Stránka 2 z 5

Re: Úpravy války říší

Napsal: pon 03. črc 2017 23:01:46
od Cyklista
Několik takových témat tu je vždycky se to snažilo nějak oživit ale pak to stejně zase upadlo v zapomnění....
Mně se nápad líbí i přes všechny "nevýhody" co tu mnozí z vás píšou
Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Co se týče počtu lidí neviděl bych v tom problém. Ještě 2 týdny zpět i do velký války chodilo 7 lidí ze žlutý a 10 z modrý a vzhledem k tomu že řezat se s lidma hlava nehlava je zábava na každym lvl tak o účast podle mě nebude nouze (minimálně taková jako je výše zmíněno...)
Mě spíš napadlo (aby si všechny 150ky neudělaly nadupaný postavy 95) udělat obě války ve stejnou dobu. Přeci jen 2 války týdně je málo.
A rozhodně bych zavedl zvláštní hodnosti aby ti co chodili do "hlavní" války měli nějakou výhodu (minimálně výše žoldu) oproti těm menším.
Malou svatou bych udělal na způsob cidonky. Nasázel bych tam bosse ze kterých by byl solidní drop, nějaký mobky (úměrně vůči lvlu hráčů), metiny, cokoliv.. Aby lidi měli důvod tam zajít.

Dets ól :heart:

Re: Úpravy války říší

Napsal: úte 04. črc 2017 4:42:06
od Fatalist
Docela nice nápad je taky to co psal strong s možností vstupu do války na základě IP (jdeš do jedný tak nejdeš do druhý)
Tohle je to, co jsem nechtěl. I já i GM team bude chtít nechat hlavní war jako tu pro velký lvly a rozhodně nikdo nechceme oslabit už tak slabou war. Navíc teď je docela in mít pvp 95 lvl :twisted: , co jsem si všiml, tak hlavně z Jinno hráči tvoří pvp 95 lvl a vypadá to, jako že se dost lidí baví, když se to docela rozmohlo.

Je to docela dlouho, co tu tohle téma leží, mohl by se vyjádřit nejlépe i někdo z teamu :come: , aby zmínil proč se popřípadě nápad nezrealizuje. dík :D

Re: Úpravy války říší

Napsal: úte 04. črc 2017 13:10:41
od ddavidd
A čo tak obmedziť hodnosť kráľa na level 100+? Aj tak sú to väčšinou levely 150 čo majú kráľa, nič by sa vlastne nestalo, akurát by sa v tom urobil poriadok a vojna do levelu 95 by bola len pre bonusy pre ríšu a pre zábavu (a CB na nákup a žold samozrejme) a veľká by bola pre tých, ktorí chcú kráľa... teraz kráľ možno nič neznamená, ale to sa určite časom zmení a bude dôvod, prečo o ten titul bojovať a zúčastňovať sa veľkej alebo oboch

Re: Úpravy války říší

Napsal: úte 25. črc 2017 8:55:34
od Minnoroth
Předem upozorňuji, že jsem to psal jako úplně nový návrh, ale bylo mi zamítnuto přidání kvůli existenci tohoto návrhu, takže jsem to jen překopíroval :D

Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!

Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth. :hello:

Re: Úpravy války říší

Napsal: úte 25. črc 2017 17:48:18
od Akemos
Minnoroth píše:Předem upozorňuji, že jsem to psal jako úplně nový návrh, ale bylo mi zamítnuto přidání kvůli existenci tohoto návrhu, takže jsem to jen překopíroval :D

Dobrý den milí přátelé, rád bych přispěl svým návrhem pro znovuoživení tohoto serveru.
Dle mého názoru by značně pomohla, jak už můžete vyčíst z názvu, válka říší pro malé levely. Bylo zde rozebráno už mnohokrát, že malé levely jsou "utlačované" a je velmi těžké se prokousat hrou na herní level těch standardních válek říší.
Na druhou stranu naprosto souhlasím s četnýmy názory smetánky tohoto serveru - "Také nám to trvalo dlouho a strávili jsme nad touto hrou spoustu času a bylo by nefér to ostatním hráčům nějak usnadnit." Tedy co těm malým levelům zkusit trochu ozvláštnit ten průchod hrou a zároveň přidat více zábavy i opět zmiňované "smetánce"? Válka říší pro levely nižší než je 95 by dle mého názoru byla zajímavá pro hráče všech kategorií a nabídla by také využití už dlouho nevyužívaných zbraní. Někteří z nás mohou namítnout, že jsou zde tací, kteří nasází do výbavy 100kkk a bude to stále stejné, ovšem stále nebude mezi hráči takový rozdíl, který v standardní válce říší tvoří například karma, entariánský bilog, nebo vymaxované dračí věci. Tedy navrhuji:
- Stejné mapy a prakticky stejné nastavení až na omezení pro level <95
- Každou středu a neděli/pátek
- Odměny budou složitější:
- CB za každé zabití s tím, že by se snížil obnos o 50 - 80%
(- Něco podobného jako u OX, ale aby to mělo smysl)
- Veškeré aktivity okolo Královského systému a Války říší by se buď úplně zrušili, nebo aspoň omezili - Doplním, že se mi také moc líbí návrh již výše zmiňovaného prince/princezny!

