Piraňa obecná - možnost vidět neviditelné
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- macok0072
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: sob 28. črc 2012 22:23:35
- Dal poděkování: 62 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Pirana obecna
Jsem rozhodně PRO !
Mřenky ve válce mě vyloženě iritují. Znechutilo mi to války říší.
Hlavně proto, že tam jeden nejmenovaný healer chodí neustále zneviditelněný, že vidíte jen jeho spelly a nikoli jeho. Proti takovému hráči se pak nedá bránit a již několikrát tento (opět stejný nejmenovaný) healer obsadil první příčku v počtu získaných CB. Přitom ani nemá tak velký DMG jako ostatní hráči. Prostě si jen zneviditelněný běhá po mapě a "spamuje" spelly (jak to dělá každý healer) a mnohdy ve válce ani jednou neumře.
Zkrátka proti takovým hráčům co "umřenkují" válku tam (podle mého) dost lidí přestalo chodit.
Takže by se určitě hodilo přidání "counterplaye" proti mřenkám. Taková piraňa je určitě skvělý nápad, ale možná by mohlo přijít i něco "snadněji získatelného".
A jak již mnozí psali -> U ninji zamaskování určitě ponechat neviditelnost Je to spell jako např. buff, aura, čepel.. Nikoliv zvláštní efekt
Mřenky ve válce mě vyloženě iritují. Znechutilo mi to války říší.
Hlavně proto, že tam jeden nejmenovaný healer chodí neustále zneviditelněný, že vidíte jen jeho spelly a nikoli jeho. Proti takovému hráči se pak nedá bránit a již několikrát tento (opět stejný nejmenovaný) healer obsadil první příčku v počtu získaných CB. Přitom ani nemá tak velký DMG jako ostatní hráči. Prostě si jen zneviditelněný běhá po mapě a "spamuje" spelly (jak to dělá každý healer) a mnohdy ve válce ani jednou neumře.
Zkrátka proti takovým hráčům co "umřenkují" válku tam (podle mého) dost lidí přestalo chodit.
Takže by se určitě hodilo přidání "counterplaye" proti mřenkám. Taková piraňa je určitě skvělý nápad, ale možná by mohlo přijít i něco "snadněji získatelného".
A jak již mnozí psali -> U ninji zamaskování určitě ponechat neviditelnost Je to spell jako např. buff, aura, čepel.. Nikoliv zvláštní efekt
xElGorgy | ||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
archer | BornToFight | 110 | 4 | x | x | x | průběh |
________________________________________________________________
Do sekce obchody budu někdy vkládat příspěvky/předměty i jménem kamaráda:
WEExMAN - Theopizit - Bufinabejka
-
- Lv.4
- Příspěvky: 17
- Registrován: stř 06. led 2016 13:28:11
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Pirana obecna
Asi takhle to řeknu. Mřenky bych vyřešil co nejdříve, protože až budou chodit hráči typu Polcii, Wojta, Harapes, Porn, Head a další špičky jen v mřenkách, protože jim dojde trpělivost, tak se z toho všichni .... Nikdo je nezabije, pač už jsou skoro nesmrtelní i bez mřenek a přestane se chodit do válek.. Říkám to tu na plnou pusu, protože mě samotného to velmi štve a chci tomu zabránit!! A to nemluvím o pár rekordmanů typu Evil, Lamyl a spol, kteří se ukrutně baví tím, že rozdávájí minutové zruška.. můžeme být jen rádi, že na ty mřenky nemají finance
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Pirana obecna
Polcii píše:Asi takhle to řeknu. Mřenky bych vyřešil co nejdříve, protože až budou chodit hráči typu Polcii, Wojta, Harapes, Porn, Head a další špičky jen v mřenkách, protože jim dojde trpělivost, tak se z toho všichni .... Nikdo je nezabije, pač už jsou skoro nesmrtelní i bez mřenek a přestane se chodit do válek.. Říkám to tu na plnou pusu, protože mě samotného to velmi štve a chci tomu zabránit!! A to nemluvím o pár rekordmanů typu Evil, Lamyl a spol, kteří se ukrutně baví tím, že rozdávájí minutové zruška.. můžeme být jen rádi, že na ty mřenky nemají finance
