Manuál BBCode použitelných na fóru

Informace o změnách a událostech na fóru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Manuál BBCode použitelných na fóru

Příspěvek od Script » úte 30. dub 2013 18:50:46

Seznam nových BBCode použitelných na fóru:Zde najdete seznam všech nových veřejně dostupných BBCode, které můžete dle libosti používat ve svých příspěvcích. Průvodce základními BBcody lze najít :arrow:zde.

Vždy prosím zvažte, jestli je použití na místě a jestli jím zbytečně nezhoršujete čitelnost příspěvku. Většinu popsaných kódů v běžném editoru nenajdete, chceme totiž zachovat co největší přehlednost. Takové kódy si tedy musíte vytvořit ručně (hranaté závorky napíšete rychle pomocí kombinace Pravý alt + F a Pravý alt + G).

[o][s][sub][sup][glow] Textové efekty
Veškeré efekty je možno libovolně kombinovat. Barvu záře textu je možno zadat jak slovně (anglické názvy barev), tak i číselným HEX-kódem (Odkaz v novém okněpříklady).

Kód: Vybrat vše

Normální, [o]nadtržený[/o], [s]přeškrtnutý[/s]  a [glow=lime]zářící[/glow] text. Také [sub]subscript[/sub] a [sup]superscript[/sup].
Normální, nadtržený, přeškrtnutý a zářící text. Také subscript a superscript.

[urln] Odkaz do nového okna
Tento typ odkazu je vhodné použít, pokud směřuje mimo doménu ekura.cz. Po kliknutí se otevře nová záložka, nebo nové okno s adresou (podle nastavení vašeho prohlížeče).

Kód: Vybrat vše

[urln=http://ekura.cz/]Odkaz do nového okna[/urln]
Odkaz v novém okněOdkaz do nového okna

[imgr] Obrázek s nadefinovanou velikostí
Pomocí této značky lze zobrazit obrázek v jiné, než jeho původní velikosti. To se může hodit například pokud chcete, aby se váš obrázek vešel na řádek.

Kód: Vybrat vše

[imgr=25,25]http://www.ekura.cz/img/item/25041.png[/imgr] Magický kámen (25x25)
[imgr=64,64]http://www.ekura.cz/img/item/25041.png[/imgr] Magický kámen (64x64)
Obrázek Magický kámen (25x25)
Obrázek Magický kámen (64x64)

[spoiler] Spoiler
Slouží ke skrytí částí příspěvku, dokud si jej uživatel nerozklikne. Lze do něj umístit libovolný obsah včetně obrázků a tabulek (vyjma dalších spoilerů).

Kód: Vybrat vše

[spoiler]Tento text se objeví až po rozkliknutí[/spoiler]
[spoiler="Vlastní popiska"]Tento spoiler má vlastní popisku[/spoiler]
Spoiler:
Tento text se objeví až po rozkliknutí
Vlastní popiska:
Tento spoiler má vlastní popisku

[left][center][right] Pozicování
Tyto tři značky slouží k zarovnání obsahu doleva (výchozí), na střed, nebo doprava.

Kód: Vybrat vše

[left]Text zarovnaný doleva[/left]
[center]Text zarovnaný na střed[/center]
[right]Text zarovnaný doprava[/right]
Text zarovnaný doleva
Text zarovnaný na střed
Text zarovnaný doprava

[justify] Zarovnání do bloku
Pomocí této značky lze text zarovnat do souvislého bloku, podobně, jako například ve Wordu.

