupeři se vrátí zpět poškození 1350 (1500 x 0,9 = 1350). Reflektace může dosahovat i hodnot vysoko nad 100%.
:idea: Výpočet reflektovaného poškození probíhá vždy pouze ze základního poškození. Je ignorován kritik i průnik. V praxi to znamená, že pokud reflektujete soupeři z normálního seku 2000 např. 1500 (75%), budete mu reflektovat 1500 i z kritiku a průniku.
:idea: Výsledná velikost reflektace je vždy rovna součtu všech těchto bonusů.
:idea: Jedinou známou obranou proti reflektovanému poškození je snížení vlivem Temné ochrany. Jiným způsobem se mu nelze vyhnout, ani jej snížit.
Rovnocenné bonusy:
  • Vrozené bonusy následujících předmětů:
  • Obrázek Zrcadlit, schopnost dračího šamana (11,3+[INT*0,375]);
  • Obrázek Začarované brnění, schopnost zbraňového sury (12+[INT*0,3125]).
Jako unikátní bonus (Ř12) lze osadit do:
  • Brnění 10%;
  • Štítu 10% (kromě Císařského štítu Lv. 81).

Zvýšení zákl. vlastností těla je bonus, který zvyšuje Vaší postavě o dané procento základní hodnotu všech statusů - VIT, SIL, INT a POH. Základní hodnotou je myšlena hodnota statusu na holé postavě bez jakýchkoli podpůrných prostředků. Takže pokud má postava například základní inteligenci 125 a přidá bonus 20%, bude mít základní inteligenci 150.
Rovnocenný bonus je v předmětu Obrázek Urielova maska (20% na 30 dní) [Halloween]
Obrázek Životní energie (alias Vitalita) je bonus, který zvyšuje Vaší postavě status VIT. Každý bod Životní energie zvedne postavě obranu o 1, Max. ZB o 40 a Vytrvalost o 5 bodů. Také mírně (každý třetí bod o 1) zvyšuje Obranu magií (která je v současné době nefunkční).
:idea: Maximální dosažitelná hodnota 369 (viz Inteligence).
Rovnocenné bonusy: Vliv na podpůrná kouzla:
  • Obrázek Silné tělo: +1 VIT = +0,625 obrana.
Korespondující PvP bonus: Životní energie +8.
Jako unikátní bonus (Ř4) lze osadit do:
  • Štítu +12;
  • Zbraně +12.

