Zrychlené vylepšovaní talismanů

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s návrhem?

Ano
44
58%
Ne
32
42%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od MostEVILEK » sob 10. úno 2018 12:58:15

Zdravím

Můj návrh je prostý.

Zrychlení vylepšovaní talismanů.

Chápu že pro lidi kteří vylepšují talismany jednou za rok to je zbytečné ale pro lidi kteří tím vydělavají to je dost velká pomoc.

Momentalně tabulka na vylepšovaní talismanů vypada takto :
momentalně .jpg
momentalně .jpg (75.25 KiB) Zobrazeno 3350 x
Což je pomalé a při vylepšovaní 5,10,15ti věcí to už pěkně leze krkem. Vzhledem k tomu že se tu ulehčuje kde co tak si myslím že tohle by projít mohlo.

Můj návrh je že by to mohlo vypadat nějak takto :
budoc.jpg
budoc.jpg (78.44 KiB) Zobrazeno 3350 x
Místo vylepšovaní talismanu po 1 by to vylepšilo všechny na +4. Pokud by ti mezitím došel material tak by to třeba zůstalo na +2 +1 +4 a až by jsi sehnal další material dal by jsi znovu vylepšit všechny talismany a ony by se daly na +4.

Chápu že někdo dá NE protože to navrhl Evil ale prosím neberte na to zřetel.

Edit: Upraven název tématu. /Script
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od qSTRoNgMANp » sob 10. úno 2018 19:09:55

Nápad vypadá pěkně, ale udělal bych u toho podobný quest, jak má uriel na točení věcí, přeci jen se Ekura drží toho, že jakýkoliv ulehčení není úplně zadarmo. :)
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od MostEVILEK » sob 03. bře 2018 12:25:55

Ted mě napadlo že by možná bylo lepší uplně kovadlinu co se týče vylepšovaní věcí vyhodit a udělat to jako když se točí bonusy / talismany. Prostě by jsi měl v INV potřebné suroviny např na boty jehlu + nit a jenom by jsi přetahoval jehlu na boty a brali by se nitě. Něco jako kovaní ale né bot ale talismanů.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pon 05. bře 2018 17:45:18

Beton píše: pon 05. bře 2018 17:33:13 A co takhle rovnou udělat všechny věci se třema talikama na +4 že by se nemuselo chodit k Makamitovy a dělat zručnost. A ostatní věci by padaly +9 tak že by se taky nemusely vylepšovat. Pořád tu chcete pomoct začínajícím hráčům tak by jim to pomohlo a z Ekury by pak byla akorád fraška.
Absolutně nechápu smysl tvé reakce a vůbec nechápu jak to mohlo projít skrze admina. :)

teď k tématu, proč by se toto nemělo zavést ? Dřív se také točili taliky u kovadliny zdlouhavě a ted to jde jednoduše ? Nastal potom nějaky radikální problém ? Ne ... Prodávali se taky dříve pruty po jednom a ted se oznáčují jako celek ušetří to mraky času, nastal potom nějaky problem ? Ne ...
Ty říkáš věci, které nikdo nezamysli, Evil tu jen navrhl zkrácení doby vylepšení o zjednodušení tu nikdo nemluví, furt musís dropovat stejně dlouho dobu, aby si je měl +4, jen ti toto vylepšení ušetří zbytečný čas, kde jen klikáš do inv na soustředení a pretahuješ vec na kovadlinu, nemyslím si, že to je věc, která by nějak narušila ekonomiku, atd.
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

XBuffvsechX
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 8
Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
Bydliště: Ostrava
Dal poděkování: 11 poděkování
Dostal poděkování: 2 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od XBuffvsechX » pon 05. bře 2018 18:29:20

Spoiler:
Beton píše: pon 05. bře 2018 17:33:13 A co takhle rovnou udělat všechny věci se třema talikama na +4 že by se nemuselo chodit k Makamitovy a dělat zručnost. A ostatní věci by padaly +9 tak že by se taky nemusely vylepšovat. Pořád tu chcete pomoct začínajícím hráčům tak by jim to pomohlo a z Ekury by pak byla akorád fraška.
Chce jen přidat možnost, že se talismany na daném předmětu vylepší okamžitě na +4 se ztrátou potřebných itemů. Vykliká to za tebe ty + i s tou rupací šancí prostě. Myslím si, že těm, kteří mají karmu max na M to hodně pomůže, co se týče vylepšování talíků např. z 0 na +4. Ono to dost trvá, než to tam chudák nahází.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018 :fight:

Uživatelský avatar
yatchman
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 229
Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 24 poděkování
Dostal poděkování: 158 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od yatchman » úte 06. bře 2018 12:10:55

Já dal ne. Nemyslím si, že by zdlouhavost vylepšování talismanů běžného hráče, vylepšujícího talismany pro vlastní potřebu, nějak omezovala. Protože, buďme upřímní, jak často vylepšujeme talismany do vlastní výbavy? Toto zjednodušení je zjednodušením výrazně usnadňujícím hru pouze těm, kteří mají vylepšování talismanů jako formu výdělku, což mi přijde jako dost úzká skupina pro to, aby se kvůli tomu dělala nějaká systémová změna, přestože do té skupiny také patřím.

