Ponuky v obchodoch
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
-
- Lv.19
- Příspěvky: 244
- Registrován: pon 18. úno 2013 17:46:54
- Bydliště: Slovensko
- Dal poděkování: 41 poděkování
- Dostal poděkování: 56 poděkování
Ponuky v obchodoch
Ahojte, nedávno ma napadla taká vecička s ktorou by som sa rád pochválil a chcel by som vedieť koľko ľudí by bolo ZA a koľko PROTI.
Môj návrh by spočíval v tom, že máte shop napríklad s mino 40% 75/10 leštené +6.
Vy máte mino v shope za 1,5kkk. A ľudia to musia takto jednoducho kúpiť alebo napísať správu či nedá zľavu alebo podobné veci.
Takto ma napadlo že by do hry pribudla možnosť kliknutím pravého tlačítka na MINO a bola by tam možnosť KÚPIŤ alebo druhá možnosť NABÍDNOUT.
Pri možnosti kúpiť sa nezmení nič, bude to ako doteraz.
Pri druhej možnosti NABÍDNOUT pribudne okienko s malým obchodovaním cca 6 - 8 slotov, do ktorého môžete ponúknuť určitú sumu yangov alebo ponúknuť iné veci ako zámenu.
Po NABÍDNUTI ponuky príde predajcovi oznámenie alebo správa, prípadne pri MINO mu vyskočí malé (i) akože informácia že kto mu pridal ponuku a čo mu tam ponukol.
Predajca bude mať na výber ponuku odmietnuť alebo prijať či už predá mino za menej yangov alebo to vymení za nejaké iné ponúknuté veci.
Tieto obchody by mohli fungovať aj keby boli postavy OFFLINE (ak by sa náhodou človek s ponukou odhlásil).
Určite by som zhotovil nejaké grafické znázornenie mojej predstavy, ale bohužiaľ neovladám žiadne také programíky
Ak máte nejaké nápady alebo vylepšenia prosím napíšte to sem. Tak isto ak zahlasujete PROTI, tak napíšte prečo.
Ďakujem
Môj návrh by spočíval v tom, že máte shop napríklad s mino 40% 75/10 leštené +6.
Vy máte mino v shope za 1,5kkk. A ľudia to musia takto jednoducho kúpiť alebo napísať správu či nedá zľavu alebo podobné veci.
Takto ma napadlo že by do hry pribudla možnosť kliknutím pravého tlačítka na MINO a bola by tam možnosť KÚPIŤ alebo druhá možnosť NABÍDNOUT.
Pri možnosti kúpiť sa nezmení nič, bude to ako doteraz.
Pri druhej možnosti NABÍDNOUT pribudne okienko s malým obchodovaním cca 6 - 8 slotov, do ktorého môžete ponúknuť určitú sumu yangov alebo ponúknuť iné veci ako zámenu.
Po NABÍDNUTI ponuky príde predajcovi oznámenie alebo správa, prípadne pri MINO mu vyskočí malé (i) akože informácia že kto mu pridal ponuku a čo mu tam ponukol.
Predajca bude mať na výber ponuku odmietnuť alebo prijať či už predá mino za menej yangov alebo to vymení za nejaké iné ponúknuté veci.
Tieto obchody by mohli fungovať aj keby boli postavy OFFLINE (ak by sa náhodou človek s ponukou odhlásil).
Určite by som zhotovil nejaké grafické znázornenie mojej predstavy, ale bohužiaľ neovladám žiadne také programíky
Ak máte nejaké nápady alebo vylepšenia prosím napíšte to sem. Tak isto ak zahlasujete PROTI, tak napíšte prečo.
