Připravili jsme seznam změn / úprav / novinek na kterých se momentálně pracuje. Seznam je rozsáhlejší.
O datu nasazení do hry ještě není rozhodnuto, neboť úpravy jsou v různém stupni rozpracovanosti. Nicméně rádi uslyšíme názory na úpravy od vás hráčů.
Oprava a aktivace odolnosti proti ohni - Bude opraven a aktivován bonus "Odolnost proti zapálení", který nahradí nynější Odolnost proti ohni (i ve starých předmětech). V praxi bude snižovat šanci na zapálení kouzly o 1/2 výše tohoto bonusu. Důvodem opravy je zvyšující se potřeba obrany proti tomuto typu útoku (v rámci zachování rovnováhy v PvP). Diskuze zde.
PvM šíp pro Ninju archera - Nový tzv. "PvM šíp" určený výhradně pro Ninju archera na PvM - Šíp bude mít velmi vysokou hodnotu útoku v kombinaci se záporným bonusem proti lidem. Také nebude mít žádný postih za vzdálenost. Přesné hodnoty jsou ještě předmětem jednání a testování, nicméně již teď je jasné, že bude nutné odstranit rasu některých příšer (lidé). Jedná se především o monstra druhého města (bílá přísaha a černý vítr) a také všechny obry. Swampu se tyto změny nedotknou. Účelem úpravy je zvýšení bojeschopnosti archerů v PvM s lukem. Nový šíp neovlivní PvP, ani poškození v proměně. Způsob získání budiž předmětem diskuze, měl by však být co nejdostupnější už od malého levelu. Diskuze zde.
Nové sběratelské úlohy - Bude připraven nový balíček sběratelských úkolů. Diskuze zde.
Přidání bezpečné zóny ve válce říší - Přidání bezpečné zóny na respawn ve válce říší, tím by se mělo zamezit nežádoucímu střílení z respawnu. Diskuze zde.
Posunutí teleportů ve válce říší - Posunutí cílových pozic teleportů na některých mapách za účelem zkrátit čas potřebný k cestě z respawnu na bojiště. Diskuze zde.
Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování. Diskuze zde.
Aktivace odolnosti proti průniku - Bonus "Odolnost proti průniku" bude vložen do hry. Prozatím jej bude možno získat pouze ve Vodním brnění jako vrozený (namísto nynější magické obrany). Později bude zařazen i do nových sběratelských úloh. Diskuze zde.
Odstranění nefunkčních bonusů - Odstranění bonusů "Magická obrana", "Odolnost proti větru" a "Odolnost proti blesku". Toto by se týkalo i starších předmětů, které tím získaly volné sloty pro opětovné přidání nových bonusů. Důvod odstranění - prozatím není technicky možné dát těmto bonusům funkci, která by odpovídala jejich popisu.
Úpravy tabulky s bonusy - Do tabulky bonusů budou přidány bonusy "Silný proti ještěrům", odstraněny "Odolnost proti blesku" a "Odolnost proti větru". Dále je v plánu přejmenování odolnosti vůči ohni a přidání bonusu proti průniku.
Královský systém - Nově bude každý týden nejlepší hráč v říši odměněn královkým titulem. Tento titul mu umožní čerpat z říšské kasy prostředky na různorodá vylepšení (královský heal, zvýšení síly a obrany, spawnování mobů, žold apod.). O získání titulu rozhodnou desítky různých faktorů související s herní postavou. Některé výhody bude v omezené míře možno čerpat i s běžnou PvP hodností. Diskuze zde.
Změny v počtech u PvP hodností - V souvislosti se zavedením královského systému budou upraveny počty udělených PvP hodností. Nově bude mít každá říše jednoho krále, 2 vojevůdce, 4 generály, 8 rytířů a 24 pěšáků. Diskuze zde.
Seznam úprav hry, které proběhly dnes lze nalézt na webu : http://www.ekura.cz/patchlog
8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry
- Saggitarius
- Game Administrator
- Příspěvky: 1146
- Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
- Dal poděkování: 8 poděkování
- Dostal poděkování: 2822 poděkování
8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry
[GA]Saggi
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
Ekura tým
Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
noxforko « čtv 12:03 pm »
@
tasik1 « čtv 12:02 pm »
@
noxforko « čtv 12:00 pm »
@
KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
@
Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@
KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
@
Relly « stř 11:32 am »
@
Hakan « stř 9:58 am »
@
FugasBoss « ned 9:48 am »
@
Mionix « ned 9:45 am »
@
RAMHH « ned 9:42 am »
@
Mionix « ned 8:43 am »
@
RAMHH « sob 8:38 pm »
@
Beauty « čtv 8:54 am »
@
Saggitarius « čtv 8:53 am »
@
Beauty « čtv 8:36 am »
@
Takashiro « ned 11:58 pm »
@
Relly « ned 8:47 pm »
@
Takashiro « ned 4:49 pm »
@
TheDobbyk « ned 2:31 pm »
@
Clusive « pát 6:56 pm »
@
Davisss « pát 3:11 pm »
@
RAMHH « čtv 11:00 pm »
@
gagefranjo « čtv 8:08 pm »
@
ShienZhao « čtv 8:00 pm »
@
qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
@
Mionix « stř 6:03 pm »
@
schvarz « úte 10:17 pm »
@
schvarz « úte 10:15 pm »
@
Mionix « úte 5:12 pm »
@
TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@
Skullhlav « úte 3:48 pm »
@
Suko201 « pon 12:36 am »
@
MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
@
Cunter « ned 7:47 pm »
@
Cunter « ned 7:45 pm »
@
MoCKeR « ned 1:46 pm »
@
Lejno « ned 11:10 am »
@
Skullhlav « ned 10:19 am »
@
schvarz « pát 6:26 pm »
@
schvarz « čtv 5:21 pm »
@
Saggitarius « čtv 10:31 am »
@
Suko201 « čtv 10:29 am »
@
Saggitarius « čtv 10:24 am »
@
schvarz « čtv 3:01 am »
@
Suko201 « stř 10:37 am »
@
Bisky « stř 9:26 am »
@
schvarz « úte 4:35 am »
@
Takashiro « pon 8:24 pm »
@
TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@
TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@
RAMHH « ned 12:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:13 am »
@
Mionix « ned 11:10 am »
@
TomasFoxx « ned 11:10 am »
@
Mionix « ned 11:09 am »
@
TomasFoxx « ned 11:07 am »
@
Mionix « ned 10:49 am »
@
Lejno « ned 10:40 am »