Potřebuji potvrdit či vyvrátit že tyto místa fungují i na Sindicate?
označení:
modrá barva - resp všech hráčů
červená barva - král
zelená barva - osvětlená místa
Pole č.1 - klenotník
Pole č.2 -
Pole č.3 -
Pole č.4 - klenotník
Pole č.5 -
Pole č.6 -
Pole č.7 -
Pole č.8 - klenotník
Pole A -
Pole B -
Pole C -
Pole D -
Pole E - klenotník
Pole F -
Pole G - klenotník
Pole H -
zabíjet u stěny
Kovář věž démonů, kovář ve věži, klenotník, zbrojíř, platnéř, kde zabít krále démonů, náhoda, mapa věže, kováři ve věži
Věž démonů - Kováři
- ori
- Lv. 18
- Příspěvky: 188
- Registrován: stř 11. srp 2010 19:12:26
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
- Electrix
- Lv.22
- Příspěvky: 392
- Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
- Bydliště: Invincibles
- Dal poděkování: 172 poděkování
- Dostal poděkování: 955 poděkování
Re: klenotník věž démonů
Ahoj, trošičku netradiční cestou výpisem ze samotného questu:
První řádek ověří, jestli jsou zabity všechny příšery, druhý řádek vytvoří "tabulku" obsahující ty 3 druhy kovářů. Ve třetím řádku se potom metodou náhodného čísla (number(1,3)) vybere jedna "buňka" z této tabulky a dané NPC se naspawnuje na souřadnice 425, 216.
Podotýkám, že tenhle kód není ze siNDiCATE, takže se to může lišit, ale dovolím si spekulovat, že pokud Saggi nějaké rozhodování podle pozice doplnil, zcela určitě to nedělal tak, aby to sedělo na mapu z nějakého německého serveru . A v praxi to mohu potvrdit, tohle jsem testoval poměrně rozsáhle a nikdy se mi nepovedlo udržet jeden typ kováře zabíjením na stále stejné souřadnici. Takže asi tak.
Kód: Vybrat vše
...
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
...
Podotýkám, že tenhle kód není ze siNDiCATE, takže se to může lišit, ale dovolím si spekulovat, že pokud Saggi nějaké rozhodování podle pozice doplnil, zcela určitě to nedělal tak, aby to sedělo na mapu z nějakého německého serveru . A v praxi to mohu potvrdit, tohle jsem testoval poměrně rozsáhle a nikdy se mi nepovedlo udržet jeden typ kováře zabíjením na stále stejné souřadnici. Takže asi tak.
Návody: Bonusy I. | Bonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
Pomocníci: Skillculator() | Expulator | Lovecké() | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů
„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]
- thomas9
- Lv.29
- Příspěvky: 922
- Registrován: úte 03. dub 2012 19:33:54
- Dal poděkování: 67 poděkování
- Dostal poděkování: 55 poděkování
Re: klenotník věž démonů
podla mna je to nahoda.....aky kovar ti padne
Život je ako záhrada , okopávaj ju a ona ti prinesie úrodu.
- epileptic
- Lv. 18
- Příspěvky: 193
- Registrován: pát 02. črc 2010 21:11:49
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Re: klenotník věž démonů
Můžu ti ale potvrdit klenotníka v poli B už od ofiku ho zabíjím tam.Tak 8 z 10 výstupů ,zabíjení u zdi blbost
Jinak já na náhodu nevěřím.
Jinak já na náhodu nevěřím.
KONEC HRY
- Haky
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: pát 11. lis 2011 16:54:28
- Bydliště: WarDogs
- Dal poděkování: 40 poděkování
- Dostal poděkování: 21 poděkování
Re: klenotník věž démonů
Taky moc náhodě nevěřím .. mě se tady na sindi povede klenotník asi 5-7x z 10 pokusů ... ale prozrazovat to samozřejmě nebudu ... taky sem si na to přišel sám stylem pokus-omyl
- MadaraPL
- Lv.14
- Příspěvky: 114
- Registrován: ned 12. čer 2011 23:00:20
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
- Pufas
- Lv.15
- Příspěvky: 137
- Registrován: pát 09. zář 2011 8:34:51
- Bydliště: Chunjo
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 17 poděkování
Re: klenotník věž démonů
Náš cech dával dříve klenotníka celkem v pohodě.. ale postupem času to šlo složitěji a složitěji, nevím jestli si někdo stěžoval, a nebo to Saggi upravil, ale nebyl problém dát za 10 výstupu 8x klenota.. teď ho tam nedostanu ani za 20 výstupů. Takže pro mě byla věž ukončena jinak tato ani jiná tabulka nefunguje, sestavoval jsme si i svou.. do té doby dokud nám to šlo! Ale teď to opravdu nejde!
Web cechu DeathComing
V CHUNJO jsem se narodil, v CHUNJO žiju a za CHUNJO taky padnu!
Youtube -->>> NEW Zkouška DMG
Lvl: 127 Skill: 5x P Vedení: P Těžba: P Proměna: P Bylinky: 16Lvl Karma: M3
Zručnost: M7 Zkrocené zvíře: Drako
V CHUNJO jsem se narodil, v CHUNJO žiju a za CHUNJO taky padnu!
Youtube -->>> NEW Zkouška DMG
Lvl: 127 Skill: 5x P Vedení: P Těžba: P Proměna: P Bylinky: 16Lvl Karma: M3
Zručnost: M7 Zkrocené zvíře: Drako
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
Re: klenotník věž démonů
mno abych vas ubezpecil, tak ta tabulka nefungovala u nas nikdy
jak psal elektrix
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
je klasicke nastaveni, ktere mame i my, i kdyz jsem si jiz nekolikrat pohraval s myslenkou, ze bych to nejak zavedl i u nas
jak psal elektrix
d.check_eliminated()
local reward_alchemist = {20074, 20075, 20076}
d.spawn_mob(reward_alchemist[number(1,3)], 425, 216);
je klasicke nastaveni, ktere mame i my, i kdyz jsem si jiz nekolikrat pohraval s myslenkou, ze bych to nejak zavedl i u nas
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »