Rychlejší zakládání stánků

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Který z návrhu se vám líbí?

Bod 1.
0
Žádná hlasování
Bod 2.
35
56%
Bod 1+2.
7
11%
Bod 3.
0
Žádná hlasování
Bod 4.
0
Žádná hlasování
Mám vlastní návrh (uvést).
0
Žádná hlasování
Je mi to lhostejné.
8
13%
Návrh se mi nelíbí.
13
21%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
Mesik
Zakladatel tématu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Poděkoval:
Má poděkování: 12×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mesik » pát 04. led 2019 1:20:15

Spoiler:
MoravskyPepin píše:
čtv 03. led 2019 17:36:05
Mesik píše:
čtv 03. led 2019 11:29:52


Růžové brýle nikdy nenosím. Když se zamyslíš, 95% lidí, kterým to pomůže, budou právě ti, kteří předmět napřed dropnout a následně jej chtějí prodat. Za žádnou cenu nechci rozšiřovat řady překupníků, ale důvod jejich existence jsou pouze hráči tím, že prodávají předmět pod cenou. Toto je návrh čistě na zrychlení, tím pádem má hráč více času jít dropit. Kdybych nepromyslel všechny aspekty, návrh nepodám. Spíš jsem opačného názoru. Když stánek lze založit rychleji, najde se pár hráčů, co přestanou prodávat pod cenou a stánek založí. Zamysli se. Proč jsou mapy jako je keri, hg o dost mrtvější, než je třeba swamp, ent? Protože nepadne yang "bez práce". Komu se chce 120x kliknout, než udělá stánek plný pirátek/střepů?.. Za usnadnění bych měl něco ve stylu "offline stánek", ale tento návrh mi nepřijde, jako zásadní změna ve hře.
K tomu rychlejšímu vylepšování. Urychlení znamená větší výdělek. Urychlení založení stánku znamená více času na drop. To je dle mě dost podstatný rozdíl.
1) 95% zajímavé číslo, na to si přišel jak?
2) Tvrdit, že si promyslel všechny aspekty je velice pošetilé a jenom to dokazuje, jak člověk dokáže být omezený, když má "růžové brýle".
3) Opravdu si mě pobavil tvrzením, že když založíš stánek rychleji tak to někoho donutí přestat prodávat pod cenou - zamysli se ty, proč lidé prodávají pod cenou? Může v tom být třeba i čas, který stráví čekáním na kupce, čas který musí běžet stánek (Někteří nenechají/nemůžou nechat běžet počítač přes noc) či mají slabší výkon a tak se každé otevřené okno počítá. Potřebují rychle yangy, nezkušenost atd.
4) Proč jsou HG a Keri o dost mrtvější? A porovnávat to se Swampem a Entariánem? Neměl si dneska vtipnou kaši, že to přisuzuješ klikání? Jen ono když vás ty pirátky prodává třeba dalších 10 stánků a ty si tu "práci" chceš nechat dobře zaplatit, stanovíš si cenu třeba 90kk/ks někdo si to ocení třeba na 75 a už prodáváš pomaleji pokud vůbec.
5) Urychlení znamená větší výdělek - Urychlení založení stánku znamená více času na drop = větší výdělek ne? Větší výdělek = věší výdělek, takže je to "stejné", když to beru podle tvého vidění. Já osobně si nemyslím, že když mám zakázku na vylepšení 3 talíků na +4 u 20 bot, tak že když to udělám rychleji tak dostanu víc zaplaceno. Akorát jsem nemusel tolikrát kliknout, komu by se chtělo tolikrát klikat? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 207
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Poděkoval: 174×
Má poděkování: 188×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od FluffyHero » pát 04. led 2019 20:38:32

Mesik píše:
pát 04. led 2019 1:20:15
Spoiler:
MoravskyPepin píše:
čtv 03. led 2019 17:36:05
Mesik píše:
čtv 03. led 2019 11:29:52


