Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno

Líbí se vám tato novinka?

:up: Ano, líbí
142
71%
:?: Je mi to jedno
5
3%
:down: Ne, nelíbí
52
26%
 
Celkem hlasů: 199

Uživatelský avatar
posedlacek
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od posedlacek » ned 13. říj 2013 10:30:43

A to jsem si chtěl rozehrát válečníka na průniky :twisted:
Dle mého názoru je to blbost, když jsou ve hře implentovány dračí věci s odolností proti průniku.
Obrázek
Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec :(

Uživatelský avatar
GurenaimeYuraki
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 409
Registrován: čtv 17. úno 2011 21:12:07
Bydliště: Studénka
Dal poděkování: 55 poděkování
Dostal poděkování: 190 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od GurenaimeYuraki » ned 13. říj 2013 11:32:08

Místo dalších úmorných zběratelských úkolů bych sem hodil více questů zaměřující na původní myšlenku Metinu-boj 3 různých říší proti sobě a zhoubný vliv kamenů metin. Proč do toho nezapojit i nové mapy Hg, swamp.
Zapojil bych také více nevyužitou wattery - v níž leží taky docela velká část příběhu, a celkově by to chtělo ukázat všemi těmi questy hráčům i jiné mapy než jen nalinkované 1 město-orkové-přitažlivka-swamp-Hg
Obrázek

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » ned 13. říj 2013 19:26:17

Pokud to nebude jako karma tak sem pro. Další biolog,za který by byla odměna,odolnost magii,pak průniku a i ten oheň by bodl(vím,že nejde:)
Drop může být v Hae,tak jako v Kerinu,ať se tam neběhá jen pro bedny:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » pon 14. říj 2013 15:45:53

Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » pon 14. říj 2013 16:31:59

Ghibli píše:
Sběratelské úlohy

Tak nejdřív jsem se zaradoval, že nové sběratelské úlohy = něco nového ve stylu Makamita. :inlove:

Teď na to koukám blíž a uniká mi pointa, proč že se Bio questům říká sběratelské. :think: Jít na Tržnici, koupit z výdělku za jeden Swamp celý balík 65 rezavých čepelí kordů a navrch Symbol válečníka, pak navařit kupu výzkumníků a s tím vším zaparkovat k Biologovi a odevzdávat, odevzdávat, odevzdávat a odevzdávat… i vy „sběratelé“. :lol:

Součastný styl sběratelských úloh (Bio, Karma) může vyhovovat těm, co buď "hrají" způsobem "Zapni-Vypni PC" víckrát denně anebo těm, co si pořídili ve hře dalších X-dětí (rozuměj postav) a snaží se je opečovávat předchozím stylem. Je na čase začít opravdu hrát a ty karavany plné postav, které kempují u Biologa nebo Druida, trošku vyvětrat. :up:

Nový Biolog by nemusel automaticky pokračovat ve stylu součastného biologa (příklad – 12. Biolog 70 úlomků2, po něm 13. Biolog 75 Cidonijských krystalů, po něm 14. Biolog 80 elementů ohně, 15. Biolog 85 elementů vody, 16. Biolog 90 Cidonijských písků apod.). Proč? Jednoduše proto, že mechanickým napojováním jednoho bioquestu za druhým a součastným zvyšováním počtu odevzdávaných předmětů by se neúměrné prodlužovala „časová délka“ hry pro hráče. Už teď mají někteří začínající hráči vyvalené oči z celkové délky Biologa a to nemluvím o délce Karmy, ze které mají dlouhohrající TOPKy vyvalené nejen oči. :shock:

Styl Biologa - nový Biolog by se mohl odehrávat ve stylu součastného Biologa a Karmy. Buď by se každý bio-quest rozdělil na dvě části, kde v první části by bylo potřeba donést nějaký bio-předmět, který jde běžně dropnout nebo koupit, a v druhé části by bylo potřeba sehnat bio-předmět, který jde dropnout, ale je s časově omezenou trvanlivostí (časový zámek), neprodejný a neidentifikovatelný při sbírání (obdoba esence). Nebo by se odevzdávání různých bio-předmětů v rámci jednoho bio-questu pravidelně střídalo.

Časový zámek by se upravil tak, aby Biolog nebral bio-předměty s časem 00:00 (adie kempování) a druhá věc je možnost tento druh bio-předmětu vyhodit z inventáře a sebrat druhou postavou (vivat kooperace při dropování).

V případě většího počtu Nových Biologů by bylo dobré využít možností dělat třeba dva Biology najednou (souběžně od začátku do konce – či v určité návaznosti na sebe). Nebo mít možnost si na určitém levelu postavy vybrat z Nabídky z více Biologů jednoho (věnovat se tomu pro mě důležitějším) a později mít možnost rozjet i ostatní.