Ďakujem
-
- Lv.1
- Příspěvky: 3
- Registrován: sob 17. čer 2017 15:23:41
- Dal poděkování: 1 poděkování
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Ponuky v obchodoch
nějaký aukční systém by tu sice neškodil, ale kdo se s tím bude programovat?
nic nebrání tomu, abys využil stávajících možností hry
obětuješ 5sd a na nově vytvořené postavě lv1 ten předmět vystavíš na HeroMarketu... když se to za týden neprodá, tak to klasicky vystánkuješ za cenu kterou uznáš za vhodnou
nic nebrání tomu, abys využil stávajících možností hry
obětuješ 5sd a na nově vytvořené postavě lv1 ten předmět vystavíš na HeroMarketu... když se to za týden neprodá, tak to klasicky vystánkuješ za cenu kterou uznáš za vhodnou
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
- yatchman
- Lv.19
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 158 poděkování
Re: Ponuky v obchodoch
Mně to nepřijde jako špatný nápad. Muselo by to ale být vytvořeno tak, že věc, kterou davas do nabídky, ti zmizí z inventáře a visí v nabídce, dokud ji obchodník nepřijme, neodmitne, nebo ji zrusis ty. Jinak by to nemělo smysl, protože kdybys třeba yangy od nabídky utratil, věc prodal, nasadil, vyhodil, vylepšil, protocil, obchodník by dostal vlastně nabídku pohledávky, která neexistuje nebo existuje v jiné formě a byl by v tom ukrutny zmatek.
Ono v podstatě kdyby se to neudělalo tím způsobem, že je věc přímo zastavena, bylo by to úplně stejné jako doposud, kdy prostě napíšeš číslo nebo popis věci do zprávy, žádný benefit. Navíc, pokud by se to neudělalo, by obchodníci dostávali přehršel nabídek, které vlastně nikdy nebudou platné a podstatě nebudou mít žádnou váhu - znovu by v tom byl zmatek.
Stejně tak by se muselo ošetřit to, jakým způsobem řešit vyřízení prodeje, vrácení, přes danou nabídku v případě, že se daná postava odlogne, spadne jí hra. Musel by se udělat systém, který by nabizejicimu automaticky vrátil nabídnutý předmět a jestli je tohle reálně proveditelné v online režimu, to nevím. A pokud ano, co kdyby měl nabízející plný inventář, sklad, is sklad?
Ono v podstatě kdyby se to neudělalo tím způsobem, že je věc přímo zastavena, bylo by to úplně stejné jako doposud, kdy prostě napíšeš číslo nebo popis věci do zprávy, žádný benefit. Navíc, pokud by se to neudělalo, by obchodníci dostávali přehršel nabídek, které vlastně nikdy nebudou platné a podstatě nebudou mít žádnou váhu - znovu by v tom byl zmatek.
Stejně tak by se muselo ošetřit to, jakým způsobem řešit vyřízení prodeje, vrácení, přes danou nabídku v případě, že se daná postava odlogne, spadne jí hra. Musel by se udělat systém, který by nabizejicimu automaticky vrátil nabídnutý předmět a jestli je tohle reálně proveditelné v online režimu, to nevím. A pokud ano, co kdyby měl nabízející plný inventář, sklad, is sklad?
Hraju, protože jsem debil...
- Spartaa16
- Lv.25
- Příspěvky: 522
- Registrován: ned 17. lis 2013 20:07:12
- Bydliště: Kroměříž
- Dal poděkování: 215 poděkování
- Dostal poděkování: 197 poděkování
Re: Ponuky v obchodoch
Spoiler:
OrangEE píše: ↑ned 26. lis 2017 18:12:44 Ahojte, nedávno ma napadla taká vecička s ktorou by som sa rád pochválil a chcel by som vedieť koľko ľudí by bolo ZA a koľko PROTI.
Môj návrh by spočíval v tom, že máte shop napríklad s mino 40% 75/10 leštené +6.
Vy máte mino v shope za 1,5kkk. A ľudia to musia takto jednoducho kúpiť alebo napísať správu či nedá zľavu alebo podobné veci.
Takto ma napadlo že by do hry pribudla možnosť kliknutím pravého tlačítka na MINO a bola by tam možnosť KÚPIŤ alebo druhá možnosť NABÍDNOUT.
