Zrychlené vylepšovaní talismanů
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Zrychlené vylepšovaní talismanů
Zdravím
Můj návrh je prostý.
Zrychlení vylepšovaní talismanů.
Chápu že pro lidi kteří vylepšují talismany jednou za rok to je zbytečné ale pro lidi kteří tím vydělavají to je dost velká pomoc.
Momentalně tabulka na vylepšovaní talismanů vypada takto : Což je pomalé a při vylepšovaní 5,10,15ti věcí to už pěkně leze krkem. Vzhledem k tomu že se tu ulehčuje kde co tak si myslím že tohle by projít mohlo.
Můj návrh je že by to mohlo vypadat nějak takto : Místo vylepšovaní talismanu po 1 by to vylepšilo všechny na +4. Pokud by ti mezitím došel material tak by to třeba zůstalo na +2 +1 +4 a až by jsi sehnal další material dal by jsi znovu vylepšit všechny talismany a ony by se daly na +4.
Chápu že někdo dá NE protože to navrhl Evil ale prosím neberte na to zřetel.
Edit: Upraven název tématu. /Script
Můj návrh je prostý.
Zrychlení vylepšovaní talismanů.
Chápu že pro lidi kteří vylepšují talismany jednou za rok to je zbytečné ale pro lidi kteří tím vydělavají to je dost velká pomoc.
Momentalně tabulka na vylepšovaní talismanů vypada takto : Což je pomalé a při vylepšovaní 5,10,15ti věcí to už pěkně leze krkem. Vzhledem k tomu že se tu ulehčuje kde co tak si myslím že tohle by projít mohlo.
Můj návrh je že by to mohlo vypadat nějak takto : Místo vylepšovaní talismanu po 1 by to vylepšilo všechny na +4. Pokud by ti mezitím došel material tak by to třeba zůstalo na +2 +1 +4 a až by jsi sehnal další material dal by jsi znovu vylepšit všechny talismany a ony by se daly na +4.
Chápu že někdo dá NE protože to navrhl Evil ale prosím neberte na to zřetel.
Edit: Upraven název tématu. /Script
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 738
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 435 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Nápad vypadá pěkně, ale udělal bych u toho podobný quest, jak má uriel na točení věcí, přeci jen se Ekura drží toho, že jakýkoliv ulehčení není úplně zadarmo.
qSTRoNgMANp | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
oSoSo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Ted mě napadlo že by možná bylo lepší uplně kovadlinu co se týče vylepšovaní věcí vyhodit a udělat to jako když se točí bonusy / talismany. Prostě by jsi měl v INV potřebné suroviny např na boty jehlu + nit a jenom by jsi přetahoval jehlu na boty a brali by se nitě. Něco jako kovaní ale né bot ale talismanů.
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- qSTRoNgMANp
- Lv.27
- Příspěvky: 738
- Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
- Dal poděkování: 435 poděkování
- Dostal poděkování: 326 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Absolutně nechápu smysl tvé reakce a vůbec nechápu jak to mohlo projít skrze admina.Beton píše: ↑pon 05. bře 2018 17:33:13 A co takhle rovnou udělat všechny věci se třema talikama na +4 že by se nemuselo chodit k Makamitovy a dělat zručnost. A ostatní věci by padaly +9 tak že by se taky nemusely vylepšovat. Pořád tu chcete pomoct začínajícím hráčům tak by jim to pomohlo a z Ekury by pak byla akorád fraška.
teď k tématu, proč by se toto nemělo zavést ? Dřív se také točili taliky u kovadliny zdlouhavě a ted to jde jednoduše ? Nastal potom nějaky radikální problém ? Ne ... Prodávali se taky dříve pruty po jednom a ted se oznáčují jako celek ušetří to mraky času, nastal potom nějaky problem ? Ne ...
Ty říkáš věci, které nikdo nezamysli, Evil tu jen navrhl zkrácení doby vylepšení o zjednodušení tu nikdo nemluví, furt musís dropovat stejně dlouho dobu, aby si je měl +4, jen ti toto vylepšení ušetří zbytečný čas, kde jen klikáš do inv na soustředení a pretahuješ vec na kovadlinu, nemyslím si, že to je věc, která by nějak narušila ekonomiku, atd.
qSTRoNgMANp | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
300k+ min Gen 2 109 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | P | P Y/O | G2 | 2 |
oSoSo | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
3,7k+ min 145 LVL | Jinno | Mentál | FULL | 4xP | G2 |
-
- Lv.2
- Příspěvky: 8
- Registrován: sob 08. bře 2014 21:46:30
- Bydliště: Ostrava
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Spoiler:
Beton píše: ↑pon 05. bře 2018 17:33:13 A co takhle rovnou udělat všechny věci se třema talikama na +4 že by se nemuselo chodit k Makamitovy a dělat zručnost. A ostatní věci by padaly +9 tak že by se taky nemusely vylepšovat. Pořád tu chcete pomoct začínajícím hráčům tak by jim to pomohlo a z Ekury by pak byla akorád fraška.