Růžové brýle nikdy nenosím. Když se zamyslíš, 95% lidí, kterým to pomůže, budou právě ti, kteří předmět napřed dropnout a následně jej chtějí prodat. Za žádnou cenu nechci rozšiřovat řady překupníků, ale důvod jejich existence jsou pouze hráči tím, že prodávají předmět pod cenou. Toto je návrh čistě na zrychlení, tím pádem má hráč více času jít dropit. Kdybych nepromyslel všechny aspekty, návrh nepodám. Spíš jsem opačného názoru. Když stánek lze založit rychleji, najde se pár hráčů, co přestanou prodávat pod cenou a stánek založí. Zamysli se. Proč jsou mapy jako je keri, hg o dost mrtvější, než je třeba swamp, ent? Protože nepadne yang "bez práce". Komu se chce 120x kliknout, než udělá stánek plný pirátek/střepů?.. Za usnadnění bych měl něco ve stylu "offline stánek", ale tento návrh mi nepřijde, jako zásadní změna ve hře.
K tomu rychlejšímu vylepšování. Urychlení znamená větší výdělek. Urychlení založení stánku znamená více času na drop. To je dle mě dost podstatný rozdíl.
1) 95% zajímavé číslo, na to si přišel jak?
2) Tvrdit, že si promyslel všechny aspekty je velice pošetilé a jenom to dokazuje, jak člověk dokáže být omezený, když má "růžové brýle".
3) Opravdu si mě pobavil tvrzením, že když založíš stánek rychleji tak to někoho donutí přestat prodávat pod cenou - zamysli se ty, proč lidé prodávají pod cenou? Může v tom být třeba i čas, který stráví čekáním na kupce, čas který musí běžet stánek (Někteří nenechají/nemůžou nechat běžet počítač přes noc) či mají slabší výkon a tak se každé otevřené okno počítá. Potřebují rychle yangy, nezkušenost atd.
4) Proč jsou HG a Keri o dost mrtvější? A porovnávat to se Swampem a Entariánem? Neměl si dneska vtipnou kaši, že to přisuzuješ klikání? Jen ono když vás ty pirátky prodává třeba dalších 10 stánků a ty si tu "práci" chceš nechat dobře zaplatit, stanovíš si cenu třeba 90kk/ks někdo si to ocení třeba na 75 a už prodáváš pomaleji pokud vůbec.
5) Urychlení znamená větší výdělek - Urychlení založení stánku znamená více času na drop = větší výdělek ne? Větší výdělek = věší výdělek, takže je to "stejné", když to beru podle tvého vidění. Já osobně si nemyslím, že když mám zakázku na vylepšení 3 talíků na +4 u 20 bot, tak že když to udělám rychleji tak dostanu víc zaplaceno. Akorát jsem nemusel tolikrát kliknout, komu by se chtělo tolikrát klikat? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:
Nechápu že ty ho nevidíš, tvůj návrh je zvýhodnění překupníků, jen a pouze jich, zatínco vše co si vypsal ty je pro všechny skupiny hráčů..

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 378×
Má poděkování: 339×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od MostEVILEK » sob 05. led 2019 21:15:51

Mesik píše:
čtv 03. led 2019 11:29:52
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mesik
Zakladatel tématu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Poděkoval:
Má poděkování: 12×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mesik » pon 07. led 2019 20:30:23

Spoiler:
MostEVILEK píše:
sob 05. led 2019 21:15:51
Mesik píše:
čtv 03. led 2019 11:29:52
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 378×
Má poděkování: 339×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od MostEVILEK » pon 07. led 2019 21:37:01

Mesik píše:
pon 07. led 2019 20:30:23
Spoiler:
MostEVILEK píše:
sob 05. led 2019 21:15:51
Mesik píše:
čtv 03. led 2019 11:29:52
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Nepsal jsi nic o prodeji mimo tržnici ale já ano. Jde o to o že chceš aby se to dělalo ,, automaticky" i mimo tržnici když si hráč odnese raneček což když má VIP je to pochopitelné. Ovšem když VIP nemá tak to může udělat pouze na tržnici což je špatně. Vůbec nevím proč sem pleteš měšec když o něm vůbec nebyla řeč. Souhlasil bych s tvým návrhem pouze pod podmínkou že tato možnost bude možná pouze s VIP. Chceš mít postaven stánek hned ? Kup si VIP. ještě se vrátíme k tomu že za postavení stánku máš yangy. Na jednu stranu máš pravdu že za to yang nedostaneš ale na druhou nikdo tě nenutí stánek stavět. Můžeš třeba psát do chatu nebo chodit od hráče k hráči a ukazovatu je přes obchodování. Nejvíc mě dostala tvoje ,,ráda" .

