Nová verze Atlasu

Další návody, které nespadají do žádné z výše uvedených kategorií.
Nejužitečnější: Bonusy, část I. - Základní informace, Bonusy, část II. - Seznam bonusů, Seznam příkazů a kódů
Návody pro fórum: Jak se registrovat, Jak vyhledávat, Jak vytvořit tabulkový podpis

Odpovědět
Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1145
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2818 poděkování

Nová verze Atlasu

Příspěvek od Saggitarius » čtv 01. lis 2012 14:53:00

Obrázek
Manuál k použití nového atlasu
Je mi potěšením Vám představit úplně nový interaktivní atlas, s jehož pomocí nejen, že se už nikdy neztratíte v rozlehlých lokacích, ale dost možná zjistíte i spoustu věcí, na které by jste jinak přicházeli jen velice obtížně. Touto malou příručkou bych rád přiblížil funkce atlasu těm, kteří si s ničím nejsou jistí, nebo je nebaví testovat vše metodou pokus-omyl :).
Samotný atlas naleznete v průvodci na webových stránkách hry, nebo můžete využít tento odkaz:
:arrow: http://www.ekura.cz/atlas

Základní funkce
Rozdělení map
Jak jste si již určitě všimli, po otevření úvodní stránky atlasu je možné prohlížet si lokace ve hře propojené stejně, jako by jste skutečně hráli hru. Každý symbol představuje jednu lokaci, přičemž jednotlivá propojení jsou provedena podle typu map - neutrální mapy olivově zelenou, mapy říše Shinsoo červenou, Chunjo žlutou a Jinno modrou barvou.
Rychlé přepínání mezi mapami
Po kliknutí na samotnou ikonku mapy se otevře její mapa ve vysokém rozlišení a zobrazí se její krátký popis. Jakmile jste v tomto módu detailu mapy, můžete se kdykoli rychle přepnout na jinou mapu - to uděláte pomocí malého rozevíracího menu, které najdete pod každou mapou. Stačí vybrat Vámi požadovanou mapu a kliknout na tlačítko "Přejít".
Obrázek:
Obrázek
Chcete-li přejít z jedné mapy na nějakou jinou, můžete samozřejmě využít také menu jednotlivých portálů, nebo teleportéra (pokud se v dané lokaci nachází).

Detailní informace o jednotlivých bodech na mapě
Jestliže Vámi vybraná mapa obsahuje nějaké důležité body (NPC, teleporty, ...), tyto se zobrazí přímo v mapě, jako malé čtvercové puntíky. Chcete-li zobrazit detaily daného bodu, stačí na něj najet myší, pro ještě více detailů kliknout myší. Je-li tento bodík zároveň i teleportem do jiné mapy, zobrazí se po kliknutí odkaz na ni.
Obrázek:
Detail NPC
Detail NPC
detail_npc.png (185.01 KiB) Zobrazeno 13971 x
Chcete-li náhled bodíku opět zavřít, použijte symbol křížku v pravém horním rohu tabulky, nebo zkrátka klikněte na jiný bodík.

