Hra by bola omnoho živšia kebyže všetci nemáme rovnaké zvieratá ale môžme ich kombinovať a to tak že neprídeme o to najrýchlejšie zviera ale že už všetky dosiahnu danú rýchlosť.
Rychlost zvířat
-
crazy8
- Lv.26

- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Rychlost zvířat
Dobrý deň, na začiatok chcem uviesť že so svojim návrhom nijako neovplivním hru, len mi ide o jej "zveladenie". Chcem navrhnúť aby všetky zvieratá ktoré sa krotia od unicorna vyššie boli už rýchle ako unicorn. (myslím že tam je dino, drako, smildon)
Ide mi o to že takto majú všetci len tie 2 najrýchlejšie kone a málokto obetuje rýchlost diabolosa za krásu draka.
Hra by bola omnoho živšia kebyže všetci nemáme rovnaké zvieratá ale môžme ich kombinovať a to tak že neprídeme o to najrýchlejšie zviera ale že už všetky dosiahnu danú rýchlosť.

Hra by bola omnoho živšia kebyže všetci nemáme rovnaké zvieratá ale môžme ich kombinovať a to tak že neprídeme o to najrýchlejšie zviera ale že už všetky dosiahnu danú rýchlosť.
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
- Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1458 poděkování
Re: Rýchlosť zvierat
Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
- Psicek
- Lv.16

- Příspěvky: 148
- Registrován: pát 18. říj 2013 17:45:52
- Dal poděkování: 236 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Rýchlosť zvierat
To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škodaScript píše:Mám k tématu jen takovou drobnou připomínku. Pakliže se domníváte, že sjednocení rychlosti jezdeckých zvířat by mělo za následek jejich větší rozmanitost, zvážil bych také možnost opačnou, a sice že rychlá jezdecká zvířata se dostanou na úroveň těch v současnosti pomalejších.
JINNOvatka 
ve hře hlavně na obchodní postavě Ieden(měkké i)
- Script
- Lv.33

- Příspěvky: 1318
- Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
- Dal poděkování: 299 poděkování
- Dostal poděkování: 1458 poděkování
Re: Rýchlosť zvierat
Pokud je toto myšleno vážně, pak se ptám, jestli se pod označením "každý" skrývá ten, kdo:Psicek píše:To už by si potom každý nechal MH koně a bylo by po krocení.. a to by byla škoda
- Neví, že neexistují pouze dvě rychlosti zvířat, ale je jich celá řada.
- Nemá žádný zájem na tom, aby ze zvířete měl zvýšené poškození (sekem).
- Nemá zájem ani na vyšších statusech.
- Nechce se odlišovat od davu.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)
-
crazy8
- Lv.26

- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Re: Rychlost zvířat
Nie to by malo podla mňa rovnaký efekt ako zrychlenie, tiež by to bolo rozmanitejšie ale bolo by vela hračov sklamaných kebyže rychlosti snížite 
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
-
JohnDoe
- Lv.22

- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Rychlost zvířat
nekamenujte mě 
ale pro větší rozmanitost, podporu krocení a zvýšení prodeje zlatých podkov by se mohla rychlost zvířete losovat náhodně při zkrocení
něco jako ... ten jednorožec co jsem zkrotil před rokem byl fakt rychlej, takoví se už dneska neroděj - věčná škoda, že mi umřel
ale pro větší rozmanitost, podporu krocení a zvýšení prodeje zlatých podkov by se mohla rychlost zvířete losovat náhodně při zkrocení
něco jako ... ten jednorožec co jsem zkrotil před rokem byl fakt rychlej, takoví se už dneska neroděj - věčná škoda, že mi umřel
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
- Chyu
- Lv.39