Cituji : ,, Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou."

Každý hráč někdy něco prodal pod cenou. I když to je 1kk už to je pod cenou. A kdo říká že né tak akorát lže.

To jak kdo vydělává je jejich věc. Ale timle jenom podpořiš překupníky.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mesik
Zakladatel tématu
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 57
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Poděkoval:
Má poděkování: 12×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mesik » čtv 10. led 2019 16:41:20

Spoiler:
MostEVILEK píše:
pon 07. led 2019 21:37:01
Mesik píše:
pon 07. led 2019 20:30:23
Spoiler:
MostEVILEK píše:
sob 05. led 2019 21:15:51



Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Nepsal jsi nic o prodeji mimo tržnici ale já ano. Jde o to o že chceš aby se to dělalo ,, automaticky" i mimo tržnici když si hráč odnese raneček což když má VIP je to pochopitelné. Ovšem když VIP nemá tak to může udělat pouze na tržnici což je špatně. Vůbec nevím proč sem pleteš měšec když o něm vůbec nebyla řeč. Souhlasil bych s tvým návrhem pouze pod podmínkou že tato možnost bude možná pouze s VIP. Chceš mít postaven stánek hned ? Kup si VIP. ještě se vrátíme k tomu že za postavení stánku máš yangy. Na jednu stranu máš pravdu že za to yang nedostaneš ale na druhou nikdo tě nenutí stánek stavět. Můžeš třeba psát do chatu nebo chodit od hráče k hráči a ukazovatu je přes obchodování. Nejvíc mě dostala tvoje ,,ráda" .

Cituji : ,, Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou."

Každý hráč někdy něco prodal pod cenou. I když to je 1kk už to je pod cenou. A kdo říká že né tak akorát lže.

To jak kdo vydělává je jejich věc. Ale timle jenom podpořiš překupníky.
Když hráč VIP nemá a je na tržnici, taktéž si raneček pamatuje ceny pouze na tržnici. S VIP i mimo (nic nové). Což jsem nezavedl já, pouze na to navazuji. Měšec sem pletu proto, že jsem nepochopil čím narážíš touhle větou "Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo.". Tržnice zdarma, mimo s VIP a to jak pamatování cen, tak popř. můj návrh. Pouze rozšiřuji raneček v zavedeném systému. Upřímně, když to bude VIP možnost, Saggi si s tím dá hodiny práce a NIKDO to nevyužije. Jsem rád, že jsi mi dal zapravdu, konečně trochu objektivní pohled a máš pravdu i ty, nenutí. Jen zapřemýšlej ještě nad jednou věcí. Normální hráč, který hraje hru pro zábavu a nevyhledává lobotomii ve stylu "swamp a hrnek na mezerníku a honem vysekat yangy" si chce taky vydělat. Sám mám postavy do spousty zón a možná nemám tak velký výdělek, ale rád si zajdu každý den něco jiného. Ať už je to keri, HG, různí bossové, něco kovnout, zasadit pár kytiček či něco jiné, nepadne mi čistě yang do inventáře, jako těmto lobotomistum. Zajímavé, že při návrhu na zrychlení prodeje a podpory těchto "nenormálních" hráčů nikdo nebyl proti. Přitom bych mohl oponovat, že to pomohlo právě a pouze jim...
Podpořit překupníky možná podpořím, ale taktéž každého normálního hráče, to mi musíš dát za pravdu. Dotkne se to všech. Ale dle mého skromného odhadu kvůli mému návrhu více překupníků nebude. Pořád lepší podpořit pár překupníků a hromadu normálních hráčů, co si chtějí vydělat i jinak, než sekáním swampů do nekonečna.
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Poděkoval: 378×
Má poděkování: 339×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od MostEVILEK » pát 11. led 2019 14:51:32