Ovládací rozhraní
Většina prvků ovládacího rozhraní se nachází v levém růžku nad samotnou mapou.
Obrázek Tlačítko návratu na úvodní obrazovku
Umožňuje návrat zpět na rozcestník s výběrem mapy. Nemusíte se bát, že by jste při návratu přišli o svá nastavení zobrazení, vše vyjma nastavení filtru se ukládá.
ObrázekObrázek Tlačítka zpět a vpřed
Umožňují pohyb v historii Vašeho prohlížení (stejně jako tlačítka ve Vašem prohlížeči). Pokud se například z Hory Sohan prokliknete do Zeleného lesa, tlačítkem Zpět se můžete vrátit opět na Horu Sohan, aniž by jste museli hledat příslušný puntík na mapě.
Obrázek Tlačítko nastavení zobrazení
Otevře menu, kde si můžete vybrat styl zobrazení dané mapy. Chcete-li menu opět zavřít, znovu klikněte na tlačítko, nebo kamkoli dovnitř mapy.
Obrázek:
Obrázek
  • Filtr názvu / popisu - Tímto políčkem lze vyhledávat body na mapě (zobrazí se pouze body, které vyhovují zadanému textu buď svým názvem, nebo popisem).
    • Aa - Toto zaškrtávací políčko určuje, jestli filtr bude ignorovat velikost písmen (výchozí), nebo jestli na ni bude dbát (zaškrtnuté).
    • Rozšířené hledání - pro hledání bodů je možno použít speciální znak mínus (-slovo), pokud nechcete, aby se dané slovo ve výsledku vyskytovalo. Lze také použít znak uvozovek ("dvě slova"), chcete-li vyhledávat přesný výraz.
    • Počítadlo nalezených bodů - ve spodní části mapy se během psaní přepočítává, kolik bodů na mapě aktuálně odpovídá zadání.
    Příklad použití: Na mapě Velká poušť zadáte do políčka filtru text "Pouštní bandita" - zobrazí se pouze ty skupiny monster, ve kterých se může nacházet Pouštní bandita.
    :idea: NPC odpovídající zadání se navíc červeně rozblikají, aby se odlišila například od příšer apod.
    Obrázek:
    Vyhledávání bodů na mapě
    Vyhledávání bodů na mapě
  • Zobrazit popisky oblastí - Tímto zaškrtávacím políčkem zapnete (výchozí), nebo vypnete zobrazení masky dané mapy. Maska je jakási překryvná vrstva, na které jsou zobrazeny nejdůležitější body a lokace dané mapy, dělá tak orientaci na ní přehlednější.
  • Zobrazit pozemky - Zatržením tohoto políčka zobrazíte na mapě existující cechovní pozemky. Po najetí myší na vlaječku pak můžete zjistit i název cechu, který pozemek aktuálně vlastní a také jméno vůdce cechu (aktualizace každou hodinu). Toto políčko je ve výchozím nastavení zatržené, tedy aktivní.
    • Po spuštění serveru Sinfortia je pod tímto políčkem nutno vybrat správný server pro zobrazení detailů.
  • Zobrazit příšery - Pokud je toto políčko zaškrtnuté, na mapě se zobrazí různobarevné puntíky (čtvercové), označující možná místa respawnu příšer (pozor, nikoli jejich aktuální pozice). Kliknutím na puntík zobrazíte jeho detail. Ve výchozím nastavení je tato volba vypnutá a na mapách, kde nejsou žádné příšery, není dostupná.
    :!: Zobrazení této volby může být na některých počítačích a mapách velmi pomalé, protože se jedná řádově o tisíce bodíků. Pokud máte s touto volbou problémy, přepněte atlas do verze pro pomalé PC (viz poslední kapitola).
  • Zobrazit meteory - Funguje analogicky, jako volba Zobrazit příšery. Puntíky označující meteory jsou kulaté a i zde jsou rozdílné druhy meteorů barevně odlišeny. I tato volba je ve výchozím nastavení vypnutá a pokud na mapě nejsou žádné meteory, není vůbec dostupná.
  • Zobrazit (polo)bosse - Opět analogicky fungující volba k Zobrazit příšery. Puntíky zobrazující bosse jsou čtvercové, pootočené o 45 stupňů (jakoby postavené na vrchol). I toto nastavení je ve výchozím zobrazení vypnuto a v závislosti na druhu mapy může být nedostupné.
  • Zobrazit rudné žíly - Zobrazí na mapě symboly a místa možného respawnu rudných žil. Tato volba je ve výchozím nastavení vypnuta a v závislosti na lokaci nemusí být vždy dostupná.
  • :idea: Některá monstra/meteory mohou mít určitou velkou plochu, ve které se mohou po uplynutí doby respawnu objevit. U těch s větším rozptylem se po najetí myší objeví stejnobarevný rámeček, ohraničující právě tuto oblast.
ObrázekObrázek Tlačítko přiblížení a oddálení
Tímto tlačítkem se lze na vybraných mapách přepnout do módu zvětšené mapy zlepšit tak přehlednost zobrazených bodíků. K pohybu po zvětšené mapě použijte myš (kliknout + táhnout). V současné době je tato funkce umožněna na všech mapách, ke kterým jsou dostupné mapové podklady v dostatečné kvalitě. Na ostatních mapách je toto tlačítko skryto. Ve zvětšeném módu jsou dostupné všechny funkce atlasu s výjimkou masek.
Obrázek Tlačítko obnovení bodů
Tímto tlačítkem je možné znovu vygenerovat všechny viditelné body na mapě. Smysl to má samozřejmě pouze tehdy, pokud mají body nějaký daný rozptyl. V opačném případě se tlačítko ani nezobrazí.
Obrázek Tlačítko zkopírování adresy
Pomocí tohoto tlačítka jednoduše získáte adresu Vámi aktuálně zobrazené mapy. Odkaz bude obsahovat nejen aktuální mapu, ale i veškeré nastavení zobrazení a dokonce i případný vyznačený blikající bod na mapě. Po kliknutí na tlačítko se vygeneruje kód, který lze jednoduše zkopírovat například do fóra (CTRL+C). Tlačítko se nachází v pravém dolním růžku mapy.
Obrázek Obrázek Tlačítka přepnutí na jinou část mapy
Tato sada tlačítek se objeví pouze tehdy, pokud má daná lokace více map, které by se jinak nevešly vedle sebe na obrazovku. V současnosti se toto týká pouze lokací Ďáblova Rokle a Haegeron. Tlačítka se nacházejí po stranách mapy, vertikálně na středu.
:idea: Na všech mapách rozdělených na více částí se zobrazí v pravém dolním růžku ukazatel, na kolikáté mapě se uživatel aktuálně nachází (např. 2/2 znamená, že se nachází na druhé mapě ze dvou).
:!: Tlačítka pro přepínání nejsou dostupná, pokud je mapa přiblížena.