My že nemáme na mřenky finance? Ty jsi snad viděl naše šeky? Ale pročbychom měli být takové lamky,jako ti co chodí v mřenkách? Napsal js itu že ty,wojta,harapes,pron a další špičky...tím jsi myslel to že jste nejlepší? A v čem? Ty máš furt plnou pusů toho kolik ustojíš,nebo komu co bereš a pak nejsi schopný ustát 3 lidi pokud je mezi nima ninja,wp a třeba aura to hned voláš koně a utíkáš ( bavíme se samozřejmě o cidonii protože ve městě to jsi schopný upožehovat ). Nic méně my s Lamylem dobře víme,že takové 96sekundové zruško je učinější než kdybychom davali 200 cb za válku,ale to ti možná nedochazí vid Nejdířv mysli a pak něco piš
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- Pajik
- Lv.20
- Příspěvky: 253
- Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
- Dal poděkování: 40 poděkování
- Dostal poděkování: 255 poděkování
Re: Pirana obecna
Nečekal jsem, že to někdy řeknu, ale souhlasím s Evilem. Upřímně, když je válka říší, každá říše se modlí za to, aby měla na své straně nějaké WPčko/WPčka, která budou rušit právě ty "nesmrtelné" hráče jako je přesně "polcii". (nechci nic říkat, ale těch "nesmrtelných" je tu o hodně víc akorát se nevytahují tím).MostEVILEK píše:Polcii píše:Asi takhle to řeknu. Mřenky bych vyřešil co nejdříve, protože až budou chodit hráči typu Polcii, Wojta, Harapes, Porn, Head a další špičky jen v mřenkách, protože jim dojde trpělivost, tak se z toho všichni .... Nikdo je nezabije, pač už jsou skoro nesmrtelní i bez mřenek a přestane se chodit do válek.. Říkám to tu na plnou pusu, protože mě samotného to velmi štve a chci tomu zabránit!! A to nemluvím o pár rekordmanů typu Evil, Lamyl a spol, kteří se ukrutně baví tím, že rozdávájí minutové zruška.. můžeme být jen rádi, že na ty mřenky nemají finance
My že nemáme na mřenky finance? Ty jsi snad viděl naše šeky? Ale pročbychom měli být takové lamky,jako ti co chodí v mřenkách? Napsal js itu že ty,wojta,harapes,pron a další špičky...tím jsi myslel to že jste nejlepší? A v čem? Ty máš furt plnou pusů toho kolik ustojíš,nebo komu co bereš a pak nejsi schopný ustát 3 lidi pokud je mezi nima ninja,wp a třeba aura to hned voláš koně a utíkáš ( bavíme se samozřejmě o cidonii protože ve městě to jsi schopný upožehovat ). Nic méně my s Lamylem dobře víme,že takové 96sekundové zruško je učinější než kdybychom davali 200 cb za válku,ale to ti možná nedochazí vid Nejdířv mysli a pak něco piš
Nicméně, to je trošku mimo téma.
K tématu, tato ryba by byla fajn, akorát šanci na vytáhnutí bych srovnal právě s mřenkou/koruškou, možná i trošku větší (lehce). Nemyslím, že mřenky hru nějak obohatili, jak bude rybářská schopnost zrůstat, bude mřenek víc a víc a nakonec v ní tam bude chodit každý druhý (ne-li každý). S kým pak bojovat, to netuším, jelikož healeři, archeři, popř. i BMka to budou mít nejlepší, prostě budou stát od chumlu trošku dále a sypat kouzla, ostatně jako tomu většinou je (heal,archer), nicméně otravní ninjové jim dávají pokoj a tím pádem si v klidu prostě mohou dát vesměs převážně útoky na úkor obrany, neboť jsou v relativním bezpečí. A ti ninjové, kteří si vyhlížejí převážně tyto chary, neboť vědí, že většinou mají právě útoky na úkor obrany, tak mají prostě smůlu, protože je vlastně ani nevidí.
Aura, ninja, co se bude dít, až do války přijdou vesměs všichni, kteří si mohou dovolit mřenky (myslím, že tak 80% těch, co do války chodí si je může dovolit) je budou mít aktivované. Budou se všichni hnát za jednorankama, které tam budou třeba 3 z každé říše? To už to rovnou bude hra na babu..
Buď bych mřenky nějak omezil (alespoň tou rybou) nebo zrušil.
- Roxxx
- Lv.9
- Příspěvky: 55
- Registrován: pon 07. zář 2015 16:48:38
- Bydliště: Nesovice
- Dal poděkování: 43 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Re: Pirana obecna
Zdravím, války nechodím od dob co se zavedly ty potvory z entu a podobné vylepšení A mřenka je jak prapor.A byly tady tendence prapory úplně zakázat. A buch máme tady mřenku která ještě více zabíjí PVP. Neviditelní hráči a útočící nikdo. Jsem rozhodně pro Piraňu
Roxxxin | Cech | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dragon | Shinsoo | 150 | P | P | P | Complete |
-
- Lv.26
- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 73 poděkování
- Dostal poděkování: 128 poděkování
Re: Pirana obecna
Taktiež som pre piranu ale dajte jej prosim nejaký názov čo sa do tej hry viac hodí pirana obecna
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
- Spartaa16
- Lv.25
- Příspěvky: 522
- Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
- Bydliště: Kroměříž
- Dal poděkování: 215 poděkování
- Dostal poděkování: 197 poděkování
mřenky, prapory, houby
Zdravím, už delší dobu strašně moc lidí přestalo chodit války kvůli mřenkařům, praporákům....
Po dnešní debatě s dalším hráčem "lasinom" válečník aura, jsme došli k závěru, že to tu zkusíme před týmem trochu slušně vylíčit jaká je realita a zároveň se zeptat na názor lidí pomocí ankety.
Příjde mi, že z válek se stává spíše střílečka než válka, poslední války mě tahá ninja v mřenkách, dokonce aura v mřenkách, šaman healer stojí v mřence před spawnem a sundává prcky, kteří ani nemůžou vyjít ze spawnu. Když někomu beru dost(mám na mysli chary na dálku momentálně)
hodí prapory a zdrhají, někdy nezapomenou dát srdíčka nebo se vysmát v chatu.
Královský systém je skvělý, jediné co bych změnil trochu omezil používání z královské poklady, aby tam taky někdy něco zbylo do válek.
Btw: Momentálně jsem válečník aura a budu přecházet na šamana healera, protože mi příjde příjemnější 60 minut v kuse házet skilly, ani jednou nezemřít a přinejhorším se schovat do praporů či zvolit dražší metodu mřenku a pro zábavu se vysmát dotyčnému do chatu.
Doufám, že v anketě bude každý volit upřímně, jak to vidí a návrh se povede slušným tónem bez hádek, narážek ať už návrh získá úspěch či nikoliv.
V posledním bych chtěl každému říct, ať jde pár válek za wp/auru, zejména tým, aby každý pocítil na vlastní kůži, jaké to je.
Děkuji s pozdravem P1P097.
Edit: Téma sloučeno s již podobným.
/Torque
Po dnešní debatě s dalším hráčem "lasinom" válečník aura, jsme došli k závěru, že to tu zkusíme před týmem trochu slušně vylíčit jaká je realita a zároveň se zeptat na názor lidí pomocí ankety.
Příjde mi, že z válek se stává spíše střílečka než válka, poslední války mě tahá ninja v mřenkách, dokonce aura v mřenkách, šaman healer stojí v mřence před spawnem a sundává prcky, kteří ani nemůžou vyjít ze spawnu. Když někomu beru dost(mám na mysli chary na dálku momentálně)
hodí prapory a zdrhají, někdy nezapomenou dát srdíčka nebo se vysmát v chatu.
Královský systém je skvělý, jediné co bych změnil trochu omezil používání z královské poklady, aby tam taky někdy něco zbylo do válek.
Btw: Momentálně jsem válečník aura a budu přecházet na šamana healera, protože mi příjde příjemnější 60 minut v kuse házet skilly, ani jednou nezemřít a přinejhorším se schovat do praporů či zvolit dražší metodu mřenku a pro zábavu se vysmát dotyčnému do chatu.
Doufám, že v anketě bude každý volit upřímně, jak to vidí a návrh se povede slušným tónem bez hádek, narážek ať už návrh získá úspěch či nikoliv.
V posledním bych chtěl každému říct, ať jde pár válek za wp/auru, zejména tým, aby každý pocítil na vlastní kůži, jaké to je.
