Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s tímto návrhem?

Ano :up:
84
79%
Ne :down:
17
16%
Ano, ale něco bych změnil/a a napíšu co
5
5%
 
Celkem hlasů: 106

Uživatelský avatar
ondra852
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 256
Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
Dal poděkování: 66 poděkování
Dostal poděkování: 218 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od ondra852 » stř 30. lis 2016 20:00:43

Pisu ten navrh hlavne kvuli tomu, ze postavy, ktere nemaji plosna kouzla, ktera lze pouzit bez kliknuti na konkretniho hrace proti hraci s mrenkou nemohou delat vubec nic... celkove mrenka zvyhodnuje urcitou cast postav a to at uz tech ktere ji mohou mnohem lepe vyuzit nez ostatni nebo ty co mohou hrace s mrenkou hitnout.

Uživatelský avatar
Psicek
Lv.16
Lv.16
Příspěvky: 148
Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
Dal poděkování: 236 poděkování
Dostal poděkování: 56 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Psicek » stř 30. lis 2016 20:06:41

Renassaince píše:Zdravím,

Co kdyby piraňa zviditelnila hráče jen v nejbližším okolí? A aby se třeba nesnížila účinnost mřenky, šlo by na použít pouze plošných kouzel?

Renassaince
Takže dračí šaman okay, ten by se bránit mohl, ale třeba archer?.. :think:
JINNOvatka :dblwink:
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)

Janko.Tlcik
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 328
Registrován: stř 02. úno 2011 16:17:22
Bydliště: Nové Zámky
Dal poděkování: 183 poděkování
Dostal poděkování: 147 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Janko.Tlcik » stř 30. lis 2016 20:14:38

ahoj,
dal som proti, nemám rád menenie pravidiel za jazdy. mrenka tu je od začiatku a doteraz nikomu nevadila. vždy tu bude niečo čím ktosi získa výhodu a ľuďom čo bojujú proti nemu to bude vadiť, ale zakaždým vyvažovať hru aby niekto nebol naštvaný je podľa mňa zlé.
druhá časť mojej výhrady je v tom, že ten kto si dokáže nachytať alebo nakúpiť dosť mreniek na vojnu ten bez problému získa aj piraňu a bude z toho profitovať ešte viac či už využívaním pre seba a sám v mrenke bude likvidovať tých čo síce majú mrenku ale nie piraňu, alebo predajom.
Spoiler:
ako v jednom vtipe:
arabsko-izraelské vojny:
žid moše v tanku naháňa po púšti araba aliho s kalašnikovom. ten za behu strieľa na tank, tanku to nič nerobí, pokračuje ďalej.
alimu dôjdu náboje, už nevládze bežať, hodí sa pod pásy tanku s výkrikom "alah je veľký".
vtom tank zastane, otvorí sa veža, vykukne moše a pýta sa:
- došli náboje?
- áno, - odvetí ali.
- a nekúpiš?

kral
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: sob 23. črc 2011 17:58:06
Dal poděkování: 12 poděkování
Dostal poděkování: 25 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od kral » stř 30. lis 2016 20:18:54

Po čtvrteční válce jsem skončil s PVP a řekl , že pokud nepřestanou mřenky nebo nějaká obrana proti ním tak do war nikdy už nepřijdu. Je to každého věc ,ale mě to dost z hnusilo války. :down:
Marketka17 Drak -150lv
Quintessa BM -160lv
:chunjo:

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od JohnDoe » stř 30. lis 2016 20:58:10

demokracie je nádherná věc
třeba ve tříčlenné skupině si dva mohou odhlasovat, že třetího zabijou a rozdělí si jeho majetek a vše bude podle zákona a demokratické
mřenky nepůsobily větší problémy dokud se neobjevilo rybaření jako schopnost - za mě pořád spíše diagnóza než schopnost...
zatím každý zásah do pvp, na popud hráčů, byl čistý průser - proto taky pvp je tam kde je - ale nejsem defétista a třeba zrovna tenhle návrh udělá pvp opět zábavné pro všechny a nebudeme si ve válce připadat jak v prastarém vtipu

"zpráva z tisku"
"dva čínské tanky napadly ruský traktor"
"traktor střelbu opětoval a po zneškodnéní obou tanků v klidu odlétl"

já bych na to nesahal - hra už je i tak dohnaná do krajnosti co se týče útoku a max zb

když už nějakou obranu proti neviditelnosti (ať už na 1 3 5 nebo 10 sekund), tak bych ji spíš viděl u předmětu za cb u strážce města než u další blbý ryby...
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Uživatelský avatar
NesstleTM
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: úte 22. říj 2013 19:21:41
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 24 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od NesstleTM » čtv 01. pro 2016 9:16:43

Jsem pro :up: ale udělal bych to tak že když použiju mřenku tak po dobu jejího trvání nebudu moct použít piraňu a naopak aby bylo zamezeno ještě většímu zvýhodnění lidí v mřenkách.