Ono totiž pokud by se to zavedlo, ve hře je x dalších aktivit, které jsou zdlouhavé, hráče stojí čas, daly by se urychlit a dříve nebo později by se toho určitě někdo začal taky domáhat. Co třeba takové vylepšování věcí? Bože, přes pergameny je to taková doba, než se něco vylepší - proč to nemůže být tak, že jednoduše kliknu na korál +0, z inventáře mi zmizí 30 střepů, 400 run, 30 pergů atd....a já ho mám během sekundy na +9? Je to úplně stejný princip, navíc by zasáhl mnohem větší okruh hráčů. A rozhodně je to taky kravina.

Když už bych měl udělat nějaký protinávrh k návrhu - osobně by se mi líbilo, kdyby se výhně a kovadlina přesunuly do center hlavních měst, kupříkladu v Jinnu na ten plácek, co je vedle skladu, nebo přímo ke kováři, kam se to přímo nabízí. Věřím, že by byly více využívány a noví hráči by se s nimi mohli dříve seznamovat, navíc to z jaksi faktického a historického hlediska dává mnohem větší smysl, než že je kovárna někde v polích, kovárna byla esenciální složkou každého města a tvrzi :)
Hraju, protože jsem debil...

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od MostEVILEK » úte 06. bře 2018 13:33:29

yatchman píše: úte 06. bře 2018 12:10:55 Já dal ne. Nemyslím si, že by zdlouhavost vylepšování talismanů běžného hráče, vylepšujícího talismany pro vlastní potřebu, nějak omezovala. Protože, buďme upřímní, jak často vylepšujeme talismany do vlastní výbavy? Toto zjednodušení je zjednodušením výrazně usnadňujícím hru pouze těm, kteří mají vylepšování talismanů jako formu výdělku, což mi přijde jako dost úzká skupina pro to, aby se kvůli tomu dělala nějaká systémová změna, přestože do té skupiny také patřím.

Ono totiž pokud by se to zavedlo, ve hře je x dalších aktivit, které jsou zdlouhavé, hráče stojí čas, daly by se urychlit a dříve nebo později by se toho určitě někdo začal taky domáhat. Co třeba takové vylepšování věcí? Bože, přes pergameny je to taková doba, než se něco vylepší - proč to nemůže být tak, že jednoduše kliknu na korál +0, z inventáře mi zmizí 30 střepů, 400 run, 30 pergů atd....a já ho mám během sekundy na +9? Je to úplně stejný princip, navíc by zasáhl mnohem větší okruh hráčů. A rozhodně je to taky kravina.

Když už bych měl udělat nějaký protinávrh k návrhu - osobně by se mi líbilo, kdyby se výhně a kovadlina přesunuly do center hlavních měst, kupříkladu v Jinnu na ten plácek, co je vedle skladu, nebo přímo ke kováři, kam se to přímo nabízí. Věřím, že by byly více využívány a noví hráči by se s nimi mohli dříve seznamovat, navíc to z jaksi faktického a historického hlediska dává mnohem větší smysl, než že je kovárna někde v polích, kovárna byla esenciální složkou každého města a tvrzi :)
Tady nejde o to že by to dělalo pár lidí ale celkove. Zrychluje se kde co... Tak nevidím jedinej důvod proč by se tohle nemohlo zavést. Jak psal obchodník tak žádný vliv na suroviny to nemá. A ano já i pro své potřeby vylepšuji celkem dost. Jestli to ma někdo pro sebe nebo na prodej je taky úplně jedno.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
neznam
Lv.14
Lv.14
Příspěvky: 103
Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 50 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od neznam » stř 07. bře 2018 16:01:46

Upřímně řečeno se tu k moc věcem už nevyjadřuji, ale toto mi nedalo a nechci aby to vyznělo jako základ hádky, či rýpání, jen můj názor.

Za mě NE hned z několika důvodů.

Celkově nechápu proč by se něco, co tu funguje XY let, mělo měnit aby to ušetřilo pár minut navíc. Fajn, urychlilo se prodávání věcí (což podle mě už také přišlo trochu pozdě, ale pomůže to a každá snaha se cení), urychlilo se točení talismanů - fajn, přišel Uriel s točením bonusů, tak proč tam nešoupnout talíky - supr, beru všema 10. Ale proč urychlovat i to lepšení? Myslím že už takto je tu dost věcí ulehčeno tak, aby "nová komunita" byla spokojená a měla vše jak na podnose a co možná nejrychleji (příklad za všechny s VIP udelate vzdy ukol na koně). Toto by dělalo z Ekury další "rychlokvašku" kam hráč přijde, má vše raz dva a nudí se, tak co udělá, prodá postavu a jde o dům dál... To samé a možná ještě horší v opačném případě, koupí postavu na vyšším levelu, takze uz rozjeta, takto vse udela raz dva a muze zase končit..