Členem fóra::
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018
4 Let 0 Měsíců 12 Dní 2 Hodin 18 Minut a 14 Sekund
Ke dni 20.3.2018
- yatchman
- Lv.19
- Příspěvky: 229
- Registrován: ned 11. črc 2010 14:30:22
- Bydliště: Plzeň
- Dal poděkování: 24 poděkování
- Dostal poděkování: 158 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Já dal ne. Nemyslím si, že by zdlouhavost vylepšování talismanů běžného hráče, vylepšujícího talismany pro vlastní potřebu, nějak omezovala. Protože, buďme upřímní, jak často vylepšujeme talismany do vlastní výbavy? Toto zjednodušení je zjednodušením výrazně usnadňujícím hru pouze těm, kteří mají vylepšování talismanů jako formu výdělku, což mi přijde jako dost úzká skupina pro to, aby se kvůli tomu dělala nějaká systémová změna, přestože do té skupiny také patřím.
Ono totiž pokud by se to zavedlo, ve hře je x dalších aktivit, které jsou zdlouhavé, hráče stojí čas, daly by se urychlit a dříve nebo později by se toho určitě někdo začal taky domáhat. Co třeba takové vylepšování věcí? Bože, přes pergameny je to taková doba, než se něco vylepší - proč to nemůže být tak, že jednoduše kliknu na korál +0, z inventáře mi zmizí 30 střepů, 400 run, 30 pergů atd....a já ho mám během sekundy na +9? Je to úplně stejný princip, navíc by zasáhl mnohem větší okruh hráčů. A rozhodně je to taky kravina.
Když už bych měl udělat nějaký protinávrh k návrhu - osobně by se mi líbilo, kdyby se výhně a kovadlina přesunuly do center hlavních měst, kupříkladu v Jinnu na ten plácek, co je vedle skladu, nebo přímo ke kováři, kam se to přímo nabízí. Věřím, že by byly více využívány a noví hráči by se s nimi mohli dříve seznamovat, navíc to z jaksi faktického a historického hlediska dává mnohem větší smysl, než že je kovárna někde v polích, kovárna byla esenciální složkou každého města a tvrzi
Ono totiž pokud by se to zavedlo, ve hře je x dalších aktivit, které jsou zdlouhavé, hráče stojí čas, daly by se urychlit a dříve nebo později by se toho určitě někdo začal taky domáhat. Co třeba takové vylepšování věcí? Bože, přes pergameny je to taková doba, než se něco vylepší - proč to nemůže být tak, že jednoduše kliknu na korál +0, z inventáře mi zmizí 30 střepů, 400 run, 30 pergů atd....a já ho mám během sekundy na +9? Je to úplně stejný princip, navíc by zasáhl mnohem větší okruh hráčů. A rozhodně je to taky kravina.
Když už bych měl udělat nějaký protinávrh k návrhu - osobně by se mi líbilo, kdyby se výhně a kovadlina přesunuly do center hlavních měst, kupříkladu v Jinnu na ten plácek, co je vedle skladu, nebo přímo ke kováři, kam se to přímo nabízí. Věřím, že by byly více využívány a noví hráči by se s nimi mohli dříve seznamovat, navíc to z jaksi faktického a historického hlediska dává mnohem větší smysl, než že je kovárna někde v polích, kovárna byla esenciální složkou každého města a tvrzi
Hraju, protože jsem debil...
- MostEVILEK
- Lv.31
- Příspěvky: 1177
- Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
- Dal poděkování: 335 poděkování
- Dostal poděkování: 310 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Tady nejde o to že by to dělalo pár lidí ale celkove. Zrychluje se kde co... Tak nevidím jedinej důvod proč by se tohle nemohlo zavést. Jak psal obchodník tak žádný vliv na suroviny to nemá. A ano já i pro své potřeby vylepšuji celkem dost. Jestli to ma někdo pro sebe nebo na prodej je taky úplně jedno.yatchman píše: ↑úte 06. bře 2018 12:10:55 Já dal ne. Nemyslím si, že by zdlouhavost vylepšování talismanů běžného hráče, vylepšujícího talismany pro vlastní potřebu, nějak omezovala. Protože, buďme upřímní, jak často vylepšujeme talismany do vlastní výbavy? Toto zjednodušení je zjednodušením výrazně usnadňujícím hru pouze těm, kteří mají vylepšování talismanů jako formu výdělku, což mi přijde jako dost úzká skupina pro to, aby se kvůli tomu dělala nějaká systémová změna, přestože do té skupiny také patřím.
