Rychlejší zakládání stánků

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Který z návrhu se vám líbí?

Bod 1.
0
Žádná hlasování
Bod 2.
35
56%
Bod 1+2.
7
11%
Bod 3.
0
Žádná hlasování
Bod 4.
0
Žádná hlasování
Mám vlastní návrh (uvést).
0
Žádná hlasování
Je mi to lhostejné.
8
13%
Návrh se mi nelíbí.
13
21%
 
Celkem hlasů: 63

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mesik » pát 04. led 2019 1:20:15

Spoiler:
MoravskyPepin píše: čtv 03. led 2019 17:36:05
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52

Růžové brýle nikdy nenosím. Když se zamyslíš, 95% lidí, kterým to pomůže, budou právě ti, kteří předmět napřed dropnout a následně jej chtějí prodat. Za žádnou cenu nechci rozšiřovat řady překupníků, ale důvod jejich existence jsou pouze hráči tím, že prodávají předmět pod cenou. Toto je návrh čistě na zrychlení, tím pádem má hráč více času jít dropit. Kdybych nepromyslel všechny aspekty, návrh nepodám. Spíš jsem opačného názoru. Když stánek lze založit rychleji, najde se pár hráčů, co přestanou prodávat pod cenou a stánek založí. Zamysli se. Proč jsou mapy jako je keri, hg o dost mrtvější, než je třeba swamp, ent? Protože nepadne yang "bez práce". Komu se chce 120x kliknout, než udělá stánek plný pirátek/střepů?.. Za usnadnění bych měl něco ve stylu "offline stánek", ale tento návrh mi nepřijde, jako zásadní změna ve hře.
K tomu rychlejšímu vylepšování. Urychlení znamená větší výdělek. Urychlení založení stánku znamená více času na drop. To je dle mě dost podstatný rozdíl.
1) 95% zajímavé číslo, na to si přišel jak?
2) Tvrdit, že si promyslel všechny aspekty je velice pošetilé a jenom to dokazuje, jak člověk dokáže být omezený, když má "růžové brýle".
3) Opravdu si mě pobavil tvrzením, že když založíš stánek rychleji tak to někoho donutí přestat prodávat pod cenou - zamysli se ty, proč lidé prodávají pod cenou? Může v tom být třeba i čas, který stráví čekáním na kupce, čas který musí běžet stánek (Někteří nenechají/nemůžou nechat běžet počítač přes noc) či mají slabší výkon a tak se každé otevřené okno počítá. Potřebují rychle yangy, nezkušenost atd.
4) Proč jsou HG a Keri o dost mrtvější? A porovnávat to se Swampem a Entariánem? Neměl si dneska vtipnou kaši, že to přisuzuješ klikání? Jen ono když vás ty pirátky prodává třeba dalších 10 stánků a ty si tu "práci" chceš nechat dobře zaplatit, stanovíš si cenu třeba 90kk/ks někdo si to ocení třeba na 75 a už prodáváš pomaleji pokud vůbec.
5) Urychlení znamená větší výdělek - Urychlení založení stánku znamená více času na drop = větší výdělek ne? Větší výdělek = věší výdělek, takže je to "stejné", když to beru podle tvého vidění. Já osobně si nemyslím, že když mám zakázku na vylepšení 3 talíků na +4 u 20 bot, tak že když to udělám rychleji tak dostanu víc zaplaceno. Akorát jsem nemusel tolikrát kliknout, komu by se chtělo tolikrát klikat? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
FluffyHero
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 236
Registrován: úte 12. pro 2017 21:18:01
Dal poděkování: 127 poděkování
Dostal poděkování: 164 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od FluffyHero » pát 04. led 2019 20:38:32

Mesik píše: pát 04. led 2019 1:20:15
Spoiler:
MoravskyPepin píše: čtv 03. led 2019 17:36:05
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52