Děkuji s pozdravem P1P097.
Edit: Téma sloučeno s již podobným.
/Torque
P1P097 ©
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
- Chyu
- Lv.39
- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2969 poděkování
- Dostal poděkování: 1179 poděkování
Re: Pirana obecna
Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.
Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.
Část neřízených myšlenek:
Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvě o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.
Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.
Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.
Možnosti řešení:
Mřenka
Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.
Část neřízených myšlenek:
Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvě o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.
Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:
Ahoj:
Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.
Možnosti řešení:
Mřenka
- Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
- Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
- Nahradit efekt této ryby jiným
- Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
- Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
- Vyhodit ji z okna
- Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
- Možnost použití jednou za patnáct sekund
- Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
- Odebrání tohoto předmětu ze hry
- ondra852
- Lv.20
- Příspěvky: 256
- Registrován: úte 26. dub 2011 19:44:40
- Dal poděkování: 66 poděkování
- Dostal poděkování: 218 poděkování
Re: Pirana obecna
Tohle je duvod proc jsem velmi rychle vzdal zlepsovani PvP vybavy do valek. Vetsinu valek u spawnu pobiha neviditelny saman/bmko nebo archer co do postav bezicich ze spawnu hazi kouzla a nelze se nijak branit. (Hlavne je to super pro nove hrace, kteri chteji v metinu nejake pvp a kdyz si udelaji nejakou pvp vybavu treba na lvl 110 a nemaji jeste draci veci a full bio, tak je takovy mrenkar sestreli na 2 hity a oni Ekuru proste vymazou a uz se tu vic neukazou). Navic jako odmenu ziska takovy hrac moznost vzit penize hracu sve rise a naspawnovat si za ne kolik bossu bude chtit a vydelat si tak na mrenky na dalsich pul roku.
Predpokladam, ze team Ekury o tom moc dobre vi a kdyby s tim chteli neco udelat, tak zmena uz probehla kratce po zavedeni schopnosti rybareni a rozsireni mrenek....
Predpokladam, ze team Ekury o tom moc dobre vi a kdyby s tim chteli neco udelat, tak zmena uz probehla kratce po zavedeni schopnosti rybareni a rozsireni mrenek....
- Pajik
- Lv.20
- Příspěvky: 253
- Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
- Dal poděkování: 40 poděkování
- Dostal poděkování: 255 poděkování
Re: Pirana obecna
Myslím, že k tomu není co dodat, kolega byl dnes ve válce, po konci války jsem obdržel zprávu, že tam už ani nepáchneChyumgo píše:Zdravím, po dnešní válce u mě přetekl pohárek.
Nejsem hráčem, kterého by věci ve hře dokázali ukrutně naštvat a dělal bych si z nich hlavu.
Po dnešní válce se mi ale do žaludku dostaly nové způsoby vedení boje.
Část neřízených myšlenek:
Pokud chceme přinést do hry rozmanitost v možnostech boje, musíme to udělat tak, aby to jakoukoliv stranu neumístilo do pozice nejlepšího bez možnosti mu to jakkoliv překazit. Což se ale nedá říct o dnešní situaci ve válkách, kdy si šaman léčitel obstará desítky mřenek, celou svou výbavu přeorientuje z „obranářské“ na „útočnou“, postaví se před spawn nepřátelské říše a vysílá kouzla do všech, kteří ze spawnu vyběhnout. Nemluvně o tom, že si pak druhý tento healer/BM chodí po mapě a dělá prakticky úplně to samé. Možnost bránění? Neexistuje.
