Ninja luk postih dmg

Prostor k diskuzi o obratných ninja bojovnících, kteří dovedou hbitě zacházet s dýkami i lukem.
Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 10:45:47

Zdar, chcem sa Vás opítať či má ninja z lukem postih na dálku v PVP,
v PVM viem že bol zrušený a berie plnohodnotné čísla.
Ďakujem s pozdravom Vraker ;)

Uživatelský avatar
Akemos
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 323
Registrován: stř 12. pro 2012 11:09:56
Dal poděkování: 97 poděkování
Dostal poděkování: 141 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Akemos » úte 21. bře 2017 11:11:49

v pvp má postih

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 13:20:35

Tak to je fakt trapné .. všade to už má vporiadku len tu ne :/
popravde nikdy som nechapal prečo postava na dálku ma postih pretože utoči na dálku ..
tak musí utočit z blízka z lukom v ruce ..absurdné :)
bm sura to nemá ..logic :(

Dík moc za objasnenie broo ;)

Uživatelský avatar
pikasek
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 281
Registrován: ned 24. dub 2011 11:11:19
Dal poděkování: 68 poděkování
Dostal poděkování: 105 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od pikasek » úte 21. bře 2017 14:24:08

zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Mithra » úte 21. bře 2017 15:45:26

pikasek píše:zkus vystřelit z luku, jestli ti to celou dobu poletí stejnou rychlostí,bez jakéhokoli zakřivení kvůli větru a podobně, toto ,,omezení" mi příjde naprosto správné a logické
Na vzdálenost účinného mířeného dostřelu nějaký snos větrem a pokles rychlosti nemá téměř vliv na průraznost střely. Pokud je luk dostatečně silný na to, aby střela probila brnění, pak je jedno jestli to brnění je ve vzdálenosti 30 nebo 50 metrů.
Důvod, proč je tu postih DMG je trochu jinde. Jde především o vyváženost postav.
Reálnou střelbu z luku bych sem vůbec netahal. Protože pak bychom mohli začít operovat argumenty, že lukostřelec u sebe těžko bude mít v pohotovosti připravených 200 šípů v toulci, natož pak, aby těch 200 šípů byl schopen umístit do terče při stejné frekvenci výstřelů. O tom, že by byl vůbec bez odpočinku schopen střílet 100 šípů za minutu několik minut za sebou raději ani nepíšu.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 16:00:16

No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ? :D
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.

A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil :D

PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny. ;)

DrTom
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 112
Registrován: stř 02. bře 2011 19:36:26
Dal poděkování: 271 poděkování
Dostal poděkování: 89 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od DrTom » úte 21. bře 2017 16:31:54

pokud myslis jaka jsou BMka silna, tak si jedno udelej a muzes se ukazat, ma velice vybornou moznost ubranit se velkemu mnozstvi utoku,ale zaroven na nej plati spousta obran :-)

jinak co se tyka archeru vseobecne - jsou hraci co je v pvp hraji na blizko pro vyssi dmg a nekdo jiny se drzi zase stranou a kompenzuje to jinak, vse je jen o tvem vlastnim "setupu" postavy ;)

SirHeal - Healer / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Lucyus - Dagger / 160 / karma P / herb. P / zruč. P / ent 5/5

Syrberious - Mental / 160 / karma P / herb. P / zruč. G3

Grafits - Dragon / 145 / karma P / herb. P / zruč. P

nox125 - BM / 145 / karma P / herb. P / zruč. P
--- propůjčen :fight:

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 16:51:06

Tak mi povec jake ine "sposta obran" nane plati krom magie a sury co plati i na ninje akurát šipi krom magie ? :D
Kopa bm se taky drží stranov ako aj šamani .... preto je ich tolik ve válke :) akurát su bez postihu.

PS. Bm som mal a už nechcem ...nikdo nechce isť pvp ..unudí to k smrti :D

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Mithra » úte 21. bře 2017 17:01:02

Vr4ker píše:No tak isto by sa mohlo diskutovat o sile ktorou hodíš kamen jako bm sura nebo šaman talizman ... vitr atd..
a vyváženost postáv ?
sura bm nejsilnejší útok ze všech a zároven nejlepší pvp ochrana 33procent už od lv 1 ....to je vyváženost postáv ? :D
+ nehovoriac o rozdielu rychlosti načítaní kouzel medzi postavama.

A myslím si že najviac absurdné je to ...že v pvp to má v poriadku ale v pvp už asi neco pil :D

PS: vyváženost postáv by sa mala riešiť vyvážením velikosti utoku kouzel ...a ne nejakým hendikepom (postihom) pouze v pvp nikoli pvm
kde stejne ninja luk moc nepoužíva krom premeny. ;)
Odstranění postihu DMG za vzdálenost při střelbě z luku v boji proti monstrům (PvM) je věc, kterou jsem si prosadil.
A to právě z toho důvodu, aby lukostřelec mohl skutečně svůj luk používat tak jak má a nebyl omezen pouze na sekání dýkami, koně+meč, nebo onu proměnu. To, že toho spousta lukostřelců nevyužívá a dál se ubíjí nudou při trapném držení mezerníku v proměně nebo při sekání z koně, už je věc kterou neovlivním.
Odstranění tohoto postihu k útoku při PvP by udělalo z lukostřelce neskutečné monstrum. Vzhledem k tomu, že to máme otestované v podmínkách našeho serveru, pak vím o čem píšu.

Závěr LGM k tomuto tématu je tedy takový:
Postih poškození za vzdálenost při PvP lukostřelci zůstane minimálně do té doby, než někdo od začátku předělá celý soubojový systém do úplně jiné podoby. Vzhledem k tomu, že se na to nikdo ani nechystá, je to stejné jako kdybych napsal, že to tak bude do konce serveru.
Můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu i protestovat, ale to je tak asi všechno co s tím můžete udělat.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Vr4ker
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: ned 01. led 2017 19:46:03
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 13 poděkování

Re: Ninja luk postih dmg

Příspěvek od Vr4ker » úte 21. bře 2017 18:09:55

Jak využívaš luk vo swampe by som rád videl :D

Zrejme to je niečo ťažké :) ...vypnuť postih za range a znižit lučišnikove hodnoty ak by bylo vubec potreba :)

Prosím ... nevykládaj mi o složitém systéme v jednoduchej úprave.
Všude jinde pochopili že ninja s lukem je bojovník na dálku a tuto chybu opravili velice jednoduše ..vše funguje.

Ak je toto složité a ťažké chcem vidieť ako sa vyriešia mrenky (pretože toto je neskutočne monstrum)... toto bude ešte problém ktorý bude nutné riešiť
bohužial ale už neskoro ...ale to som už mimo téma ..

Nelogické vysvetlenie som dostal (bojujte s lukem z blízka) možete lock. Samozrejme Ďakujem.

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Mionix 
offline Sallat 
offline WopeArch