Stránka 1 z 1

INSTALACE KLIENTA - NÁVODY, TIPY, RADY, ŘEŠENÉ PROBLÉMY

Napsal: pát 16. bře 2012 18:01:10
od Saggitarius
Pokyny pro instalaci herního klienta i řešení nejčastějších problémů naleznete na našem webu v příslušné sekci.

Odkazy na stažení

Napsal: pát 16. bře 2012 18:05:01
od Saggitarius
Odkazy pro jednotlivé verze ke stažení:

Aktuální odkazy naleznete na této adrese: http://www.ekura.cz/download#odkazy_stazeni

Minimální požadavky pro spuštění hry najdete na téže stránce: http://www.ekura.cz/download

Jak správně nahlásit chybu

Napsal: pát 16. bře 2012 18:15:29
od Script
Nepodařilo se problém vyřešit?
Pokud Vám hra (nebo launcher) stále nejde spustit a vyzkoušeli jste všechny výše popsané metody, můžete požádat o radu ostatní uživatele fóra. Podobné dotazy patří vždy do Diskuze o hře, nikam jinam! Titulek Vámi založeného tématu by měl co nejpřesněji vystihovat daný problém, správně jsou například názvy: Chyba načítání devil.dll, Chyba - program Launcher.exe přestal odpovídat. Naopak špatné názvy tématu jsou PLS pomoc, help nejdemito, atd.

Aby vám ostatní mohli dobře poradit, je potřeba uvést co nejvíce detailů k chybě:
  1. Popis problému, jak přesně k chybě dochází (na co kliknete ap.). Příklad: „Když kliknu na Spustit hru vyskočí mi tato chybová hláška“, „Když se přihlásím do hry nemůžu se pohybovat kurzorovými šipkami“.
  2. Obrázek - např. screen chybové hlášky. Můžete jej přímo vložit jako přílohu do příspěvku, nebo jej nahrát na nějaký hosting (návod). V druhém případě pro vložení obrázku do příspěvku použijte tlačítko .
  3. Obsah souborů log.txt, log_instal.txt a syserr.txt. Tyto soubory najdete ve složce hry a do příspěvku jeho obsah můžete vložit pomocí tlačítka (každý soubor zvlášť do spoileru).
  4. Složka, kde máte hru nainstalovanou (např. "C:\Program Files\Sindicate"), nejlépe i screen této složky.
  5. Verze vašich Windows, toto můžete zjistit kliknutím pravým tlačítkem na ikonku Tento počítač > Vlastnosti. Příklad: Windows 7 Home Premium SP1 64bit.
  6. Verze .NET Framework, kterou máte nainstalovanou. Příklad: .NET framework verze 3.5
  7. Antivirový program a/nebo Firewall, který používáte. Příklad: Avast Home 5.0
  8. Pokud se jedná o grafickou chybu, uveďte také typ Vaší grafické karty a rozlišení monitoru. Příklad: nVidia GeForce 7800 GTS, rozlišení 1366x768.
  9. Pokud se jedná o problém s internetem (např. vypadávání hry), přidejte do příspěvku i Váš výsledek z testu rychlosti, ten můžete spustit například na serveru Obrázek Rychlost.cz. Podrobnejší výsledky lze získat na stránce www.pingtest.net, kde jsou navíc hodnoty jitter a packet loss. Důležité je, aby jste tyto hodnoty měřili v době, kdy dochází k problémům se hrou.
  10. Máte-li problém s plynulostí hry, nebo zamrzáním obrazu je zase důležité rozepsat hardwarovou konfiguraci Vašeho počítače - především frekvenci a typ procesoru, velikost paměti, grafická karta, ...
  11. Nezapomeňte poznamenat, jaká možná řešení už jste neúspěšně vyzkoušeli, ušetříte tím čas všem, kteří se Vám budou snažit pomoci.
Pakliže uvedete všechny tyto údaje, jistě se brzy podaří Váš problém brzy vyřešit ;-).

Seznam vyřešených problémů

Napsal: pát 16. bře 2012 18:17:53
od Script
Vyřešené problémy:
Podařilo se Vám úspěšně vyřešit jiný problém se hrou? Neváhejte nás kontaktovat a my obratem tento seznam doplníme.

Návod na vytvoření souboru ekuraReport.zip (HW Info)

Napsal: pon 25. led 2016 12:17:22
od Script
Jak vytvořit soubor systémových informací - ekuraReport.zip?

Tento soubor po Vás často požadujeme na supportu, pokud řešíme technické detaily ohledně chyby hry - například, když se nedaří hru spustit, nebo během ní dochází k chybám. Můžete jej vytvořit v launcheru hry a jedná se o obyčejný ZIP archiv obsahující následující části:
  • Soubor report.nfo - export většiny systémových informací pomocí stejnojmenného nástroje ve Windows (zde je například verze Windows, seznam hardware, verze ovladačů, hlášení o chybách aj.)
  • Soubor ekura.cfg, ve kterém je uložené nastavení Vašeho herního klienta (rozlišení, barevná hloubka, ...)
  • Soubor installtree.xml, který obsahuje kontrolní součty všech souborů ve složce hry (pro kontrolu integrity)
Zde je krátký obrázkový návod, jak soubor vytvořit:
  1. Zapneme launcher hry a zde klikneme na tlačítko .
    1.png
  2. Na následující obrazovce klikneme v pravé dolní části na tlačítko .
    2.png
  3. Po přečtení tabulky s upozorněním svůj souhlas potvrdíme kliknutím na .
    3.png
    3.png (13.54 KiB) Zobrazeno 124850 x
  4. Po chvilce čekání (v rozmezí několika sekund až minut) se objeví hláška o úspěšném vytvoření souboru včetně složky, do které byl umístěn.
    4.png
    4.png (7.65 KiB) Zobrazeno 124850 x
  5. Z této složky potom můžeme soubor přiložit například ke svému tiketu.
    5.png
Klíčová slova: HWInfo, HW Info, ekuraReport.