Růžové brýle nikdy nenosím. Když se zamyslíš, 95% lidí, kterým to pomůže, budou právě ti, kteří předmět napřed dropnout a následně jej chtějí prodat. Za žádnou cenu nechci rozšiřovat řady překupníků, ale důvod jejich existence jsou pouze hráči tím, že prodávají předmět pod cenou. Toto je návrh čistě na zrychlení, tím pádem má hráč více času jít dropit. Kdybych nepromyslel všechny aspekty, návrh nepodám. Spíš jsem opačného názoru. Když stánek lze založit rychleji, najde se pár hráčů, co přestanou prodávat pod cenou a stánek založí. Zamysli se. Proč jsou mapy jako je keri, hg o dost mrtvější, než je třeba swamp, ent? Protože nepadne yang "bez práce". Komu se chce 120x kliknout, než udělá stánek plný pirátek/střepů?.. Za usnadnění bych měl něco ve stylu "offline stánek", ale tento návrh mi nepřijde, jako zásadní změna ve hře.
K tomu rychlejšímu vylepšování. Urychlení znamená větší výdělek. Urychlení založení stánku znamená více času na drop. To je dle mě dost podstatný rozdíl.
1) 95% zajímavé číslo, na to si přišel jak?
2) Tvrdit, že si promyslel všechny aspekty je velice pošetilé a jenom to dokazuje, jak člověk dokáže být omezený, když má "růžové brýle".
3) Opravdu si mě pobavil tvrzením, že když založíš stánek rychleji tak to někoho donutí přestat prodávat pod cenou - zamysli se ty, proč lidé prodávají pod cenou? Může v tom být třeba i čas, který stráví čekáním na kupce, čas který musí běžet stánek (Někteří nenechají/nemůžou nechat běžet počítač přes noc) či mají slabší výkon a tak se každé otevřené okno počítá. Potřebují rychle yangy, nezkušenost atd.
4) Proč jsou HG a Keri o dost mrtvější? A porovnávat to se Swampem a Entariánem? Neměl si dneska vtipnou kaši, že to přisuzuješ klikání? Jen ono když vás ty pirátky prodává třeba dalších 10 stánků a ty si tu "práci" chceš nechat dobře zaplatit, stanovíš si cenu třeba 90kk/ks někdo si to ocení třeba na 75 a už prodáváš pomaleji pokud vůbec.
5) Urychlení znamená větší výdělek - Urychlení založení stánku znamená více času na drop = větší výdělek ne? Větší výdělek = věší výdělek, takže je to "stejné", když to beru podle tvého vidění. Já osobně si nemyslím, že když mám zakázku na vylepšení 3 talíků na +4 u 20 bot, tak že když to udělám rychleji tak dostanu víc zaplaceno. Akorát jsem nemusel tolikrát kliknout, komu by se chtělo tolikrát klikat? :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:
Nechápu že ty ho nevidíš, tvůj návrh je zvýhodnění překupníků, jen a pouze jich, zatínco vše co si vypsal ty je pro všechny skupiny hráčů..

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od MostEVILEK » sob 05. led 2019 21:15:51

Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52 Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mesik » pon 07. led 2019 20:30:23

Spoiler:
MostEVILEK píše: sob 05. led 2019 21:15:51
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52 Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od MostEVILEK » pon 07. led 2019 21:37:01

Mesik píše: pon 07. led 2019 20:30:23
Spoiler:
MostEVILEK píše: sob 05. led 2019 21:15:51
Mesik píše: čtv 03. led 2019 11:29:52 Tak jinak. Nechápu kde vidíš jádro problému. Naťuknu pár USNADNĚNÍ, které do hry vstoupily - Označení itemu vloženého do stánku, Označení již otevřeného stánku, Změna ch ve hře, Automatické stackování pergamenu návratu (na stejné místo), Stackování předmětů po dokončení obchodování, Zrychlení prodávání u NPC, Nový systém točení bonusů, Zmiňovaný raneček... Takhle bych mohl pokračovat celý den. Toto jsou USNADNĚNÍ, které nejsou za VIP a jsou naprosto totožné s mým návrhem. Pokud nesouhlasíš, řekni mi v čem se liší??? Prémia - více bylinek, více yangů, více dropu, více BZK. USNADNĚNÍ, které přišli do hry zdarma - méně ztraceného času, což je i můj návrh.
To, že ti někdo zaplatí za vylepšení talismanů, to je za práci. Ale NIKDO ti nezaplatí za to, že postavíš stánek. Jablka a hrušky. :heart:

Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Nepsal jsi nic o prodeji mimo tržnici ale já ano. Jde o to o že chceš aby se to dělalo ,, automaticky" i mimo tržnici když si hráč odnese raneček což když má VIP je to pochopitelné. Ovšem když VIP nemá tak to může udělat pouze na tržnici což je špatně. Vůbec nevím proč sem pleteš měšec když o něm vůbec nebyla řeč. Souhlasil bych s tvým návrhem pouze pod podmínkou že tato možnost bude možná pouze s VIP. Chceš mít postaven stánek hned ? Kup si VIP. ještě se vrátíme k tomu že za postavení stánku máš yangy. Na jednu stranu máš pravdu že za to yang nedostaneš ale na druhou nikdo tě nenutí stánek stavět. Můžeš třeba psát do chatu nebo chodit od hráče k hráči a ukazovatu je přes obchodování. Nejvíc mě dostala tvoje ,,ráda" .

Cituji : ,, Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou."

Každý hráč někdy něco prodal pod cenou. I když to je 1kk už to je pod cenou. A kdo říká že né tak akorát lže.

