Nová verze Atlasu

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Nová verze Atlasu

Příspěvek od Saggitarius » čtv 01. lis 2012 14:53:00

Obrázek
Manuál k použití nového atlasu
Je mi potěšením Vám představit úplně nový interaktivní atlas, s jehož pomocí nejen, že se už nikdy neztratíte v rozlehlých lokacích, ale dost možná zjistíte i spoustu věcí, na které by jste jinak přicházeli jen velice obtížně. Touto malou příručkou bych rád přiblížil funkce atlasu těm, kteří si s ničím nejsou jistí, nebo je nebaví testovat vše metodou pokus-omyl :).
Samotný atlas naleznete v průvodci na webových stránkách hry, nebo můžete využít tento odkaz:
:arrow: http://www.ekura.cz/atlas

Základní funkce
Rozdělení map
Jak jste si již určitě všimli, po otevření úvodní stránky atlasu je možné prohlížet si lokace ve hře propojené stejně, jako by jste skutečně hráli hru. Každý symbol představuje jednu lokaci, přičemž jednotlivá propojení jsou provedena podle typu map - neutrální mapy olivově zelenou, mapy říše Shinsoo červenou, Chunjo žlutou a Jinno modrou barvou.
Rychlé přepínání mezi mapami
Po kliknutí na samotnou ikonku mapy se otevře její mapa ve vysokém rozlišení a zobrazí se její krátký popis. Jakmile jste v tomto módu detailu mapy, můžete se kdykoli rychle přepnout na jinou mapu - to uděláte pomocí malého rozevíracího menu, které najdete pod každou mapou. Stačí vybrat Vámi požadovanou mapu a kliknout na tlačítko "Přejít".
Obrázek:
Obrázek
Chcete-li přejít z jedné mapy na nějakou jinou, můžete samozřejmě využít také menu jednotlivých portálů, nebo teleportéra (pokud se v dané lokaci nachází).

Detailní informace o jednotlivých bodech na mapě
Jestliže Vámi vybraná mapa obsahuje nějaké důležité body (NPC, teleporty, ...), tyto se zobrazí přímo v mapě, jako malé čtvercové puntíky. Chcete-li zobrazit detaily daného bodu, stačí na něj najet myší, pro ještě více detailů kliknout myší. Je-li tento bodík zároveň i teleportem do jiné mapy, zobrazí se po kliknutí odkaz na ni.
Obrázek:
Detail NPC
Detail NPC
detail_npc.png (185.01 KiB) Zobrazeno 14015 x
Chcete-li náhled bodíku opět zavřít, použijte symbol křížku v pravém horním rohu tabulky, nebo zkrátka klikněte na jiný bodík.