Sám jsi napsal že by si kvůli tvému návrhu nikdo VIP nekoupil. Takže jsi sám napsal že je návrh zbytečný. To že to pomůže hráčům neznámena že i serveru. Serveru to naopak uškodí. Protože to zase posune ekonomiku serveru k horsimu. Pokud tedy návrh bude součástí VIP tak souhlasím,jinak ne.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Poděkoval: 1219×
Má poděkování: 456×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od shvetseek » stř 13. bře 2019 8:57:39

Já osobně bych to tak nehrotil. Jsem proti, protože prostě nevidím důvod proč být pro. Měsíc zakládejte stánky přes starý systém v hlavním městě říše, abyste si připomněli, jak to vypadalo, před tržnicí a Ranečkem.

Nerad bych se tady zamotal jako pánové nade mnou do prodeje “pod cenou”. Nezapomínejme, že každý si nějak cení svého času a podle toho by měl cenit své výtvory. Problém překupníků je spíš ten, že tu věc někdo od nich KOUPÍ zbytečne draho.

A jsem chlap. To znamená, že si věci, který potřebuju vyrobím, nebo je koupím draho. A věci, který nepotřebuju, prodám levno, nebo vyhážu na zem. Nechci ztrácet čas handlováním. Že na mně někdo vydělá je mi buřt, hlavně, že ja su happy jak dva grepy.

A to jsem se do toho nechtěl zamotat... :roll:
"Happines only real when shared."

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 488
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Poděkoval: 95×
Má poděkování: 1086×

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mithra » stř 13. bře 2019 17:34:50

Vidím v tom výhodu především pro malou skupinu hráčů, která si vydělává yangy prodejem stále jednoho druhu předmětů. Pro ten většinový zbytek to nemá žádný efekt.
Za mě tohle není správná cesta.
Chceš přijít o své herní předměty? Půjč je "kamarádům".
Chceš přijít o všechno na účtu? Sdílej ho s "kamarády".
Chceš přijít o celý účet? Obchoduj mimo Hero Market.
Chceš být zadobře s GM? Hraj podle pravidel.

