Skillculator - Kalkulačka kouzel

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 16:14:27

Justice píše:Ty vostudo jedna, tys to ještě neopravil? :D
:oops: :oops: :oops:

Takže, dnešní změny á la Justice :D:
  • Políčko level si kontroluje rozsah 1-140 a také, jestli jsou v daném levelu přidány všechny dostupné statusové body
  • Políčko zbraně si kontroluje, jestli danou zbraň lze použít na daném levlu a daným typem postavy (to už bylo, jen jsem to trošku vylepšil)
  • Políčko biolog si hlídá jen jestli je vybraný biolog "dokončitelný" na zadaném levelu.
  • Políčka "Bonusová MHÚ" a "Bonusová HÚ" si kontrolují, jestli je výsledná hodnota ve správném intervalu. U MHÚ je to 0-45, u HÚ 0-1400.
  • Políčka statusů (VIT, INT, SIL, POH) kontrolují spodní hranici dle typu postavy a zároveň i teoretické maximum, které jsem stanovil u všech čtyřech na 350 (nevím kolik přidávají maximální talismany).
  • Políčko rychlost kouzel kontroluje správnost zadání, hodnota musí být v intervalu 100-322.
  • Políčka s úrovní schopnosti kontrolují, jestli je takové nastavení možné na daném levelu. U schopností M1 a více se předpokládá, že bylo použito minimum 17 bodů.
  • S předchozím bodem také souvisí přidání novinky - možnost úplně vypnout danou schopnost, takže nebude brát postavě ani jeden bod a navíc její hodnoty zmizí z přehledu, takže by to mělo zlepšit i orientaci.
  • Při volbě cechovních schopností se zneaktivní většina vstupních políček a zůstane pouze jediné pro vložení levelu cechu. Kontrola směrem k počtu rozdělených bodů pak probíhá úplně stejným způsobem.
Podotýkám, že porušení kterékoli z těchto podmínek způsobí červené zvýraznění dané buňky, ale výpočet i tak proběhne beze změn. Účelem je pouze varovat na neúplné, nebo neodpovídající nastavení. Pro ty, kteří si nepamatují statusy své postavy je zde stále možnost použití permalinku, takže by jste se snad s červenými rámečky moc potýkat neměli. Snad jsem na nic podstatného nezapomněl ;-).

:arrow: :arrow: Skillculator

P.S. Na testování jsem neměl moc času, snad vše funguje na 100%.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 19:42:36

Ještě jsem se chtěl zeptat (když už jsme u těch úprav) jak vám vyhovuje poslední verze kalkulátoru loveckých. Ten jsem taky postupně upravoval, opravoval a přidával různé maličkosti, tak kdyby jste k tomu měli nějakou poznámku, nebo jste chtěli něco přidat, klidně pište :).
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
MXW
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 162
Registrován: úte 16. lis 2010 18:59:52
Bydliště: Brno
Dal poděkování: 14 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od MXW » pát 06. dub 2012 19:56:19

když rohy nebyly kulaté, přišlo mi to hezčí, ale ono je to celkem jedno :oD
MXW
Renaissance

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » pát 06. dub 2012 20:24:08

:D teď už je to ok, snad, zatím. Super práce :)

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » pát 06. dub 2012 20:39:47

Justice píše::D teď už je to ok, snad, zatím. Super práce :)
Díky moc :). Poprvé po dlouhé době mi to připadá, že se to posunulo trošku víc k použitelnosti. Asi si od toho dám zase pár dní oddech, už se v tom kódu začínám ztrácet :oops:. A to mi chybí ještě strašná spousta věcí... :|

MXW: Zajímavá poznámka, ale co s tím provést? Ono je to hodně o vkusu dané osoby, každému vyhovuje něco jiného. A kompromis není v tomhle případě myslím na místě (že by jedna polovina kulatá, druhá hranatá? :D).

Ještě bych se chtěl zeptat všech: Jak jste na tom s výškou monitoru/LCD? Vidíte celý skillculator (tj. od prvního k poslednímu černému bloku), nebo musíte rolovat dolů? A myslíte si, že je to překážka v použitelnosti?
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Donald
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 305
Registrován: pon 28. úno 2011 20:44:08
Bydliště: Jinno
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 16 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Donald » pát 06. dub 2012 20:43:10

Ja mam 22" sirokouhlej monitor. Rolovani tam je asi o 3mm a dokud si mi to nerekl, tak jsem si toho ani nevsiml :D
Podle me je ta velikost OK
DonDonald - Ninja blizko(lv95) hl. postava
Lusyn - Shaman drak(lv103)
Donald - War aurak(lv55)

"Tolerance je ctnost člověka, který nemá na věc žádný názor. (Chesterton)"

Justice
Lv.23
Lv.23
Příspěvky: 438
Registrován: ned 10. črc 2011 19:43:01
Bydliště: Shinsoo
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 301 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Justice » pát 06. dub 2012 23:51:39

Já mám malý monitor a také musím rolovat.
Když to spustím, tak to mám jen po Pádit a ty popisky k tomu.
Ten Status postavy už nevidím.

Ale nijak mi to nevadí, když to našteluju, tak je to suprové :D

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » úte 08. kvě 2012 13:55:20

Vzhledem k časové indispozici jsem nucen pozastavit vývoj téhle docela nadějné aplikace. Alespoň do doby, než se mi podaří proniknou hlouběji do serverové problematiky.

Dnes přidávám na dlouhou dobu poslední maličkost - možnost libovolně zapnout, nebo vypnout schopnost Běžet u šamana healera. Snadno tak lze porovnat rozdíly v načítání bez a s tímto buffem.

Chtěl bych všem moc poděkovat za podporu, díky Vám se Skillculator posunul o velký kus dál a stal se myslím plnohodnotným pomocníkem při spoustě rozhodování. Většinu Vašich nápadů jsem myslím do aplikace implementoval, ty zbylé si prozatím založím "do šuplíku" a pokud bych někdy eventuálně vývoj opět obnovil, budou první na řadě.

Tak ať slouží a ještě jednou díky! ;-)
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Uživatelský avatar
Fenrir99
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 91
Registrován: čtv 19. led 2012 20:26:49
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Fenrir99 » úte 08. kvě 2012 14:56:01

Skvělá práce. Hodně jsi mi tím pomohl. Máš můj veliký dík. jen taková maličkost.. Nešlo by nějak udělat, že by se dali nastavit zbraně +0 - +9. Například já chci mít postavu 93 lvl a když tam dám zbraň od 90, tak je +9 což je na lvlu 93 nesmysl. Říkám, jen maličkost. Ono to v těch hodnotách asi zas tak velikej rozdíl nebude.
Ať se Ti daří, přeji hodně zdaru hlavně v reálu.

A prosímtě, proč sakra ještě nejsi GM? :)
Přes 2000 let utlačování, vražd a utrpení. Plazit v bahně se před Vámi nikdy nebudeme, neboť zůstaneme navždy POHANÉ!!

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Skillculator (aktualizace)

Příspěvek od Electrix » úte 08. kvě 2012 15:14:02

Fenrir99: Ahoj, díky za nápad :). Ono původně tam místo políčka pro výběr zbraně byla dvě políčka pro zadání magické hodnoty útoku a hodnoty útoku. Pak jsem se překonal a sepsal tam (s velkou pomocí Santery) všechny hodnoty pro +9 zbraně. Je to ale zdlouhavá a příšerná práce, jen píšeš čísla a kontroluješ je.

Nedovedu si moc dobře představit, že bych tyhle hodnoty opisoval pro všechny zbraně a úrovně kvality, to bych tím strávil pěkných 5 hodin (odhad), které tomu opravdu věnovat nemůžu. Další problém je, že u některých zbraní neznám hodnoty pro nižší "+". Konkrétně to jsou třeba Jedovatý meč, Sluneční meč, nebo Korálový meč, u kterých neznám magickou hodnotu útoku pro +0 až +8.

Řešení, i když ne úplně šikovné, poskytuje samotná aplikace. V tom rolovátku na výběr zbraně sjedeš až úplně dolů a klikneš na "Vlastní hodnoty...". Skillculator se tě pak zeptá postupně na obě hodnoty zbraně, takže si tam můžeš zadat klidně i zbraň s nižším "+". Samozřejmě jen za předpokladu, že si ty hodnoty pamatuješ (příp. se můžeš podívat do průvodce na webu).

Obrázek

Prozatím si s tímhle musíme vystačit :(.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt

Who is chatting

offline Mionix 
offline O3VRS