Pri možnosti kúpiť sa nezmení nič, bude to ako doteraz.
Pri druhej možnosti NABÍDNOUT pribudne okienko s malým obchodovaním cca 6 - 8 slotov, do ktorého môžete ponúknuť určitú sumu yangov alebo ponúknuť iné veci ako zámenu.
Po NABÍDNUTI ponuky príde predajcovi oznámenie alebo správa, prípadne pri MINO mu vyskočí malé (i) akože informácia že kto mu pridal ponuku a čo mu tam ponukol.
Predajca bude mať na výber ponuku odmietnuť alebo prijať či už predá mino za menej yangov alebo to vymení za nejaké iné ponúknuté veci.
Tieto obchody by mohli fungovať aj keby boli postavy OFFLINE (ak by sa náhodou človek s ponukou odhlásil).
Určite by som zhotovil nejaké grafické znázornenie mojej predstavy, ale bohužiaľ neovladám žiadne také programíky
Ak máte nejaké nápady alebo vylepšenia prosím napíšte to sem. Tak isto ak zahlasujete PROTI, tak napíšte prečo.
Ďakujem
P1P097 ©
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
Moje experimenty aneb kdo si hraje, nezlobí.
viewtopic.php?f=56&t=122291&p=1271816#p1271816
Četl jsem tak strašné věci o hraní na počítači, že jsem se raději rozhodl přestat číst.
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Ponuky v obchodoch
Na jednu stranu neříkám ne, ale ani ano, neb vidím velký možný problém ve zneužití. Není to domyšlené. Může nastat situace, kdy vám následně xyz hráčů zaspamuje nabídkami celou postavu, kde nabídky budou nesmyslné od 1 yangu až třeba po čepele spásy. Kdo se pak v tom bude probírat, zda tam byla nějaká opravdu skutečná rovnocenná nabídka?
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
-
- Lv.2
- Příspěvky: 7
- Registrován: čtv 25. kvě 2017 21:12:12
- Dal poděkování: 9 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
Re: Ponuky v obchodoch
Já určitě ne na tržnici nakupuješ přímo od toho je tržnice a když cena není taková jakou chceš tak nemusíš koupit. Kouzlo je v tom, že když chceš nakoupit prolezeš stánky a hledáš nejlacinější a když chceš smlouvat musíš sehnat a oslovit prodejce a přesvědčit ho aby dal slevu. U mě by jsi se snahou o slevu pohořel buď kup nebo nech. Pokuď by prošel tento návrh chtěl bych aby byla možnost to blokovat Spíš bych to viděl na aukční síň něco jako Blac Market ale místo prodávat za SD tak za yangy...
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 738
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 435 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ponuky v obchodoch
Myslím, že toto by se dalo ošetřit tím, že by člověk nastavil minimálně % částku, od které se může nabízet. S věcma by to bylo horší, ale dalo by se udělat, že by nastavil min. level pro věci a jejich +. Nebo pokud by byla možnost, tak by naastavil i bonusy, jaké ta věc musí splňovat, pro jejich výměnu. Např. Zlatý náhr +9 3*15 chce vyměnit za 2*15 1*10 a 1500 zb a je jedno jaké +, tak nastaví možnost nabídky: Zlatý náhrdelník +0 s bonusama 15 meč 15 obou 10 dýka 1500zb , spodní bonusy dá ignorovat, tavby ignotovat. Potom přidá další možnost výměny a prohodí meče za dýky, nebo obou za dýky.Cepino píše: ↑stř 17. led 2018 10:05:41 Na jednu stranu neříkám ne, ale ani ano, neb vidím velký možný problém ve zneužití. Není to domyšlené. Může nastat situace, kdy vám následně xyz hráčů zaspamuje nabídkami celou postavu, kde nabídky budou nesmyslné od 1 yangu až třeba po čepele spásy. Kdo se pak v tom bude probírat, zda tam byla nějaká opravdu skutečná rovnocenná nabídka?
Tento systém by byl asi složitý na vytvoření, ale myslím, že by bylo super něco podobného tu mít.
qSTRoNgMANp | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
oSoSo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
- Cepino
- Lv.38
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 14. bře 2012 10:01:55
- Dal poděkování: 874 poděkování
- Dostal poděkování: 1256 poděkování
Re: Ponuky v obchodoch
Ty jsi to hezky rozvedl, jak problémy vyřešit, konečně trošku konkrétněji hezky napsané. Je další otázkou, co by se stalo s těmito nabídkami, kdyby hráči spadl net, hra, nebo při čtvrteční údržbě. Pak další věcí je, jak by to fungovalo? Vzalo by to člověku nabízejícímu peníze, věc ihned a zablokovalo do případného obchodu? Nebo nechalo a čekalo až na potvrzení a pak zase nemusí být online kupující. A co když mezi tím peníze utratí za něco jiného, věc na výměnu již nemá? Stále mnoho nedořešeného a obávám se ovšem, že to by bylo pro vývojáře na půl roku programování a je otázkou, zda tolik času mají a zda nejsou jiné priority. Ale jak jsem psal, zatím nedávám ani ANO, ani NE.Obchodnik799 píše: ↑stř 17. led 2018 12:41:15Myslím, že toto by se dalo ošetřit tím, že by člověk nastavil minimálně % částku, od které se může nabízet. S věcma by to bylo horší, ale dalo by se udělat, že by nastavil min. level pro věci a jejich +. Nebo pokud by byla možnost, tak by naastavil i bonusy, jaké ta věc musí splňovat, pro jejich výměnu. Např. Zlatý náhr +9 3*15 chce vyměnit za 2*15 1*10 a 1500 zb a je jedno jaké +, tak nastaví možnost nabídky: Zlatý náhrdelník +0 s bonusama 15 meč 15 obou 10 dýka 1500zb , spodní bonusy dá ignorovat, tavby ignotovat. Potom přidá další možnost výměny a prohodí meče za dýky, nebo obou za dýky.Cepino píše: ↑stř 17. led 2018 10:05:41 Na jednu stranu neříkám ne, ale ani ano, neb vidím velký možný problém ve zneužití. Není to domyšlené. Může nastat situace, kdy vám následně xyz hráčů zaspamuje nabídkami celou postavu, kde nabídky budou nesmyslné od 1 yangu až třeba po čepele spásy. Kdo se pak v tom bude probírat, zda tam byla nějaká opravdu skutečná rovnocenná nabídka?
Tento systém by byl asi složitý na vytvoření, ale myslím, že by bylo super něco podobného tu mít.
Cepino19731 | Renegat | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
WP sura | 150 | Hotovo | P | P | P | M6 |
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 738
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 435 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ponuky v obchodoch
Samozřejmě s takovým masivním zásem do obchodu se musí počítat s bugy, které bud zapříčiní to, že si hráči na tom budou chtít přivydělat, nebo naopak, že systém "okrade" hráče.Cepino píše: ↑stř 17. led 2018 14:10:27Ty jsi to hezky rozvedl, jak problémy vyřešit, konečně trošku konkrétněji hezky napsané. Je další otázkou, co by se stalo s těmito nabídkami, kdyby hráči spadl net, hra, nebo při čtvrteční údržbě. Pak další věcí je, jak by to fungovalo? Vzalo by to člověku nabízejícímu peníze, věc ihned a zablokovalo do případného obchodu? Nebo nechalo a čekalo až na potvrzení a pak zase nemusí být online kupující. A co když mezi tím peníze utratí za něco jiného, věc na výměnu již nemá? Stále mnoho nedořešeného a obávám se