Kde jsou ty staré, dobré časy, kde se vše dropilo X hodin, aby se to nasledne prorupalo, protočilo a kolikrát i přetočilo. Teď všichni musí mít vše nejpozději hned a nejlépe bez práce.. A upřímně si myslím že stát chvilku u kovadliny a klikat nikoho nikdy nezabilo :) a myslím že nejsem sám z těch starých mohykánů, co na to teď koukají jak se Ekura mění k nepoznání.

Takže když to shrnu tak si myslím, že u už teď je tu dost "urychlovaček", o kterých se nám dříve ani nezdálo a urychlovat ještě toto se mi zdá zbytečné, to by se sem pak mohl přidat i pergamen, či třeba "Mistr kovář" který by vám vylepšíl věc z +0 hned na +9, nebo by se to lepšilo v inventáři a to mi přijde na Ekuru velké SCI-FI.

Nebo spěcháme někam? :)

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od FluffyHero » stř 07. bře 2018 18:03:20

neznam píše: stř 07. bře 2018 16:01:46 Upřímně řečeno se tu k moc věcem už nevyjadřuji, ale toto mi nedalo a nechci aby to vyznělo jako základ hádky, či rýpání, jen můj názor.

Za mě NE hned z několika důvodů.

Celkově nechápu proč by se něco, co tu funguje XY let, mělo měnit aby to ušetřilo pár minut navíc. Fajn, urychlilo se prodávání věcí (což podle mě už také přišlo trochu pozdě, ale pomůže to a každá snaha se cení), urychlilo se točení talismanů - fajn, přišel Uriel s točením bonusů, tak proč tam nešoupnout talíky - supr, beru všema 10. Ale proč urychlovat i to lepšení? Myslím že už takto je tu dost věcí ulehčeno tak, aby "nová komunita" byla spokojená a měla vše jak na podnose a co možná nejrychleji (příklad za všechny s VIP udelate vzdy ukol na koně). Toto by dělalo z Ekury další "rychlokvašku" kam hráč přijde, má vše raz dva a nudí se, tak co udělá, prodá postavu a jde o dům dál... To samé a možná ještě horší v opačném případě, koupí postavu na vyšším levelu, takze uz rozjeta, takto vse udela raz dva a muze zase končit..

Kde jsou ty staré, dobré časy, kde se vše dropilo X hodin, aby se to nasledne prorupalo, protočilo a kolikrát i přetočilo. Teď všichni musí mít vše nejpozději hned a nejlépe bez práce.. A upřímně si myslím že stát chvilku u kovadliny a klikat nikoho nikdy nezabilo :) a myslím že nejsem sám z těch starých mohykánů, co na to teď koukají jak se Ekura mění k nepoznání.

Takže když to shrnu tak si myslím, že u už teď je tu dost "urychlovaček", o kterých se nám dříve ani nezdálo a urychlovat ještě toto se mi zdá zbytečné, to by se sem pak mohl přidat i pergamen, či třeba "Mistr kovář" který by vám vylepšíl věc z +0 hned na +9, nebo by se to lepšilo v inventáři a to mi přijde na Ekuru velké SCI-FI.

Nebo spěcháme někam? :)
Jakožto někdo kdo hrál Sindicate už v roce 2010 s tebou částečně souhlasím, ale, nedal si žádný argument který by byl nějak rozumný proti tomuto návrhu :) myslím, že prvotní návrh Evila je ok, s tím, že obchodnikuv návrh do toho zakomponovat. Například úkol od kováře by to byl, který by bylo možné splnit až člověk bude mít zručnost P. Kovadlinu bych ale nechal tam kde je, přece jen zas ve městě to být nemusí. :) Nevidím důvod, proč by se po 7 letech neměli dělat změny, obzvláště tato je jen malá, která ušetří zbytečné klikání. :) samozřejmě by to nebylo hned, například 1. vylepšení za 1 vteřinu by bylo optimální, jen by to člověk nemusel klikat jak jelito

JohnDoe
Lv.22
Lv.22
Příspěvky: 372
Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
Dal poděkování: 186 poděkování
Dostal poděkování: 516 poděkování

Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů

Příspěvek od JohnDoe » stř 07. bře 2018 18:39:28

už je to teda nějakej ten pátek co jsem zlepšoval talíky, takže mě kdyžtak opravte...
nestačilo by, aby ta tabulka po pokusu nezmizela a předmět zůstal vybrán? jako že by odpadlo to přetahování stejné věci pořád dokola na kovadlinu
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting