„Prošel jsem už kus světa. Viděl jsem země bohaté i chudobné, země nově vzniklé i takové, které zde jsou již stovky let. A i když jsou vzájemně odlišné, mají přeci jen něco společného - všechny mají nějaké své tradice, svátky, něco co uznávají, uctívají nebo jen ze zásady dodržují. Já příliš toho času na povídání na cestách nemám, ale nějakým těm řečičkám se zákazníky nebo kolegy obchodníky se vyhnout nedá. Čím víc se blíží konec roku, tím častěji se lidé zajímají o všemožné tradice z jiných krajů. A taková znalost tradic se mi v povolání hodí - je důležité znát prodávané předměty, abych mohl lépe přesvědčovat k jejich koupi.
Ke konci měsíce se vydávám k hranicím císařství. Budu prodávat vosk, svíčky, nožíky, povezu s sebou i pár dýní a jiné serepetičky. Možná Vás to překvapí, ale ne všude něco jako Halloween nebo Dušičky znají. A když jsem nad tím tak uvažoval, ani já pořádně nevím, jak se k nám třeba ten Halloween dostal a proč s ním jsou spojeny právě tyto různé předměty, nebo proč v tomto období zjevuje obávaný fantom... Víte to někdo? Nejsem zdejší rodák, takže pokud se tu kdy nějaká historie vyučovala, šla úplně mimo mě.“
„A víš Ty co? Udělám Ti nabídku. Když mi povíš, proč se na Ekuře Halloween slaví, dám Ti provizi z každého prodaného kusu a přivezu Ti nějaký vzácný předmět z trhů. Odměna bude úměrná tomu, jak moc mi Tvůj příběh pomůže v prodeji!“
Vytvořte Ekuře část příběhu o tom, jaké má Halloween u nás kořeny (myšleno ve hře). Vznikl u nás? Dostal se k nám z jiných zemí? Proč je symbolem tohoto svátku dýně a jak souvisí s tímto datem Fantom dýňák nebo Pirát Tanaka?
Své příběhy posílejte prostřednictvím soukromé zprávy [BA]Avery do 31. října 2016. Jeden vybraný bude následně odměněn hodnotnou cenou ve hře.
Vyhlášení proběhne do týdne od ukončení soutěže (tedy do 7. listopadu 2016). Hodnotit bude tým fóra Ekury. Vítězný příběh bude zveřejněn spolu s vyhlášením. Autor může na žádost zůstat anonymní.
Pro inspiraci se můžete podívat, jak se na Ekuře Halloween slavil v minulých letech:
„Tak jsem konečně zpátky, úspěch byl fenomenální, musím říct. Vybral jsem si nakonec dvě historky o vzniku Halloweenu a sledoval, která je oblíbenější. Těžko říct - zaujaly vždy obě. A jelikož šly obchody dobře, můžu autory odměnit nejen sto dukáty, ale také cennými dary z trhu.
A já Vás o ty příběhy nepřipravím, přečtěte si je níže.“
@KerkyzAfterky, Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
Mionix píše: @KerkyzAfterky, máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv tak díky a pardon
@KerkyzAfterky, máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@Mionix, Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@Relly, Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@Mionix, Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@gagefranjo, A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není.
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?