ovšem, že to by bylo pro vývojáře na půl roku programování a je otázkou, zda tolik času mají a zda nejsou jiné priority. Ale jak jsem psal, zatím nedávám ani ANO, ani NE.Obchodnik799 píše: ↑stř 17. led 2018 12:41:15Myslím, že toto by se dalo ošetřit tím, že by člověk nastavil minimálně % částku, od které se může nabízet. S věcma by to bylo horší, ale dalo by se udělat, že by nastavil min. level pro věci a jejich +. Nebo pokud by byla možnost, tak by naastavil i bonusy, jaké ta věc musí splňovat, pro jejich výměnu. Např. Zlatý náhr +9 3*15 chce vyměnit za 2*15 1*10 a 1500 zb a je jedno jaké +, tak nastaví možnost nabídky: Zlatý náhrdelník +0 s bonusama 15 meč 15 obou 10 dýka 1500zb , spodní bonusy dá ignorovat, tavby ignotovat. Potom přidá další možnost výměny a prohodí meče za dýky, nebo obou za dýky.Cepino píše: ↑stř 17. led 2018 10:05:41 Na jednu stranu neříkám ne, ale ani ano, neb vidím velký možný problém ve zneužití. Není to domyšlené. Může nastat situace, kdy vám následně xyz hráčů zaspamuje nabídkami celou postavu, kde nabídky budou nesmyslné od 1 yangu až třeba po čepele spásy. Kdo se pak v tom bude probírat, zda tam byla nějaká opravdu skutečná rovnocenná nabídka?
Tento systém by byl asi složitý na vytvoření, ale myslím, že by bylo super něco podobného tu mít.
Viděl bych to spíš na to, že obchod bude vypadat jako klasické "obchodování", hráče dostane nabídky, která bude blikat jako PM zpráva, tu rozklikne a uvidí tam nabídku, otevře se mu okno, kde budou zmíněné předměty/peníze a dá přijmout, obratem se rozbiká PM hráči, od kterého dostal nabídku, že tuto nabídku přijmul, potom kline také na přvevzít a dokončí se obchod. Systém musí kontrolovat to, že každý z nich má uvedený předmět v inventáři, nebo počet yangu.
Defakto by se udělalo to, že by obchod mohl probíhat "vzdáleně" od sebe, proběha by stejná interakce, jak když se mění věc za věc, ale ne někde u sebe.
qSTRoNgMANp | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
oSoSo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »
@
Mionix « pon 6:06 pm »
@
Relly « pon 5:42 pm »
@
hg003 « ned 10:31 pm »
@
gagefranjo « ned 7:32 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
Mionix « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:06 pm »
@
gagefranjo « ned 7:05 pm »
@
Mionix « ned 6:49 pm »
@
gagefranjo « ned 6:40 pm »
@
gagefranjo « ned 6:38 pm »
@
Mionix « ned 6:00 pm »
@
gagefranjo « ned 5:53 pm »
@
gagefranjo « ned 5:52 pm »
@
Mionix « ned 5:03 pm »
@
gagefranjo « ned 2:48 pm »
@
Mionix « ned 9:40 am »
@
kovardominik « sob 9:07 pm »
@
kovardominik « pát 10:55 pm »
@
Mionix « pát 7:42 am »
@
xSaskex « čtv 6:57 pm »
@
schvarz « čtv 3:10 pm »
@
RAMHH « čtv 1:21 pm »
@
goddamnbary « čtv 1:09 pm »
@
Akemos « čtv 9:40 am »
@
goddamnbary « stř 3:25 pm »
@
goddamnbary « stř 3:24 pm »
@
Mionix « pon 4:12 pm »
@
Betty « pon 3:13 pm »
@
KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
@
gagefranjo « ned 10:54 pm »
@
Hakan « ned 9:08 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
@
KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
@
gagefranjo « ned 12:03 pm »
@
TomasFoxx « ned 11:34 am »
@
gagefranjo « ned 11:32 am »
@
TomasFoxx « ned 11:08 am »
@
TomasFoxx « ned 11:07 am »
@
Takashiro « ned 8:15 am »