Kód: Vybrat vše

[justify]Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer Pellentesque Sed ut ipsum faucibus. At malesuada ac augue laoreet at Suspendisse libero nulla semper Curabitur. Ante id mauris feugiat a a pede tempor at Vestibulum consectetuer. Enim platea et elit et Vestibulum habitasse non dictumst et vel. Montes semper aliquam lorem lorem est libero id tristique ut semper. Dolor Nam libero semper urna ut quam neque Donec consectetuer.[/justify]
Lorem ipsum dolor sit amet consectetuer Pellentesque Sed ut ipsum faucibus. At malesuada ac augue laoreet at Suspendisse libero nulla semper Curabitur. Ante id mauris feugiat a a pede tempor at Vestibulum consectetuer. Enim platea et elit et Vestibulum habitasse non dictumst et vel. Montes semper aliquam lorem lorem est libero id tristique ut semper. Dolor Nam libero semper urna ut quam neque Donec consectetuer.

[table] Tabulka
Tabulky slouží ke zpřehlednění většího množství informací. Zapisují se podobně, jako v HTML (návod). Pro rychlé vytvoření tabulky lze použít tuto utilitu. Pro řádky tabulky použijte značku [tr], pro nadpisové buňky pak [th] a obyčejné buňky [td]. Buňky lze slučovat přidáním parametru, kdy první číslo v pořadí je colspan, druhé rowspan (např. [td=3,2] je buňka o šířce tří buněk a výšce dvou).
Pozn.: Chcete-li obsah tabulky zarovnat na střed, přidejte k ní parametr center ([table=center]).

Kód: Vybrat vše

[table]
  [tr][th=2,1]Nadpis[/th][/tr]
  [tr][th]B[/th][td]2000[/td][/tr]
[/table]
Nadpis
B2000

[table_r] Tabulka bez rámečku
Tento typ tabulky můžete použít tehdy, pokud pro vás nejsou rámečky žádoucí a chcete například pouze seřadit informace rovnoměrně pod sebe.
Pozn.: Do této tabulky je možno umístit pouze značky [tr] a [td].

Kód: Vybrat vše

[table_r]
  [tr][td]A[/td][td]1[/td][/tr]
  [tr][td]B[/td][td]2[/td][/tr]
[/table_r]
A1
B2

[zalozka] Záložka
Tato značka umožňuje odkázat na určité místo v příspěvku odjinud z daného tématu. Typickým použitím je například tvorba obsahu u velmi dlouhých příspěvků.
Pozn.: Pro pojmenování záložky je možno použít libovolné kladné celé číslo.

Kód: Vybrat vše

[novazalozka]1[/novazalozka]Na toto místo odkážeme odjinud z příspěvku
[zalozka=1]Odkaz vede z tohoto místa[/zalozka]
:arrow: Na toto místo odkážeme odjinud z příspěvku
Odkaz vede z tohoto místa

[youtube] YouTube video
Značka sloužící k vložení videa z populárního serveru Odkaz v novém okněYouTube. Vždy do značky kopírujeme pouze identifikátor videa, například z Odkaz v novém okněhttp://youtu.be/eXqPYte8tvc zkopírujeme jen modře vyznačenou část.
Pozn.: Chcete-li zobrazit pouze zvukový přehrávač bez videa, použijte parametr audio (viz druhý příklad).

Kód: Vybrat vše

[youtube]eXqPYte8tvc[/youtube]
Pouze zvuk:[youtube=audio]eXqPYte8tvc[/youtube]
Pouze zvuk:
[rovnice] Rovnice
Tato značka slouží pro grafický zápis rovnic metodou LaTeX. Pro jednoduchost je možno využít Odkaz v novém okněCodeCogs Editor.

Kód: Vybrat vše

[rovnice]x = \frac{a}{3}[/rovnice]


[abbr] Zkratka
Tato značka slouží k označení nějaké zkratky, nebo k vysvětlení pojmu. Po najetí myší na daný text se zobrazí bublina s nápovědou.

Kód: Vybrat vše

[abbr="World Wide Web"]WWW[/abbr]
WWW

[legend] Legenda
Tato značka slouží k vytvoření rámečku s nadpisem. Text v samotném rámečku je záměrně větší, lze jej samozřejmě v případě upravovat pomocí značky [size].