Místa dropu – Cidonie pro PvP Biologa a Haegeron pro PvM Biologa

Biologický bonus – určitě vedle existující odolnosti proti jedu by to chtělo něco na odolnost proti ohni a průnikům.

A na závěr dvakrát malá "škoda"...

...škoda, že se elementy z Haegeronu se účastní vylepšování Dračích věcí – byly by z nich krásné "esence II." na "Karmu II."

...škoda, že tu převládá Péčkománie (ústředním motivem hraní je snaha mít všechno co nejdřív na Pé, abych měl ten a ten bonus) – takhle těch bio-questů může být jen několik, aby se většina hráčů nezhroutila z toho, co všechno zase budou muset oPéčkovávat.

Odolnost proti průniku
Nejsem zásadně proti, ale rád bych viděl, jak by to ve hře vypadalo.
No počkej.Ty nechceš prodlužovat odevzdávání styl biolog,ale chceš ho podle karmy? To jako nic neprodlouží? To bude pro nové hráče ještě horší. To že lidi chtějí mít vše na P je snad smysl těch P ne? A opravdu karmu 2 a esence 2 to fakt ne.Však já tě znám Ghibli.ty bs nejradši,aby tu všechno bylo co nejtěžší a na co nejdelší dobu a samozřejmě co nesložitější :) Já sem pro,aby se to nový biolog nedal prodávat,ale bez toho časového omezení,jako ja u karmy a hlavně,aby padal,podle současného stupně odevzdávání a ne podle LV.
Ale pochop.Tohle je Metin a ne WoW či něco podobného.Právě v tom jak je jednoduchý je jeho krása. Proč zde nejsou ty raidy(či jak se tomu nadává:) co sou ted v módě na serverech metinu? To by hru oživilo.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
hrncekkafe
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 100
Registrován: čtv 08. lis 2012 19:34:39
Dal poděkování: 52 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od hrncekkafe » pon 14. říj 2013 16:54:45

navrhoval by som nieco co by bolo mozne trenovat aj od novo vytvorenej postavy
mohlo by to byt nieco ako dalsi skill napriklad obnova zb sa zvysi na xxx sek
alebo rychlost kuziel sa zvysi na xxx
nieco taketo by mna urcite zaujalo
Uvedte nič.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » úte 15. říj 2013 2:43:40

lordsword - píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Uživatelský avatar
Chyu
Lv.39
Lv.39
Příspěvky: 1906
Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
Dal poděkování: 2969 poděkování
Dostal poděkování: 1179 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Chyu » úte 15. říj 2013 16:28:06

Zapojte tam Ohnivku chudáka, vždyť má nejmenší návštěvnost.

lordsword
Lv.36
Lv.36
Příspěvky: 1604
Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 332 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od lordsword » úte 15. říj 2013 19:09:36

Ghibli píše:lordsword
Spoiler:
- píšu tam o kombinacích (Bio + Karma). To je proto, že právě čisté Bio by bylo moc dlouhé. Píšu tam o tom, že by se dal i takhle dlouhý kombinovaný biolog souběžně dělat s dalším, aby se nemuselo čekat na další, než se ten první dokončí. Čistá Karma se přece odevzdává víckrát za den, než Biolog, takže - když budu mít stejný počet předmětů k odevzdávání... co skončí dřív? Čistá Karma, Kombinace Bio a Karmy nebo čistý Biolog?... já doufám, že už si rozumíme. :up:

Smyslem dělání Pé by měla být překvapivě zábava - pokud někomu přijde zábavný styl čisté Přihlašování-Odhlašování, tak je to jeho styl zábavy. Potěšila mě Karma, která mě začala nutit se ve hře víc hýbat (vím, bolí z toho hlavně zadek od koňského sedla a pak ty nervy nadranc, když prostě to Péčko MUSÍM ZÍTRA MÍT :lol: ), ale ještě víc mě ze zběratelských questů pobavil Makamito a jeho Zručnost, která mě dokonale rozhýbala napříč celou hrou. :up:

Je mi líto hráčů, co jsou už v takové herní "křeči", že už se od toho Biologa duševně nedokáží odpoutat, při slově Karma se jim zvedá žaludek a nedej bože aby přišel další šílený Makamito, co bude chtít šíleně moc předmětů ve hře. Ale přece nejde stavět hru na tom, kdo nechce nic, protože JEMU se NIC VÍC nechce. :idea:

Mým cílem není udělat hru těžší - ale pestřejší v tom, že tu bude za stejnou jednotku času o něco víc zábavy. Nový biolog opravdu může vypadat tak, že se MAXIMÁLNĚ změní bonusy, lokace k dropování a zvednou počty odevzdávaných předmětů. Přitom za ten půlrok, co budou odhadem v souhrnu trvat nové questy od Biologa, se dá zažít víc srandy, než jen vypínat a zapínat počítač.

