Duševních pouta - zamčení výstroje na postavě

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Chcete aby byla duševní pouta přidána do hry?

Ano
14
37%
Ne
21
55%
Nevím
3
8%
 
Celkem hlasů: 38

MoravskyPepin
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 81
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Duševních pouta - zamčení výstroje na postavě

Příspěvek od MoravskyPepin » pát 29. čer 2018 14:21:30

Koncept je velice jednoduchý: Svitkem připoutání můžete "připoutat" danou část výzbroje ke svému účtu. Věc by byla omezena tedy jen na pohyb v rámci účtu tzn. postava - sklad. Daná věc není obchodovatelná, nelze ji vylepšit či točit její bonusy.
Tento efekt se dá samozřejmě zrušit - svitkem odpoutání. Moje představa by byla taková, že by při odpoutání předmětu přišel potvrzovací email a po následné "aktivaci" by běžela 1 denní lhůta, kdy by byl předmět stále připoután.
Tyto svitky bych nejspíše umístil do IS, pro potěšení týmu.

:+:
Zabezpečení nejdůležitějších částí výzbroje / celých výbav před odcizením

:-:
Časová náročnost na odpoutání
Pořizovací náklady

Ano je to okopírované z oficiálního serveru, případným změnám se nebráním, protože neznám možnosti, které server poskytuje.

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od Mithra » pát 29. čer 2018 14:34:00

Ahoj,
Uz jsem si rikal, ze ten chat z rana nedoresime.
Jako ochrana pred nechtenym prodejem by to jiste bylo fajn. Nicmene negativum teto upravy vidim osobne v tom, ze podporuje neprimo sdileni uctu. Na nasem serveru je sice sdileni uctu povolene, ale na druhou stranu je v pravidlech napsano, ze sdilene ucty nemaji zadnou podporu. Takze takova uprava by byla vlastne proti tomu, co mame napsane v pravidlech.
Chapu, ze hracum by se tohle velmi libilo, ale na druhou stranu sdilene ucty hernimu systemu zrovna neprospivaji.

Mozna bych s tim souhlasil za predpokladu, ze bud:
1. By veci sice sly zapecetit, ale natrvalo. Tedy po zapeceteni by se staly naprosto nedilnou soucasti uctu a uz by nikdy nesly z uctu odebrat. V takovem pripade by mohly mit klidne vlastni stranku inventare, nebo skladu.
2. Ucet s takto zapecetenymi vecmi by byl zaroven uzamcen a bylo by mozne se na nej prihlasit pouze z pocitace, ze ktereho bylo uzamceni provedeno. Ucet by tedy nebylo mozne sdilet.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Uživatelský avatar
qSTRoNgMANp
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 738
Registrován: ned 17. bře 2013 21:02:18
Dal poděkování: 435 poděkování
Dostal poděkování: 326 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od qSTRoNgMANp » pát 29. čer 2018 14:42:05

Mithra píše: pát 29. čer 2018 14:34:00 Ahoj,
Uz jsem si rikal, ze ten chat z rana nedoresime.
Jako ochrana pred nechtenym prodejem by to jiste bylo fajn. Nicmene negativum teto upravy vidim osobne v tom, ze podporuje neprimo sdileni uctu. Na nasem serveru je sice sdileni uctu povolene, ale na druhou stranu je v pravidlech napsano, ze sdilene ucty nemaji zadnou podporu. Takze takova uprava by byla vlastne proti tomu, co mame napsane v pravidlech.
Chapu, ze hracum by se tohle velmi libilo, ale na druhou stranu sdilene ucty hernimu systemu zrovna neprospivaji.