Uživatelský avatar
Cepino
Lv.38
Lv.38
Příspěvky: 1808
Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
Dal poděkování: 874 poděkování
Dostal poděkování: 1256 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Cepino » čtv 01. pro 2016 9:29:40

Opravdu si myslíte, že když kdysi někdo vymýšlel válku říší, tak pomyslel na to, že je tu nějaká ryba mřenka s neviditelností a že za nějaký čas budou ve válkách všichni běhat zamaskovaní? Já si troufnu tvrdit, že nikoliv. Že prostě tato skutečnost GA ušla. To samé jim ušla v době, kdy vymysleli a naprogramovali rybaření jako dovednost. Opět na to nepomysleli a tímto krokem tu rybku zpřístupnili více hráčům. Píšete nezasahovat. Co bude časem, až rybolov dodělá mraky lidí, pruty budou mít díky častému chytání hodně vysoko a mřenky budou dostupné na tržnici nebo lovem jako okouni? Opravdu pak chcete válku, ve které budou všichni běhat zamaskovaní po prázdné mapě? A ne opravdu si nemyslím, že nějaká jiná ryba tento problém vyřeší, nevyřeší, v počátku bude dostupná zas těm, co si dnes mohou dovolit mřenky, tak že oni získají další výhodu a časem to budou používat všichni, tak že nula od nuly pojde. Několikrát jsem se na to ptal a ani od týmu jsem nedostal odpověď, jak se proti takové věci, hráči má druhý hráč bránit. Nebo ať teda tým napíše na rovinu, proti tomuto není obrana, smiřte se s tím a nechávejte se zabíjet. To pak ale končí jakýkoliv férový boj ve válkách a můžu rovnou stát před naším spawnem, čekat tam a on ať tam chodí mě zabíjet, ovšem netuším jak nás to oba bude dlouho bavit. Vtipné je, že v pravidlech je trestáno "Zabíjet opakovaně nebránící se, nebo chabě se bránící postavy (dle subjektivního posouzení GM)" - no to by mě zajímalo, jak se brání hráči zamaskovanému? To jsou paradoxy. ;-)

Hezký den
ObrázekCepino19731RenegatObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek WP suraObrázek150HotovoPPPM6

Uživatelský avatar
Cyklista
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 122
Registrován: sob 27. úno 2016 20:24:04
Dal poděkování: 64 poděkování
Dostal poděkování: 63 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Cyklista » čtv 01. pro 2016 11:34:07

Zdravím všechny
Dle mého názoru mají v něčem pravdu jak obhájci mřenek (ti co nechtějí piraně a nechtějí úpravy), tak i ti, kteří chtějí obojí.
No abych to vysvětlil.
Mřenky skvěle změnily styl boje a umožnily hráčům co nemají karmy a dračí věci dojít si pro docela slušnej ranec cbček, ne-li dokonce pro první místo ve válce. Je to sice drahý, ale můžou si to dovolit.
Na druhou stranu, jsou lidi kterým se příčí používat mřenky nebo prapory (jejich smůla, možnost mají), nebo jednoduše nemají prostředky jak na nějakou kvalitnější výbavu a k tomu řekněme třeba 5 mřenek + nějakých 400 praporů (války nechodim, ale je mi jasný jsou lidi co jsou schopni to takhle udělat), tak jsou úplně v pasti, protože nemohou vylézt ani z respu, natož dostat se k chumlu a pokusit se urvat nějaký to cbčko. A takoví hráči si prostě řeknou, že do těch válek chodit nebudou, protože to hrajou pro zábavu a pochybuju, že je to zábava když se nemůžete hnout z respu nebo tam je kašpar, kterej si prostě řekne že vám znepříjemní život a celou válku půjde v mřence a praporech jen do vás.

