Příběh proč:
Spoiler:
Jako hráč co ještě nedávno sekal meteory právě tam snad něco vím a tak doufám že moje informace nebudou daleko od pravdy. Alespoň tedy pro mě hra začínala docela bez problémů a postup levely byl poměrně rychlý .. sem tam nějaký prut a něco na prodej a člověk se rychle dozvěděl o zemi přitažlivosti. Wh uděláno za pár hodin a pak čekání na zbrojní knihu .. však to znáte. A poté výroba dočasných předmětů.. (10%příšera), hledání zbraně a kouzla na G1. Člověk má radost že meteor poseká a s radostí sbírá drop. Dává pozor na lvl protože mu někdo poradí že 50-60 je nejlepší. A teď ta část kam se chci dostat... člověk si zde vydělá s takovouto výbavou tak 70kk/h a během pár dnů udělá nějakou lepší výbavu 10/75 a i výdělek lehce zvedne. A co teď ? Napíše ostatním a ptá se co dál. Zdá se že meteory 70 až 90 jsou nejen více obtížné ale zároveň si zde člověk i méně vydělá. A tak poprvé člověk pozná tu propast která ho dělí od ostatních. Co dělat ? Další postavu a novou výbavu na kterou si vydělám za dropíka ? Dobrá tedy, člověk sedí hodiny u vydělávání na nové věci a poté zjišťuje že je potřeba i buff a to jsou další peníze. Po docela dlouhé době se konečně dostáváme na level 100 i s buff a s radostí běžíme do swampu. Tam zjistíme že potřebujeme mnohem lepší věci než jsme čekali ( buff 90%+ Jedák 40%+ atd ... ) a vracíme se na dlouhé dny na dropíka.
Z meteorů 75+ by začali padat kameny ducha ( +3 až +4 + vzácněji i kámen +5 )
U meteorů 75+ by se zvýšila šance na vypadnutí předmětů na zručnost ( Kladivo na průbojníky, Brusný kámen, Páčidlo )
Zároveň by se lehce zvýšil yang drop a šance na pruty (2kk, 1kk, 0,5kk)
Krátké zdůvodnění:
1. Nelogické aby se na meteorech většího levelu vydělávalo méně
2. Oživení v Zemi přitažlivosti od meteorů 60 dále
3. Lepší překonání propasti mezi úrovní 60 až 100
4. Motivace ke zvýšení úrovně
( Toho yang dropu se tolik nebojte... každý ví že se na meteorech 70+ nedá efektivně plášťovat)