Použité termíny:
PvP = Hráč proti hráči (příp. hráčům);
PvM = Hráč proti příšerám;
Charakter (zkráceně Char) = Jeden ze čtyř základních typů postav ve hře (válečník, sura, ninja, nebo šaman);
Mob (1.p. mn.č. Mobi) = Nepřítel (většinou příšera), kontrolovaný počítačem. Jedná se o souhrnné označení všech nehráčských protivníků.
Stav postavy ve hře může mít 3 různé podoby:
  • Postava je v boji, pokud v časovém úseku do 3 sekund na někoho zaútočila.
  • Postava je v pohybu, pokud se v časovém úseku do 3 sekund pohnula z místa na místo.
  • Postava je v klidu, pokud více než 3 sekundy nebyla v boji, ani v pohybu.
Základní ZB postavy jsou ZB dána vitalitou (bez věcí), levelem a typem postavy. O kolik jednotlivé faktory ZB navýší můžete zjistit v tabulce u bonusu Max. ZB. Nepočítají se sem žádné další odměny (biolog, karma, ...). Tyto základní ZB slouží k výpočtu některých bonusů (například růžový elixír).
Základní MB postavy jsou ZB dána inteligencí (bez věcí) a levelem postavy. Každý bod inteligence navyšuje MB o 20, každý level o 18 až 22, poté je k jejich součtu přičtena ještě konstanta 200. Nepočítají se sem žádné další odměny (např. biolog). Tyto základní MB slouží k výpočtu některých bonusů (například azurový elixír).
Útočná konstanta (Attack Rating, nebo zkráceně AR) je speciální číslo, které má výrazný vliv na velikost celkového poškození cíli. Vypočítává se vzorcem na základě levelu a pohyblivosti obou soupeřů. Velikost AR si můžete spočítat Odkaz v novém oknězde.
Typy útoků:
Přímé útoky:
  • Tělesný útok = Sečný útok zbraní, tzv. „Sek“. Tělesným útokem je seknutí od jakékoli postavy, bez ohledu na to, jestli má zapnutá podpůrná kouzla. Obranou proti nim je Šance odvrátit tělesný útok a také Odolnost proti zbrani;
  • Výstřel šípu = Samotný titulek myslím mluví za vše. Jedná se o jednoduchý výstřel šípu tak, jak to dělá spousta příšer v druhé vesnici, lukostřelci v Jeskyni vyhnanství i mnoho dalších. Do této kategorie se samozřejmě řadí i šípy vystřelené z luků ninjů (nikoli kouzla). Obranou proti tomuto útoku jsou bonusy Šance vyhnout se šípům a Odolnost proti šípům.
  • Výstřel magie = Útok, který používají některá monstra (např. Bílá přísaha, Haegeron, ...). Na tento útok platí obrana magií a také obrana schopností.
Kouzla:
  • Fyzická kouzla = Všechna útočná kouzla obou válečníků, dále Rána prstem a Dračí vír u zbraňového sury a také všechna kouzla ninjů s výjimkou Jedovatého oblaku. Obranou proti nim jsou odolnosti proti jednotlivým zbraním, odolnosti proti jednotlivým charům a Odolnost proti poškození schopností;
  • Magická kouzla = Všechna útočná kouzla BM sury a obou šamanů a také Jedovatý oblak ninji na blízko. Obranou proti nim jsou bonusy Odolnost proti magii, odolnosti proti jednotlivým charům a Odolnost proti poškození schopností;
  • Nezařazená kouzla = Útočná kouzla bez přiřazené odolnosti. V současné době takové kouzlo ve hře není, dříve jím bylo Zrušit kouzlo zbraňového sury (nyní magické). Platí na ně Odolnost proti poškození schopností;
  • Podpůrné schopnosti (zkráceně Schopnosti) = Všechna podpůrná kouzla hráče, která neslouží k útoku, ale k získání nějaké výhody. Dále se dělí na:
    • Samobuffy, to jsou schopnosti nepřenositelné - Silné tělo, Aura meče, Bojové zuření, Začarovaná čepel, Začarované brnění, Strach, Temná ochrana, Zamaskování a Našlapování polehoučku;
    • Buffy, které kromě hráče samotného mohou být přeneseny i na jeho spolubojovníky. Jedná se o: Pomoc draka, Požehnání, Zrcadlit, Běžet, Útok+ a Ošetřit.

Zdroje: http://ekura.cz/, http://ekura.cz/forum/, http://paris.wobo.cz/, vlastní zkušenost a testy.

