Stránka 1 z 3

Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: čtv 05. lis 2015 18:38:28
od Cepino
Dobrý den, napadl mě takový nápad a to zda by bylo možné a technicky řešitelné a zda by to hráči chtěli a team byl ochoten zrealizovat a to, "zachování založených skupin mezi hráči i po čtvrtečním restartu serveru".

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: čtv 12. lis 2015 14:33:12
od Script
Můžu se zeptat, jaká by byla výhoda takové úpravy?

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: čtv 12. lis 2015 14:49:10
od JohnDoe
výhoda za trvání skupiny >1h je nejspíš zanedbatelná
na druhou stranu člověk by nemusel znovu vytvářet skupiny na channelech 1-X a zůstal by i skupinový chat...

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: čtv 12. lis 2015 19:34:53
od myketison
Přijde mě to jako zbytečnost těch 30s na vytvoření skupimny mě nezabije navíc nevídim v tom žádné :+:

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: pát 13. lis 2015 6:38:48
od Cepino
Tak udělalo se tu spousta věcí, které mají jen minimální efekt a přesto hru hráči mírně ulehčí, či usnadní. Mám dropíky a jejich malé bufíky a každý týden vždy znova a znova donekonečna zakládám skupiny těchto dvojic přes všechny kanály včetně nastavení bonusů na všechn kanálech. Vlastně ani netuším, když ostatní věci po restartu serveru zůstávají, proč se zrovna skupiny ruší?

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: pát 13. lis 2015 8:03:03
od cleo
Také jsem pro zachování skupin i po údržbách - :+: uvedu jeden příklad: přijdu ve středu na hru a večer mě kolega z cechu požádá o založení skupiny pro svou postavu, kterou chce vyexpit další svou postavou (ta je cca o 50 lv větší), tak mu založím skupinu a on protože má další den více času, tak hned po údržbě chce jít expit malou postavu a ejhle.... nemůže, protože nemá "spojku" na skupinu a založená skupina byla restarterm serveru zrušená. Takže co mu zbývá - buď psát do chatu a čekat, že se najde "ochotná osoba" mu tuto skupinu založit a nebo zase čekat až já dojdu na hru...
Toto je jedno malé :+: pro zachování těchto skupin. Myslím si, že to je od Cepina velmi dobrý návrh.

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: pát 13. lis 2015 9:36:47
od MostEVILEK
Dále mě napadá :+: co se týče HG,když logujete 16 postav do HG,tak každá minuta dobrá když nemáte tak dobrý net či pc,takže po restartu zakladaní další skupiny zabere třeba dotyčnému minutu.

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: pát 13. lis 2015 14:20:35
od Script
Cepino píše:Vlastně ani netuším, když ostatní věci po restartu serveru zůstávají, proč se zrovna skupiny ruší?
I když to může působit jinak, technicky vzato se skupiny neruší. Pouze se neukládají. Pokud by spadl server, skupiny by také nezůstaly. Zkrátka cokoliv, co je po restartu zachováno, se musí někam uložit a při startu znovu načíst. Takže bychom museli vytvořit nějaký mechanismus a prostor, kam data o skupinách uložit a při startu serveru je opět obnovit do hry. To je technicky řešitelné, jen jsem uvažoval, jestli taková drobnost opravdu stojí za X hodin práce, které se tím bezpochyby stráví. Proto jsem také v úvodu tématu položil onu otázku a jsem rád, že se mi dostalo tolika rozličných odpovědí.

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: pát 13. lis 2015 15:51:01
od Cepino
Script píše:
Cepino píše:Vlastně ani netuším, když ostatní věci po restartu serveru zůstávají, proč se zrovna skupiny ruší?
I když to může působit jinak, technicky vzato se skupiny neruší. Pouze se neukládají. Pokud by spadl server, skupiny by také nezůstaly. Zkrátka cokoliv, co je po restartu zachováno, se musí někam uložit a při startu znovu načíst. Takže bychom museli vytvořit nějaký mechanismus a prostor, kam data o skupinách uložit a při startu serveru je opět obnovit do hry. To je technicky řešitelné, jen jsem uvažoval, jestli taková drobnost opravdu stojí za X hodin práce, které se tím bezpochyby stráví. Proto jsem také v úvodu tématu položil onu otázku a jsem rád, že se mi dostalo tolika rozličných odpovědí.
Proto také poukazuji na svůj první příspěvek, kde to píši v několika podmínkách. Naprosto chápu, jelikož maličko rozumím problematice, že to nemusí být snadné, některé věci i nemožné a že to může být práce na xy hodin s efektem malým.
Vůbec na tom nelpím a pokud je to opravdu složité a zabere to místo potřebnějším věcem, tak radši lepší věci, než tuto banalitu. Naprosto souhlasím a chápu.
Jen jsem dal návrh z doslechu mého okolí, kdy moc lidí nebaví neustále dokola zakládat skupiny ať už třeba do válek říší, do HG nebo na všechna ch na dropery nebo manžele.
Nechávám na rozhodnutí teamu, zda bude nebo nebude ochoten po jeho uvážení věc ralizovat a téma? To také nechám na vás zda uzamknout či ponechat případným podnětům. ;-)
Hezký den
Cepino

Re: Zachování skupin po restartu serveru

Napsal: ned 15. lis 2015 14:41:01
od JohnDoe
Script píše:
Cepino píše:Vlastně ani netuším, když ostatní věci po restartu serveru zůstávají, proč se zrovna skupiny ruší?
I když to může působit jinak, technicky vzato se skupiny neruší. Pouze se neukládají. Pokud by spadl server, skupiny by také nezůstaly. Zkrátka cokoliv, co je po restartu zachováno, se musí někam uložit a při startu znovu načíst. Takže bychom museli vytvořit nějaký mechanismus a prostor, kam data o skupinách uložit a při startu serveru je opět obnovit do hry. To je technicky řešitelné, jen jsem uvažoval, jestli taková drobnost opravdu stojí za X hodin práce, které se tím bezpochyby stráví. Proto jsem také v úvodu tématu položil onu otázku a jsem rád, že se mi dostalo tolika rozličných odpovědí.
Tohle je spíš pro Scripta než ke zveřejnění
Když si server dokáže skupiny týden pamatovat, tak se to nepochybně někam ukládá - i kdyby jen do nějakého běhového binárního blobu
v závislosti na tom, jak je server osahaný a zdokumentovaný by to mohlo být jen pár řádek kódu
uložit samostatně nebo ukončovacím skriptem vyfiltrovat do nějakýho tempu a ten pak znovu načíst
taky se můžu hrubě mýlit a bude to fakt na hodiny a tunu kódu - pak to logicky skoro nestojí za snahu...