Kód: Vybrat vše

[legend="Co je legenda?"]Legendou se rozumí vysvětlující popisek, ale také třeba smyšlená historka.[/legend]
Co je legenda?Legendou se rozumí vysvětlující popisek, ale také třeba smyšlená historka.

[col] Sloupce
Pomocí této značky můžete text rozdělit přehledně do dvou sloupců. Svislou čáru, kterou je potřeba vložit do kódu na znamení rozdělujícího bodu sloupců, můžete vytvořit jednoduše pomocí + + .

Kód: Vybrat vše

[col]Zde se nachází první sloupec.|Zde je sloupec druhý.[/col]
Zde se nachází první sloupec.Zde je sloupec druhý.

[imgleft][imgright] Obtékání obrázku v textu
Při použití tohoto kódu [imgleft] dojde k těsnému obtékání obrázku textem po levé straně. Značka [imgright] umožní psaní vedle obrázku umístěného vpravo, v kombinaci s [justify], případně [right] dojde taktéž k těsnému obepnutí obrázku, jako v případě prvně jmenovaného.

Kód: Vybrat vše

[imgleft]http://www.ekura.cz/img/item/70030.png[/imgleft]Červený monokl je velmi vzácný předmět. Pomůže při vylepšení tvé výbavy na vyšších stupních.
Používá se na předměty +7.
Červený monokl je velmi vzácný předmět.Pomůže při vylepšení tvé výbavy na vyšších stupních.
Používá se na předměty +7.

Kód: Vybrat vše

[imgright]http://www.ekura.cz/img/item/70030.png[/imgright]Červený monokl je velmi vzácný předmět.Pomůže při vylepšení tvé výbavy na vyšších stupních.
Používá se na předměty +7.
Červený monokl je velmi vzácný předmět.Pomůže při vylepšení tvé výbavy na vyšších stupních.
Používá se na předměty +7.

[scroll] Rolovaný text
Pro dlouhý obsah vloženo do spoileru:

