Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Archív návrhů, které byly buď uzavřeny, nebo zrealizovány.

Chcete úpravu skinu?

Ano
57
61%
Ne
37
39%
 
Celkem hlasů: 94

Uživatelský avatar
Sabousek
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 663
Registrován: pát 24. pro 2010 13:49:54
Bydliště: Plzeň
Dal poděkování: 942 poděkování
Dostal poděkování: 481 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od Sabousek » sob 21. črc 2018 10:09:40

Mithra píše: sob 21. črc 2018 6:11:01
Spoiler:
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.
Tohle mi nedá a musím se zeptat, proč vůbec na výrobu převleků není ten počet certifikátů stejný? Třeba 5. Proč je to zase odstupňovaný podle lvlu, když všechny převleky přidávají stejný náhodný jeden bonus a jiný rozdíl než ve vzhledu v tom není? To muselo být jasné hned od začátku, jak to dopadne.

Eventuelně mě napadla ještě jedna věc proti uniformitě. Výroba daného skinu a počet certifikátů na výrobu podle počtu nacházejícícho se ve světě. Když bude na serveru dejme tomu 10skinů (jiný počet podle příměřeného odhadu dle skutečnosti, do toho nevidím), zvýší se jeho cena na 2 certifikáty atd....
Hra je pro lidi duchaplné rozptýlení, pro hlupáky vášní. - Dumas

Lorianne
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 01. říj 2012 16:00:52
Dal poděkování: 39 poděkování
Dostal poděkování: 95 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od Lorianne » sob 21. črc 2018 11:15:29

Mithra píše: sob 21. črc 2018 6:11:01
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 0:23:12
Mithra píše: pát 20. črc 2018 21:58:58 I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.

A jaký by při schválení mého návrhu byl důvod točit věci za jeden certifikát, kdyby na jednu točku bylo potřeba třeba 3 certifikáty? Jaká by v tom byla výhoda oproti dražším převlekům? Ta 1-2 točky, které by měl navíc díky ušetření při výrobě? Točení itemu za 1 nebo 6 certifikátů by bylo stejně nákladné.
Jednoduchy Cena a narocnost.
zbran level 1: cena 1 certifikat tedy jedna sance na bonus za 1 certifikat. Tocit za 3? Proc? Kdyz za 3 budu mit 3 pokusy.
Zbran level 110 ? Proc ji vvubec vyrabet, kdyz jen vyroba me bude stat 3 certifikaty a jedine protoceni dalsi 3?
To uz je 6 pokusu se zbrani od levelu 1.
A nechtej mi namluvit, ze komunita Ekury bude delat neco, co vyjde draz, kdyz to jde levneji a jednoduseji.

A navic se stale snazis zmenit tu prvomyslenku bonusu jako pridane hodnoty.
Abych ti to problizil ber to treba tak, ze bonus ve skinech je zamyslen jako bonus napevno prirazeny, stejne jako treba ebenky maji silu a medenky prisery. Akorat zde je ten bonus urcen nahodne. Tot cele.


No a? Já nikde nepíšu, že se má drop certifikátů zvednout, tak ať si klidně vyrábí pořád ty věci za 1 certifik, v čem to bude jiné jak dnes? Bude to furt stejné jak do teď, ale kdo bude chtít něco lepšího, tak si to může aspoň doladit.

btw. ebenky a měděnky mají oboje sílu i příšery

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od Mithra » sob 21. črc 2018 12:07:28

Sabousek píše: sob 21. črc 2018 10:09:40
Tohle mi nedá a musím se zeptat, proč vůbec na výrobu převleků není ten počet certifikátů stejný? Třeba 5. Proč je to zase odstupňovaný podle lvlu, když všechny převleky přidávají stejný náhodný jeden bonus a jiný rozdíl než ve vzhledu v tom není? To muselo být jasné hned od začátku, jak to dopadne.
Psal jsem, že na vzniku Arény jsem se nepodílel, takže přesně ti neodpovím. Dle mého úsudku šlo o to, aby ten kdo chce lepší skin (vyšší level) si za něj připlatil. Stejně jako si připlatíš za lepší značku oblečení. Případně stejně jako výroba běžného předmětu ve hře s vyšším levelem je také náročnější. Jednodušeji napsáno to koresponduje s trendem výroby jakýchkoliv předmětů na serveru.

Sabousek píše: sob 21. črc 2018 10:09:40 Eventuelně mě napadla ještě jedna věc proti uniformitě. Výroba daného skinu a počet certifikátů na výrobu podle počtu nacházejícícho se ve světě. Když bude na serveru dejme tomu 10skinů (jiný počet podle příměřeného odhadu dle skutečnosti, do toho nevidím), zvýší se jeho cena na 2 certifikáty atd....
Tohle si neumím dost dobře představit. Online pokaždé zjišťovat, kolik předmětů na serveru je dost náročné na čas. Ale i kdyby to šlo, tak během pár měsíců bychom se dostali na strop. Nehledě na skutečnost, že nové postavy by za chvíli měly i nejjednodušší převlek několikanásobně dražší.
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 11:15:29
No a? Já nikde nepíšu, že se má drop certifikátů zvednout, tak ať si klidně vyrábí pořád ty věci za 1 certifik, v čem to bude jiné jak dnes? Bude to furt stejné jak do teď, ale kdo bude chtít něco lepšího, tak si to může aspoň doladit.

btw. ebenky a měděnky mají oboje sílu i příšery
Ptáš se na něco, na co už jsem ti odpověděl.

