Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1145
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2818 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1145
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2818 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..
@ schvarz « sob 8:15 pm »
Taky nejsem zastáncem argumentu "ta hra není špatně vybalancovaná, to jen vy málo spolupracujete"
@ gagefranjo « sob 8:14 pm »
A nějaká spolupráce je o ničem, když je ve hře možnost získat krále
@ gagefranjo « sob 8:13 pm »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Mít zaražený mezerník v pvm podle mě též není pvm, ale co já do toho budu kecat :)
@ schvarz « sob 8:07 pm »
To taky není perfektní metrika, ale healer a třeba BMko můžou kouzlit prakticky na cooldown a ten dmg od nich prostě lítá. Takovej mentál nebo WPčko nemají tu možnost ta kouzla na cooldown trefovat, musí trochu víc hrotit positioning. Ale furt je to další kus informace. Absolutní poškození kouzla bez ohledu na jeho cooldown a frekvenci použití je taky mizerná metrika.
@ schvarz « sob 8:06 pm »
@Mionix,  Mio ale ty se nemůžeš dívat an absolutní poškození kouzel. Ty musíš hodnotit pomocí faktoru damage za nějaký čas (třeba minutu). Když bys postavil healera k nějakýmu training dummy a nechal ho do něj castit 5 minut v kuse a potom to samé udělal i s ostatními postavami, to celkové množství uděleného poškození následně vydělil tím časem (ať už minutami - DPM - nebo sekundami - DPS), tak bys měl další metriku, kterou porovnávat sílu kouzel postav.
@ MoravskyPepin « sob 7:58 pm »
@Mionix,  To je jako říct, že magické postavy by neměly jen kouzlit?
@ Mionix « sob 6:57 pm »
Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
@ TomasFoxx « sob 6:55 pm »
ah no nic, jdu si užit valku za daggera dokuď je hratelnej, doufám že vám to balancování vyjde
@ RAMHH « sob 6:53 pm »
@TomasFoxx,  Je na to vcelku jednoduchy test, kde staci prunikovat do buffnuteho. Pokud mu budes brat presne tolik, kolik ma obranu, tak se to schopkaru nedotklo.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TomasFoxx,  Ne menší sek pro všechny v PvP průnikama. Přestaň už konečně vztahovat vše jen na sebe. A tím končím. :-(
@ Mionix « sob 6:49 pm »
@TomasFoxx,  Já do těch válek chodil a i jiní GM, aniž vy by jste to tom věděli. Já se na ty výbavy koukal a to napříč říšemi. Ty útoky mají nejen Healeři, ale i jiné postavy. A je jedno zda je to žlutá říše, modrá či hnědá nebo zelená. Musíte více spolupracovat a ne jen sólovat každý za sebe. Vy tvrdíte, ten a ten má útoky. Tak sakra napíšu v říši, ať si ho vyzkouší všechny chary a on končí ne? Ale to je možná ten problém, protože každý jede jen sám za sebe. :-)
@ TomasFoxx « sob 6:49 pm »
a to že to neovlivnilo/neovlivní schopkaře, pls hybride, fakt jsem před updatem nesekal lidem 500 :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
RAMHH píše: @TomasFoxx,  Jen bych dodal, že průniky se vrací víceméně zpět jak byly, akorát se jim odečte obrana * 1/3 * prumka od původního stavu. Navíc se to nedotklo schopkařů, jen prumkaru..
To že vzoreček bude stejnej neznamená, že se vrací jak byly, výsledek je stejnej tak jako tak, menší dmg sekama pro daggera

Who is chatting

offline Mionix