Seznam změn:
03.02.2019 Zahrnutí všech variant barevných elixírů (L+, L, M+, M, S+, S) ve výčtech rovnocenných bonusů.
06.01.2019 Přejmenování bonusu Šance na bezvědomí na Šance na omráčení.
05.10.2018 Zpřesnění hodnot uváděných u bonusů Průměrná škoda a Poškození schopností.
16.09.2018 Rozšíření popisu u bonusu Max. VB.
02.09.2018 Oprava přiřazení bot nicoty a tranzu k příslušným bonusům, oprava výpočtu maximálních ZB.
17.07.2018 Opravy layoutu návodu (neukončené BBkódy), přidání vzhledů zbraní a převleků brnění k příslušným bonusům.
03.05.2018 Oprava nepřesného popisu u bonusů „Šance obnovit ZB“ a „Šance obnovit MB“.
21.11.2016 Opraveny mezní hodnoty výbavy z Entarianu. Opraveny drobné chybky (poděkování patří: Chyumgovi a Janko.Tlcikovi).
18.10.2015 Přidána Entariánská výbava, přidány odměny z Entariánských úkolů.
17.10.2015 Upraveny detaily bonusu „Silný proti lidem“, přidán Zakletý šíp, přidány elixíry L+.
28.10.2014 Aktualizovány seznamy o nové účesy a jezdecká zvířata, bonusy šípů + celková aktualizace.
27.5.2014_ Změněn popis bonusu Spálit MB podle aktuálních úprav na VTS.
19.5.2014_ Neleštěné kameny přesunuty do odkazu, přidány eventové předměty.
6.3.2014__ Přidány barevné rosy do přehledu.
30.1.2014_ Opravena hodnota u náramku z dračí kosti (děkuji BuffDesann za upozornění)
20.1.2014_ Přidán vliv faktorů na kouzlo Ošetřit (Inteligence a Magická hodnota útoku).
10.1.2014_ Přidána nejvyšší možná hodnota Max. ZB.
15.10.2013 Upraveny popisky u bonusů „Odolnost proti zapálení“ a „Šance na dvojité spadnutí předmětů“ dle aktuálních informací. Odstraněny smazané bonusy.
4.10.2013_ U všech šperků doplněny hodnoty s taveninami (číslo za lomítkem).
30.9.2013_ Doplněn seznam předmětů, do kterých lze osadit bonus Rychlost pohybu (děkuji uživateli Mesik).
12.8.2013_ Přidání shell do seznamu předmetů přidávajících ZB (děkuji uživateli PanInyx).
1.7.2013__ Doplněna první hodnota v Ř13, za screen děkuji uživateli Janko.Tlcik.
19.6.2013_ Přidání bonusu „Silný proti ještěrům“, oprava možnosti natočení některých bonusů.
30.5.2013_ Přidán obsah, relinkování obrázků na WWW stránky Ekury, oprava u bonusu na double drop.
17.5.2013_ Přidání nových bonusů, odebrání nefunkčních bonusů (viz patchlog).
11.4.2013_ Korekce u obnovy ZB/MB, přidání terminologie (snad naposledy).
2.4.2013__ Přidán předmět Talisman dračího koně.
27.3.2013_ Úpravy u bonusů průměrná škoda a poškození schopností.
8.3.2013__ Opraveny a doplněny číselné řady bonusů.
7.3.2013__ Drobné opravy a upřesnění u popisu bonusů (reflektace, obnova ZB).
6.2.2013__ Oprava obrázků a odkazů na doménu Ekura.cz (m2.sindicate.cz již nefunkční).
1.2.2013__ Přidána funkce sobích talismanů.
29.12.2012 Opraven popisek u bonusů „Šance obnovit ZB“ a „Šance obnovit MB“.
7.11.2012_ Opraveny hodnoty zbraní z dračího setu (novinka), úprava max. statusů.
30.10.2012 Přidány všechny zatím dostupné informace o dračím setu.
22.10.2012 Drobné korekce textových chybek.
17.10.2012 Přidána zlatá rybka do přehledu.
11.9.2012_ Přidány cechovní schopnosti do přehledu bonusů, doplnění bio odměn.
6.8.2012__ Upřesněny informace o zpomalení a omráčení meteorů, děkuji uživateli rumplex.
4.8.2012__ Upravena nejvyšší známá průměrná škoda (link).
26.7.2012_ Upřesněny hodnoty u Obnovy ZB/MB, upřesněna šance na otravu, doplněno Max. ZB.
1.7.2012__ Přidána vlastnost ryby „Grilovaný kapr hladký“.
11.6.2012_ Upraveny názvy bonusů na aktuální (téma).
8.6.2012__ Přidána vlastnost ryby „Grilovaný shiri“.
29.5.2012_ Upraveny názvy a jednotky bonusů na aktuální, přidána odolnost proti těl. napadení, několik oprav.
27.5.2012_ Upřesněn způsob výpočtu kritiku a průniku u kouzel.
8.5.2012 __Menší korekce textů a doplnění hodnot, přidání Obrany útokem.
3.5.2012 __Přidány hodnoty leštěných kamenů a talismanů.
4.4.2012 __Opraveny hodnoty u ryb, přidány odkazy na návod o rybách. Děkuji uživateli Janko.Tlcik.
31.3.2012_ Upraveny popisky některých předmětů, oprava prolinkování.
31.1.2012_ Upraveny popisky u Obnovení ZB/MB pro větší srozumitelnost.
29.1.2012_ Přidáno několik poznámek k rychlosti kouzla a výdrži; doplněny vztahy status-schopnost.
27.1.2012_ Přidání vlivu jednotlivých statusů VIT/INT/SIL/POH na podpůrná kouzla (beta verze, můžete se
Obrázekzúčastnit testování)
26.1.2012_ Doplnění u bonusu odolnost proti magii (za upozornění děkuji Kelshakovi); oprava u bonusu odolnost
Obrázekproti šípům
;
24.1.2012_ Přidání příkladů výpočtu; křížových odkazů; doplněna podrobná vysvětlení; úprava grafiky; ...;
23.1.2012_ Úpravy u bonusů obnova ZB/MB a šance obnovit ZB/MB podle nejnovějších testů; úprava u bonusu
Obrázekodolnost proti jedu;
22.1.2012_ Velké rozšíření návodu - za odemknutí dlouhých příspěvků děkuji Mekhbetovi;