Zobrazení souřadnic
V pravém horním růžku mapy najdete dvě políčka, která při přejíždění myší přes mapu ukazují aktuální souřadnice kurzoru. Rychlost obnovování souřadnic může záviset na rychlosti Vašeho počítače, nebo použitém prohlížeči.
:idea: Některé mapy jsou rozdělené, nebo ořezané o prázdné okraje, proto se může stát, že levý horní růžek mapy nebude zobrazovat souřadnice [0;0]. Nejedná se o chybu atlasu.

Zvýraznění zadaných souřadnic
Znáte-li souřadnice daného bodu a chcete je pouze zobrazit na mapě, stačí tyto dvě políčka editovat. Na mapě se zobrazí blikající červený kurzor, který Vámi zadané souřadnice zvýrazňuje.
Obrázek

:idea: Chcete-li bod vymazat, jednoduše na něj klikněte myší, nebo zadejte jiné souřadnice.
:idea: Chcete-li dočasně vypnout funkci zobrazení souřadnic kurzoru, podržte klávesu CTRL. Toto se hodí například, když chcete zobrazit blikající kurzor nad Vámi vybraným místem na mapě.
:idea: Během zadávání souřadnic je funkce zobrazení souřadnic kurzoru vypnuta. Chcete-li jí opět zapnout, stačí kliknout na libovolné místo na mapě.

Podpora a omezení
Aplikace Atlasu je maximálně optimalizována pro rychlé načítání, ale protože se jedná opravdu o rozsáhlý program, může se stát, že bude načítání některých map pomalé, především pokud máte pomalejší počítač, nebo málo výkoný prohlížeč. V takovém případě je možno atlas přepnout do režimu pro pomalé PC. Docílíte toho kliknutím na odkaz "Přepnout na verzi pro pomalé PC.", který se nachází úplně dole pod mapou. Stejným způsobem lze přepnout atlas i zpět do plnohodnotné verze. Hlavním rozdílem v nich je přesnost spawnu jednotlivých bodů, která je ve verzi pro pomalé PC snížena.

V současné době je atlas otestován a plně funkční na těchto prohlížečích:
  • Obrázek Google Chrome 38.0
  • Obrázek Opera 12.16 a 27.0
  • Obrázek Microsoft Internet Explorer 11.0
  • Obrázek Mozilla Firefox 33.0
  • Obrázek Safari 5.1.7
Pro plnou funkčnost je třeba mít v prohlížeči povolený JavaScript a podporu technologie Canvas (umí ji všechny moderní prohlížeče). Bez podpory druhé jmenované technologie se atlas přepne do jednodušší verze.
Globe.png
Globe.png (14 KiB) Zobrazeno 4424 x
[/comment]
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1145
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2818 poděkování

Re: Nová verze atlasu

Příspěvek od Saggitarius » stř 07. lis 2012 21:35:58

Dnes byla uvedena opravena verze atlasu.
Již lze najít pozemky včetně poznámky o majiteli pozemku a jeho vůdci.
A několik drobností hlášených na foru a tiketu.

