Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
-
Script
Zakladatel tématu
- Lv.34

- Příspěvky: 1434
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Poděkoval: 287×
- Má poděkování: 1461×
Příspěvek
od Script » úte 08. říj 2013 14:31:37
Zde můžete diskutovat na téma připravované novinky -
Oprava schopnosti proměny.
Saggitairus píše:Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování.
viewtopic.php?f=4&t=106171
Diskutujte pouze na toto téma, ostatní novinky můžete probírat v jiných tématech.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
Krystyxxl
- Lv.17

- Příspěvky: 169
- Registrován: čtv 13. zář 2012 21:55:47
- Poděkoval: 51×
- Má poděkování: 26×
Příspěvek
od Krystyxxl » úte 08. říj 2013 16:56:01
Ano, tuto změnu čekáme už dlouho a velká většina hráčů ji ocení. Palec nahoru

Podpis byl odstraněn administrátorem.
pozn.: GIFy jsou zakázané - Tryphena
Edit by Krysty: Tak mi příjde, že je tu zákazané snad všechno

-
HonzaM
- Lv.40

- Příspěvky: 2146
- Registrován: pon 14. bře 2011 14:42:04
- Bydliště: Starý Hrozenkov
- Poděkoval: 3591×
- Má poděkování: 855×
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od HonzaM » úte 08. říj 2013 17:39:58
zbytecne ulehceni podle mě ...
Edit: Chápu váš postoj, ale zjevné bugy ve hře je potřeba nějak opravit. Ten rozdíl mezi G10 a P je za určitých okolností opravedu propastný.
/Script
-
BloodRayne
- Lv.20

- Příspěvky: 266
- Registrován: úte 03. črc 2012 18:11:29
- Bydliště: Welcom in hell
- Poděkoval: 150×
- Má poděkování: 226×
Příspěvek
od BloodRayne » stř 09. říj 2013 7:54:40
No sláva, že se k tomu dostaly

-
GFasteris
- Lv.20

- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 13. lis 2010 8:38:37
- Poděkoval: 56×
- Má poděkování: 65×
Příspěvek
od GFasteris » stř 09. říj 2013 8:41:13
za tuhle změnu budu hrozně rad, jelikoz sám mám proměnu G10 a bere slušně, ale proměny jedou jak na běžícím pase

určitě to uvítá víc hracu, co si už treba dalo proměnu na P a nemohli to vrátit:)
uvidíme jak se to vyváží, jestli se to sprumeruje a místo 90k a 10 minut budu třeba brat na P 75k a 20 minut a na G10 už to nebude těch 90 ale treba 70 a 10 minut, uvidíme jak se.ty hodnoty nastaví no

-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Poděkoval: 2×
- Má poděkování: 10×
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 15:35:13
Proto jsem si koupil šamanku s proměnou G10, kvůli propastnému rozdílu dmg mezi P a G10 (zhruba 50k). Jsem rád, že se to chystáte opravit


Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Poděkoval: 39×
- Má poděkování: 332×
Příspěvek
od lordsword » ned 13. říj 2013 19:22:51
A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
Úprava podle lv proměny je super.Už aby to bylo

Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
Script
Zakladatel tématu
- Lv.34

- Příspěvky: 1434
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Poděkoval: 287×
- Má poděkování: 1461×
Příspěvek
od Script » ned 13. říj 2013 21:51:00
lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
posedlacek
- Lv.4

- Příspěvky: 15
- Registrován: pát 04. říj 2013 17:35:34
- Poděkoval: 2×
- Má poděkování: 10×
Příspěvek
od posedlacek » ned 13. říj 2013 21:53:31
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony. Pár takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Není to jen na pár příšerkách.
Nejsilnější char v proměně je tu šaman (nepočítáme-li válečníka s aurou a wp suru s čepelí na pár desítek sekund) a to díky zvonu.
Edit: Ani zdaleka to není tak jasné, řekl bych tak 50:50 přinejhorším. Nemůžu ale dát konkrétní příklady, protože by to bylo brané jako vynášení informací z teamu. Ale ani do budoucna se žádná podobná monstra neplánují, takže můžete čekat, že luk ještě přijde ke slovu.
/Script

Ondraa17 - R.I.P.
WickedMan - R.I.P.
DealerDrog - R.I.P.
posedli - konec

-
lordsword
- Lv.36

- Příspěvky: 1604
- Registrován: čtv 17. bře 2011 7:05:42
- Poděkoval: 39×
- Má poděkování: 332×
Příspěvek
od lordsword » pon 14. říj 2013 9:32:23
Script píše:lordsword píše:A co ještě k té změně zrušit to omezení luků v proměně? Luk byl vždy dominanta v proměně,už jen kvůli hodnotě útoku.Nechápu,proč někdo se slabším zvonem bere víc než ninja s lukem.
To je buď tím, že ninja neví, jak se vybavit do proměny, nebo má příšerka vyšší obranu na šípy, nežli na zvony.
Pár Dost takových se najde. Luk v proměně není a nikdy nebyl omezován.
Luk v proměně ,přestal být omezován,až v Hae co vím.Jinak je omezen defakto ve všech hlavních mapách a bosech.No snad v přitažlivce taky ne:)
Smrt vždycky stojí po boku bojovníka,
jídá s ním u stolu a uléhá s ním na lože.
Smrt je ta nejvěrnější milenka.
Ale je zbytečné si jí všímat,
dokuď vás nepožádá o polibek.
-
-
Nemáte právo psát zprávy v chatu.
-
I v chatu platí pravidla fóra! Obrázky, tabulky a YouTube videa vložte prosím do spoileru.
technicky vzato bys tu neměl být, ale človek si hádam musí zvyknúť aj na tie čudné veci, pravda?
Sa čudujem, ze ste si este nezvykli
demokracie je super, když si dva odhlasujou, že třetího zabijou a rozdělí si jeho statky... ale tady to holt musí fungovat, tak nějak líp
A nevěděla jsem ,že se to tu řídí tím co chce vedení