Myslim, že by stačilo skloubit pár návrhů co tady bylo, aby vzniklo docela slušný řešení situace.
Piraňu bych rozhodně přidal, obtížnost vylovení a šance na usmrcení by byla totožná s mřenkou, avšak snížil bych šanci na získání mrtvé mřenky/piraně z živé (děkuji Muchlíčkovi za nápad :heart: ).
Piraňa by hráči umožnila vidět všechny formy zneviditelnění krom ninji v zamaskování, to je prostě kouzlo jako každý jiný. (Děkuji Mithrovi za nápad :heart: )
Určitě by se ryby nesměly kombinovat (děkuji Nesstlému za nápad :heart: ), prostě si vyber, buď uvidíš nebo nebudeš vidět, kdyby to šlo kombinovat tak se opravdu dostanete tam, kde to bylo před zatažením mřenek do válek.
Podle mě je zbytečný omezovat použití podpůrných věcí, a argumenty typu "nerad měním pravidla za jízdy" jsou absolutně nesmyslný... když je někde problém tak je potřeba ho řešit...
Tim co jsem napsal by se pořád dal využít potenciál mřenek a praporů, avšak bylo by to nějak limitovaný aby si i lidi bez těchto "vymožeností" mohli zaválčit.

Děkuji za pozornost :heart: :heart:
:inlove: Cyklista :inlove:

Uživatelský avatar
Krkovička
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 210
Registrován: ned 05. čer 2011 11:54:05
Bydliště: Velké panství
Dal poděkování: 635 poděkování
Dostal poděkování: 210 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od Krkovička » pon 19. pro 2016 22:34:51

Nazdarek :hello:
Castecna neviditelnost nalezi pouze na dykare a dle meho jsem presvedcen ze nejaka pirana to moc nevyresi (kazdopadne ale lepsi to nez nic) nicmene bylo by opravdu jednodussi zrusit jak prapory tak mrenky a nejake ty zrcadala ve valkach pak nastane ferovejsi boj :fight: ,je to porad dokola vlacene tema to uz se nemusely zrusovat pozehy a nebo kone a taky nato doslo.Takze kdyz uz nejake zasahy do hry probehly tak proc to jeste trochu neupravit :idea:
No a co se tyka toho ze mala postava bez karmy si prilepsi v mrence tak ta uz tezi dosti z toho ze ziskava za usmrceni vice CB no a melo by to byt prave naopak ma ziskat malo CB aby ji to motivovalo se zdokonalovat a ne se cpat mrenkama :normal:
Neni to nastaveno nejlepe ale snad se to casem vyladi ke spokojenosti hracu :heart:
:fight:
TICOCHI Healer 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harafena Dýka 150
Bio 110,Karma P,Herbo P+3xP
SimiHoney WP 150
Bio 110,Karma P,Herbo P
Harapes Drak 150
Bio 110,Karma P

LOGI06
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 15
Registrován: stř 12. bře 2014 11:36:51
Dal poděkování: 37 poděkování
Dostal poděkování: 35 poděkování

Re: Pirana obecna

Příspěvek od LOGI06 » úte 20. pro 2016 6:52:06

Krkovička píše:Nazdarek :hello:
Castecna neviditelnost nalezi pouze na dykare a dle meho jsem presvedcen ze nejaka pirana to moc nevyresi (kazdopadne ale lepsi to nez nic) nicmene bylo by opravdu jednodussi zrusit jak prapory tak mrenky a nejake ty zrcadala ve valkach pak nastane ferovejsi boj :fight: ,je to porad dokola vlacene tema to uz se nemusely zrusovat pozehy a nebo kone a taky nato doslo.Takze kdyz uz nejake zasahy do hry probehly tak proc to jeste trochu neupravit :idea:
No a co se tyka toho ze mala postava bez karmy si prilepsi v mrence tak ta uz tezi dosti z toho ze ziskava za usmrceni vice CB no a melo by to byt prave naopak ma ziskat malo CB aby ji to motivovalo se zdokonalovat a ne se cpat mrenkama :normal:
Neni to nastaveno nejlepe ale snad se to casem vyladi ke spokojenosti hracu :heart:
:fight:
Plně souhlasím přidáním další ryby by znamenalo více lagu a tipuji i bugu. Za mě zrušení mřenek a nejlépe i vrácení se na resp. (Nejlepší je když po válce se člověk podívá na statistiky "určitý hráč" 600cb za war. A ve válce nebyl ani jednou spatřen to je docela paradox.)
ObrázekTraXiŘíšeCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Mental Warrior
Shinsoo
DonTStress
160
FULL
FULL
5/5
FULL
35
ObrázekMagneziumŘíšeCechObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Dagger
Shinsoo
DonTStress
152
Full
FULL
4/5
FULL
5
:think: :shinsoo: :shinsoo: :think:

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Takashiro « pát 8:13 am »
MoCKeR píše: Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
tak to hop stop, su tu aj novacikovia plny energie, chutou hrat a investovat nech to frči jak ma
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt

Who is chatting

offline Mionix 
offline O3VRS