Pokud byste našli jakoukoliv chybu, nedostatek, nebo chtěli cokoliv doplnit, prosím napište mi ObrázekPM. Děkuji za trpělivost, přeji hodně úspěchů a spoustu chuti do hry ;-).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..
@ schvarz « sob 8:15 pm »
Taky nejsem zastáncem argumentu "ta hra není špatně vybalancovaná, to jen vy málo spolupracujete"
@ gagefranjo « sob 8:14 pm »
A nějaká spolupráce je o ničem, když je ve hře možnost získat krále
@ gagefranjo « sob 8:13 pm »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Mít zaražený mezerník v pvm podle mě též není pvm, ale co já do toho budu kecat :)
@ schvarz « sob 8:07 pm »
To taky není perfektní metrika, ale healer a třeba BMko můžou kouzlit prakticky na cooldown a ten dmg od nich prostě lítá. Takovej mentál nebo WPčko nemají tu možnost ta kouzla na cooldown trefovat, musí trochu víc hrotit positioning. Ale furt je to další kus informace. Absolutní poškození kouzla bez ohledu na jeho cooldown a frekvenci použití je taky mizerná metrika.
@ schvarz « sob 8:06 pm »
@Mionix,  Mio ale ty se nemůžeš dívat an absolutní poškození kouzel. Ty musíš hodnotit pomocí faktoru damage za nějaký čas (třeba minutu). Když bys postavil healera k nějakýmu training dummy a nechal ho do něj castit 5 minut v kuse a potom to samé udělal i s ostatními postavami, to celkové množství uděleného poškození následně vydělil tím časem (ať už minutami - DPM - nebo sekundami - DPS), tak bys měl další metriku, kterou porovnávat sílu kouzel postav.
@ MoravskyPepin « sob 7:58 pm »
@Mionix,  To je jako říct, že magické postavy by neměly jen kouzlit?
@ Mionix « sob 6:57 pm »
Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
@ TomasFoxx « sob 6:55 pm »
ah no nic, jdu si užit valku za daggera dokuď je hratelnej, doufám že vám to balancování vyjde
@ RAMHH « sob 6:53 pm »
@TomasFoxx,  Je na to vcelku jednoduchy test, kde staci prunikovat do buffnuteho. Pokud mu budes brat presne tolik, kolik ma obranu, tak se to schopkaru nedotklo.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TomasFoxx,  Ne menší sek pro všechny v PvP průnikama. Přestaň už konečně vztahovat vše jen na sebe. A tím končím. :-(
@ Mionix « sob 6:49 pm »
@TomasFoxx,  Já do těch válek chodil a i jiní GM, aniž vy by jste to tom věděli. Já se na ty výbavy koukal a to napříč říšemi. Ty útoky mají nejen Healeři, ale i jiné postavy. A je jedno zda je to žlutá říše, modrá či hnědá nebo zelená. Musíte více spolupracovat a ne jen sólovat každý za sebe. Vy tvrdíte, ten a ten má útoky. Tak sakra napíšu v říši, ať si ho vyzkouší všechny chary a on končí ne? Ale to je možná ten problém, protože každý jede jen sám za sebe. :-)
@ TomasFoxx « sob 6:49 pm »
a to že to neovlivnilo/neovlivní schopkaře, pls hybride, fakt jsem před updatem nesekal lidem 500 :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
RAMHH píše: @TomasFoxx,  Jen bych dodal, že průniky se vrací víceméně zpět jak byly, akorát se jim odečte obrana * 1/3 * prumka od původního stavu. Navíc se to nedotklo schopkařů, jen prumkaru..
To že vzoreček bude stejnej neznamená, že se vrací jak byly, výsledek je stejnej tak jako tak, menší dmg sekama pro daggera

Who is chatting

offline Mionix