- Příspěvky: 1906
- Registrován: úte 12. črc 2011 10:03:43
- Dal poděkování: 2801 poděkování
- Dostal poděkování: 1163 poděkování
Re: Rychlost zvířat
Jsem pro, aby se mountům Unicorn, Dino, Smilodon a Drako dorovnala rychlost pohybu na hodnoty, které má Diabolos.
K mountům SusScrofa, Lupus, Panther a Lion se mi tak vysoká rychlost pohybu nehodí. Určitě by vývoj hry měl brát ohled i na věci z reálného světa a jelikož všechny tyto mounty známe, tak víme, že takovou rychlost by vyvinout nedokázali.
Pokud se podíváme do různých oblastí ve hře, můžeme jasně vidět, že dominuje kůň a Unicorn. Jeden důvod pro to může být, že hráči nedokáží další mounty zkrotit, nebo na ně nemají úroveň. Jenže co ti, co mají zkroceno vše a osedlávání jim nedělá problém? Opravdu dlouho jsem ve hře neviděl Smilodona, natož Dina. Podle mě je to škoda, jelikož tito mounti jsou opravdu krásní. Já osobně na úkor krásy raději šáhnu po funkčnosti (alespoň zde
). A nejsem jediný, za tu dobu, co je zde Temné vězení jsem se bavil s hodně lidmi ohledně toho, proč mají právě tohoto mounta. Z největší části to byla právě ona rychlost a až pak staty. Někteří dokonce ani nevědí, že mounti něco přidávají.
K mountům SusScrofa, Lupus, Panther a Lion se mi tak vysoká rychlost pohybu nehodí. Určitě by vývoj hry měl brát ohled i na věci z reálného světa a jelikož všechny tyto mounty známe, tak víme, že takovou rychlost by vyvinout nedokázali.
Pokud se podíváme do různých oblastí ve hře, můžeme jasně vidět, že dominuje kůň a Unicorn. Jeden důvod pro to může být, že hráči nedokáží další mounty zkrotit, nebo na ně nemají úroveň. Jenže co ti, co mají zkroceno vše a osedlávání jim nedělá problém? Opravdu dlouho jsem ve hře neviděl Smilodona, natož Dina. Podle mě je to škoda, jelikož tito mounti jsou opravdu krásní. Já osobně na úkor krásy raději šáhnu po funkčnosti (alespoň zde
- PospyForko
- Lv.21

- Příspěvky: 306
- Registrován: čtv 07. úno 2013 12:17:00
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 196 poděkování
Re: Rychlost zvířat
Za mě "ne", z důvodu, že máš na výběr... Krocená zvířata zvyšují dmg (vyšší lvl - vyšší dmg), máš na výběr jestli si vezmeš unicorna, který je rychlý a nebo draka, který je sice pomalejší, co se týče pohybu, ale zato zase bereš více, proto bych návrh neměnil a nechal bych na lidech, ať si vyberou, jestli chtějí to a nebo ono

ERZO - 150 lvl - Karma P (útok) - KONEC - již není v mém vlastnictví
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Pomalu se blížíme ke konci, nebo začátku? Nejspíše poslední mixtape v přípravě... =)
Navarro - 141 lvl - Karma P (útok)
Spoiler:
-
crazy8
- Lv.26

- Příspěvky: 614
- Registrován: pon 02. led 2012 18:27:52
- Bydliště: Bratislava
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Re: Rychlost zvířat
práveže unikorn dodáva INT na 100 bodov keď si war tak ti to je na nič a keď si WP INT máš aj tak viac ako 100. Teda myslím si že v niektorých prípadoch sú body nepodstatné. Ak sa mýlim a mám chybné info tak pardón, no aj tak som chcel len zvíšiť rýchlosť u tých 3och "príšeriek" aby sa začínali sedlať aj oni a aby sme nemali všetci rovnakého koňa, bolo by zaujimavejšie keď sú eventy a príde tam cca 50 hráčov a na 5tich rôznych príšerkách ako do teraz na 2och rôznych 
Oxymoron (z gréckeho oxys = ostrý, inteligentný + moros = tupý, pomalý, hlúpy) je spojenie slov protirečiaceho si významu, obyčajne podstatného mena a prídavného mena.
Možností je vždy viac, dôležitá je len naša voľba.
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
Talízman účesu
Zvýšme rozmanitosť zvierat na Ekure
-
ddavidd
- Lv. 18

- Příspěvky: 194
- Registrován: stř 18. srp 2010 20:18:55
- Dal poděkování: 47 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Re: Rychlost zvířat
Chcel by som aby malo každé ďalšie zviera nejaký svoj bonus, napríklad 5% proti príšerám, 5% odolnosť proti kúzlu, 10% na pronikavý zásah, čokoľvek. Nemusí byť každé rýchle. Rád by som si niekedy zajazdil na Dinovi, Drakovi, či aj na obyčajnom prasati... ale tak načo? Každé zviera doplní nejaké tie body, to áno, ale to doplní aj Diabolos s Unicornom, tak prečo by mali mať jediné takéto zvýhodnenie, v tomto prípade rýchlosť? (aj napr. lev, a možno aj iné, sú o čosi rýchlejšie, ale nie je to moc poznať a nevyrovná sa týmto dvom, teda je to skoro až nepodstatné). Žeby mali zvieratá vyšší level = vyššie dmg, to som nikdy nepostrehol, kedysi som striedal len unicorna a diabolosa a osedlával podľa toho, čo bolo vo väzení bližšie
možno som mal len tak rozdelené body vlastnosti, ale to poškodenie mi to rozhodne nijak viditeľne nezdvihlo.
druhý pokus! (prvý vyšiel
)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)
Vytvorím logo cechu, priehľadné, hocijaké, jedinečné!
WP - ShadyBeast (160)
Buff - Assisie (157)
Šaman - StormEye (160)
Ninja - Arachgar (145)
War aura - QuuDeo (136)
Drak - Quliana (109)
BM -ZhaslaHvezda (136)