Doufám, že jsem aspoň přispěl k znovuoživení tohoto tématu..
S pozdravem a přání pevného zdraví Minnoroth. :hello:
Já bych navrhl aby se na týden(snad to ta smetánka vydrží)omezil vstup omezil do 110 lvl myslím že by to nebyl moc velký zásah...a vidělo by se zda maj takové války smysl.

Války říší

Napsal: čtv 01. bře 2018 18:40:03
od CaptainFt
Čágo, napadl mě takový návrh pro zlepšení hratelnosti a vyrovnanosti válek říší. Jedná se o to, v momentální situaci že hodně lidí útočí na nepřátelskou říši ze spawnu, kde jsou naprosto v bezpečí a můžou si na sebe nasadit výbavu s kompletními útoky a brát kotle případně vás nepřátelská říše natáhne k nim na spawn a tam už není jiné východisko než se nechat zabít. Proto návrh vytvářím je prostý a unikátní nic podobného jsem nezažil že by na ekuře bylo. Takže k návrhu jedná se o to, že když hráč ze spawnu napadne kohokoliv z nepřátelské říše ze safe zóny zruší se mu PvP ochrana po dobu dejme tomu 10ti sekund a stane se tak možným cílem pro nepřátelskou říši. Hráči, kteří toto útočení ze safe zóny praktikují budou sice brečet, ale konečně se ty války stanou hratelnými. Když s něčím kdokoliv nebude souhlasit má možnost to napsat pod toto téma.

Sloučení dvou témat a příspěvků v jeden.
/Willy

Re: Války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 9:34:06
od Mithra
Také je možnost se k respawnu nepřibližovat. To je ta nejjednodušší. Pokud by se toto zavedlo, došlo by opět k tzv. obléhání respů tak, že by slabší říše neměla ani možnost vylézt ven a začít efektivně bojovat. Jednoduše by se protivníci natlačili až k respawnu a nenechali by nikoho vylézt. To už tu v minulosti bylo a byly na to rovněž stížnosti. Současný systém sice nahrává obráncům, ale pouze v určitém dosahu od respawnu. Takže osobně nevidím důvod ho nějak měnit.

Re: Války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 9:52:10
od CaptainFt
S tímto bych úplně tak nesouhlasil, vždy se dá vylézt ikdyž ta přesila je 2 až 3 násobná já osobně klidně chodím mezi ně i sám sice, ale nedělat nic není řešení. Toto je alternativní možnost která tu ještě nebyla. Ono k respawnům se musí jestli si chce člověk zaválčit píšu to jako hráč, který ty války chodí a ví jak to tam vypadá. Ale momentálně většina lidí si naleze na spawn a v klídku si válčí aniž by byli ohroženi, proto tato možnost by ty války udělal tím stylem. Klidně si buď na spawnu a útoč, ale počítej s tím že ti to protihráči budou moci vrátit né li tě dokonce zabít. Né jak je to nyní prakticky si na spawnu nasadí věci na útok schop, útok na postavy a mají z toho jen prospěch ti, kteří praktikují útočení z respů.

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 11:19:00
od MostEVILEK
Měl jsem tu dlouhý sloh ale vzhledem k tomu že se to přesunulo mezitím co jsem to psal tak to zmizelo a znovu to psát nehodlám . V rychlejší verzi - možnost
a) zrušit spawny s tím že by ses objevil po 10s na nahodnem místě s full zb
b) portovaní na spawn ze seřadiště a pokaždé když by jsi umřel hodilo by tě to na seřadiště (žadny spawn v aréně ale byl by jsi 5s neviditelny a nemohl utočit)
c) zrušit války říší a nahradit je výlovem ( stím že by se zrušila cidonie,cb )
d)10sekundový stun pro toho kdo zautočí ze spawnu

Re: Úpravy války říší

Napsal: sob 03. bře 2018 11:32:17
od Spartaa16
Připomíná mi tahle situace fotbal, kde slabší tým prostě jen brání, betonuje a čeká na brejky. :)

Osobně nechápu, proč když někdo útočí ze spawnu automaticky ty nemůžeš útočit na něj.

Tak to bylo i ve staré svaté pak zavedeno, jakmile vstoupíš do svaté, už nemůžeš nikde na spawn, něco jako aréna, není kam útect, žádný spawn.

Tímto momentálně systém nahrává těm průnikařům, co to pálí ze spawnu, spíš se divím, že jich není ještě více, protože stačí udělat vše full prům, max. na průnik jen z pohodlí domova(spawnu) střílet lukem, nehledě na to, že to může dělat jak dagger tak archer. :)


Nechal bych buffy na spawnu a automaticky, kdo vystřelí šíp, či začne střílet kouzla by ho to koplo do války za nějakou bránu(schody) a problem solved. Když to tak fungovalo dřív ve svaté, nevím proč by to tak nemohlo fungovat i ve válce.