Ovládací rozhraní
Většina prvků ovládacího rozhraní se nachází v levém růžku nad samotnou mapou.
Obrázek Tlačítko návratu na úvodní obrazovku
Umožňuje návrat zpět na rozcestník s výběrem mapy. Nemusíte se bát, že by jste při návratu přišli o svá nastavení zobrazení, vše vyjma nastavení filtru se ukládá.
ObrázekObrázek Tlačítka zpět a vpřed
Umožňují pohyb v historii Vašeho prohlížení (stejně jako tlačítka ve Vašem prohlížeči). Pokud se například z Hory Sohan prokliknete do Zeleného lesa, tlačítkem Zpět se můžete vrátit opět na Horu Sohan, aniž by jste museli hledat příslušný puntík na mapě.
Obrázek Tlačítko nastavení zobrazení
Otevře menu, kde si můžete vybrat styl zobrazení dané mapy. Chcete-li menu opět zavřít, znovu klikněte na tlačítko, nebo kamkoli dovnitř mapy.
Obrázek:
Obrázek
  • Filtr názvu / popisu - Tímto políčkem lze vyhledávat body na mapě (zobrazí se pouze body, které vyhovují zadanému textu buď svým názvem, nebo popisem).
    • Aa - Toto zaškrtávací políčko určuje, jestli filtr bude ignorovat velikost písmen (výchozí), nebo jestli na ni bude dbát (zaškrtnuté).
    • Rozšířené hledání - pro hledání bodů je možno použít speciální znak mínus (-slovo), pokud nechcete, aby se dané slovo ve výsledku vyskytovalo. Lze také použít znak uvozovek ("dvě slova"), chcete-li vyhledávat přesný výraz.
    • Počítadlo nalezených bodů - ve spodní části mapy se během psaní přepočítává, kolik bodů na mapě aktuálně odpovídá zadání.
    Příklad použití: Na mapě Velká poušť zadáte do políčka filtru text "Pouštní bandita" - zobrazí se pouze ty skupiny monster, ve kterých se může nacházet Pouštní bandita.
    :idea: NPC odpovídající zadání se navíc červeně rozblikají, aby se odlišila například od příšer apod.
    Obrázek:
    Vyhledávání bodů na mapě
    Vyhledávání bodů na mapě
  • Zobrazit popisky oblastí - Tímto zaškrtávacím políčkem zapnete (výchozí), nebo vypnete zobrazení masky dané mapy. Maska je jakási překryvná vrstva, na které jsou zobrazeny nejdůležitější body a lokace dané mapy, dělá tak orientaci na ní přehlednější.
  • Zobrazit pozemky - Zatržením tohoto políčka zobrazíte na mapě existující cechovní pozemky. Po najetí myší na vlaječku pak můžete zjistit i název cechu, který pozemek aktuálně vlastní a také jméno vůdce cechu (aktualizace každou hodinu). Toto políčko je ve výchozím nastavení zatržené, tedy aktivní.
    • Po spuštění serveru Sinfortia je pod tímto políčkem nutno vybrat správný server pro zobrazení detailů.
  • Zobrazit příšery - Pokud je toto políčko zaškrtnuté, na mapě se zobrazí různobarevné puntíky (čtvercové), označující možná místa respawnu příšer (pozor, nikoli jejich aktuální pozice). Kliknutím na puntík zobrazíte jeho detail. Ve výchozím nastavení je tato volba vypnutá a na mapách, kde nejsou žádné příšery, není dostupná.
    :!: Zobrazení této volby může být na některých počítačích a mapách velmi pomalé, protože se jedná řádově o tisíce bodíků. Pokud máte s touto volbou problémy, přepněte atlas do verze pro pomalé PC (viz poslední kapitola).
  • Zobrazit meteory - Funguje analogicky, jako volba Zobrazit příšery. Puntíky označující meteory jsou kulaté a i zde jsou rozdílné druhy meteorů barevně odlišeny. I tato volba je ve výchozím nastavení vypnutá a pokud na mapě nejsou žádné meteory, není vůbec dostupná.
  • Zobrazit (polo)bosse - Opět analogicky fungující volba k Zobrazit příšery. Puntíky zobrazující bosse jsou čtvercové, pootočené o 45 stupňů (jakoby postavené na vrchol). I toto nastavení je ve výchozím zobrazení vypnuto a v závislosti na druhu mapy může být nedostupné.
  • Zobrazit rudné žíly - Zobrazí na mapě symboly a místa možného respawnu rudných žil. Tato volba je ve výchozím nastavení vypnuta a v závislosti na lokaci nemusí být vždy dostupná.
  • :idea: Některá monstra/meteory mohou mít určitou velkou plochu, ve které se mohou po uplynutí doby respawnu objevit. U těch s větším rozptylem se po najetí myší objeví stejnobarevný rámeček, ohraničující právě tuto oblast.
ObrázekObrázek Tlačítko přiblížení a oddálení
Tímto tlačítkem se lze na vybraných mapách přepnout do módu zvětšené mapy zlepšit tak přehlednost zobrazených bodíků. K pohybu po zvětšené mapě použijte myš (kliknout + táhnout). V současné době je tato funkce umožněna na všech mapách, ke kterým jsou dostupné mapové podklady v dostatečné kvalitě. Na ostatních mapách je toto tlačítko skryto. Ve zvětšeném módu jsou dostupné všechny funkce atlasu s výjimkou masek.
Obrázek Tlačítko obnovení bodů
Tímto tlačítkem je možné znovu vygenerovat všechny viditelné body na mapě. Smysl to má samozřejmě pouze tehdy, pokud mají body nějaký daný rozptyl. V opačném případě se tlačítko ani nezobrazí.
Obrázek Tlačítko zkopírování adresy
Pomocí tohoto tlačítka jednoduše získáte adresu Vámi aktuálně zobrazené mapy. Odkaz bude obsahovat nejen aktuální mapu, ale i veškeré nastavení zobrazení a dokonce i případný vyznačený blikající bod na mapě. Po kliknutí na tlačítko se vygeneruje kód, který lze jednoduše zkopírovat například do fóra (CTRL+C). Tlačítko se nachází v pravém dolním růžku mapy.
Obrázek Obrázek Tlačítka přepnutí na jinou část mapy
Tato sada tlačítek se objeví pouze tehdy, pokud má daná lokace více map, které by se jinak nevešly vedle sebe na obrazovku. V současnosti se toto týká pouze lokací Ďáblova Rokle a Haegeron. Tlačítka se nacházejí po stranách mapy, vertikálně na středu.
:idea: Na všech mapách rozdělených na více částí se zobrazí v pravém dolním růžku ukazatel, na kolikáté mapě se uživatel aktuálně nachází (např. 2/2 znamená, že se nachází na druhé mapě ze dvou).
:!: Tlačítka pro přepínání nejsou dostupná, pokud je mapa přiblížena.

Zobrazení souřadnic
V pravém horním růžku mapy najdete dvě políčka, která při přejíždění myší přes mapu ukazují aktuální souřadnice kurzoru. Rychlost obnovování souřadnic může záviset na rychlosti Vašeho počítače, nebo použitém prohlížeči.
:idea: Některé mapy jsou rozdělené, nebo ořezané o prázdné okraje, proto se může stát, že levý horní růžek mapy nebude zobrazovat souřadnice [0;0]. Nejedná se o chybu atlasu.

Zvýraznění zadaných souřadnic
Znáte-li souřadnice daného bodu a chcete je pouze zobrazit na mapě, stačí tyto dvě políčka editovat. Na mapě se zobrazí blikající červený kurzor, který Vámi zadané souřadnice zvýrazňuje.
Obrázek

:idea: Chcete-li bod vymazat, jednoduše na něj klikněte myší, nebo zadejte jiné souřadnice.
:idea: Chcete-li dočasně vypnout funkci zobrazení souřadnic kurzoru, podržte klávesu CTRL. Toto se hodí například, když chcete zobrazit blikající kurzor nad Vámi vybraným místem na mapě.
:idea: Během zadávání souřadnic je funkce zobrazení souřadnic kurzoru vypnuta. Chcete-li jí opět zapnout, stačí kliknout na libovolné místo na mapě.

Podpora a omezení
Aplikace Atlasu je maximálně optimalizována pro rychlé načítání, ale protože se jedná opravdu o rozsáhlý program, může se stát, že bude načítání některých map pomalé, především pokud máte pomalejší počítač, nebo málo výkoný prohlížeč. V takovém případě je možno atlas přepnout do režimu pro pomalé PC. Docílíte toho kliknutím na odkaz "Přepnout na verzi pro pomalé PC.", který se nachází úplně dole pod mapou. Stejným způsobem lze přepnout atlas i zpět do plnohodnotné verze. Hlavním rozdílem v nich je přesnost spawnu jednotlivých bodů, která je ve verzi pro pomalé PC snížena.

V současné době je atlas otestován a plně funkční na těchto prohlížečích:
  • Obrázek Google Chrome 38.0
  • Obrázek Opera 12.16 a 27.0
  • Obrázek Microsoft Internet Explorer 11.0
  • Obrázek Mozilla Firefox 33.0
  • Obrázek Safari 5.1.7
Pro plnou funkčnost je třeba mít v prohlížeči povolený JavaScript a podporu technologie Canvas (umí ji všechny moderní prohlížeče). Bez podpory druhé jmenované technologie se atlas přepne do jednodušší verze.
Globe.png
Globe.png (14 KiB) Zobrazeno 4468 x
[/comment]
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Nová verze atlasu

Příspěvek od Saggitarius » stř 07. lis 2012 21:35:58

Dnes byla uvedena opravena verze atlasu.
Již lze najít pozemky včetně poznámky o majiteli pozemku a jeho vůdci.
A několik drobností hlášených na foru a tiketu.

Edit 3.7.2013: Nejnovější verze atlasu již dokáže zobrazit polohy rudných žil a přepínat mezi zobrazením pozemků na Sindicate a Sinfortii. Přidána byla také Kolonie Cidonia.
/Script
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Clusive 
offline CruzY 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline Sallat 
offline WopeArch