I po uprave navrhu se nemohu zbavit dojmu,
ze tohle vetsi rozmanitosti neprospeje. Mysleno tak, ze se nic nezmeni.
Ti co chteji bonusy budou dal delat to co vyjde nejlevneji. Tedy zbrane a brneni nizkych levelu.
Ti co jim o bonusy nejde si mohou vytvorit drazsi skin jiz za soucasneho stavu.
Takze pripadna implementace navrhu vubec nic na soucasnem stavu nezmeni.
A v takovem pripade nema smysl se ji zabyvat.


Mimochodem vycházím z této tvojí myšlenky:
Spoiler:
Lorianne píše: sob 21. črc 2018 11:15:29 Jen pro detail - točení převleků navrhuji složitější a dražší, než je momentální výroba skinů za 1 certifikát, které dost lidí vyrábí furt dokola, což víceméně slouží jako "točení" bonusů již teď.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od LycousOriginal » sob 21. črc 2018 12:32:18

Musím souhlasit s Mithrou, původní návrh rozhodně nijak nezmění současný stav výroby skinů, proto dávám NE, mně osobně aréna vyhovuje, tak jak je to nyní. Update, který se na arénu přidal je skvělý a rozhodně dostačující. A ohledně toho, že každý si vyrábí skiny kvůli bonusům já osobně šel do DGA a zabijáka modrých draků a rozhodně je mi to příjemnější jak točit věci do 20té úrovně kvůli bonusu :).

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Vzhledy - možnost přidávat a točit bonusy

Příspěvek od MostEVILEK » sob 21. črc 2018 16:28:49

Všichni tu řešíte točení bonusů - osobně si myslím,že točení bonusů je potřeba. Už jsem tu svůj názor psal,nicméně. Pokud si hráč uděla skin od max lv tedy 145,tak prostě očekava že mu tam nepadne 2% ork... Když už hráč chce zainvestovat do toho tak nevidím důvod proč by ty skiny neměli jít točit? Lidi si klidně udělají skin od lv 110 pokud budou vědět,že třeba za další 2 certifikaty si budou moct protočit bonus.Takto nemají důvod. Tvrzení že do arény se chodí jen kvůli bonusům je pravdivé. Pokud by tam bonusy nebyli tak až na par vyjímek by se aréna nikdy nedokončila. To je jako chodit například do HG a nemít z toho žadný exp a drop taky by tam lidi přestali chodit.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Zamčeno

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦
@ Mionix « ned 9:52 am »
@M3t0r1,  My jsme nic nezničili. Jen se změnil výpočet průniku a v PvP se jím bere méně.
@ M3t0r1 « ned 6:54 am »
Mionix píše: Napíši dnes poslední. Jeden mi psal ve hře, jak jsme mu zničili PvP výbavu. Jeho PvP bylo 9x průmka plus průniky kde to jde. Jestli si někdo myslí, že PvP je bez použití kouzel jen zaražený mezerník na klávesnici, tak se hodně spletl. To dle mého soukromého názoru není PvP.
Jasné pokojne zničte PvP výbavy postavené čisto na prúmkach, napríklad nastavte max hodnotu nad ktorú to prestane fungovať. Fox hovorí primárne o tom že to pokazilo game play aurákom a daggerom aj ktorý kúzlia v schop výbavách. Napríklad dagger ide niekoho vysólovať, hodí niekoľko sekov a následne kordy. Napríklad pred updatom 6x 2k sekom + 10k + 10k +10k kordy, výsledný dmg 42k. Po update dá sekom 6x 500 + 10k + 10k +10k kordy, výsledný DMG 33k. To isté auráci, seknutia nepoužívajú len na to aby prúnikovali, je štýl ich hry aj pri nosení schopiek. Dokážu si ma na nejakú chvíľu "odstaviť" pokiaľ sa im nabíja cooldown a aj tými sekmi mi dokázali dať znateľný DMG. Dnes to hráča len šteklí a čakám zaseknutý kým sa mu nenabije nejaký spell. Takže Mio pochop že nikto nevraví pokazili ste hru nám prúmkarom. Každý hovorí že ste to pokazili schop postavám ktoré majú gameplay postavený aj na sekoch.
@ RAMHH « sob 9:05 pm »
@MoravskyPepin,  Ne tak docela.. Myslim, ze Mionix mluvil o vybavach 9x prum, kde realne jedine kouzlo co za valku das je zamasko a pripadne ta nova skvela nesmrtelnost..

Who is chatting

offline Mionix 
offline hern123 
offline noxforko 
offline tasik1