Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Úschovna starých, avšak zajímavých témat.
Odpovědět
Vr4k0uš
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 250
Registrován: stř 13. črc 2011 20:39:30
Dal poděkování: 22 poděkování
Dostal poděkování: 21 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od Vr4k0uš » sob 16. úno 2013 8:52:54

bude lepší baron no :)
Obrázek

patriceeeq
Lv.17
Lv.17
Příspěvky: 163
Registrován: pát 01. črc 2011 12:04:25
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 10 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od patriceeeq » sob 16. úno 2013 16:07:09

Plno lidí tady píše ČDB, ale nějak vám uniká pointa tohodle tématu.. :-D
d-_-b

Uživatelský avatar
LegendaTron
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 114
Registrován: pát 06. črc 2012 9:55:03
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 18 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od LegendaTron » ned 17. úno 2013 9:46:39

Jednoznačne obouruč, pre mentála na pvp.

Ono totiž skúšať niečo na prázdnej postave, a na postave s full bio a pvp vecami je niečo úplne iné.
Limeclay, Aura, Jinno

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od Electrix » čtv 29. srp 2013 1:45:38

Ahoj, omlouvám se za otevření starého tématu, ale nějak mi uvízlo v paměti a myslím si, že si tahle "záhada" zaslouží vysvětlení. Až donedávna jsem tomu nemohl přijít na kloub.
Psané hodnoty (všichni známe)Skutečné hodnoty (na serveru)
ZbraňMinimumMaximumPrůměr
(zbraň se bere 2×)
MinimumMaximumBonus
Obrázek Baron +93824222×(382+422)/2804100140282
Obrázek ČDB +94334662×(433+466)/2899288321145
Hodnoty, které vidíme ve hře, tedy jasně mluví pro ČDB - rozdíl je téměř 12%. Jak to ale vypadá na serveru? Tam jsou ke každé zbrani uloženy 3 hodnoty: Minimum, maximum (tj. základ) a poté jakýsi bonus, který se přičte k minimu i maximu a výsledek se zobrazí jako hodnota útoku zbraně (viz pravá část tabulky).

Vzoreček pro výpočet hodnoty útoku zbraně ale není tak jednoduchý (více zde):



AR je takzvaný Attack rating, který se vypočítává na základě levelu a pohyblivosti útočníka a cíle a může to být za normálních okolností číslo v intervalu <0.4;1). Pro náš příklad budeme brát, že válečník na screenu má level 95, pohyblivost 16 (125+125+16=95*3) a jeho cíl má level 16 a pohyblivost 3. V takovém případě bude AR = 0.71359375 ≈ 0.7 (kalkulačka). Jak si teď povedou naše dvě zbraně?
Skutečné hodnoty (s čím počítá hra)
ZbraňZáklad
(průměr min a max hodnoty)
Základ × ARBonusCelkem
(zbraň se bere 2×)
Obrázek Baron +9(100+140)/2 = 120120×0.7 = 842822×(84+282)732
Obrázek ČDB +9(288+321)/2 = 304304×0.7 = 2131452×(213+145)716
Tady je patrné, že se už baron díky nízkému AR posouvá před ČDB, čili je vlastně v takové situaci lepší zbraní. V praxi je pak tenhle efekt ještě znásobený samotným kouzlem, například u průrazu se tahle výsledná hodnota násobí 7.3×, takže namísto chatrného rozdílu 732-716=16 je rozdíl 117, přičemž tahle hodnota se ještě vynásobí bonusy silný proti. To je například víc, než kolik dává do útoku ObrázekZelenkavý elixír (M). A právě takhle vzniká podobná záhada :).
Vzoreček průrazu:

Kód: Vybrat vše

-(2.3*atk + (4*atk  + sil*4 + vit)*k)
k je na úrovni P rovno 1,25
Ze skillkalkulačky:
I když neznám přesné staty soupeřů, tyhle screeny jsou myslím celkem vypovídající. Strana cíle se mi nevešla do screenu, je tam vyplněný válečník Lv. 16, 3 POH, 25 obrana, jinak bez věcí.
baron.png
cdb.png
Závěr: I na první pohled slabší zbraň může být lepší a to především v PvP. Vždycky ale záleží na konkrétní situaci a samozřejmě také obranách cíle. Například kdyby měl válečník v našem příkladu pohyblivost 90 (namísto 16), už by bylo AR rovno 0.83 a rázem by byla ČDB lepší zbraní (o tom tu také mluvil LegendaTron). Takže testovat a zase jen testovat ;). Snad jsem vás neunudil.

P.S.: Síla+6 přidá do průrazu +42 útoku, takže to těch 117 bodů rozdílu ze zbraně nemůže vyrovnat.

P.P.S.: Ve Swampu a podobně je to o něčem jiném, protože každá příšera a meteor má trošku jinak nastavené obrany proti zbraním.

Edit@NoFun: Souhlasím, je to zvláštní, ale moc s tím nenaděláš. Ve hře se ti musí zobrazovat tahle základní hodnota, protože AR je proměnné číslo, takže tam nelze místo něj dosadit "prostě něco". Navíc k podobným anomáliím dochází málokdy, takže většinou platí vyšší hodnota útoku = lepší zbraň :).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Electrix dne čtv 29. srp 2013 12:56:35, celkem upraveno 1 x.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

NoFun
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 69
Registrován: úte 07. kvě 2013 21:56:28
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 7 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od NoFun » čtv 29. srp 2013 12:46:07

ahoj... i presto ze uz nejaky patek nehraju...
tak me to docela zarazi.... neni to padle nahlavu kdyz zbran s mensim utokem bere vic? podle ceho se pak ma clovek ridit?
Sinforia ;-) nový začátek :)
NoFans 110lvl Body Warior (Zelkovky hotové)

KahnWeder
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 334
Registrován: ned 03. čer 2012 23:38:17
Dal poděkování: 61 poděkování
Dostal poděkování: 76 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od KahnWeder » čtv 29. srp 2013 13:42:16

Electrixi, paradní rozbor!