jinak bych vůbec nepsala , že bych chtěla nějaký tlačítko dislike

ale mohlo mě to napadnout.
Nooo jde to z kopce jako s celým světem
Ta věta nedává smysl. Ale myslela jsem že odepíšes.
@Kaenos : *chtěl ... @Ivetka : já začal asi o rok později... byl to príma fanouškovský projekt, naštěstí se z něj podařilo udělat server, který vydrží dýl než počáteční nadšení
@JohnDoe : já jsem milej na všechny
Kdyby tu někdo z vedení chtěl tlačítko "neděkuju / nelíbí se mě to" tak už tu dávno je. Snad vám to stačí jako odpověd.
Hraju od založení serveru a vím jak se tu chovali k lidem dřív a jak teď
@TomasFoxx : asi nejseš milej... @Ivetka : když se na to za pár dní podíváš s odstupem, je to to nejlepší a nejrychlejší řešení... bývaly časy, kdy jsem tu prosazoval svobodu slova - bohužel si to pár lidí vyložilo po svém a dnes už si tu s nima nepokecáš, nebo mají nová jména
@Ivetka : proč mě nemáš ráda
A mě je to jedno. Tady se vždy vše řeší jednoduše. Smazat at neotravuji. Zavřít hubu ať neotravuji
Já ho ráda rozhodně nemám
ty seš oblíbená liška ... dostaneš max týden
těžko hádat, jestli budou rádi, ale nebylo by to poprvé, co někomu zavřou ústa, pokud k tomu sám zavdá důvod
Jako klidné budu hlásit vše co se mi nelíbí to budou GM rádi
asi prevence

nicméně, příspěvek můžeš nahlásit, pokud je závadný... samozřejmě můžeš i ve vlastním příspěvku, v rámci reakce, nesouhlasit... ale generický dislike? koho to zajímá?
Jako co mi to mažete? To už snad není tady normální ... myslím k tématům na forko ne tady v chatu
tucet vykřičníků =

... tak něco?
@rudlaninja : dej tomu rok dva, když se zamaká na AI, tak BOTi by válce jen přidali... už dneska by tam šlo udělat pár zajímavých překážek z agresivních mobů, ani by se nemuseli moc hýbat
@rudlaninja : Njn, hráči mají zaplý event. Co s tím naděláme? Bohužel odstraňovat se nebudou, neb je na ně navázáno další pokračování eventu.
Noov dnesšní válce bylo Hugů víc jak válečníků
@ddavidd : Myslím si jen na té postavě, ale ruku do ohně za to nedám.

Vyzkoušejte. Ale když na tím tak přemýšlím, tak z logiky věci by mělo být vypnutí, jen na dané postavě a ostatní postavy na účtu by to měly mít zapnuté.
ked si vypnem event, vypne mi ho len na tej postave alebo na celom učte?
@qSTRoNgMANp : Nn, kdykoliv to jde zas u strážce zapnout zpět.
@Mionix : Vím, že se to dalo vypnout, ale vždy jsem se bál toho, že vypnu celej event a už to nezapnu. Proto jsem to nevypinal ...
@qSTRoNgMANp : Dá se před válkou vypnout a po válce zapnout u Strážce města.
@Pajik : Rovnou at i odhazuij co ?
@Mionix : On se dá vypnout a opětovně vypnout ten event ?
@Pajik : vem si jak to ale oslabuje třeba archera

chudák pulku toho plošnýho kouzla narve do sněhuláků
Já bych jich tam dal ještě víc

aspoň nějaké zpestření té války
A propo, ruku do ohně za to nedám, ale kdyby si všichni účastníci války vypnuli na tu hodinu event, tak by měl být klid. Ale to už je na vás na hráčích.
Hugoušové jsou top ve válce, pokud jsou v chumlu, tak přes ně spelluju :DD
saggi se asi snaží o žádný dárky tento rok

@WinterWish : Rozhodnutí GA.
@WinterWish : aby si si mohla dropnut darecky, lebo ine nedostanes muhaha
@WinterWish : ve válkách byli vždycky

jen včera jich bylo fakt moc
@Mionix : Mohla bych vědět důvod? Já jen, že předchozí roky ve valkach nikdy nebyli, a přišlo mi to včera dost otravný, pletou se pod nohy a naklikavam je místo hráčů.. to už se mohli ve válkách nechat i dýňáci a duchové smrti
Tak Hugové se z války odebírat nebudou.
Na druhou stranu, aspon neodhazujou, což je velké +
@Lejno : Ovšem ty, které tam naspawnuje někdo jiný, ty neovlivníme.
A nebudu sa mi spawnovať?
@Lejno : Pokud vás ruší, můžete si event vypnout u strážce města.
@Mionix : Mohli by ste to vyhodiť aj z cidonky, fakt ma to nebaví mať 2 hodiny vedla seba a promenu kvoli nim rušiť nebudem
@TomasFoxx : GA se na to podívá.
@TomasFoxx : lžeš...žádnej hugo není napsaný ve statistikách
@Mionix : jj, moc sexy to bylo
@TomasFoxx : Oni se ve válce říší spawnovali Hugové?
Mohli byste pak odstranit spawnování sněhuláků ve válce? trošku otravný když jich tam je nakonec pomalu víc než hráčů
@TomasFoxx : tak tei dračie 3x15+10 mi dáš zadarmo dik