Úpravy války říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Líbí se vám návrh?

Ano, chtěl bych to ve hře
49
64%
Ano, ale mám k tomu výhrady, které sdělím ve svém příspěvku
2
3%
Nelíbí se mi to
25
33%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
Creatiwe
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 92
Registrován: čtv 18. kvě 2017 15:21:14
Dal poděkování: 180 poděkování
Dostal poděkování: 72 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Creatiwe » sob 03. bře 2018 11:34:00

MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.
GAME OVER
*DARKO*

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 12:03:00

Creatiwe píše: sob 03. bře 2018 11:34:00
MostEVILEK píše: sob 03. bře 2018 11:19:00 Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu
Tá možnosť A je dobrý nápad to by bola dobrá zmena.

ale chápeš to že tím by se zrušila možnost mít buff postavy ve válce říší že?
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
ovechkin
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 204
Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:54:51
Dal poděkování: 45 poděkování
Dostal poděkování: 91 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od ovechkin » sob 03. bře 2018 12:46:31

Pálit z bezpečí respu vesele a bez nebezpečí vlastní smrti je vůči soupeřům ne právě v duchu fair-play, jak píše CaptainFt ve svém návrhu. Ostatně toto podobné je vidět u dálkařů i na volném prostoru, kde stojí nejlépe za svými spolubojovníky a střílejí. Pokud zaútočíš extra na něj, tak to vyřeší praporem a bere do zaječích. . poté, když vidí, že jsi jej nechal . .vrací se na své původní místo za záda svých spolubojovníků a s radostí s povedeného únikového manévru střílí dál a hlavně pozdaleka :help: Setkal jsem se i s tím, že se povedlo jednoho takového sundat a ve vteřině mi blikalo pm :D pry jsem zbabělec že mám set na jeho charakter. Ve skutečnosti jsem měl univerzální sadu na všechny. .to jen on měl místo obran útoky. . No alespoň stojí na bitevním poli a dělá na co má odvahu . .no budiž :D To s tím střílením z respu už je vyšší level umění války :roll: K dokonalosti tvého návrhu Capitane by bylo střílení, kouzlení z respu úplně bloknout. .jednoduše se napíše upozornění při pokusu vystřelit : Z tohoto místa nemůžeš zaútočit. Tak jak to je tuším na náměstí. Lidově řečeno je potřeba vystrčit zadek z domečku, pokud chceš jako s někým vůbec bojovat. Mithra zde podotknul : nechodit k respum blízko. .no také řešení , ale když pozorujeme průběh válek , tak se bojuje hlavně u nich. Úterní mapa je sice často nazývána jako běhací, ale stejně se boje konají zase jen u respů. Neni vidět, že by se čekalo a uprostřed arény, až nepřítel přijde
na souboj. Možná ty oběžné uličky vedoucí k nepřátelům kdyby vubec nebyly a byly by jen delší skalní soutěsky vedoucí pouze do středové skalní arény mohlo by to vytahnout ony střelce dálkového typu z respu, pokud chtějí nějaké ty CB získat. Ale to je jen takový malý nápad, který jsem si dovolil k tvému návrhu připojit děkuji za pochopení a přeji hezký den.
Hlupáci jsou si skálopevně jistí, jak jsou skvělí, jsou za hlupáky v reálném životě, kde nic nedokázali a utíkají do světa virtuálního, kde sedí 24 hodin/7 dní v týdnu a ve výsledku jsou tam na tom stejně, ale pořád si možná myslí, že jsou nej ..ale lidé inteligentní a vzdělaní jsou stále plní pochybností, zda udělali vše ok.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 13:04:19

Rozhodně taky jedna z možností kompletní bloknutí kouzel jak pro ně z respu do lidí co stojí před a pro nás kteří s tím více méně nic neuděláme (momentálně). Ale stále stoupnou si před ten spawn kousek a jakmile uvidí že po nich někdo útočí zalezou z5 na spawn a až toho dotyčný nechá a budou se moci vrátit tak to udělají znova pořád a pořád dokola, ale i přesto je to taky jedna z možností, která by aspoň částečně vyřešila. Proto finální verze by byla zaútočíš buď z respu kde se ti PvP ochrana zruší na 10s a nebo z před respu s tím, že když se vrátíš na resp. a zaútočil si na někoho tak stále pvp ochrana se objeví dejme tomu až po 5s do té doby bude těch 5s budeš být stále moci napaden.