Kód: Vybrat vše

[scroll]Za jakékoli přestupky proti pravidlům jsou ukládány postihy a blokace dle stanoveného interního postupu.
Řešení konkrétního přestupku provádí člen týmu na základě druhu přestupku, způsobu zjištění a dalších aspektech, ovlivňujících udělení patřičného postihu, či blokace, a to buď přímo ve hře, na fóru, supportu či webu.
Pokud je přestupek nahlášen na Supportu, je prohřešek řešen bez jakékoli účasti majitele herního účtu, který má však právo se zpětně proti udělenému postihu, či blokaci, odvolat, a to pouze přes Support, kde bude s členem týmu řešit výhradně konkrétní případ.
Na odvolání běží lhůta 30 dní od data blokace, po kterou má tým uchovány veškeré důkazy k blokaci
Tiket vytvořený s obsahem „já jsem nic neudělal“ a tikety s podobným obsahem, nejsou považovány za relevantní a takové tikety budou uzavřeny bez předchozí odpovědi.
Důkazní materiál k danému postihu zůstává dále vždy pouze v držení členů týmu a není povinností jej zasílat uživateli, postiženému uděleným postihem, či blokací, aby mu byl dokázán přestupek.
Prohřešek vždy řeší výhradně ten člen týmu, který postih, či blokaci, udělil a teprve pokud není uživatel s řešením konkrétního člena týmu spokojen a cítí se s vyřčeným řešením poškozen, může na Supportu požádat o postoupení vyšší instanci k řešení případu, tedy LGM.
Tuto žádost je nutné v tiketu jednoznačně uvést („S tebou to řešit nebudu, dej to někomu jinému na starost.“ není relevantní žádost o předání).
Pokud byl postih udělen přímo LGM (nebo vyšší instancí), nelze se již odvolat na vyšší instanci a LGM může pouze vzniklý spor předat k řešení GA, ale to výhradně na základě vlastního rozhodnutí.
Pokud požádáte o předání LGM a bude evidentní, že GM při řešení sporu nepochybil, či je domáhání se postoupení sporu k řešení vyšší instancí bezdůvodné, může být trest navýšen, a to z důvodu maření výkonu člena týmu.
Možné postihy a blokace, které se uplatňují na uživatele porušující pravidla
Chat Ban -> Zákaz veškeré komunikace ve hře na určitou dobu (zobrazí se časový údaj o délce blokace).
Odebrání bonusů -> odebrání automatického sběru peněz a rozšíření skladu.
Blokace účtu -> blokování konkrétního účtu (délka blokace je uvedena v nastavení účtu na webu).
Blokace účtů spadající pod určitý email -> stejné jako blokace účtu, ale se stejným či nižším postihem jsou postihnuty všechny účtu, spadající pod daného hráče.
Blokace počítače -> Launcher již nepovolí přihlášení z daného počítače na žádný herní účet.
Blokace IP adresy -> Blokování všech počítačů na internetové adrese.
Blokace rozsahu IP adresy -> Blokování všech počítačů na dané počítačové síti.
Blokace jsou nastaveny v ovládacím pultu pro GM tým, který sám určí velikost postihu na základě zadaných prohřešků.
Postihy mohou být kombinovány na základě závažnosti přestupku
V současné době je nastaven systém na tzv. trestné body (TB, dále jen TB).
Pokud nebyl v minulosti již uživateli udělen jakýkoli postih, či blokace na předchozích vytvořených herních účtech, pak každý nově vytvořený herní účet má stanovenu hodnotu TB rovnající se 0 (slovy „nule“) a uživatel tak má na daném herním účtu k dispozici veškeré zvýhodnění (bonusy), či služby.
Tyto TB se vždy sčítají a stav před zadáním postihu, či blokace je brán jako výchozí bod pro daný součet.
1 TB – 3 TB - automatické odebrání veškerých zvýhodnění (bonusů) ve hře
4 TB – 33 TB – dočasná blokace, přičemž každý TB znamená zablokování účtu na dobu 24 hodin. Zvýhodnění jsou taktéž odebrána.
34 TB a více – trvalá blokace
Amnestie je udělována, ale ta se týká pouze vrácení bonusů ve hře
Malá amnestie je udělována vždy 1. kalendářní den měsíce a platí pro herní účty, které mají méně než 6 TB (0 - 5).
Velká amnestie je udělována vždy 1. kalendářní den měsíce a platí pro herní účty, které mají méně než 16 TB (0 - 15) a kterým nebyly během uplynulých 365 dní uděleny žádné TB.
TB i po amnestii zůstávají na účtu připsány[/scroll]
Za jakékoli přestupky proti pravidlům jsou ukládány postihy a blokace dle stanoveného interního postupu.
Řešení konkrétního přestupku provádí člen týmu na základě druhu přestupku, způsobu zjištění a dalších aspektech, ovlivňujících udělení patřičného postihu, či blokace, a to buď přímo ve hře, na fóru, supportu či webu.