Odpovědět

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ TomasFoxx « pon 12:08 pm »
lišák top cs
@ Nix « pon 12:36 am »
Lišák vyhrál, takže tentokrát se nic kontrolovat nemusí :lol:
@ qSTRoNgMANp « ned 11:18 pm »
Tomax vyhrál jo. :D
@ CrazyBull « ned 9:43 pm »
Výborný závod moc se povedl :clap: :up:
@ Mionix « ned 9:27 pm »
Vyhodnocení dnešní Steeplechase hotové. Gratulujeme výhercům i ostatním účastníkům. Krásný a netradiční závod. :-) viewtopic.php?f=4&t=118833&p=1284458#p1284458
@ Artoria « ned 6:01 pm »
@LycousOriginal :  Nikdo na nic nekašle ;)
@ LycousOriginal « ned 4:55 pm »
Já vám držel palce, že to už do třetice výjde... Nebo, že aspoň resetujete nové kolo a spustíte jej, né že se na to vykašlete a radši dáte steeplech.
@ Mionix « ned 4:12 pm »
Řeší se to. Uvidíme, co s tím. Bohužel přemístit nemůžeme.
@ TomasFoxx « ned 3:59 pm »
nový kolo? to jí prostě nemůžete znova přemístit? -.-
@ blood70CZ « ned 3:59 pm »
vlajka je stale bugla nejde nakliknout :D
@ Mionix « ned 3:54 pm »
@Afi :  Děkujeme za nahlášení. Omlouváme se.
@ TomasFoxx « ned 3:53 pm »
zase.. :D
@ L0GAN « ned 3:53 pm »
důl
@ TomasFoxx « ned 3:52 pm »
kde
@ Afi « ned 3:49 pm »
modrá vlajka
@ Afi « ned 3:49 pm »
je buglá ve skále :(
@ L0GAN « ned 3:49 pm »
GM máme problem s vlajkama je buglá ve zdi
@ Afi « ned 3:49 pm »
nalezli jsme třetí vlajku, ale nemůžeme se k ní dostat :(
@ qSTRoNgMANp « ned 2:15 pm »
@Hakan :  Mělo no. :D
@ Hakan « ned 2:03 pm »
přesněji řečeno ve věži je 60% takže 15% z 60% je 9% tudíž by mělo být 69% jestli to dobře chápu
@ Hakan « ned 2:02 pm »
No ale šance ve věži byla co si pamatuji 60% pokud máš +15% tak by šance měla být 67% a né 57%
@ TomasFoxx « ned 1:56 pm »
tak ale to je trash ne? to se potom do tý věže nevyplatí chodit když ten bonus je :D
@ qSTRoNgMANp « ned 1:55 pm »
@TomasFoxx :  Je to 15% z 50% :D
@ TomasFoxx « ned 1:27 pm »
dostali jsme 15% zvýšení vylepšování a díky tomu máme místo 60% ve věži 57.. ekura life
@ Mionix « sob 9:51 pm »
@TomasFoxx :  Pardon, nebyl jsem tu, byl jsem ve hře. :)
@ TomasFoxx « sob 8:31 pm »
jsem si mohl jít udělat to jídlo.. :D
@ Nix « sob 8:16 pm »
@TomasFoxx :  tak to tě zavedu do slepý uličky a odhlásim se :lol:
@ TomasFoxx « sob 8:14 pm »
@Nix :  jako jestli chceš ven v prvním kole, tak klidně :D
@ Nix « sob 8:14 pm »
@TomasFoxx :  :omg: ne, teď výměna :lol:
@ TomasFoxx « sob 8:13 pm »
@Nix :  nn, automat na tebe a jedem xD
@ Nix « sob 8:13 pm »
@TomasFoxx :  hladovýmu ti to bude líp myslet :lol:
@ TomasFoxx « sob 8:12 pm »
@Mionix :  v kolik bude přesně? chci se jit najist :D
@ Mionix « sob 8:11 pm »
Tak šup. Všichni se připravit na OX. :)
@ TomasFoxx « sob 8:03 pm »
jako bude sranda hledat pilíře když tam nejde mapa :D
@ Mionix « sob 7:59 pm »
:lol:
@ Delgar « sob 7:42 pm »
Buzola by se mohla hodit :up:
@ Hakan « sob 7:41 pm »
To zní jako celkem zábava to se možná i zúčastním :o
@ Mionix « sob 7:05 pm »
@TomasFoxx :  to je překvapení :lol:
@ TomasFoxx « sob 6:57 pm »
@Mionix :  závod se bude konat v bludišti?
@ Mionix « sob 5:59 pm »
@Hakan :  @crazy8 :  :up:
@ CrazyBull « sob 4:14 pm »
moc díky za vysvětlení :up:
@ crazy8 « sob 4:00 pm »
prvá súradnica je X a druhá Y, X ide z pravého kraja do lavého a Y z vrchu dole, pokiaľ máte mapu o rozmere 1000x1000 a kotlík je na 510, 540 tak je približne niekde v strede mapy, velkosť mapy zisťujete logicky, podľa toho aké veľké súradnice sú na pravom a dolnom kraji mapy. Logicky si odvodíte v hlave približnú mierku predsa a podľa toho hladáte.
@ Hakan « sob 3:11 pm »
spíš mapu swampu orzměrově je tuším podobná, jen teda jediné co ti to řekne je, která půlka mapy to asi bude případně který roh...coč jde určit už i teď. Stačí si zapsat souřadnice každého rohu a orientuješ se v klidu
@ CrazyBull « sob 2:57 pm »
jo něco mne napadlo co třeba použít jako hrubý mustr mapu přitažlivky )))
@ CrazyBull « sob 2:45 pm »
no myslím že i když víš kam máš jít tak mi to moc jednoduché nepřijde )) no asi to chce tak 30x proběhnout :D
@ Hakan « sob 2:41 pm »
fajn by to bylo, ale azse by to bylo příliš jednoduché a ztrácelo by to význam bludiště
@ CrazyBull « sob 2:39 pm »
no to je pravda :) ale tak bylo by fajn vědět kde se ten bod přesně nachází ještě než vyrazím ;)
@ Hakan « sob 2:39 pm »
Ukazuje se na dost podobných místech, ale stejně se musíš v tom bludišti trochu orientovat, bez toho to nejde tam dojít nějak rozumně rychle
@ Hakan « sob 2:36 pm »
no sice není v atlase, ale tak bez souřadnic by jsi ho nenašel už vůbec :D a nebo našel, čistě náhodně
@ CrazyBull « sob 2:19 pm »
Nějak nepobírám ty souřadky , jak je mám najít když bludiště není v atlasu ? Nebo se ukazuje na stejných místech ?
@ CrazyBull « sob 2:18 pm »
je tu někdo kdo se vyzná v kotlíkování ))
@ Mithra « pát 6:41 pm »
@CrazyBull :  Na to ti neodpovím. Já v teamu dávno nejsem a všechno co tu prezentuju jsou tak mé čistě soukromé a subjektivní názory.
@ CrazyBull « pát 5:29 pm »
@Mithra :  díky vážím si toho , znamená to že by se třeba udělala změna?
@ Mithra « pát 4:52 pm »
@CrazyBull :  No vidíš, konečně z tebe leze i nějaký ten nápad. To je daleko lepší než jen napsat, že se to něco nelíbí. Máš palec nahoru. 👍🙂
@ LycousOriginal « pát 4:42 pm »
Kdo se nudí a má zájem poskytnout svůj názor na přidání manželských šperků i do PvPčka nyní má možnost v diskuzi o hře a třeba mi předat i nějaké své poznatky, které bych mohl využít v novém návrhu, který se pokusím aby prošel, tak čekám co nejvíce reakcí díky :).
@ qSTRoNgMANp « pát 4:08 pm »
Noční běžec, Ranní běžec a odpolední běžec. :D
@ CrazyBull « pát 3:58 pm »
@Mithra :  s tím naprosto souhlasím že posunutí nic neřeší. Řešení by bylo třeba třífázový hromadný start a to v různé dny nebo hodiny. Celá soutěž by se hezky protáhla a hráč by si mohl vybrat. Z každé fáze mít vítěze nebo postupující počet hráčů k závěrečnému závodu. Nožnosti jsou jen to nějak šikovně poladit.
@ Hakan « pát 3:42 pm »
@Mithra :  Já určitě nic nevyčítám, jen jsem reagoval na přirovnávání ke sportu a na to, že si pokud tu hodnost chci získat mám vzít volno, když prostě nemůžu :D A zároveň by teda ta výzva měla být pro všechny. Tak jak to tedy zařídit, aby byla pro všechny? :D Je to sice krásný cíl, ale jak ho naplnit? :thinking:
@ Mithra « pát 3:33 pm »
@Hakan :  Tahle hra je s trochou fantazie MMORPG. Kdyby se admini měli ohlížet na jednotlivce, nebude žádný event. Ani války říší ani výlov. Ani ta OX. Protože nikdy nedosahnes toho, aby všichni mohli být ve stejný čas online. S tím se pereme i v jiné hře, kde je tak 20 hrajících na celý server. A tady máš hráčů tisíce. Rozdíl je v tom, že u nás si maximálně někdo povzdech ne, že o něco přijde, ale rozhodně to nikdo adminum nevycita. Protože to ti hráči chápou.
@ Mithra « pát 3:28 pm »
@CrazyBull :  Šlo by to třeba spustit v 18.00. Pak si ale zase mohou stěžovat jiní, že zrovna mají noční směnu a dopoledne měli volné, tak proč to nebylo po údržbě jako vždycky. Takže nula od nuly pojde. Tzn. ani posunutí času problém neřeší. Ty bys byl možná spokojený. Do tvé role by se ale přesunula spousta jiných hráčů.

Kdo chatuje

offline Belicharr 
offline Kaenos 
offline Mionix 
offline NemasZac 
offline Obter!vr 
offline TomasFoxx 
offline TonyZz 
offline Yupa 
offline diver 
offline perrad