Zachování skupin po restartu serveru
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Jsem pro zachovaní skupin ale pod podmínkou že server by si pamatoval skupinu na ch1 - ch4 ale na ch X by si pamatoval pouze tu která je na ch X.
Trochu logiky ... skupina v HG ( tedy chX ) kde by byl lv 112,115,113,120+ moc to do sebe nejde že když dungeon je od 120 lv ...
Trochu logiky ... skupina v HG ( tedy chX ) kde by byl lv 112,115,113,120+ moc to do sebe nejde že když dungeon je od 120 lv ...
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 738
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 435 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zachování skupin po restartu serveru
A nebo by si pamatoval skupiny pro danou oblast :O Nevim zda to je řešitelné vůbec.MostEVILEK píše: ↑pon 09. črc 2018 7:02:35 Jsem pro zachovaní skupin ale pod podmínkou že server by si pamatoval skupinu na ch1 - ch4 ale na ch X by si pamatoval pouze tu která je na ch X.
Trochu logiky ... skupina v HG ( tedy chX ) kde by byl lv 112,115,113,120+ moc to do sebe nejde že když dungeon je od 120 lv ...
qSTRoNgMANp | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
oSoSo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
-
- Lv.17
- Příspěvky: 167
- Registrován: stř 15. črc 2015 10:37:01
- Bydliště: Doma
- Dal poděkování: 88 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Suhlasim ze jedna skupina pre vsetky CH by bola lepsia, avsak ukladanie skupin rozhodnie NIE. Je to zbytocnost naviac, existuje bug pri ktorom sa skupina nezrusi uplne za urcitych okolnosti a do slova, hrac vie ostat sam v skupine. Nieje to nejak extra bug, a sam som neskusal ci sa da nejak zneuzit alebo nieco podobne, je mozne ze ostava XP bonus jedincovy a podobne, ale pointa je ze tym ze sa tieto skupiny neukladaju to zaroven zabranuje aj bugom ktore by mohli urcity jedinci vyuzit. Cize by to v dosledku prinieslo akurat viac problemov.
Krudan / Akiel
Leader of NeverRun
Leader of NeverRun
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 738
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 435 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Pokud by přišla tato změna, přišla by oprava na zmíněný bug.Krudan píše: ↑pon 17. zář 2018 12:59:37 Suhlasim ze jedna skupina pre vsetky CH by bola lepsia, avsak ukladanie skupin rozhodnie NIE. Je to zbytocnost naviac, existuje bug pri ktorom sa skupina nezrusi uplne za urcitych okolnosti a do slova, hrac vie ostat sam v skupine. Nieje to nejak extra bug, a sam som neskusal ci sa da nejak zneuzit alebo nieco podobne, je mozne ze ostava XP bonus jedincovy a podobne, ale pointa je ze tym ze sa tieto skupiny neukladaju to zaroven zabranuje aj bugom ktore by mohli urcity jedinci vyuzit. Cize by to v dosledku prinieslo akurat viac problemov.
qSTRoNgMANp | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
oSoSo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
- Mesik
- Lv.9
- Příspěvky: 58
- Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Nejlepší řešení s plusem pro obě strany, určitě dobrý nápad. Trošku se divím, že to doteď nikoho nenapadlo. I bonus za skupinu (1h+), by měl určitě větší využití, než doteď. Nemluvě o nastavování skupin na všech CH.Script píše: ↑čtv 05. črc 2018 21:24:29To je sice teoreticky pravda, ale v praxi obsahuje každá instance skupiny spousty dalších informací, které by se ukládat neměly (například VID postav, kanály kde jsou online, ...). Server by také měl provádět průběžné zálohy pro případ neočekávaného ukončení. Po bližším zkoumání musím ale uznat, že odhad by byl spíše v rozmezí dvou až tří hodin plus alespoň jedna další na důkladné otestování.JohnDoe píše: ↑ned 15. lis 2015 14:41:01Když si server dokáže skupiny týden pamatovat, tak se to nepochybně někam ukládá - i kdyby jen do nějakého běhového binárního blobu
v závislosti na tom, jak je server osahaný a zdokumentovaný by to mohlo být jen pár řádek kódu
uložit samostatně nebo ukončovacím skriptem vyfiltrovat do nějakýho tempu a ten pak znovu načíst
taky se můžu hrubě mýlit a bude to fakt na hodiny a tunu kódu - pak to logicky skoro nestojí za snahu...
Rád bych se k tomuhle tématu ještě vrátil a položil takovou "otázku do pranice". Hra si momentálně pamatuje nastavení skupin na všech CH (1, 2, 3, 4, X). Systém by se podstatně zjednodušil a umožnil i snazší ukládání, pokud by toto nastavení bylo pro všechna CH společné. Viděli byste v tom jako hráči nějaký problém, nebo by to naopak bylo žádoucí?
Návrh: Rychlejší zakládání stánků
↑(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )↑
MeseBM - průměrný, jako vždy!
Jus drein jus daun.
↑(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )↑
MeseBM - průměrný, jako vždy!
Jus drein jus daun.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Nastavení stejné skupiny na všech CH má jeden háček a to, že někdy někomu kvůli expení udělám na jednom ch spojku a pak bych já již nemohl na jiném hrát se svou skupinou.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Zachování skupin po restartu serveru
By bylo divné kdyby v mapě od 120+ byla skupina třeba s lv 110.
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- Mesik
- Lv.9
- Příspěvky: 58
- Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Což vidím jako pozitivum. Když chceš někomu dělat "spojku", mělo by tě to omezit. A upřímně, stejně bude více lidí rádo, že tu "spojku" má na všech CH.
Návrh: Rychlejší zakládání stánků
↑(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )↑
MeseBM - průměrný, jako vždy!
Jus drein jus daun.
↑(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )↑
MeseBM - průměrný, jako vždy!
Jus drein jus daun.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Zachování skupin po restartu serveru
Pak se ale raději na každého vykašlu. My v cechu si pomůžeme, máme postav mraky, různé levely. Já to dělám z dobré vůle pro cizí, abych jim pomohl.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »
@
Mionix « pon 6:06 pm »
@
Relly « pon 5:42 pm »
@
hg003 « ned 10:31 pm »
@
gagefranjo « ned 7:32 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
Mionix « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:05 pm »
@
Mionix « ned 6:49 pm »
@
gagefranjo « ned 6:40 pm »
@
gagefranjo « ned 6:38 pm »
@
Mionix « ned 6:00 pm »
@
gagefranjo « ned 5:53 pm »
@
gagefranjo « ned 5:52 pm »
@
Mionix « ned 5:03 pm »
@
gagefranjo « ned 2:48 pm »
@
Mionix « ned 9:40 am »
@
kovardominik « sob 9:07 pm »
@
kovardominik « pát 10:55 pm »
@
Mionix « pát 7:42 am »
@
xSaskex « čtv 6:57 pm »
@
schvarz « čtv 3:10 pm »
@
RAMHH « čtv 1:21 pm »
@
goddamnbary « čtv 1:09 pm »
@
Akemos « čtv 9:40 am »
@
goddamnbary « stř 3:25 pm »
@
goddamnbary « stř 3:24 pm »
@
Mionix « pon 4:12 pm »
@
Betty « pon 3:13 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
@
gagefranjo « ned 10:54 pm »
@
Hakan « ned 9:08 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
@
gagefranjo « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:34 am »
@
gagefranjo « ned 11:32 am »