Mozna bych s tim souhlasil za predpokladu, ze bud:
1. By veci sice sly zapecetit, ale natrvalo. Tedy po zapeceteni by se staly naprosto nedilnou soucasti uctu a uz by nikdy nesly z uctu odebrat. V takovem pripade by mohly mit klidne vlastni stranku inventare, nebo skladu.
2. Ucet s takto zapecetenymi vecmi by byl zaroven uzamcen a bylo by mozne se na nej prihlasit pouze z pocitace, ze ktereho bylo uzamceni provedeno. Ucet by tedy nebylo mozne sdilet.
Podle mě jenom vidíš v tomto složitost, sice máte v pravidlech napsáno, že není možné sdílet učty, ale také tam je napsaný, že vlastnite všechny postavy, včetní věcí. Takže pokud se někdo z týmu rozhodne udělit BAN, a jak mi bylo napsáno, nemusíte mě informovat o dukazech, tak je vlastně jedno, zda někdo porušil pravidlo. :) Dle mého ty pravidla jsou objektivní nástroj na udělaní trestu. :) Taky se tam píše, že poškozený, nemá nárok na vrácení věcí, a už se stalo parkrát, že byly věci navráceny. :) Já si osobně myslím, že to sice vypadá, že tam je kolize s pravidly, ale nebude to tak horký, pokud se to zavede. :) Osobně, taky sdílím s kámoše učet, známe se už 7 let a nikdy nebyl problém, ale i tak bych si to zapečetil i navzdor tomu, že k němu chovám respekt a věřím mu. :)

Spíš bych si pokládal otázku, jak to udělat, tak aby to vyhovovalo jak týmu, tak i nám hráčům :) Tvoje zmíněné návrhy se mi moc nezdají. :) To bych musel natočit schopku 5*15 +9 full udelanou, abych nemel duvod měnit :D
ObrázekqSTRoNgMANpObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
300k+ min Gen 2 109 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
P
P
Y/O
G2
2
ObrázekoSoSoObrázekObrázekObrázekObrázek Obrázek
3,7k+ min 145 LVL
Jinno
Mentál
FULL
4xP
G2

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od Mithra » pát 29. čer 2018 15:02:37

Obchodnik799 píše: pát 29. čer 2018 14:42:05


Podle mě jenom vidíš v tomto složitost, sice máte v pravidlech napsáno, že není možné sdílet učty, ale také tam je napsaný, že vlastnite všechny postavy, včetní věcí. Takže pokud se někdo z týmu rozhodne dostat BAN, a jak mi bylo napsáno, nemusíte mě informovat o dukazech, tak je vlastně jedno, zda někdo porušil pravidlo. :) Dle mého ty pravidla jsou objektivní nástroj na udělaní trestu. :) Taky se tam píše, že poškozený, nemá nárok na vrácení věcí, a už se stalo parkrát, že byly věci navráceny. :) Já si osobně myslím, že to sice vypadá, že tam je kolize s pravidly, ale nebude to tak horký, pokud se to zavede. :) Osobně, taky sdílím s kámoše učet, známe se už 7 let a nikdy nebyl problém, ale i tak bych si to zapečetil i navzdor tomu, že k němu chovám respekt a věřím mu. :)
tohle je poněkud OT ale odpovím ti. To že někdo nemá na podporu nárok, neznamená, že se mu jí nemůže dostat. To, že nejsme povinni předkládat viníkům důkazy neznamená, že je nemusíme mít. Protože když na to přijde, tak i LGM svá rozhodnutí musí mít čím zdůvodnit svým nadřízeným a provozovateli serveru. A nejde o kolizi s pravidly jako takovými, ale s myšlenkou.
Obchodnik799 píše: pát 29. čer 2018 14:42:05
Spíš bych si pokládal otázku, jak to udělat, tak aby to vyhovovalo jak týmu, tak i nám hráčům :) Tvoje zmíněné návrhy se mi moc nezdají. :) To bych musel natočit schopku 5*15 +9 full udelanou, abych nemel duvod měnit :D
Osobně bych využití tohoto viděl spíš na různé dropíky apod. Kde se věci zas tak často nemění. V případě, že by pak účet nemohl být sdílený, tak by samozřejmě nebyl problém ty věci odpečetit a ani by na to nemusela být žádná čekací lhůta ani potvrzování na mailu apod.

Jinak já jsem taky samozřejmě nějaké ty účty kdysi s kamarády sdílel. V tom ten háček není. Háček je v tom, že pro hru je sakra rozdíl, jestli si 5 hráčů udělá 5 postav a na každé z nich si každý vyrobí, nebo ve hře koupí vlastní sadu výstroje, nebo jestli 5 hráčů sdílí účet s jednou sadou věcí. Kdyby šla zamknout výbava tak, jak je popsáno v původním návrhu, tak teoreticky může mít třeba i 20 lidí jednu postavu do Swampu. Takže místo 20ti sad výstroje by koupili jednu a tu by zamkli. To už radši vůbec nepíšu o tom, že za chvíli by někoho napadlo, že vlastně nemusí prodávat za reál yangy, ale může pronajímat účet, protože by se nemusel bát, že přijde o výstroj.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

MoravskyPepin
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 81
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od MoravskyPepin » pát 29. čer 2018 15:49:04

Mithra píše: pát 29. čer 2018 15:02:37 Osobně bych využití tohoto viděl spíš na různé dropíky apod. Kde se věci zas tak často nemění. V případě, že by pak účet nemohl být sdílený, tak by samozřejmě nebyl problém ty věci odpečetit a ani by na to nemusela být žádná čekací lhůta ani potvrzování na mailu apod.
Když nad tímto názorem tak přemýšlím, tak to už pečetíte celý účet, pečetidla na účet tady máme. A když na něco vlastně nepotřebujete ani čekací lhůtu ani potvrzování, tak jaký je v tom smysl? Možná jedině ten že tu věc nepřetočíte nebo nevylepšíte.
Mithra píše: pát 29. čer 2018 15:02:37 Jinak já jsem taky samozřejmě nějaké ty účty kdysi s kamarády sdílel. V tom ten háček není. Háček je v tom, že pro hru je sakra rozdíl, jestli si 5 hráčů udělá 5 postav a na každé z nich si každý vyrobí, nebo ve hře koupí vlastní sadu výstroje, nebo jestli 5 hráčů sdílí účet s jednou sadou věcí. Kdyby šla zamknout výbava tak, jak je popsáno v původním návrhu, tak teoreticky může mít třeba i 20 lidí jednu postavu do Swampu. Takže místo 20ti sad výstroje by koupili jednu a tu by zamkli. To už radši vůbec nepíšu o tom, že za chvíli by někoho napadlo, že vlastně nemusí prodávat za reál yangy, ale může pronajímat účet, protože by se nemusel bát, že přijde o výstroj.
Dobrý postřeh, ovšem vidím háček v tom, že 5 lidí nemůže využívat 1 výstroj ve stejném čase. Samozřejmě je to možnost, ale když pomyslím na to, že bych musel čekat než tam Franta doswampí za 2 hodiny. Tak bych si vlastně ani nevydělal.
Když se tak zamyslím nad pronajímáním postavy, tak něco na tom může být, ale nejspíše by si to lidi museli nadropovat - kdy prodej yangů je vlastně jen obdržení obnosu na to aby člověk přeskočil pár etap.

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od Pajik » pát 29. čer 2018 15:56:11

Mithra píše: pát 29. čer 2018 14:34:00 Ahoj,
Uz jsem si rikal, ze ten chat z rana nedoresime.
Jako ochrana pred nechtenym prodejem by to jiste bylo fajn. Nicmene negativum teto upravy vidim osobne v tom, ze podporuje neprimo sdileni uctu. Na nasem serveru je sice sdileni uctu povolene, ale na druhou stranu je v pravidlech napsano, ze sdilene ucty nemaji zadnou podporu. Takze takova uprava by byla vlastne proti tomu, co mame napsane v pravidlech.
Chapu, ze hracum by se tohle velmi libilo, ale na druhou stranu sdilene ucty hernimu systemu zrovna neprospivaji.

Mozna bych s tim souhlasil za predpokladu, ze bud:
1. By veci sice sly zapecetit, ale natrvalo. Tedy po zapeceteni by se staly naprosto nedilnou soucasti uctu a uz by nikdy nesly z uctu odebrat. V takovem pripade by mohly mit klidne vlastni stranku inventare, nebo skladu.
2. Ucet s takto zapecetenymi vecmi by byl zaroven uzamcen a bylo by mozne se na nej prihlasit pouze z pocitace, ze ktereho bylo uzamceni provedeno. Ucet by tedy nebylo mozne sdilet.
Ačkoli myšlenka "poutání" na základě pečetí se mi zdá zbytečná, přesto si myslím, že co zde píšeš by ji udělalo ještě více zbytečnou a nelogickou.

Pro příklad... Mám 2 PvP výbavy -> 1. na MHU, 2. na HU. Vlastním od každého charu minimálně jednu postavu, tudíž rád točím postavy případně do válek, absolutní připoutání bych tedy neměl ani šanci použít.
Z fleku bych vyjmenoval alespoň 20 hráčů, kteří pvp přehazují mezi chary, které mají, konec konců skoro nikoho neustále nemůže bavit pouze jeden charakter (nějaká ta výjimka bude no :D ).
PvM výbavu třeba do swampu.. Řekněme, že mám postavu na žluté karmy (110tku) a poté na šedé karmy (120tku), opět bych neměl šanci použít absolutní připoutání. V cido a v entu se zřejmě předpokládá, že bude jen jedna využívaná postava, tak to rozebírat tady ani nebudu (jedna nemusí být..).
Jediné využití by tedy bylo pouze v případě buffa právě do entu, kde je absolutní buff (tedy s elikem 127,9%) či do válek, avšak buffy "menších" hráčů, kteří jsou na těch cca 105% a stále se zlepšují, ti by to taktéž nemohli udělat, neboť by dračí botky s 2 talíkama na int už nemohli prodat dále, i když by se jim těch 750kk hodilo.

Druhá věc.. Přístup pouze z jednoho počítače. Nevím, jak by se to řešilo, pokud by se někomu rozbil počítač (spadl na zem či u některých nechtěně proletěla ruka nějakou částí notebooku během války) a museli jej nahradit jiným, viděl bych to něco, co prakticky předpovídá "životnost" účtu v rozmezí 1 vteřiny a pár tisíc hodin (nic nevydrží věčně, otázkou by znělo, zda by vydržel počítač déle jak ekura, nemluvně o tom, že při větších aktualizacích Windows se často povoluje secure znovu... -> povolujeme tak jednou do půl roku vše a všem..).
A pak tu je taky taková maličkost, že ne každý má právě jeden počítač, osobně hraji minimálně ze dvou, jeden doma, druhý na koleji, je hromada lidí, kteří to mají stejně a pár dalších, co těch zařízení využívají ještě více. :)
Mithra píše: pát 29. čer 2018 15:02:37 Jinak já jsem taky samozřejmě nějaké ty účty kdysi s kamarády sdílel. V tom ten háček není. Háček je v tom, že pro hru je sakra rozdíl, jestli si 5 hráčů udělá 5 postav a na každé z nich si každý vyrobí, nebo ve hře koupí vlastní sadu výstroje, nebo jestli 5 hráčů sdílí účet s jednou sadou věcí. Kdyby šla zamknout výbava tak, jak je popsáno v původním návrhu, tak teoreticky může mít třeba i 20 lidí jednu postavu do Swampu. Takže místo 20ti sad výstroje by koupili jednu a tu by zamkli. To už radši vůbec nepíšu o tom, že za chvíli by někoho napadlo, že vlastně nemusí prodávat za reál yangy, ale může pronajímat účet, protože by se nemusel bát, že přijde o výstroj.
Každopádně s tímto souhlasím, u nás to je sice tak, že si stejně uděláme nějaké vlastní, věřím, že by to v principu i takto mohlo fungovat a nedivil bych se, kdyby někdo výbavu třeba i "pronajímal". :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivetka
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: úte 29. čer 2010 13:37:29
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 130 poděkování
Dostal poděkování: 103 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od Ivetka » pát 29. čer 2018 17:50:31

Osobně jsem zásadně proti. Secure mód bohatě stačí.
Obrázek Berruska Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
867k min.
26k
Full
P - obrana
P
P
P

PhilBowl
Lv.2
Lv.2
Příspěvky: 7
Registrován: pon 11. čer 2018 20:25:40
Dal poděkování: 3 poděkování
Dostal poděkování: 1 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od PhilBowl » sob 30. čer 2018 15:32:51

Mithra píše: pát 29. čer 2018 14:34:00
2. Ucet s takto zapecetenymi vecmi by byl zaroven uzamcen a bylo by mozne se na nej prihlasit pouze z pocitace, ze ktereho bylo uzamceni provedeno. Ucet by tedy nebylo mozne sdilet.
To je trochu nesmysl ne ? Ani secure mód podle mě nefunguje jak má, protože by se podle mě když se jedná o PC měl vázat na MAC adresu ne ? Problém je v tom, že přeinstaluješ OS a secure mód tě už nepustí a problém by byl v tom, že takhle by se na ten účet už nikdo nikdy nedostal. Na druhou stranu by pak byl nesmysl ty věci uzamykat když by se na účet mohl příhlásit jen jeden PC.

Návrh je to dobrý a jsem pro. Určitě by to omezilo krádeže, protože na email, pokud nemáš stejné heslo jak na účtu, se zloděj nedostane a pečetě nezruší. Předpoklady Mithry jsou podle mě nesmysly

Uživatelský avatar
Script
Lv.33
Lv.33
Příspěvky: 1318
Registrován: čtv 09. úno 2012 18:37:00
Dal poděkování: 299 poděkování
Dostal poděkování: 1470 poděkování

Re: Přidání možnosti Duševních pout

Příspěvek od Script » čtv 05. črc 2018 17:19:33

Má-li návrh za cíl umožnit bezpečné sdílení, tak jsem proti, protože to nepovažuji za dobrý způsob, jak si užit hru ve více hráčích. Nemám nic proti občasnému sdílení účtů mezi lidmi, kteří si vzájemně důvěřují, ale zároveň zastávám názor, že každý hráč by měl mít alespoň jednu vlastní postavu, na které bude trávit většinu herního času a jejím vylepšováním a trénováním si ono pomyslné duševní pouto vybuduje.

Jak byste chtěli navázat virtuální přátelství bez důvěry? S postavou, na které je každý den někdo jiný a zatímco jeden je kamarádský, rád podnikne společnou výpravu, nebo poradí, tak ten druhý stále přemýšlí jen o tom, jak a koho by mohl okrást? To přeci nejde. Navíc si myslím, že bude-li někdo opravdu chtít okrást, tak si vždy nějaký způsob najde (krádež e-mailu, samotných Yangů, ještě neuzamčené či zrovna odemčené výbavy). Uznávám, že to asi nezamrzí tolik, ale dost možná se z toho dotyčný tím pádem ani nepoučí.

Ještě dodatek: Pokud byl návrh zamýšlen pouze ochrana před nechtěným prodejem, tak si myslím, že existují i jiné, podstatně jednodušší způsoby. Duševní pouta by musela (kromě v návrhu zmíněných věcí) odolávat také prodeji na HM, použití jako materiál pro vylepšení (dračí věci), vyndávání kamenů, nebo dokonce odevzdání Makamitovi (a to určitě není kompletní seznam). To vše za cenu pomalé manipulace. Podle mého špatný kompromis.

Jaké jsou alternativy? Například dvojité potvrzení při prodeji vzácných předmětů. Tam samozřejmě vzniká otázka co je a není vzácný předmět, ale to je stále ještě snáze řešitelné a hlavně ve výsledku intuitivnější, než duševní pouta. Nebo by se mohla k NPC přidat možnost omylem prodaný předmět odkoupit (za cenu jen o málo vyšší).

Poznámka: Je zajímavé sledovat, jak odlišně se vyvinula anketa u jiného, ne však nepodobného návrhu se starším datem.
[GA]Script
Ekura Team (09.02.2012 - 31.07.2018)

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Mionix