Jenom mi nechápu, proč je toho tolik skrytých činitelú. Viz rozdíl mezi psanými a skutečnými hodnotami, onen tajemný bonus atd.
Pokud nemám prostředky k testovaní, aspoň bych rád věděl zhruba jaká je situace. Ale pokud toho půlku neznám, jak tu situaci mám odhadnout?
Složitější vzorce problém nejsou, radši strávím půl hodiny počítáním, než několik dní nápravou špatného rozhodnutí...
"Nevěřte všemu, co je na internetu."
Abraham Lincoln, 2012

Uživatelský avatar
Electrix
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 392
Registrován: pon 06. pro 2010 11:34:04
Bydliště: Invincibles
Dal poděkování: 172 poděkování
Dostal poděkování: 955 poděkování

Re: Čepel dračího boha VS. Meč Barona

Příspěvek od Electrix » čtv 29. srp 2013 14:07:14

KahnWeder:
Ahoj, existují v podstatě 3 možnosti jak ten bonus zjistit a odlišit od základu:
  1. Buď si rozbalíš klienta a hodnoty si přečteš. Nedoporučuji, je to proti pravidlům, navíc klient Ekury je šikovně zakódovaný, takže by to dalo dost práce. Ale možnost to je.
  2. Nebo ty hodnoty zjistíš ze hry pomocí výpočtu. "Bonus" je totiž číslo, které jak už jsem napsal navyšuje základní hodnotu útoku. Mimo to ale také stejným způsobem navyšuje taky magickou hodnotu útoku. Dám příklad pro ČDB+9:
    Psané hodnotyServerSkutečné (pro AR=1)
    HodnotaMag. hodnotaHodnotaMag. hodnotaBonusHodnotaMag. hodnota
    433-4660288-3210145433-466145
    Kolonka magická hodnota u téhle zbraně ve hře vůbec není (bug), ale když se podíváš jak se změní "útok magií" v kolonce postavy, uvidíš tam právě tu bonusovou hodnotu zbraně (odečteš před a po). Jen musíš dávat pozor, aby v sobě zbraň neměla žádnou inteligenci, ta totiž zvedá magickou hodnotu o 2 za každý bod (lze samozřejmě opět odečíst). Stejný problém je s bonusovou magickou hodnotou útoku (tou co se dá natočit), tu musíš vzít taky v úvahu a z výpočtu odstranit.
    utok_magii.png
    Takže jsi odečetl bonusovou hodnotu a teď stačí tuhle bonusovou hodnotu vzít a odečíst ji od psané a máš i základ, takže kompletní informace o zbrani.

    Trošku horší je situace u zbraní, které v základu magickou hodnotu mají (tj. meče, zvony a vějíře). Tam je možné vycházet z předpokladu že "základ" je většinou konstantní hodnota pro všechna "+" (jak obyč tak i magická hodnota), a také že "bonus" nemá nikdy rozptyl. Takže stačí sehnat si dvě různá "+" od dané zbraně a pak už s aplikováním logiky do rovnice o dvou neznámých dojdeš k základu, ze kterého pak snadno vypočítáš i bonus. Výpočet není nutné provádět 2x pro minimum i maximum, stačí si zvolit jednu z těch hodnot, tu druhou pak dopočítáš na konci. Pokud se jedná o vzácnou situaci, kdy není základ konstantní, rychle to poznáš, protože ti ta rovnice nebude vycházet. Jak se ale dobrat ke správnému výsledku tady, to zatím nevím - ale mělo by to jít hrubou silou pokus-omyl v nějakém cyklu (jestli přijdeš na nějaké elegantnější řešení, určitě se poděl).

    S dopomocí Excelu nebo jiného udělátka je to záležitost chvilky, "v ruce" tím strávíš mládí. Tak či tak, výsledky jsou zaručené. Jen pro úplnost, s AR vůbec počítat nemusíš, klient ho nebere v potaz (dosazuje vždy 1).

    Ještě podotýkám, že pro magická kouzla není potřeba tyhle statusy zbraně znát, protože při výpočtu magické hodnoty útoku je AR započítáno až po sečtení základu+bonusu. Takže jediným "problémem" při zjišťování jsou meče, se zvonem ani vějířem žádné fyzické kouzlo nepracuje.
  3. Nebo mi napíšeš PM a já se o nějaké hodnoty podělím :). Hodnoty pro zbraně do levelu 89 mám komplet, dost se toho najde i na vyšší levely.
Jestli si vybereš možnost b), přeji hodně zdaru ;)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Návody: Bonusy I. | ObrázekBonusy II. | Biolog | Těžba | Vedení | Talismany
Pomocníci: Skillculator(Obrázek) | ObrázekExpulator | Lovecké(Obrázek) | Mapa pokladu | Dračí věci | Prům. & Pošk. | Dračí věci | Točení bonusů

„Pouze život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.“ - [A. Einstein]

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline fyxicek 
offline hg003 
offline nobody1 
offline vitulinek