Pokud jsme se jakkoliv přenesli přes tyto zasloužené nositele titulů krále, postaví se nám do cesty něco takového:Tento...jak to říci...subjekt Vás začne pronásledovat a pokud se mu dostanete pod meč, nemáte jakoukoliv šanci cokoliv udělat. Musíte počkat, až Vám přijde na pomoc deset vašich spolubojovníků a společně ho ubijete (deset dvacet protože mu musíte zablokovat všechny únikové cesty a jelikož nevíte, kde je...). Směšný způsob možnosti bránění. Málem bych zapomněl na oblíbené ninji na blízko, kteří toto praktikují ještě častěji.Ahoj:
Pokud máme nervy a výbavu z pravé oceli, dostaneme se do problému číslo tři. Určitě se vám někdy stalo, že jste se ve válce ocitli na místě, kde jste jen vy a nepřítel a bijete se jen vy dva. Ve většině případů máte nad těmito individui navrch a tak se z boje stane souboj rychlosti pohybu a vaší schopnosti předpovídání. Snažíte se soupeře jakýmkoliv kouzlem nebo něčím jiným zpomalit, stunnout nebo jakkoliv jinak znehybnit, abyste se k němu přiblížili a eliminovali jej. Jenže co se nestalo, individuo začne mávat bílými prapory, zřejmě že se vzdává. Jenže on se nevzdává ale vysmívá. Vysmívá se vám, protože má těch praporů v inventáři miliony a kliká si je v naprosté pohodě co několik sekund do té doby, než doběhne na svůj spawn nebo o něj ztratíte zájem.
Možnosti řešení:
MřenkaBílý prapor
- Zakázání možnosti používat ji ve válce říší
- Možnost použít mřenku jednou za půl/hodinu
- Nahradit efekt této ryby jiným
- Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se po dobu pěti minut vaše postava bude v náhodných a na náhodné intervaly zviditelňovat a odviditelňovat. Vy ani soupeř, nebudeme vědět, kdy se znova zneviditelníte a kdy vám neviditelnost skončí (samozřejmě by se musely nastavit nějaké maximální hranice, ty bych ale z důvodů nechal na týmu).
- Předělat efekt této ryby následovně: Po aktivování se postava na dobu pěti minut zneviditelní a při každém seku/kouzlu se na pět sekund odviditelní.
- Vyhodit ji z okna
Chyumgo
- Zakázání možnosti používat jej ve válce říší
- Možnost použití jednou za patnáct sekund
- Možnost použití jednou za patnáct sekund společně s 50% šancí na úspěšnost
- Odebrání tohoto předmětu ze hry
Úryvek z konverzace:
"v mřence i aurák a dýkař prostě |-(
sem čekal, kdy se ten ninja objeví a furt do mě sekal, dal vír, léčku a nic..."
Myslím, že už takhle zde ubývá dost hráčů (pár kvůli mřence) a pokud další hráči (vím o 2), kteří už chtějí skončit opět kvůli tomuto, neboť jediné, co je bavilo, bylo pvp, které teď už v podstatě se začíná omezovat, pak si myslím, že je třeba s tím trošku zakročit, dokud je ještě čas. Pokud bude alespoň tato ryba (piraňa obecná) se šancí výlovu takovou, aby ji mělo více hráčů, myslím, že se to zase urovná a mřenky přesto nějakou tu cenu mít budou.
Osobně zvažuji, že prodám pvp a budu se věnovat čistě pvm, jen vyčkávám, jak to bude s těmi mřenkami, přece jen pvm nebaví donekonečna bez odreagování
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »
@
Mionix « pon 6:06 pm »
@
Relly « pon 5:42 pm »
@
hg003 « ned 10:31 pm »
@
gagefranjo « ned 7:32 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
Mionix « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:05 pm »
@
Mionix « ned 6:49 pm »
@
gagefranjo « ned 6:40 pm »
@
gagefranjo « ned 6:38 pm »
@
Mionix « ned 6:00 pm »
@
gagefranjo « ned 5:53 pm »
@
gagefranjo « ned 5:52 pm »
@
Mionix « ned 5:03 pm »
@
gagefranjo « ned 2:48 pm »
@
Mionix « ned 9:40 am »
@
kovardominik « sob 9:07 pm »
@
kovardominik « pát 10:55 pm »
@
Mionix « pát 7:42 am »
@
xSaskex « čtv 6:57 pm »
@
schvarz « čtv 3:10 pm »
@
RAMHH « čtv 1:21 pm »
@
goddamnbary « čtv 1:09 pm »
@
Akemos « čtv 9:40 am »
@
goddamnbary « stř 3:25 pm »
@
goddamnbary « stř 3:24 pm »
@
Mionix « pon 4:12 pm »
@
Betty « pon 3:13 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
@
gagefranjo « ned 10:54 pm »
@
Hakan « ned 9:08 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
@
gagefranjo « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:34 am »
@
gagefranjo « ned 11:32 am »