Edit 3.7.2013: Nejnovější verze atlasu již dokáže zobrazit polohy rudných žil a přepínat mezi zobrazením pozemků na Sindicate a Sinfortii. Přidána byla také Kolonie Cidonia.
/Script
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..
@ schvarz « sob 8:15 pm »
Taky nejsem zastáncem argumentu "ta hra není špatně vybalancovaná, to jen vy málo spolupracujete"
@ gagefranjo « sob 8:14 pm »
A nějaká spolupráce je o ničem, když je ve hře možnost získat krále
@ gagefranjo « sob 8:13 pm »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Mít zaražený mezerník v pvm podle mě též není pvm, ale co já do toho budu kecat :)
@ schvarz « sob 8:07 pm »
To taky není perfektní metrika, ale healer a třeba BMko můžou kouzlit prakticky na cooldown a ten dmg od nich prostě lítá. Takovej mentál nebo WPčko nemají tu možnost ta kouzla na cooldown trefovat, musí trochu víc hrotit positioning. Ale furt je to další kus informace. Absolutní poškození kouzla bez ohledu na jeho cooldown a frekvenci použití je taky mizerná metrika.
@ schvarz « sob 8:06 pm »
@Mionix,  Mio ale ty se nemůžeš dívat an absolutní poškození kouzel. Ty musíš hodnotit pomocí faktoru damage za nějaký čas (třeba minutu). Když bys postavil healera k nějakýmu training dummy a nechal ho do něj castit 5 minut v kuse a potom to samé udělal i s ostatními postavami, to celkové množství uděleného poškození následně vydělil tím časem (ať už minutami - DPM - nebo sekundami - DPS), tak bys měl další metriku, kterou porovnávat sílu kouzel postav.
@ MoravskyPepin « sob 7:58 pm »
@Mionix,  To je jako říct, že magické postavy by neměly jen kouzlit?
@ Mionix « sob 6:57 pm »
Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
@ TomasFoxx « sob 6:55 pm »
ah no nic, jdu si užit valku za daggera dokuď je hratelnej, doufám že vám to balancování vyjde
@ RAMHH « sob 6:53 pm »
@TomasFoxx,  Je na to vcelku jednoduchy test, kde staci prunikovat do buffnuteho. Pokud mu budes brat presne tolik, kolik ma obranu, tak se to schopkaru nedotklo.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TomasFoxx,  Ne menší sek pro všechny v PvP průnikama. Přestaň už konečně vztahovat vše jen na sebe. A tím končím. :-(
@ Mionix « sob 6:49 pm »
@TomasFoxx,  Já do těch válek chodil a i jiní GM, aniž vy by jste to tom věděli. Já se na ty výbavy koukal a to napříč říšemi. Ty útoky mají nejen Healeři, ale i jiné postavy. A je jedno zda je to žlutá říše, modrá či hnědá nebo zelená. Musíte více spolupracovat a ne jen sólovat každý za sebe. Vy tvrdíte, ten a ten má útoky. Tak sakra napíšu v říši, ať si ho vyzkouší všechny chary a on končí ne? Ale to je možná ten problém, protože každý jede jen sám za sebe. :-)
@ TomasFoxx « sob 6:49 pm »
a to že to neovlivnilo/neovlivní schopkaře, pls hybride, fakt jsem před updatem nesekal lidem 500 :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
RAMHH píše: @TomasFoxx,  Jen bych dodal, že průniky se vrací víceméně zpět jak byly, akorát se jim odečte obrana * 1/3 * prumka od původního stavu. Navíc se to nedotklo schopkařů, jen prumkaru..
To že vzoreček bude stejnej neznamená, že se vrací jak byly, výsledek je stejnej tak jako tak, menší dmg sekama pro daggera

Who is chatting

offline 121291 
offline Dexter 
offline Hakan 
offline Lampiiik 
offline Mionix 
offline Zixelio 
offline linan