Takže zkus ty pochopit, že pokud by sis měl opravdu ve hře HRÁT, tak se nejde jen přihlašovat a odhlašovat. Metin2 je svým způsobem primitivní - ale kdybysme zůstali u názoru být stále primitivní, tak tu není ani Karma, ani Zručnost. Já jsem za ně jedině rád a věřím, že další Bio bude zase o něco pestřejší a že to nebude jen o tom, dvakrát denně po půl roku se přihlašovat a odhlašovat stále na stejném místě. :)
To si spíš nerozumíme.Kdyby karma padala podle stupně odevzdávání a né podle lv,tak nic neřeknu. Tohle právě odrazuje hráče.Swamp byl navrhnutý jako výdělečná mapa a na exp do určitého lv.najednou se tam musí chodit povinně,kvůli dropu karmy a nedejbože si ještě na to dělat dropa. Samozřejmě se ozvou rejpalové,že se nemá expit nahoru,kvůli dropu karmy,ale chtěl bych je vidět na biologovy který by padal podle lv a nešel předat,tak jako karma.Ale tohle téma už tu bylo omýlané mockrát.A jak píšeš dělání P stylem odhlašování a přihlašování.Ono se dá nějak jinak udělat herbaření?
Proto bych bral tu kombinaci,at je to klidně časové a nepředatelné,ale ať to padá podle stupně odevzdávání a příslušných mapách.
I když nevím čím další biolog oživí hru.Na to by musely být qwesty a ty raidy.Ať už si říkáte o privátu co chcete,to už Sindikate dávno není.
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.

Uživatelský avatar
Ghibli
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 479
Registrován: úte 10. kvě 2011 13:53:40
Bydliště: Chunjo - Joan
Dal poděkování: 506 poděkování
Dostal poděkování: 582 poděkování

Re: Odolnost proti průniku a nové sběratelské úlohy

Příspěvek od Ghibli » stř 16. říj 2013 1:08:53

lordsword - jako že by padaly jen ty Esence, co právě odevzdáváš a šance na drop esencí by byla stejná jako teď? Sice se těch esencí odevzdá celkově fakt hodně, ale pak by ten swamp byl jen na 5-15 minut a bylo by nadropováno potřebných esencí na týden dva dopředu. Nevím, jestli tohle je pravý účel Karmy. Mě přijde, že ty 24h stopky na esencích jsou právě proto, aby hráči motivovaly chodit do Swampu zhruba každý den (když můžou). Asi hra na začátku Karmy moc neplánovala, že si esence budou hráči dropovat na týdny dopředu.

Expy versus Karma a Bio to bude věčný boj. Už jen proto, že třeba přijdeš do hry, rozjedeš postavu, vyexpíš se jeden den na level 50, druhý den na 75 a třetí už třeba na 90 a - a u Biologa jsi teprve u Zubů orka. Pak se začneš zajímat o PvP a zjistíš, že PvP Bio je pro tebe hodně vzdálené, přes další povinné Biology. To samé Karma, kdy dorazíš do Swampu, začneš odevzdávat základní esence a za několik týdnů přecházíš do HG a Karmu máš teprve v začátku. Chce to vymyslet něco, co by tu Karmu a Bio "přiblížilo" víc k tomu, jak postava postupuje hrou.

Herbaření na Pé se opravdu nedá udělat jinak, než sázet a sklízet, vypínat a zapínat počítač. A to je škoda, protože by se vedle tohohle monotónního sázení dalo vymyslet i nějaké questy ve spojení s pěstováním bylinek. :up:

Questy ve hře by to chtělo. Ale nevím, jestli tu máme tolik "volných bonusů". Proč volných? No proto, že by asi většinu nebavilo dělat nějaké úkoly jen pro vlastní zábavu a nebo aby měli schopnost na Pé, co je sice pobavila, ale nic jim nepřidá. Ale třeba se pletu. ;) Ty raidy, tím myslíš něco jako třeba byl teď nedávno GM event Slavnost želvých krunýřů? Mě se to osobně líbilo od námětu až po realizaci.
ObrázekYMIRObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
+200k min.
Chunjo
ReLions
141
6P
full
P
P
P
Meripa

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Mionix 
offline WopeArch