Droper Aura

Prostor k diskuzi o všech možných droperech.
dobrodej
Zakladatel tématu
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 80
Registrován: pát 10. pro 2010 16:28:59
Poděkoval:
Má poděkování:

Re: Droper Aura

Příspěvek od dobrodej » úte 21. pro 2010 22:16:10

Karlinho píše:A ještě dodatek: skilly na P být nemusí, ale z pohledu efektivnosti je to efektivnější ;)
OK děkuji velice efektivní rada :D ale myslím si taky že to není nutnost no uvidím zkusím s Géčkáma a pak se rozhodnu dál.
Makla je opět realitou

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ MoravskyPepin « sob 11:39 am »
Ale tak to platí u všech "služeb", kterým člověk nerozumí. Jdeš do obchodu, koupíš si rohlík a to že neobsahuje to co by měl, maso pochybné kvality a stejně půjdeš a koupíš si to protože jíst musíš. Nebo zajdeš do servisu, řeknou ti že bylo potřeba XY věcí navíc a pokud do toho nevidíš, tak jen otevřeš peněženku a zaplatíš.
@ schvarz « sob 11:28 am »
Jakoby tohle platí jen v lokacích, kde je na výběr víc než 1 provider
@ Mionix « sob 11:26 am »
Mě takto ohlupovali asi 14 dní. A následně po dodání důkazů už jen omluvy a svalování viny na bla bla bla. Ale nakonec k mé spokojenosti vyřešeno. Tak že to jde, ale musíte je dotlačit. Všichni provideři vám budou tvrdit, že u nich nic takového jako výpadky neexistuje, že u nich je vše dokonalé. LŽOU. Vy jim platíte a oni jsou spokojení. Vy ne.
@ schvarz « sob 11:20 am »
Jojo, placené, mrk mrk
@ Mionix « sob 11:20 am »
Já používám toto v plné verzi. Ale je to placené. https://www.pingplotter.com/
@ schvarz « sob 11:20 am »
Víc jak půlka uživatelů si neumí ani pingnout nějaký server, aby zjistili odezvu a jestli něco jede. Nějaký trasování umí tak 10% :D
@ RAMHH « sob 11:19 am »
Na tohle doporucuji PingPlotter, je free a dela presne to, co Mionix popisuje.
@ schvarz « sob 11:19 am »
Bohužel většina uživatelů si sama neumí zjistit kvalitu tý služby, co jim je poskytovaná
@ Mionix « sob 11:15 am »
Já toto nikdy nepochopím. Vy si platíte nějakou službu, s nějakými parametry a následně vám někdo dodává službu s parametry na nic, které ani z půlky nejsou to, za co si platíte a vy jste spokojeni. A necháváte se ohlupovat, že u nich je vše OK. Fakt to nechápu. To je jako si koupit automobil s rychlostí 130 Km/h a ono bude polovic času jezdit jen 60 km/h. A vy budete spokojeni a nebudete to řešit.
@ Mionix « sob 11:02 am »
@Jardak,  Já jedu jak na Win 7, tak na Win 10. Jak v práci, tak doma. Stánky mi nepadly x roků. to samé okno se hrou.
@ Mionix « sob 11:01 am »
@Jardak,  Programy na sledování internetového připojení. Zadám si konečnou adresu, kam se připojuji a vyjede mi to komplet trasu, tu pak sleduje. A já vidím, kde a kdy a na jak dlouho jsou výpadky.
@ Mionix « sob 11:01 am »
Mně doma oblboval také. Je to asi půl roku, co mi neustále padal internet. Tak jsem jim vyjel, že jejich prvotní zařízení u nás v baráku padá. Docela čuměli, čeho jsem schopen. Následně se začali omlouvat, že to způsobovali sousedi zavirovanými počítači a bla bla bla. Na to já jim kašlu. Když si něco platím, tak za to chci 100% kvalitu. Ne s prominutím sračku.
@ Jardak « sob 11:00 am »
jaký nástroj máte namysli ?
@ Mionix « sob 10:59 am »
Kamarádku takto poskytovatel internetu oblboval 2 roky. Než jsem se do toho vložil já, dal jí na to nástroje a následně jsme důkazy dali poskytovateli internetu. Zmlkl a najednou vše začalo šlapat na 100%.
@ Mionix « sob 10:56 am »
@Jardak,  Zkuste použít nějaký sofistikovaný nástroj na sledování internetového připojení.
@ Mionix « sob 10:55 am »
@Jardak,  Váš poskytoval internetu, jak je obvyklé, protože u nich nikdy nic není, vše jim běží na 100%, vám lže. Padá vám to díky internetu.
@ Jardak « sob 10:47 am »
83527
@ Mionix « sob 10:46 am »
@Jardak,  číslo ticketu?
@ schvarz « sob 10:41 am »
Krásný trs sazenic @sizmik
@ Jardak « sob 10:38 am »
Jak je možné, že mi nikdo neodpověděl již dvacet dní na tiket na supportu?
@ sizmik « sob 9:06 am »
Tomu říkám úspěšné herbaření :D https://ctrlv.cz/OXRn
@ Mionix « sob 8:44 am »
@Neves,  S tikety, se kterými si GM neporadí a ani LGM neví rady, tak musí jedině GA. Jen on má přímý přístup do databáze, jen on si může vyjet cokoliv nebo jen on může kouknout do kódu hry. Tak že některé tickety jen GA.
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Jako mně stačí i současná situace jo, vím, že se nestane, že tam visí nedotčenej ticket, že se přečte všecko, ale přeci jen to pohladí tu potřebu no :D
@ schvarz « pát 9:36 pm »
Nebo odepsat "dík, mrknem na to" :D
@ schvarz « pát 9:35 pm »
@Selema,  Jo, to by bylo fajn.
@ Selema « pát 9:35 pm »
Bylo by fajn na support přidat něco jako zobrazeno m taky jsem poslala tiket s bugem a nic.
@ Nejko123 « pát 9:35 pm »
@Mionix, myslím že by si tu mohol naverbovať zopár ľudí ktorý by vám stým všetkým určite s radosťou pomohli keď sú taký šikovný sem na fóre :lol:
@ schvarz « pát 9:34 pm »
Nechápu smysl věty Lindo :D Nepochopil jsem tě teď
@ Selema « pát 9:33 pm »
Tady jde spíš o ten pocit že o tom někdo z týmu ví, než o to jestli se to řeší či ne. Když ti napíšou že to přidali do nějakého seznamu bugů a že to v budoucnu opraví je fajn,ale je to to samé jako kdyby ti řekli : Ano děkujeme za nahlašení.
@ schvarz « pát 9:31 pm »
Ale mini bugy se podle mě určitě hned řešit nemusí a pokud je to něco závažnějšího, tak po 3 měsících určitě bude někdo, kdo o tom vědět. Kdyby nebyl, tak to asi není závažnější bug, že :D
@ schvarz « pát 9:29 pm »
Jako asi souhlasím s tím, že odepsat "přidáno do bugtrackeru" by určitě nebylo na škodu.
@ MoravskyPepin « pát 9:15 pm »
@Mionix,Já nevím co k tomu chceš slyšet. Na jednu stranu tady mám odpověď z ticketu kdy jsem "čekal" na odpověď 6 měsíců s větou, že se omlouvají že mě nechali dlouho čekat bez odpovědi a pak tu mám ticket, který řešili hned s výsledkem, že se chyba zapsala do interního bug listu a bude se na něm v budoucnu pracovat (Prkotinka, jsou důležitější věci, což chápu). 2 "podobné" situace, rozdílné "řešení" a i pocit z toho mám jiný. Jako co si budeme, když se k chybě dostanete za 3 měsíce málo kdo si chybu bude pamatovat, aby ti ji přiblížil, když se jí budeš snažit zopakovat aby si zjistil o co jde, kde může být problém. Ale tak to je na vás, jak to chcete řešit.
@ Selema « pát 9:03 pm »
@sizmik,  se zítra podívej sem :D
@ sizmik « pát 9:01 pm »
@Selema,  jestli můžeš připomeň prosím i zítra večer :D
@ sizmik « pát 9:01 pm »
@Selema,  Díky, hodí se vědět.
@ Neves « pát 8:46 pm »
@Mionix,  GA programuje, GA kontroluje tickety a čo robí ostatných 20 ludí v tíme? či akú majú úlohu?
@ Selema « pát 8:38 pm »
Připomínám že zítra bude % na kov z války říší.
@ cleo « pát 8:33 pm »
@Mionix máš SZ prosím prosím :)
@ Mionix « pát 8:27 pm »
A co se čeká? Že na ticket, mám takovou a takovou chybu, bude odepsáno, děkujeme za nahlášení? Stejně to musí nakonec řešit GA, tak se mu tickety nechávají.
@ MoravskyPepin « pát 7:32 pm »
@schvarz, Ale dostat odpověď a opravit problém je rozdíl 🤔🤔
@ schvarz « pát 7:29 pm »
Takže ne všecko jde vyřešit hned
@ schvarz « pát 7:29 pm »
A pamatujte - před rokem byl snad 9 měsíců bug s kamerou v noci, kdy tě to jakoby oslňovalo a nebylo nic vidět. Ten bug se nevyřešil, protože se nevědělo, co to způsobuje, ne protože se nechtělo :D
@ schvarz « pát 7:28 pm »
@TomasFoxx,  Tak asi to není gamebreaking, když se to neřeší prioritně :D Já když jsem nahlásil, že se dalo portovat do entu bez střepu, tak to bylo spravený do 12 hodin :D
@ Skullhlav « pát 7:28 pm »
@TomasFoxx, Dobý nápad budu si stěžovat
@ xSaskex « pát 6:44 pm »
@schvarz,  Seš dobrej tunelář teda :ouch:
@ TomasFoxx « pát 6:42 pm »
@Skullhlav,  to bych si už ale stěžoval
@ Skullhlav « pát 6:42 pm »
Taky jsem dal před měsícem že chci být spolumajtel a stále nic
@ TomasFoxx « pát 6:41 pm »
@schvarz,  to zas nevím no, mě tam visí jeden bug taky už nějakou dobu😂
@ schvarz « pát 6:01 pm »
Já nevím no, já bych asi nejdřív šel hasit požár v budově, než bych šel spravovat křivě pověšený obrázek ¯\_(ツ)_/¯ V každém ticket systému mají tickety nějakou prioritu a podle toho se řeší. :D
@ Mionix « pát 5:09 pm »
@MoravskyPepin,  Za A, já řeším jen tickety ohledně fora a to tento není. Za B jedná se o nějaké chyby hry, to ani běžné GM nevyřeší, tak že to pravděpodobně bude muset sám GA. A jen dodám, to jak a kdo rychle řeší jaké tickety, do toho mně nic není. Není to moje starost a ani se tím správně nezabývám.
@ MoravskyPepin « pát 4:55 pm »
@Mionix,  Jestli já jsem špatný pracovník když odmlouvám tak to jsme asi dva, nechat ležet práci měsíc, to bych taky jako šéf nebyl nadšený🤭
@ Lacius « pát 1:41 pm »
@xPraimFaya,  Nezapomnělo.
@ Mionix « pát 12:14 pm »
@schvarz,  I mně na support chodí občas tickety ohledně fora. Ty řeším já. Zrovna dnes tam jeden byl. :-) Tak se právě ptám, o co se jedná.
@ TomasFoxx « pát 12:02 pm »
@Lejno🤡
@ schvarz « pát 11:57 am »
Věřím, že ticket na foru by mohl trvat dlouho no
@ Mionix « pát 11:49 am »
@xPraimFaya,  Mohu prosím do SZ číslo ticketu? A předpokládám, že jste myslela ne forum, ale support?
@ xPraimFaya « pát 11:10 am »
@Mionix,  mam na forku uz cca mesic ticket a furt jsem nedostala zadnou odpoved... jen chci vedet jestli ste to neprehledli, dekuji.
@ Lejno « pát 8:56 am »
Konecne zhodil masku a ukazal svoju pravu tvár
@ Trubice « čtv 11:11 pm »
Taková momentka s Foxem před dnešní válkou https://ctrlv.cz/NoBH
@ schvarz « čtv 9:24 pm »
imo 28. září svatej Václav

Kdo chatuje

offline Achras 
offline Jardak 
idle Mionix 
offline Selema 
offline Tiwia 
offline YenneferX 
offline beniamino