Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@ Mionix « pon 6:06 pm »
@Relly,  Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@ Relly « pon 5:42 pm »
@Mionix,  Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
@ hg003 « ned 10:31 pm »
..
@ gagefranjo « ned 7:32 pm »
Mionix píše: @gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
diky
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Také stěžování na ticketu určitě nebudu praktikovat 😂
@ Mionix « ned 7:06 pm »
@gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
@ gagefranjo « ned 7:05 pm »
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@ Mionix « ned 6:49 pm »
@gagefranjo,  A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není. :-)
@ gagefranjo « ned 6:40 pm »
Jinak Prave nevim, kde bych tento navrh podsunul. Ještě me napadl ticket, ale tam nic o návrzích nebylo 🤷🏼‍♂️
@ gagefranjo « ned 6:38 pm »
Tak čekal jsem, ze navrh zde na fóru bude rychlejší jak vaše klasické porady o tom co má prijit do hry
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@gagefranjo,  Jo jo, to vůbec neděláte. :-)
@ gagefranjo « ned 5:53 pm »
Ale asi toho mate hodně, tak nebudu zbytecne rýpat 🙂
@ gagefranjo « ned 5:52 pm »
Jestli budu cekat jak na odpověď na ticket tak poteš 😃
@ Mionix « ned 5:03 pm »
@gagefranjo,  až do té doby, dokud ho buď schválíme k diskusi, či zamítneme. :-)
@ gagefranjo « ned 2:48 pm »
Jak dlouho se čeká na schválení návrhu?
@ Mionix « ned 9:40 am »
@kovardominik,  jdou přendavat z postavy na postavu. ;-)
@ kovardominik « sob 9:07 pm »
Během plnění úkolu s herbářem mohl být zrušen denní limit bylinek. Při nézké úrovni zručnosti a smůle to jde plnit několik dní
@ kovardominik « pát 10:55 pm »
Přirážka za rušení při práci u kováře je top :)
@ Mionix « pát 7:42 am »
@xSaskex,  to bohužel nemohu, musí řešit GM, které řešilo váš předchozí ticket.
@ xSaskex « čtv 6:57 pm »
@Mionix,  Ahoj Mio, mohl bych poprosit, jestli byste nemrkli na tiket č.92121? Už nějakou chvilku čekáme a zabere to jen malinko času. Díky za odpověď
@ schvarz « čtv 3:10 pm »
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
@ RAMHH « čtv 1:21 pm »
@goddamnbary,  Podivej se na programy jako AHK
@ goddamnbary « čtv 1:09 pm »
Vedel by si mi poradiť ako sa to robí?
@ Akemos « čtv 9:40 am »
goddamnbary píše: Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
asi záleží na klávesnici. já si mohu dát jakoukoli klavesu kamkoliv třebai C na F5
@ goddamnbary « stř 3:25 pm »
Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
@ goddamnbary « stř 3:24 pm »
Sup ľudia
@ Mionix « pon 4:12 pm »
@Betty,  Na truhle je to napsané, že máte mít v ruce zbraň. ;-)
@ Betty « pon 3:13 pm »
Proč, když mám v ruce motyku a otevřu nazaretskou truhlu tak mi to dá meč na šamanku? :D
@ KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
Tak asi jste vybrali štěstičko i od ostatních :D já furt nic :D
@ gagefranjo « ned 10:54 pm »
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý :) jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
@ Hakan « ned 9:08 pm »
Já našel uhelnou žílu včera asi za 2 minuty hledání, je fakt že den před tím jsem ji nenašel hodinu :lol:
@ KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?
@ KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
tobě aspoň padly povolení :D mě ani jedno, letos trošku bída no, ale jsem rád, že to nezrušili úplně :D
@ KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
Takashiro píše:
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D
jo už sem zjistil, ale díky moc :-)
@ gagefranjo « ned 12:03 pm »
To bylo no. Já Prave myslel, ze ta ranní údržba bude cílená přímo na ten drop, ale asi jindy😂
@ TomasFoxx « ned 11:34 am »
@gagefranjo,  no já posekal nejdřív 2 a z každýho 14 požehů a něco k tomu, tak jsem si říkal že wow, ale asi to bylo nějaký mega štěstí :D
@ gagefranjo « ned 11:32 am »
Neříkal jsi zrovna ty, ze ty odměny z těch meteoru jsou dobre? Ale jinak ano, ty odměny jsou výsměch :D
@ TomasFoxx « ned 11:08 am »
jelikož to je 80 minut práce
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
@ Takashiro « ned 8:15 am »
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D

Who is chatting

offline Fozzy 
offline Hakan 
offline Mionix 
offline Russian 
offline ShienZhao