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 13:31:58

Napadla mě ještě jedna možnost jak by mapy mohly být udělány. Příkládám screen - je v něm něco málo nakresleno sice musely by se udělat nové mapy, ale tak to by snad nebyl takový problém. Je tam napsáno barvy červená, modrá a žluta by byly spawny. Hnědé ohraničení by bylo místo pro buffy tak aby si je každé mohl nastavit tak jak by chtěl ovšem nesměl by stoupit do bitevního pole, nebylo by cesty z5. S postavy, které válčí by vstoupily na bitevní pole ovšem bylo by možné, když by hráči s postavami zašli ke hranici kde mají buffa a mohly by se nabuffovat s tím, že by nemohly hranicí projít z5 do bezpečí, ale museli by se nabuffovat při možném napadením nepřátelským bojovníkem. Mapa by nebyla obrovská byla by tak akorát aby se hráči viděli jakmile se spawnou, každý hráč by si nějakým portem určoval místo kde se chce spawnovat u buffa nebo tak... Zámek na port by bylo možné měnit pozice ovšem bylo by ohraničení kde max. se může spawnout tedy nemohl by se spawnout např. na místě spawnu pro jiné říše. Snad jsem to napsal tak aby to bylo k pochopení.
Ekura mapa válek..jpg

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od Mithra » sob 03. bře 2018 16:12:35

Tak predevsim,
Valka risi je kolektivni event a jde v nem v prvni rade o vitezstvi rise. K tomu prispivaji jak bojovnici v poli, tak strelci z respawnu a dokonce i ti co jen stoji, ale poctive buffuji. Kazdy svym vlastnim dilem. Pokud bojujes u vlastniho respu (predpokladam, ze jsi v tu chvili v mensine), pak ti strelec kryjici ti zada, velmi usnadni boj. Mas tedy daleko vetsi sanci nekoho zabit. Rovnez to mas bliz do boje. Je li tva rise v presile, pak pravda asi pobezis dal a u nepratelskeho reapawnu jsi zasypavan sipy, ale je jen tva volba jak blizko se k respawnu pustis. Vzdyt te nikdo nenuti behat na dostrel. A pokud se nebudou bojovnici na blizko poustet na dostrel, pak strelci bud budou bezmocne koukat nebo budou muset take do otevreneho pole. A tam jsou razem v nevyhode, pokud nejsou kryti svou pechotou. Takhle to je od pocatku valecnictvi. A system tezka pechota vpredu, strelci za ni, se s jistymi obmenami pouziva prakticky dodnes. Co tedy na systemu menit? Leda taktiku.
Pokud bych mel ja osobne napsat svuj navrh na potrebnou zmenu ve valkach risi, pak by se jednalo o odmenu pro buffery. Nikoliv ty co trpce stoji a cekaji nez jejich uzivatel umre, ale pro ty postavy, na nichz hraci opravdu celou valku poctive podporuji svymi buffy ostatni postavy. Ovsem tohle nejak smysluplne a nezneuzitelne navrhnout je orisek, ktery jsme zatim nerozlouskli.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
TronikDark
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 62
Registrován: ned 17. čer 2012 18:53:06
Dal poděkování: 34 poděkování
Dostal poděkování: 37 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od TronikDark » sob 03. bře 2018 16:20:49

@ TronikDark « sob 4:17 pm »
Ten Evilov a) návrh je super to by bola paráda valky bez bufu len z obranama za pokus by to stalo zákaz bufovania vo valke za mna👍🏻
Jinno chizfen
ObrázekDarkTronikObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
230k min.+
Jinno
chizfen
150
6xP
Full
15
G10
P
Spoiler:
Za,počítačem jsi king co?Ale,něco říct někomu do očí nesvedeš!
Spoiler:
Obrázek

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od yatchman » sob 03. bře 2018 17:04:58

Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 17:13:51

yatchman píše: sob 03. bře 2018 17:04:58 Respawn ve válce je něco jako hrad, budiž mi to takhle dovoleno říct. Slouží jako vojenská a mocenská opora a jeho hlavním úkolem je uchránit vlastní souputníky a držet v dáli útočníka. Pokud jsou druzi zatlaceni do kouta, uchýlí se do hradu a střílí na nepřítele vším, co mají po ruce. Hlavním úkolem je tedy uchránit vlastní a ideálně zabít protivníka.

