Stránka 1 z 1

8.10.2013 Připravované úpravy / novinky / změny do hry

Napsal: úte 08. říj 2013 12:34:30
od Saggitarius
Připravili jsme seznam změn / úprav / novinek na kterých se momentálně pracuje. Seznam je rozsáhlejší.
O datu nasazení do hry ještě není rozhodnuto, neboť úpravy jsou v různém stupni rozpracovanosti. Nicméně rádi uslyšíme názory na úpravy od vás hráčů.


Oprava a aktivace odolnosti proti ohni - Bude opraven a aktivován bonus "Odolnost proti zapálení", který nahradí nynější Odolnost proti ohni (i ve starých předmětech). V praxi bude snižovat šanci na zapálení kouzly o 1/2 výše tohoto bonusu. Důvodem opravy je zvyšující se potřeba obrany proti tomuto typu útoku (v rámci zachování rovnováhy v PvP). Diskuze zde.

PvM šíp pro Ninju archera - Nový tzv. "PvM šíp" určený výhradně pro Ninju archera na PvM - Šíp bude mít velmi vysokou hodnotu útoku v kombinaci se záporným bonusem proti lidem. Také nebude mít žádný postih za vzdálenost. Přesné hodnoty jsou ještě předmětem jednání a testování, nicméně již teď je jasné, že bude nutné odstranit rasu některých příšer (lidé). Jedná se především o monstra druhého města (bílá přísaha a černý vítr) a také všechny obry. Swampu se tyto změny nedotknou. Účelem úpravy je zvýšení bojeschopnosti archerů v PvM s lukem. Nový šíp neovlivní PvP, ani poškození v proměně. Způsob získání budiž předmětem diskuze, měl by však být co nejdostupnější už od malého levelu. Diskuze zde.

Nové sběratelské úlohy - Bude připraven nový balíček sběratelských úkolů. Diskuze zde.

Přidání bezpečné zóny ve válce říší - Přidání bezpečné zóny na respawn ve válce říší, tím by se mělo zamezit nežádoucímu střílení z respawnu. Diskuze zde.

Posunutí teleportů ve válce říší - Posunutí cílových pozic teleportů na některých mapách za účelem zkrátit čas potřebný k cestě z respawnu na bojiště. Diskuze zde.

Oprava schopnosti proměny - Schopnost proměna bude opravena tak, aby bylo vždy výhodnější mít nejvyšší úroveň. V praxi dojde oproti dřívějšku k mírnému zvýšení poškození na úrovni P a ke snížení poškození na ostatních úrovních. Přesné hodnoty jsou stále předmětem testování. Diskuze zde.

Aktivace odolnosti proti průniku - Bonus "Odolnost proti průniku" bude vložen do hry. Prozatím jej bude možno získat pouze ve Vodním brnění jako vrozený (namísto nynější magické obrany). Později bude zařazen i do nových sběratelských úloh. Diskuze zde.

Odstranění nefunkčních bonusů - Odstranění bonusů "Magická obrana", "Odolnost proti větru" a "Odolnost proti blesku". Toto by se týkalo i starších předmětů, které tím získaly volné sloty pro opětovné přidání nových bonusů. Důvod odstranění - prozatím není technicky možné dát těmto bonusům funkci, která by odpovídala jejich popisu.

Úpravy tabulky s bonusy - Do tabulky bonusů budou přidány bonusy "Silný proti ještěrům", odstraněny "Odolnost proti blesku" a "Odolnost proti větru". Dále je v plánu přejmenování odolnosti vůči ohni a přidání bonusu proti průniku.

Královský systém - Nově bude každý týden nejlepší hráč v říši odměněn královkým titulem. Tento titul mu umožní čerpat z říšské kasy prostředky na různorodá vylepšení (královský heal, zvýšení síly a obrany, spawnování mobů, žold apod.). O získání titulu rozhodnou desítky různých faktorů související s herní postavou. Některé výhody bude v omezené míře možno čerpat i s běžnou PvP hodností. Diskuze zde.

Změny v počtech u PvP hodností - V souvislosti se zavedením královského systému budou upraveny počty udělených PvP hodností. Nově bude mít každá říše jednoho krále, 2 vojevůdce, 4 generály, 8 rytířů a 24 pěšáků. Diskuze zde.

Seznam úprav hry, které proběhly dnes lze nalézt na webu : http://www.ekura.cz/patchlog