Ninja luk postih dmg

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.
Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 10:45:47

Zdar, chcem sa Vás opítať či má ninja z lukem postih na dálku v PVP,
v PVM viem že bol zrušený a berie plnohodnotné čísla.
Ďakujem s pozdravom Vraker ;)

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Akemos » úte 21. bře 2017 11:11:49

v pvp má postih

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 13:20:35

Tak to je fakt trapné .. všade to už má vporiadku len tu ne :/
popravde nikdy som nechapal prečo postava na dálku ma postih pretože utoči na dálku ..
tak musí utočit z blízka z lukom v ruce ..absurdné :)
bm sura to nemá ..logic :(

Dík moc za objasnenie broo ;)

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od pikasek » úte 21. bře 2017 14:24:08

zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Mithra » úte 21. bře 2017 15:45:26

pikasek píše:zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické
Na vzdálenost účinného mířeného dostřelu nějaký snos větrem a pokles rychlosti nemá téměř vliv na průraznost střely. Pokud je luk dostatečně silný na to, aby střela probila brnění, pak je jedno jestli to brnění je ve vzdálenosti 30 nebo 50 metrů.
Důvod, proč je tu postih DMG je trochu jinde. Jde především o vyváženost postav.
Reálnou střelbu z luku bych sem vůbec netahal. Protože pak bychom mohli začít operovat argumenty, že lukostřelec u sebe těžko bude mít v pohotovosti připravených 200 šípů v toulci, natož pak, aby těch 200 šípů byl schopen umístit do terče při stejné frekvenci výstřelů. O tom, že by byl vůbec bez odpočinku schopen střílet 100 šípů za minutu několik minut za sebou raději ani nepíšu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 16:00:16

No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ? :D
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.

A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil :D

PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny. ;)

DrTom
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 112
Registrován: stř 02. bře 2011 19:36:26
Dal poděkování: 271 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od DrTom » úte 21. bře 2017 16:31:54

pokud myslis jaka jsou BMka silna, tak si jedno udelej a muzes se ukazat, ma velice vybornou moznost ubranit se velkemu mnozstvi utoku,ale zaroven na nej plati spousta obran :-)

jinak co se tyka archeru vseobecne - jsou hraci co je v pvp hraji na blizko pro vyssi dmg a nekdo jiny se drzi zase stranou a kompenzuje to jinak, vse je jen o tvem vlastnim "setupu" postavy ;)

SirHeal - Healer / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Lucyus - Dagger / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Syrberious - Mental / 160 / karma P / herb. P / zruč. G3

Grafits - Dragon / 145 / karma P / herb. P / zruč. P

nox125 - BM / 145 / karma P / herb. P / zruč. P
--- propůjčen :fight:

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 16:51:06

Tak mi povec jake ine "sposta obran" nane plati krom magie a sury co plati i na ninje akurát šipi krom magie ? :D
Kopa bm se taky drží stranov ako aj šamani .... preto je ich tolik ve válke :) akurát su bez postihu.

PS. Bm som mal a už nechcem ...nikdo nechce isť pvp ..unudí to k smrti :D

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Mithra » úte 21. bře 2017 17:01:02

Vr4ker píše:No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ? :D
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.

A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil :D

PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny. ;)
Odstranění postihu DMG za vzdálenost při střelbě z luku v boji proti monstrům (PvM) je věc, kterou jsem si prosadil.
A to právě z toho důvodu, aby lukostřelec mohl skutečně svůj luk používat tak jak má a nebyl omezen pouze na sekání dýkami, koně+meč, nebo onu proměnu. To, že toho spousta lukostřelců nevyužívá a dál se ubíjí nudou při trapném držení mezerníku v proměně nebo při sekání z koně, už je věc kterou neovlivním.
Odstranění tohoto postihu k útoku při PvP by udělalo z lukostřelce neskutečné monstrum. Vzhledem k tomu, že to máme otestované v podmínkách našeho serveru, pak vím o čem píšu.

Závěr LGM k tomuto tématu je tedy takový:
Postih poškození za vzdálenost při PvP lukostřelci zůstane minimálně do té doby, než někdo od začátku předělá celý soubojový systém do úplně jiné podoby. Vzhledem k tomu, že se na to nikdo ani nechystá, je to stejné jako kdybych napsal, že to tak bude do konce serveru.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu i protestovat, ale to je tak asi všechno co s tím můžete udělat.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 18:09:55

Jak využívaš luk vo swampe by som rád videl :D

Zrejme to je niečo ťažké :) ...vypnuť postih za range a znižit lučišnikove hodnoty ak by bylo vubec potreba :)

Prosím ... nevykládaj mi o složitém systéme v jednoduchej úprave.
Všude jinde pochopili že ninja s lukem je bojovník na dálku a tuto chybu opravili velice jednoduše ..vše funguje.

Ak je toto složité a ťažké chcem vidieť ako sa vyriešia mrenky (pretože toto je neskutočne monstrum)... toto bude ešte problém ktorý bude nutné riešiť
bohužial ale už neskoro ...ale to som už mimo téma ..

Nelogické vysvetlenie som dostal (bojujte s lukem z blízka) možete lock. Samozrejme Ďakujem.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline Suko201 
offline hern123