Co je na tom k.nepochopení? Ani v dávných dobách nebylo radno se k hradu přibližovat příliš blízko, ale spíš čekat.
Ale hrad můžeš furt nějakým stylem dobít,spawn ne :D
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

CaptainFt
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 36
Registrován: pát 10. čer 2016 12:52:51
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 15 poděkování

Re: Úpravy války říší

Příspěvek od CaptainFt » sob 03. bře 2018 18:04:58

To já si myslel že ve válce říší jde hlavně o zábavu a až potom o výhru říše. Taktika je taková jaká je. S tím že v momentálním systému se nahrává dálkovým postavám v každém směru, taky proto je tu hodně hráčů hraje. A nikdo s tím nic nechce dělat, protože je podle vás válka takto v pořádku. Napíšu to narovinu nagivujte si postavy kompletně načtené s max. obranami atkp. a jděte si tu válku zkusit a až potom tu má cenu něco psát, protože si to vyzkoušíte na vlastní kůži, jak ty války vypadají a na co se tam hraje a hlavně jakým stylem. Doporučuji právě to čekání opodál od spawnu - pochopíte pak proč. Dále odměna pro buffy nevadí mi to, ale když už jste přidali tu blokaci těch buff kouzel mimo skupinu tak nevím proč to chcete řešit až teď upřímně pochybuji, že se tu najde ještě pár lidí co jdou ztrácet čas do války buffováním, když si můžou zajít kerindor a něco vydělat a tvořit prostě si hrát, aby se pak do těch válek mohli dostat sami a bojovat. A tahat sem bojové taktiky, které se vedou v realitě. Todle je prostě jenom hra, která vás má bavit. Vzhledem k tomu že ekura není P2W ovšem i být klidně může. Tak by to především mělo být fair play aspoň v těch válkách řiší, které mají sloužit k tomu aby jste si zabojovali a rozhodně ne k čekání na někoho jestli se rozhodne vylézt to můžeme stát ve městě a čekat tam než se tam někdo ukáže a bude chtít bojovat s tím že si tam sice nezískáme CB, které tu každý hráč řeší. Trošku vám přiblížím to čekání, když bych se držel dál od spawnu jak to vypadá - stojím čekám přiběhne dálková postava útočí na vás z dálky jakmile jí to chcete vrátit obrátí se a utíká na spawn za dalšíma tragédama, kde pak na vás začne útočit celá ta nesmrtelná skupinka, takže se musíte zase vrátit opodál a znova udělá ta dálková postava a vy budete mít ten samí reflex jí to vrátit a pořád dokola. Ovšem, když už je jich dostatečný počet tak se i rozhodnou něco zkusit a vy jdete po té dálkové postavě tak ta začne zase utíkat na spawn a útočit do vás z bezpečné zóny. Takže mi vysvětlete, kde v tomto momentálním chodu válek říší je ta zábava. Nabídl jsem návrh = útoč ze spawnu 10s bez pvp ochrany, útoč z předspawnu s tím že utečeš na spawn pvp ochrana nebude fungovat ještě 5-10s. Spawn je něco jako hrad? Tak v tom případě mi vysvětli proč hrady byli nějakým stylem dobytelné a spawn nelze nijak narušit? :) A nové mapy pro války říší by taky nevadily, přece jen už tu pár slušných roků jsou ty samé jedna je běhací a nudná a právě dosti využívaná na to útočení ze spawnu, druhá ta zimní je v pohodě a je to na ní zabavnější, a třetí písková ta je zase moc obrovská, rozhodně by neuškodilo tu mapu zmenšit aby bylo více akce a zábavy.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Hakan 
offline Mionix 
offline Nebiros 
offline RAMHH 
offline hg003