Stránka 1 z 1

Jak využívat tiketní systém

Napsal: stř 04. srp 2010 22:07:05
od Motji
Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: pát 01. říj 2010 10:15:30
od [BA]GeekGF
No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: ned 10. říj 2010 19:18:09
od Saggitarius
uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: sob 08. led 2011 21:27:14
od Mystery
...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: úte 08. úno 2011 14:50:22
od Max
DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: pon 02. kvě 2011 0:10:49
od Mystery
Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: ned 10. črc 2011 18:17:20
od Mystery
Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)

Re: Jak využívat tiketní systém

Napsal: pát 16. zář 2011 14:07:08
od Saggitarius
Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.