Stránka 1 z 1

VTS (Veřejný Testovací Server)

Napsal: pon 25. lis 2013 11:50:43
od Saggitarius
Po nějaké době bude opět spuštěn veřejný testovací server (VTS). Na něm si bude možno odzkoušet a případně nahlásit problémy s novinkami, které půjdou do ostré hry.

VTS byl upraven pro snazší testování a to tak :
  1. Přihlášení proběhne pomocí standardního herního účtu pomocí launcheru (tedy použijte stejně přihlašovací údaje, jako do hry)
    Ukázka:
    Výběr VTS při přihlášení
    Výběr VTS při přihlášení
  2. Po přihlášení si musíte založit nové postavy (účet bude prázdný)
  3. Po prvním přihlášení obdrží postavy základní výbavu
  4. Knihomol Soon se promění na prodejce výbavy +9 a to všech hlavních věcí
  5. U skladníka naleznete předměty pro bonusování výbavy. Bonusy budou padat pouze v maximálních velikostech. (tzn. pokud má předmět možnost získat například ZB pak vždy dostane ZB + 2000)
  6. Schopnosti postav lze trénovat pomocí Obrázekkamene duše
    Pokud je na postavě co trénovat (ve schopnosti alespoň jeden bod), je vybraná schopnost automaticky změněna na P.
    • Schopnost proměny lze trénovat knihou proměn, kterou můžete zakoupit u skladníka.
  7. Zvyšovat level postavy lze také pomocí Obrázekkamene duše. Pokud není co trénovat, je po použití kamene duše postava automaticky vyexpena na následující level. Je tak možno upravit na libovolný level v rozsahu 1 až 150.
  8. Postava automaticky obdrží koně level 21 včetně Obrázekknihy na přivolání
  9. Pro bonusování je připraven neomezený zdroj financí v podobě neomezeného trezoru u skladníka. Není nutné zadávat heslo a vybrané peníze nejsou odečítány.
  10. Výheň i kovadlinu na přidávání slotů a talismanů naleznete taktéž v prvním městě.
  11. Pro odzkoušení novinek budou připravena základní města tak, jak je známe doteď (to kvůli startovací pozici ve hře).
  12. Dále budou dostupné dvě upravené herní mapy, na které se dá libovolně teleportovat pomocí teleportéra. Obě mapy budou shodně nastaveny s tím rozdílem, že jedna bude v novém nastavení (viz níže) a druhá mapa bude nastavena na současný herní stav.
    • Mapa s novým nastavením bude u teleportéra označena jako "Mapa testu nového nastavení" a poběží na CH1
    • Mapa se starým nastavením bude dostupná pod tlačítkem "Mapa testu starého nastavení" a poběží na CHX.
    • Na obou mapách budou tatáž monstra, mapu lokace můžete zobrazit zde.
    • Obě mapy budou obdobou Swampu, to kvůli rozloze a geografickým podmínkám. Najdete na nich monstra všech rozličných úrovní a typů.
    • Mapy bude možno opustit opět pomocí teleportéra.
Pro první kolo testu budou připraveny tyto úpravy :
  1. Odolnost proti zapálení (nyní vedeno jako odolnost proti ohni). Tento bonus sníží šanci na zapálení od monster i postav a to o poloviční hodnotu, než je uvedena v tabulce bonusů postavy.
    Například: Postava či monstrum bude mít šanci na zapálení 40% Pokud dosáhnete bonusu 80% proti zapálení, nebude Vás možno zapálit.

    To lze otestovat v souboji postava proti postavě. Také je připraven upravený Král plamenů (na testovací mapě), který pro odzkoušení této schopnosti dostal šanci na zapálení 32% s účinkem 2500 DMG.
    :arrow: Tady bychom rádi, aby jste otestovali natočitelnost bonusu, funkčnost, použitelnost v PvP a zhodnotili celkový dopad na hru.
  2. Je připravena odolnost proti průniku (jak již bylo řečeno dříve jedná se o vrozenou schopnost vodního brnění v podobě magické obrany). Bonus jinde natočit nelze. Je tak připraveno 20% snížení účinku průniku (u brnění +9), které lze otestovat v PvP mezi postavami a také je zde na testovací mapě připraveno monstrum (Silný derviš Lv. 37, vzhledem shodný s pouštním okem). Silný derviš má nastaven 100% průnik, tedy každý jeho útok je veden průnikem a jeho základní útok je velmi malý.
    :idea: Chcete-li účinnost bonusu porovnat s přechozím stavem, stačí přejít do mapy starého nastavení, bonus proti průniku se tím znefukční.
    :arrow: Prosíme o otestování funkčnosti bonusu a také zhodnocení, jaký by měl bonus dopad na hru v této podobě a jaký by měl dopad při případném vložení do sběratelských odměn (cca 10%).
  3. Je připravena kompletní úprava proměny. Při založení postavy obdrží hráč cca 40 kuliček proměny a to na různorodá monstra.
    Jak to bylo doteď:
    • V normální hře je při schopnosti od levelu proměny 1 do G10 rozlišováno z jakého monstra je kulička proměny. Na levelu schopnosti P je toto rozlišení ve hře "BUGnuto" a je útok snížen právě o část bonusu za typ monstra.
    • Ve hře je momentálně také chyba v délce proměny, neboť na levelu 0 je proměna na pouhých 5 minut, na levelu 1-G10 je to 10 minut a na P je to něco přes 30 minut.
    Jak to bude na VTS:
    • Nově bude délka proměny vypočítána vzorcem.
      Spoiler:
      DÉLKA = ( ZAOKR_DOLŮ( ÚROVEŇ / 10 ) * 5 + ÚROVEŇ / 40 * 10 + 5 )
      (uvedeno v minutách)
      Například na P tak bude mít proměna trvání 35 minut, na G10 27,75 minut a tak dále. Dále bude délku proměny ovlivňovat stupeň příšery.
      Monstra nejnižšího stupně jsou snáze ovladatelná a nemají tak postih na délku proměny. Čím vyšší je stupeň monstra, tím více se zkracuje doba proměny (o 5% za každý stupeň).
      Příklad:
      • Kulička proměny Vzteklý Prašivec. Monstrum má základní stupeň (stupeň 1), tedy kulička nemá postih na délku proměny.
      • Naproti tomu Vzteklý Skřetí Velký Ork je o 3 stupně vyšší monstrum (stupeň 4) a tak se jeho délka proměny sniží o 15%.
    • Nově je také přihlédnuto k barvě kuličky, původní Obrázekfialová je za shodných okolností méně účinná co do síly útoku než Obrázekzelená kulička proměny a dále jsou připraveny ještě další dvě barvy pro případné pozdější přidání do hry (ObrázekObrázek).
    • Opravena je také chyba hry, která způsobovala, že některé kuličky s nízkým levelem bylo možno použít dříve, než postava dosáhla levelu monstra. Nyní tedy platí, že musíte mít alespoň stejný level jako monstrum pro použití kuličky.
    • Síla útoku v proměně je upravena a to také s ohledem na level monstra ze kterého pochází. Bylo samozřejmě přihlédnuto ke starému nastavení proměny, přičemž cílem úpravy je dosáhnout lehce vyššího útoku při proměně P a podstatně nižšího útoku při ostatních úrovních. Aktuální hodnoty jsou pouze hrubým odhadem, proto lze očekávat, že se v průběhu testů budou ještě upravovat. To by mělo být hlavním předmětem testování.
    :arrow: Zajímá nás hlavně, jak se změní dmg postav v proměně v běžných lokacích, kde se kulička používá (Kerindor, Swamp, Haegeron). Berte v potaz různou sílu kuliček, u těch nejlepších by jste měli dosahovat výsledků lepších, naopak u kuliček nízkého levelu výsledků horších. Podělte se s námi o své hodnoty před i po úpravě.
  4. Poslední drobnou změnu nebudeme prozrazovat, ale jistě na ni přijdete sami. Poohlédněte se v prvním městě po něčem novém ;).
Datum spuštění VTS bude ještě oznámen na webu hry, kdy dojde k aktualizaci herního klienta a také launcheru.

Re: VTS (Veřejný Testovací Server) bude spuštěn

Napsal: stř 04. pro 2013 12:02:00
od Script
Jistě jste si všimli, že VTS není momentálně dostupný. Pracujeme na posledních úpravách a měl by být spuštěn v průběhu dneška. Totéž se týká i launcheru, kterému se bohužel nevyhnuly problémy při spuštění na některých počítačích. Pokusíme se je co nejdříve vyřešit. Oprava těchto chyb je nejvyšší prioritou, prosíme proto o strpení.

Edit 14:20: VTS opět online.
Edit 6.12.: Launcher už by měl být také plně funkční.

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Napsal: pát 06. pro 2013 19:38:45
od Script
Předměty pro zručnost byly přidány do obchůdku u skladníka.

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Napsal: pon 09. pro 2013 14:52:00
od Script
Byl opraven nefunkční teleport z říše Jinno do testovacích map.

Re: VTS (Veřejný Testovací Server)

Napsal: čtv 12. pro 2013 7:11:20
od Saggitarius
VTS odstaven.
Provádíme úpravy nastavení.