Ono totiž pokud by se to zavedlo, ve hře je x dalších aktivit, které jsou zdlouhavé, hráče stojí čas, daly by se urychlit a dříve nebo později by se toho určitě někdo začal taky domáhat. Co třeba takové vylepšování věcí? Bože, přes pergameny je to taková doba, než se něco vylepší - proč to nemůže být tak, že jednoduše kliknu na korál +0, z inventáře mi zmizí 30 střepů, 400 run, 30 pergů atd....a já ho mám během sekundy na +9? Je to úplně stejný princip, navíc by zasáhl mnohem větší okruh hráčů. A rozhodně je to taky kravina.
Když už bych měl udělat nějaký protinávrh k návrhu - osobně by se mi líbilo, kdyby se výhně a kovadlina přesunuly do center hlavních měst, kupříkladu v Jinnu na ten plácek, co je vedle skladu, nebo přímo ke kováři, kam se to přímo nabízí. Věřím, že by byly více využívány a noví hráči by se s nimi mohli dříve seznamovat, navíc to z jaksi faktického a historického hlediska dává mnohem větší smysl, než že je kovárna někde v polích, kovárna byla esenciální složkou každého města a tvrzi
Navždy legendou...
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Už jen forum..
Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
- neznam
- Lv.14
- Příspěvky: 103
- Registrován: úte 23. srp 2011 12:32:23
- Dal poděkování: 72 poděkování
- Dostal poděkování: 50 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Upřímně řečeno se tu k moc věcem už nevyjadřuji, ale toto mi nedalo a nechci aby to vyznělo jako základ hádky, či rýpání, jen můj názor.
Za mě NE hned z několika důvodů.
Celkově nechápu proč by se něco, co tu funguje XY let, mělo měnit aby to ušetřilo pár minut navíc. Fajn, urychlilo se prodávání věcí (což podle mě už také přišlo trochu pozdě, ale pomůže to a každá snaha se cení), urychlilo se točení talismanů - fajn, přišel Uriel s točením bonusů, tak proč tam nešoupnout talíky - supr, beru všema 10. Ale proč urychlovat i to lepšení? Myslím že už takto je tu dost věcí ulehčeno tak, aby "nová komunita" byla spokojená a měla vše jak na podnose a co možná nejrychleji (příklad za všechny s VIP udelate vzdy ukol na koně). Toto by dělalo z Ekury další "rychlokvašku" kam hráč přijde, má vše raz dva a nudí se, tak co udělá, prodá postavu a jde o dům dál... To samé a možná ještě horší v opačném případě, koupí postavu na vyšším levelu, takze uz rozjeta, takto vse udela raz dva a muze zase končit..
Kde jsou ty staré, dobré časy, kde se vše dropilo X hodin, aby se to nasledne prorupalo, protočilo a kolikrát i přetočilo. Teď všichni musí mít vše nejpozději hned a nejlépe bez práce.. A upřímně si myslím že stát chvilku u kovadliny a klikat nikoho nikdy nezabilo a myslím že nejsem sám z těch starých mohykánů, co na to teď koukají jak se Ekura mění k nepoznání.
Takže když to shrnu tak si myslím, že u už teď je tu dost "urychlovaček", o kterých se nám dříve ani nezdálo a urychlovat ještě toto se mi zdá zbytečné, to by se sem pak mohl přidat i pergamen, či třeba "Mistr kovář" který by vám vylepšíl věc z +0 hned na +9, nebo by se to lepšilo v inventáři a to mi přijde na Ekuru velké SCI-FI.
Nebo spěcháme někam?
Za mě NE hned z několika důvodů.
Celkově nechápu proč by se něco, co tu funguje XY let, mělo měnit aby to ušetřilo pár minut navíc. Fajn, urychlilo se prodávání věcí (což podle mě už také přišlo trochu pozdě, ale pomůže to a každá snaha se cení), urychlilo se točení talismanů - fajn, přišel Uriel s točením bonusů, tak proč tam nešoupnout talíky - supr, beru všema 10. Ale proč urychlovat i to lepšení? Myslím že už takto je tu dost věcí ulehčeno tak, aby "nová komunita" byla spokojená a měla vše jak na podnose a co možná nejrychleji (příklad za všechny s VIP udelate vzdy ukol na koně). Toto by dělalo z Ekury další "rychlokvašku" kam hráč přijde, má vše raz dva a nudí se, tak co udělá, prodá postavu a jde o dům dál... To samé a možná ještě horší v opačném případě, koupí postavu na vyšším levelu, takze uz rozjeta, takto vse udela raz dva a muze zase končit..
Kde jsou ty staré, dobré časy, kde se vše dropilo X hodin, aby se to nasledne prorupalo, protočilo a kolikrát i přetočilo. Teď všichni musí mít vše nejpozději hned a nejlépe bez práce.. A upřímně si myslím že stát chvilku u kovadliny a klikat nikoho nikdy nezabilo a myslím že nejsem sám z těch starých mohykánů, co na to teď koukají jak se Ekura mění k nepoznání.
Takže když to shrnu tak si myslím, že u už teď je tu dost "urychlovaček", o kterých se nám dříve ani nezdálo a urychlovat ještě toto se mi zdá zbytečné, to by se sem pak mohl přidat i pergamen, či třeba "Mistr kovář" který by vám vylepšíl věc z +0 hned na +9, nebo by se to lepšilo v inventáři a to mi přijde na Ekuru velké SCI-FI.
Nebo spěcháme někam?
- FluffyHero
- Lv.19
- Příspěvky: 236
- Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
- Dal poděkování: 127 poděkování
- Dostal poděkování: 164 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
Jakožto někdo kdo hrál Sindicate už v roce 2010 s tebou částečně souhlasím, ale, nedal si žádný argument který by byl nějak rozumný proti tomuto návrhu myslím, že prvotní návrh Evila je ok, s tím, že obchodnikuv návrh do toho zakomponovat. Například úkol od kováře by to byl, který by bylo možné splnit až člověk bude mít zručnost P. Kovadlinu bych ale nechal tam kde je, přece jen zas ve městě to být nemusí. Nevidím důvod, proč by se po 7 letech neměli dělat změny, obzvláště tato je jen malá, která ušetří zbytečné klikání. samozřejmě by to nebylo hned, například 1. vylepšení za 1 vteřinu by bylo optimální, jen by to člověk nemusel klikat jak jelitoneznam píše: ↑stř 07. bře 2018 16:01:46 Upřímně řečeno se tu k moc věcem už nevyjadřuji, ale toto mi nedalo a nechci aby to vyznělo jako základ hádky, či rýpání, jen můj názor.
Za mě NE hned z několika důvodů.
Celkově nechápu proč by se něco, co tu funguje XY let, mělo měnit aby to ušetřilo pár minut navíc. Fajn, urychlilo se prodávání věcí (což podle mě už také přišlo trochu pozdě, ale pomůže to a každá snaha se cení), urychlilo se točení talismanů - fajn, přišel Uriel s točením bonusů, tak proč tam nešoupnout talíky - supr, beru všema 10. Ale proč urychlovat i to lepšení? Myslím že už takto je tu dost věcí ulehčeno tak, aby "nová komunita" byla spokojená a měla vše jak na podnose a co možná nejrychleji (příklad za všechny s VIP udelate vzdy ukol na koně). Toto by dělalo z Ekury další "rychlokvašku" kam hráč přijde, má vše raz dva a nudí se, tak co udělá, prodá postavu a jde o dům dál... To samé a možná ještě horší v opačném případě, koupí postavu na vyšším levelu, takze uz rozjeta, takto vse udela raz dva a muze zase končit..
Kde jsou ty staré, dobré časy, kde se vše dropilo X hodin, aby se to nasledne prorupalo, protočilo a kolikrát i přetočilo. Teď všichni musí mít vše nejpozději hned a nejlépe bez práce.. A upřímně si myslím že stát chvilku u kovadliny a klikat nikoho nikdy nezabilo a myslím že nejsem sám z těch starých mohykánů, co na to teď koukají jak se Ekura mění k nepoznání.
Takže když to shrnu tak si myslím, že u už teď je tu dost "urychlovaček", o kterých se nám dříve ani nezdálo a urychlovat ještě toto se mi zdá zbytečné, to by se sem pak mohl přidat i pergamen, či třeba "Mistr kovář" který by vám vylepšíl věc z +0 hned na +9, nebo by se to lepšilo v inventáři a to mi přijde na Ekuru velké SCI-FI.
Nebo spěcháme někam?
Pomůcka: Cechovní alchymisti
-
- Lv.22
- Příspěvky: 372
- Registrován: sob 01. pro 2012 12:19:48
- Dal poděkování: 186 poděkování
- Dostal poděkování: 516 poděkování
Re: Zrychlené vylepšovaní talismanů
už je to teda nějakej ten pátek co jsem zlepšoval talíky, takže mě kdyžtak opravte...
nestačilo by, aby ta tabulka po pokusu nezmizela a předmět zůstal vybrán? jako že by odpadlo to přetahování stejné věci pořád dokola na kovadlinu
nestačilo by, aby ta tabulka po pokusu nezmizela a předmět zůstal vybrán? jako že by odpadlo to přetahování stejné věci pořád dokola na kovadlinu
Hraju si, abych nezlobil...
Temuchin
Temuchin
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »