Stránka 3 z 3

Re: Cido/HG

Napsal: čtv 03. lis 2016 13:06:14
od Cepino
Já s tebou souhlasím. Ono také udělat obrovskou mapu s moby přiměřenému levelu 150 jen na 4 místech jak ty píšeš, protože zbytek se 150 nevyplatí, nebylo zrovna moc šťastné. Level 150 je tu už hodně dlouhou dobu, 145+ má mraky hráčů a mobíci se udělají ideálně pro levely 120-140 krom bosíků. Je tu HG od 120, tak nechápu, proč se Entarián zas dělal i pro 120? Proč se nezvedl vstup třeba od 130 a mobíci mohli být o 10 levelů vyšší a tím pádem daleko více možností expení, dropu pro ty nejvyšší levely. Nevolám po zvednutí levelu postav, jen nechápu level mobů.

Re: Cido/HG

Napsal: čtv 03. lis 2016 15:12:46
od CrashyD
Tak je v entu dále možnost jít na metiny nebo na bosse :)

Nižší lvly mobů - myslím že nejsou ani tak pro nižší lvly postav jako spíš odpich pro postavy které to tam prozkoumávali, zjišťovali jak na ně apod. - Jak by jsi chtěl jít do hradu "čistě teoreticky" v oněch začátcích , kdy věci z entu na trhu nebyli ? Bez totemky / zuřky ? Ty nižší lvly(předvoj) jsou i v menších skupinkách => sice menší šance na drop, ale díky tomu že nedávali takový dmg a nebylo jich tolik u sebe, bylo možné je zabít a začít tak dropovat 1. předměty

Snad jsem to napsal pochopitelně a tak jak jsem to myslel :)

Opět má hypotéza - skutečnost může být jiná - Ale takto povětšinou fungují updaty a datadisky ve světě MMORPG :)