Inovace válek říší

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Souhlasíte s tím to návrhem ?

Ano !
54
86%
Ne !
9
14%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
Tezzy
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 56
Registrován: čtv 09. úno 2017 1:15:32
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 62 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Tezzy » čtv 30. bře 2017 11:40:41

taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawn :) dokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy :)
ObrázekTezzyObrázekObrázekObrázek
FireFly
Chunjo
160
archer

Obrázek

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od Pajik » úte 11. dub 2017 15:29:22

Tezzy píše:taky bych byla pro náhodnou mapu i náhodný spawn :) dokud jsem chodila do válek říší, čtvrteční jsem vynechávala, nemám ji moc ráda, takže bych byla i pro nahrazení čtvrteční mapy :)

Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa

Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.
Obrázek

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » ned 16. dub 2017 21:33:00

Spoiler:
Pajik píše: Prakticky každé téma řešené ohledně války se probírají stejné věci.
- mřenky, prapory
- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
- čtvrteční mapa

Upřímně nevím o nikom, komu čtvrteční mapa vyhovuje, nejde ani tak o to, že je úzká a střed se využije z 1% (nějaká jednoranka si tam zajde a potká někoho, kdo ji tam sejme na spell), ale převážně o to, že nemá cenu si ani jít pro buff, neboť cesta trvá nějakých 30 vteřin, znám i takové hráče, co naběhnou do chumlu, aby chcípli a nemuseli si běžet půl minuty pro buff a půl minuty k modré.
Jak jsem již psal, chce to menší mapky, jako je třeba velká svatá (v té by se i o něco zvýhodnily postavy na blízko, ti dálkaři by asi už tolik neutíkali). Momentálně jsou války nastaveny tak, že hráči na dálku jsou na tom vesměs nejlépe, ti na blízko pokud nebudou běhat u cizích spawnů a vyžírat právě jednoranky, které si neuvědomují, že když umřou na spell, tak to chce něco doladit, tak příliš nedají. Ke všemu, když najdete hráče, dáte do něj spell, tak uteče přes celou mapu až na spawn, kde se schová, což opět štve ty, kterým takto hráči utíkají (v. svatá toto měla vyřešené). Osobně si myslím, že pokud team bude chtít zkoušet nové typy map, byť by nebyly ideální, hráče by to natáhlo a povzbudilo, neboť by bylo krásně vidět, že se inovuje.
- mřenky a prapory jsou tu s námi již dlouho a nebýt zvýšené dostupnosti v poslední době, tek nepůsobí větší problém
osobně si dovedu představit spíše NPC, které je od rybářů a droperů vykupuje za cenu, kterou by měly mít, než jejich zrušení - problém zvýšeného počtu mřenkařů je spíš to, že nemají ve válce svého predátora - kdyby se navzájem viděli nebo mohli třeba použít jen 5 kusů a pak by museli opustit válku, tak by se problém krásně vyřešil sám

- střílení ze spawnu (ano nevytáhnou paty, proč taky, když to válcuje jiná říše až k nim, tak nemají důvod vylézt)
bůh ví kolik let je tu předpoklad, že rozumná lidská bytost nepoleze na místo, kde může být zraněna bez možnosti to útočníkovi vrátit
je to pravděpodobně stejně velký omyl (na straně týmu), jako předpoklad, že na velké mapě budou postavy jedné říše spolupracovat
jediné co by je k tomu mohlo donutit je radikální zmenšení manévrovacího prostoru - pak možná půjdou do první linie tanky, za ně dělostřelectvo a na závěr dobře chráněná podpora - osobně tomu ale moc nevěřím

- útěky z5 na spawn (ať už k záchraně života nebo pro buff)
byly tu schody, byly tu jednosměrné portály a pravděpodobně tu byla i silná skupina lidí, která způsobila, že už tu nejsou... zkuste to - třeba už tu není :)

- střídání map
jsem všemi deseti pro - pokud se bude na 3 války za týden vybírat z cca 20ti map a žádná nebude na sněhu - už jsem starší člověk a na nové oči od VZP to prozatím nevypadá...
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Inovace válek říší

Příspěvek od JohnDoe » pon 24. črc 2017 21:00:00

tohle je míněno spíš jako edit předchozího příspěvku, případně čistě pro vnitřní potřebu týmu

- střídání map
jsem všemi deseti pro - pokud se bude na 3 války za týden vybírat z cca 20ti map a žádná nebude na sněhu - už jsem starší člověk a na nové oči od VZP to prozatím nevypadá... (hráči nemládnou a ne každý má oči jako orel)
není to myšleno úplně jako 20 naprosto různých map - spíše se jedná o modifikace k vyzkoušení možných směrů budoucího vývoje
ta samá mapa může mít možnost návratu na spawn umožněnou nebo neumožněnou / některé podpůrné prostředky povoleny nebo zakázány, atd. (čistě hypoteticky 1 mapa z 20, kde by šlo použít koně, by mohla být zpestřením a mohla by pobavit více lidí než naštve...)
stejně tak se nabízí klasická velká mapa pro oblíbený deathmatch a z ní vycházející úprava, kde je možné efektivně bránit soutěsku nebo most - i rozmístěním překážek je možné nahnat lidi do koridoru a trošku je potrénovat ve skupinové taktice
těch možností je kopec a řekněme 3 měsíce ohlášených testů, snesou hráči určitě lépe, než stávající pomalou smrt
držím palce :up:

Edit: Na žádost zakladatele tématu bylo vlákno oživeno.
/Avery
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »

Who is chatting

offline Mionix 
offline MoCKeR 
offline Rogan 
offline WopeArch 
offline hg003