Jak využívat tiketní systém

Informace o vybraných událostech ve hře. Pro kompletní informace o novinkách sledujte web.
Užitečné odkazy: Pravidla, Seznam změn, Tým Ekura
Zamčeno
Motji
Lv.1
Lv.1
Příspěvky: 1
Registrován: sob 24. črc 2010 15:05:58
Kontaktovat uživatele:

Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Motji » stř 04. srp 2010 22:07:05

Pokusila jsem se sestavit jednoduchý návod, jak bez problému využívat náš nový tiketní systém.

Kde váš tiketní systém najdu? Proč bych měl(a) tiketní systém využívat?
  • • Vaše dotazy budou vyřizovány s maximální rychlostí. Náš tým bude po odeslání tiketu ihned upozorněn a začne se Vám věnovat. Eliminujete tak časové ztráty na obou stranách
K čemu mohu tiketní systém využít?
  • • Ke všemu. Jakmile budete mít nějaké potíže, využijte tiketního systému.
Je složité napsat tiket? Obávám se, že to nezvládnu.
  • • Není čeho se bát. Je to velmi jednoduché, zvládně to opravdu každý.

    Otevřete si stránku dostupnou na adrese http://support.sindicate.cz a v horním menu stránky klikněte na Kontaktovat podporu. Objeví se Vám formulář s několika kolonkami: Přezdívka (jméno postavy ve hře), E-mailová adresa + potvrzení e-mailové adresy (2x zadáte stejnou e-mailovou adresu, aby se provedla kontrola, že jste neudělali překlep. Zadaná e-mailová adresa musí korespondovat s adresou zadanou při registraci Metin2 účtu), poté z rozbalovacího menu vyberte, čeho se Váš problém týká. Je to opravdu jednoduché a rychlé - nezabere Vám to více jak 20 vteřin.

    V následujícím textovém poli je nutné co nejlépe a nejpodrobněji Váš problém popsat. Na neúplné či špatně specifikované problémy nebude brán zřetel.

    Můžete přidat i přílohy ve formě obrázků, vedoucí k rychlejšímu vyřešení problému.
Jak dlouho budu čekat na odpověď?
  • • Popíšete-li svůj problém opravdu znamenitě a formulář vyplníte korektně, odpověď se Vám dostaví během několika málo minut. V opačném případě bude tiket ihned zamítnut.
Jak poznám, že mi na tiket někdo odpověděl?
  • • V případě učinění odpovědi bude kontaktováni e-mailem na zadanou adresu při vytváření tiketu. V e-mailu bude obsažena odpověď vč. dalších důležitých informací
Mohu k tiketu přidat svůj komentář?
  • • Samozřejmě. Ihned při vytvoření tiketu Vám na e-mail jsou odeslány důležité informace, jako je klíč a kontrolní součet. V horním menu stránky stačí kliknout na Historie tiketu. Objeví se Vám formulář se 2 poli, které když vyplníte, zobrazíte historii tiketu. Uvidíte veškterou předchozí komunikaci s týmem a možnost přidání odpovědi.
Nahrál(a) jsem ve hře video, které chci připojit k tiketu. Jak na to?

[BA]GeekGF

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od [BA]GeekGF » pát 01. říj 2010 10:15:30

No..A také když si ho odeslal, napsalo ti to kolik ticketů je před tebou..

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » ned 10. říj 2010 19:18:09

uprava pravidel tiket systemu :

Ticket systém
V každé hře jsou chyby a problémy a proto byl zřízen ticket systém, který zabezpečí komunikaci mezi vámi a námi. Nicméně pro správnou komunikaci a urychlené vyřízení je nutno dodržet následující pravidla.

vždy je nutno uvést EMAIL, který je majitelem dotyčného účtu, nikdo jiný nedostane na tiket odpověd než majitel a dále nelze řešit jakékoliv problémy za cizí účty

možné problémy k hlášení + požadavky co je nutno uvést
- zmizlé peníze / předměty po vykopnutí ze hry (těsně po uzavření obchodu vás to vykopne a po nalogování zpět vám chybí peníze za prodej, předmět je vždy na postavě kupujícího) = zde je nutno napsat vždy jméno postavy, kde chybí peníze a dále je nutno uvést přibližný čas (datum + hodina)
- zablokovaný účet (při přihlášení to píše konto zablokováno) = pokud chcete řešit důvod zablokování svého účtu je nutno uvést ID účtu
- vulgarismy, nadávky, vyhrožování = zde je nutno doložit svá tvrzení screenem ze hry (žádné focení mobilem), kde bude uvedena kompletní komunikace, stím, že neuznáváme pokud bude na screenu jedno slovo či jen krátká zpráva se sprostým slovem, screen se vytváří tlačítkem PRINT SCREEN a ten je uložen ve složce s hrou (SCREENSHOT) výsledný soubor neupravujte (musí také zůstat ve formátu JPG)
- hlášení cheatru, podvodníka - cheatra je možno nahlásit pouze s důkazním materiálem (video - pro speed hack, port hack, wall hack., screenshost - pro damage hack) atd. u některých typu podvodu není tento důkaz povinný, ale pomůže proto pokud možno jej dodejte, pro screeny platí stejná pravidla jako u vulgarismu (JPG, neupravovaný, přímo ze hry, žádný mobil)
- podvody v obchodu - pokud vás někdo podvede, kdy vás naláká na výhodnou výměnu předmětu, pak je nutno si nafotit (screenshot - opět stejná pravidla jako v předcházejících případech) dohodu o výměně. Bez této dokumentace nebude předmět vrácen + podvodník zabanován.
- neobdržení SD při sponzoringu - nutno uvést ID (variabilní symbol), bez něj není možno řešit (informovat) o stavu
- změny nastavení účtu - pokud je problém s nastavením údajů na účtu (heslo, email, sklad, kod pro smazaní postavy) pak se připravte na doplňující otázky (nejčastěji při změně emailu) pro ověření majitele účtu
- žádost o post GM - ucelenou žádost s informacemi o sobě a vašimi zkušenostmi si vždy ponecháváme, pro případné rozšíření teamu (žádosti o 5ti slovech, ve kterých je 6 chyb jsou okamžitě vymazány)
- hlášení chyby hry - co nejlépe popsat za jakých okolností se daná chyba stane, stala, chyby překladu ap. (vhodné doplnit screeny)
- vykradení/ukradení účtu - pokud někomu dáte heslo ani nepiště tyto tikety, vše jde dohledat kolik lidí hrálo na daném účtu, jen v případě, kdy je zřejmé že došlo k vykradení účtu neznámým způsobem je problém řešen, ale ne vždy jsou vráceny všechny předměty (uvedení údajů na podvodný web je také detekováno a okamžitě skartováno)

Při nedodání příslušných informací budete pravděpodobně upozorněni o nedostatečnosti informaci, v tomto případě použijte volbu HISTORIE TIKETU, kdy informace doplníte. Novým tiketem pouze přidáte práci navíc, a tím i prodloužíte dobu reakce na daný problém.
Při uvedení falešných údajů (za účelem obohacení se) se vystavujete riziku zablokování herního účtu v případech jasného podvodu zablokování cele IP adresy.

problémy, které se neřeší na tiket systemu, ale patří na forum
- nefukčnost hry - návody jsou na webu jak postupovat (sekce DOWNLOAD) + jistě se stejný problém řešil na foru, pokud ne tak jej není problém založit a jistě někdo z řad teamu či i ostatních hráčů na webu rádi pomohou se sprovozněním
- nemožnost připojení / porucha / výpadek serveru - mnohdy víme o problému dříve než vy, ale i v případě že tomu tak není, tak ničemu nepomůžete spamováním TICKETU hlášením o poruše na serveru
- vysvětlování že nám někdo napíše že vás máme zabanovat - nepiště nám dopředu, že vás chce někdo nahlásit, aby byl váš účet zablokován, těmto tiketům se nikdo nevěnuje, řešíme až případný BAN / potažmo UnBAN
- návrhy změn - ty patří automaticky na forum (do správné sekce)


PREMIUM SUPPORT - v současné době není aktivován
hráči kteří zasponzorovali náš server mají možnost využít tlačítka v nastavení účtu, který je odkáže na support, kdy po jeho odeslání bude TICKET označen jako premiovy (přednostní) a bude vyřízen přednostně před ostatními, ale má stejnou váhu jako by to byl normání ticket, žádné jiné výhody se nedostává.

Délka odezvy ze supportu
Tikety jsou vyřizovány v tomto pořadí + informace o přiližných časech
Informace o platbě SD - 24 h., ve výjmečných případech 48h.
Problém s nastavením účtu - 24 h.
Nahlášení hacker / bota / scriptů - 48h.
Nadávky / vyhrožování - 48 h.
Informace k zablokování mého účtu - 48h., pokud bude nutná konzultace více GM pak max 96 h.
Ztráta peněz / itemu po vykopnutí ze hry - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Krádež účtu / vykradení účtu / podvod při obchodu - dle aktuální fronty požadavků, vyřizování postupně od nejstarších po nejnovější
Nahlášení BUGu ve hře - jen pokud je nutné zjištění dalších informací, co bug způsobuje
Chci být GM - pokud nás zaujme žádost pak 48 h., nepřibíráme však pořád, žádosti uchováváme dle další potřeby
(Pokud bude tiket uveden ve špatné sekci, či uvedeny nekompletní informace, může být uzavřen bez odezvy)

Citováno z nových pravidel
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » sob 08. led 2011 21:27:14

...i když nerada,ale musím to sem napsat! Všichni si umíte jen stěžovat ohledně supportu,ale zadělit svůj problém do správné sekce je asi neskutečný problém pro většinu z vás:-(
A vážení! Nejsme jasnovidci!!! Pište laskavě HERNÍ NICK POSTAVY která má být na tiketu řešena!
děkuji za celý team ;-)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Max
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: ned 13. čer 2010 5:23:27
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 53 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Max » úte 08. úno 2011 14:50:22

DODATEK K SUPPORTU

Pokud nebude Vaše reakce na Naší odpověď do 10dnů, tak bude tiket automaticky uzavírán.
Neúplné a nesmyslné tikety budou uzavírány bez řádné odpovědi.
Spamování supportu či neodpovídání na otevřený tiket bude postihováno BANem dle závažnosti prohřešku.



[GM]Max
siNDiCATE Team
[GM]Max
siNDiCATE Team


Včerejšek je minulostí, zítřek je obestřen tajemstvím a dnešek je darem ...

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » pon 02. kvě 2011 0:10:49

Je mooc hezké od vás,jak si pořád stěžujete na support a podobně...Ale vážení,zkuste konečně taky hnout rozumem!!! Napíšete svůj problém-co je "hezké",ale my opravdu nejsme jasnovidci,abychom věděli o jakou vaši herní postavu[ (tedy jméno ve hře)-už nevím jak blíže to definovat :x ] se vůbec jedná! Takže NAPOSLED a to mluvím snad za všechny členy teamu - bez jména herní postavy uvedené v tiketu bude daný tiket UZAVŘEN! Taky částky do 10kk vracet nehodláme a to si poděkujte samy sobě za to,jak se snažíte obohacovat tímhle způsobem :(
děkuji za vaše pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Mystery
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 61
Registrován: úte 15. čer 2010 13:00:23
Dal poděkování: 21 poděkování
Dostal poděkování: 107 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Mystery » ned 10. črc 2011 18:17:20

Vulgarita vs.support
Milá komunito, nezatěžujte support tiketama ohledně vulgarity ve stylu:
- posílám nadávky..........screen -> ******
- screen -> krávo
- screen -> běž do pr...
- lamo
a pod.
Snad po nás nechcete abychom tohle řešili? Nejsme výchovní ústav a každý hráč snad zná míru kde začíná opravdu "hustá" vulgarita ....tedy boužel
dík za pochopení ;)
[GM]Mystery
Ekura Team

Uživatelský avatar
Saggitarius
Game Administrator
Game Administrator
Příspěvky: 1146
Registrován: sob 01. kvě 2010 14:53:16
Dal poděkování: 8 poděkování
Dostal poděkování: 2822 poděkování

Re: Jak využívat tiketní systém

Příspěvek od Saggitarius » pát 16. zář 2011 14:07:08

Odednešního dne, při vytvoření tiketu vám dorazí email, tak jako obvykle.
Nicméně je upraven odkaz Historie Tiketu, který předvyplní zadaný klíč a kontrolní kod.

Další změnou je, aby jsme měli jistotu, že jste opravdu dostali tyto 2 kody (v podstatě celý email) je nutno ještě tiket aktivovat dalším odkazem.
Takto budeme vědět, že v případě nutnosti dodatečně s vámi komunikovat nad daným problémem, neskončí v koši, ale bude doručen Vám.
Bez aktivace nebude tiket řešen (neobjeví se na seznamu). Aktivaci je možno udělat do 24 hodin od vytvoření tiketu.


Příklad Emailu :

Vytvořil jste tiket v 2011-xx-xx xx:xx:xx s následujícím obsahem:
________________________________________
Přihlašovací jméno: vaše jméno které jste uvedli (login)

Popis problému:
Kompletní text, který jste uvedli při vytvoření v kolonce popis problému.
________________________________________
Pro aktivaci je nutno použít následující odkaz : Aktivace tiketu<<<<odkaz pro Aktivaci !!!
Bez aktivace není tiket zařazen do řešení, neboť nemáme jistotu zpětné vazby,
v případě nutnosti zjišťovaní dodatečných informací.
________________________________________
Na našem webu můžete zobrazit Historii tiketu<<<odkaz pro zobrazení historie a možnost dodání dalších informaci

Klíč: ZdeJeUvedenKlíčProPřípadRučníhoZadáníNaWebu
Kontrolní součet: ZdeJeUvedenSoučetProPřípadRučníhoZadání
Po vyřízení Vašeho tiketu budete upozornění e-mailem.
[GA]Saggi
Ekura tým

Pokud máte nějaký problém, kontaktujte nás na http://www.ekura.cz/herni_ucet/support

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Clusive 
offline CruzY 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline TomasFoxx 
offline WopeArch 
offline bambik 
offline pikasek