To jak kdo vydělává je jejich věc. Ale timle jenom podpořiš překupníky.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mesik » čtv 10. led 2019 16:41:20

Spoiler:
MostEVILEK píše: pon 07. led 2019 21:37:01
Mesik píše: pon 07. led 2019 20:30:23
Spoiler:
MostEVILEK píše: sob 05. led 2019 21:15:51


Rozhodně ne. Z naprosto logického důvodu je to zbytečné. Jak už jsi podotkl raneček si pamatuje cenu což už je velké usnadnění nehledě na to že se i trochu pleteš. Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo. Nicméně jak už někdo psal tímto néjen že pomůžeš překupníkům ale obyčejnému hráči ani moc ne. Neznám nikoho kdo by tu hru tak moc hrotil že 3-5 minut by ho zabilo. Pokud stavíš stánek ( po druhé ) déle než 5 minut je něco špatně. Nicméně to nemění nic na tom že tvůj návrh je zbytečný. Dále argumentovat tím že se do hry přidalo X vylepšení ( usnadnění ) tak proč né tvoje je asi jako argumentovat tím že někdo někoho přejel a není ve vězení a druhý někoho přejede a je ve věžení. A propo nová možnost točení ( uriel ) není zadarmo. Musíš udělat úkol. Není sice nijak těžký nebo si ho můžeš koupit v IS 250sd = 1ukol. BTW to že ti někdo nezaplatí že postavíš stánek, to je také hloupost, jakmile cokoliv ze stánku prodáš už ti to zaplatilo ten čas co jsi ho stavěl. A co se týče návrhu na vylepšovaní talismanů, tak tam stejně musíš dát talisman na +4 ( až na par vyjímek co ještě neví že nad 100% yang se nic neodčítá.)
O prodeji mimo tržnici nepadlo ani slovo. Měšec jsem v návrhu záměrně neuvedl proto, že si nepamatuje ceny, což si nevěděl, ale nevadí teď už ano. Pokud má hráč VIP a vezme raneček mimo tržnici, opět výhoda pouze pro VIP. Zbytečné? Zbytečné změny jsou snad všechny, protože se bez nich dá žít. Troufám si říct, že jedna z největších výhod ekury je ta, že hráčům zjednodušuje a zpříjemňuje herní prostředí. Překupníkům to pomůže stejně, jako každému hráči, co postaví stánek více než jednou. Tak mi netvrď, že to normálnímu hráči nepomůže. Sám se mám za obyčejného hráče a přeci jsem tento návrh podal. Nepřekupuji a nikdy nebudu. Možná jim to usnadní založení stánku, ale to naprosto každému hráči, co něco prodává. Uriel možná není zadarmo, ale ostatní návrhy ano. Jediné co mají společné je, že usnadní hráči práci, kterou bude vykonávat za každé situace. A pokud pro tebe 5min (krát počet stánku) tvého života 1x denně nic není, tak to je dost smutné. Ne každý má stejně smutný život, promiň. Založení stánku a prodání předmětu ve stánku jsou dva odlišné úkony. Prodání je úkon, který ti "smění" předmět na měnu. Postavení stánku je úkon, který je třeba k prodeji předmětů, ale zaplacen bude pouze předešlí úkon. Nebo mi chceš tvrdit, že postavíš stánek a přistanou ti peníze na účtě? Což znamená, že chci pouze snížit časový rámec za úkon, který nebude zaplacen. Každý se tu ohrazuje překupníky, kteří překupovali doteď a budou bez následku verdiktu na tento návrh. Druhá polovina lidí chodí swamp/ent, kde vysekají yang a nic neprodávají. A budete mi tvrdit, že to normálnímu hráči nepomůže. Kdo z vás je tu normální hráč?...
Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou.

Nepsal jsi nic o prodeji mimo tržnici ale já ano. Jde o to o že chceš aby se to dělalo ,, automaticky" i mimo tržnici když si hráč odnese raneček což když má VIP je to pochopitelné. Ovšem když VIP nemá tak to může udělat pouze na tržnici což je špatně. Vůbec nevím proč sem pleteš měšec když o něm vůbec nebyla řeč. Souhlasil bych s tvým návrhem pouze pod podmínkou že tato možnost bude možná pouze s VIP. Chceš mít postaven stánek hned ? Kup si VIP. ještě se vrátíme k tomu že za postavení stánku máš yangy. Na jednu stranu máš pravdu že za to yang nedostaneš ale na druhou nikdo tě nenutí stánek stavět. Můžeš třeba psát do chatu nebo chodit od hráče k hráči a ukazovatu je přes obchodování. Nejvíc mě dostala tvoje ,,ráda" .

Cituji : ,, Pokud nechcete podporovat překupníky, má to jednoduché řešení. Neprodávejte jim věci pod cenou."

Každý hráč někdy něco prodal pod cenou. I když to je 1kk už to je pod cenou. A kdo říká že né tak akorát lže.