Pokud je přestupek nahlášen na Supportu, je prohřešek řešen bez jakékoli účasti majitele herního účtu, který má však právo se zpětně proti udělenému postihu, či blokaci, odvolat, a to pouze přes Support, kde bude s členem týmu řešit výhradně konkrétní případ.
Na odvolání běží lhůta 30 dní od data blokace, po kterou má tým uchovány veškeré důkazy k blokaci
Tiket vytvořený s obsahem „já jsem nic neudělal“ a tikety s podobným obsahem, nejsou považovány za relevantní a takové tikety budou uzavřeny bez předchozí odpovědi.
Důkazní materiál k danému postihu zůstává dále vždy pouze v držení členů týmu a není povinností jej zasílat uživateli, postiženému uděleným postihem, či blokací, aby mu byl dokázán přestupek.
Prohřešek vždy řeší výhradně ten člen týmu, který postih, či blokaci, udělil a teprve pokud není uživatel s řešením konkrétního člena týmu spokojen a cítí se s vyřčeným řešením poškozen, může na Supportu požádat o postoupení vyšší instanci k řešení případu, tedy LGM.
Tuto žádost je nutné v tiketu jednoznačně uvést („S tebou to řešit nebudu, dej to někomu jinému na starost.“ není relevantní žádost o předání).
Pokud byl postih udělen přímo LGM (nebo vyšší instancí), nelze se již odvolat na vyšší instanci a LGM může pouze vzniklý spor předat k řešení GA, ale to výhradně na základě vlastního rozhodnutí.
Pokud požádáte o předání LGM a bude evidentní, že GM při řešení sporu nepochybil, či je domáhání se postoupení sporu k řešení vyšší instancí bezdůvodné, může být trest navýšen, a to z důvodu maření výkonu člena týmu.
Možné postihy a blokace, které se uplatňují na uživatele porušující pravidla
Chat Ban -> Zákaz veškeré komunikace ve hře na určitou dobu (zobrazí se časový údaj o délce blokace).
Odebrání bonusů -> odebrání automatického sběru peněz a rozšíření skladu.
Blokace účtu -> blokování konkrétního účtu (délka blokace je uvedena v nastavení účtu na webu).
Blokace účtů spadající pod určitý email -> stejné jako blokace účtu, ale se stejným či nižším postihem jsou postihnuty všechny účtu, spadající pod daného hráče.
Blokace počítače -> Launcher již nepovolí přihlášení z daného počítače na žádný herní účet.
Blokace IP adresy -> Blokování všech počítačů na internetové adrese.
Blokace rozsahu IP adresy -> Blokování všech počítačů na dané počítačové síti.
Blokace jsou nastaveny v ovládacím pultu pro GM tým, který sám určí velikost postihu na základě zadaných prohřešků.
Postihy mohou být kombinovány na základě závažnosti přestupku
V současné době je nastaven systém na tzv. trestné body (TB, dále jen TB).
Pokud nebyl v minulosti již uživateli udělen jakýkoli postih, či blokace na předchozích vytvořených herních účtech, pak každý nově vytvořený herní účet má stanovenu hodnotu TB rovnající se 0 (slovy „nule“) a uživatel tak má na daném herním účtu k dispozici veškeré zvýhodnění (bonusy), či služby.
Tyto TB se vždy sčítají a stav před zadáním postihu, či blokace je brán jako výchozí bod pro daný součet.
1 TB – 3 TB - automatické odebrání veškerých zvýhodnění (bonusů) ve hře
4 TB – 33 TB – dočasná blokace, přičemž každý TB znamená zablokování účtu na dobu 24 hodin. Zvýhodnění jsou taktéž odebrána.
34 TB a více – trvalá blokace
Amnestie je udělována, ale ta se týká pouze vrácení bonusů ve hře
Malá amnestie je udělována vždy 1. kalendářní den měsíce a platí pro herní účty, které mají méně než 6 TB (0 - 5).
Velká amnestie je udělována vždy 1. kalendářní den měsíce a platí pro herní účty, které mají méně než 16 TB (0 - 15) a kterým nebyly během uplynulých 365 dní uděleny žádné TB.
TB i po amnestii zůstávají na účtu připsány

Kód: ŠVÝCARSKO

[p] Odsazený odstavec

Kód: Vybrat vše

[p]Při použití tohoto kódu na jednotlivý odstavec dojde k odsazení jeho prvního řádku a vytvoří tak následující formátování. Vhodné pro použití při psaní příběhů či dlouhých textů, kterým chcete zachovat přehlednost.[/p]
Při použití tohoto kódu na jednotlivý odstavec dojde k odsazení jeho prvního řádku a vytvoří tak následující formátování. Vhodné pro použití při psaní příběhů či dlouhých textů, kterým chcete zachovat přehlednost.

Poslední aktualizace: 30. červenec 2016
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..

Who is chatting

offline Mionix 
offline ShienZhao 
offline hern123 
offline noxforko 
offline tasik1