To jak kdo vydělává je jejich věc. Ale timle jenom podpořiš překupníky.
Když hráč VIP nemá a je na tržnici, taktéž si raneček pamatuje ceny pouze na tržnici. S VIP i mimo (nic nové). Což jsem nezavedl já, pouze na to navazuji. Měšec sem pletu proto, že jsem nepochopil čím narážíš touhle větou "Ano raneček je na tržnici zcela zdarma ale pokud si ho chceš odnést do města a postavit stánek tam tak už musíš mít VIP což asi nevíš,nevadí ted už jo.". Tržnice zdarma, mimo s VIP a to jak pamatování cen, tak popř. můj návrh. Pouze rozšiřuji raneček v zavedeném systému. Upřímně, když to bude VIP možnost, Saggi si s tím dá hodiny práce a NIKDO to nevyužije. Jsem rád, že jsi mi dal zapravdu, konečně trochu objektivní pohled a máš pravdu i ty, nenutí. Jen zapřemýšlej ještě nad jednou věcí. Normální hráč, který hraje hru pro zábavu a nevyhledává lobotomii ve stylu "swamp a hrnek na mezerníku a honem vysekat yangy" si chce taky vydělat. Sám mám postavy do spousty zón a možná nemám tak velký výdělek, ale rád si zajdu každý den něco jiného. Ať už je to keri, HG, různí bossové, něco kovnout, zasadit pár kytiček či něco jiné, nepadne mi čistě yang do inventáře, jako těmto lobotomistum. Zajímavé, že při návrhu na zrychlení prodeje a podpory těchto "nenormálních" hráčů nikdo nebyl proti. Přitom bych mohl oponovat, že to pomohlo právě a pouze jim...
Podpořit překupníky možná podpořím, ale taktéž každého normálního hráče, to mi musíš dát za pravdu. Dotkne se to všech. Ale dle mého skromného odhadu kvůli mému návrhu více překupníků nebude. Pořád lepší podpořit pár překupníků a hromadu normálních hráčů, co si chtějí vydělat i jinak, než sekáním swampů do nekonečna.
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

Uživatelský avatar
MostEVILEK
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1177
Registrován: úte 10. pro 2013 11:07:07
Dal poděkování: 335 poděkování
Dostal poděkování: 310 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od MostEVILEK » pát 11. led 2019 14:51:32

Sám jsi napsal že by si kvůli tvému návrhu nikdo VIP nekoupil. Takže jsi sám napsal že je návrh zbytečný. To že to pomůže hráčům neznámena že i serveru. Serveru to naopak uškodí. Protože to zase posune ekonomiku serveru k horsimu. Pokud tedy návrh bude součástí VIP tak souhlasím,jinak ne.
Navždy legendou...

Už jen forum..

Pokud byste s něčím ohledně Ekury potřebovali poradit, tak se kdykoliv můžete obrátit na mě.
Obrázek

Uživatelský avatar
shvetseek
Lv.31
Lv.31
Příspěvky: 1118
Registrován: sob 10. črc 2010 9:42:44
Bydliště: Cheb
Dal poděkování: 1218 poděkování
Dostal poděkování: 457 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od shvetseek » stř 13. bře 2019 8:57:39

Já osobně bych to tak nehrotil. Jsem proti, protože prostě nevidím důvod proč být pro. Měsíc zakládejte stánky přes starý systém v hlavním městě říše, abyste si připomněli, jak to vypadalo, před tržnicí a Ranečkem.

Nerad bych se tady zamotal jako pánové nade mnou do prodeje “pod cenou”. Nezapomínejme, že každý si nějak cení svého času a podle toho by měl cenit své výtvory. Problém překupníků je spíš ten, že tu věc někdo od nich KOUPÍ zbytečne draho.

A jsem chlap. To znamená, že si věci, který potřebuju vyrobím, nebo je koupím draho. A věci, který nepotřebuju, prodám levno, nebo vyhážu na zem. Nechci ztrácet čas handlováním. Že na mně někdo vydělá je mi buřt, hlavně, že ja su happy jak dva grepy.

A to jsem se do toho nechtěl zamotat... :roll:
"Happines only real when shared."

Mithra
Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 489
Registrován: úte 24. zář 2013 11:22:32
Dal poděkování: 99 poděkování
Dostal poděkování: 1049 poděkování

Re: Rychlejší zakládání stánků

Příspěvek od Mithra » stř 13. bře 2019 17:34:50

Vidím v tom výhodu především pro malou skupinu hráčů, která si vydělává yangy prodejem stále jednoho druhu předmětů. Pro ten většinový zbytek to nemá žádný efekt.
Za mě tohle není správná cesta.
Přílišná oddanost ideálům nezřídka končívá tím, že v rámci boje proti alkoholismu zastřelíš dítě se sáčkem rumových pralinek. Karel Kryl

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline fyxicek 
offline hg003 
offline nobody1 
offline vitulinek