Úprava ve válce říší
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
-
- Lv.13
- Příspěvky: 97
- Registrován: úte 15. lis 2011 9:06:28
- Dal poděkování: 49 poděkování
- Dostal poděkování: 108 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
-
- Lv.21
- Příspěvky: 318
- Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
- Dal poděkování: 59 poděkování
- Dostal poděkování: 70 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Sam by som to lepsie nenapisal,kolkokrat sa mi stalo ze sa valila vlna zltych a proti nim sme boli max 5 a ostatni nalepeny na vasom spawnelordwojta píše: ↑pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
- INParadise
- Lv.14
- Příspěvky: 115
- Registrován: pon 18. led 2016 16:51:44
- Dal poděkování: 40 poděkování
- Dostal poděkování: 60 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.lordwojta píše: ↑pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší
Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
- L0GAN
- Lv.14
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned 12. úno 2017 13:21:24
- Dal poděkování: 109 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)INParadise píše: ↑pon 22. dub 2019 19:00:25Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.lordwojta píše: ↑pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší
Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
-
- Lv.14
- Příspěvky: 100
- Registrován: úte 15. čer 2010 16:31:05
- Dal poděkování: 32 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Jako tohle je zrovna argument, o kterém moc zjištěno nemáš. Pokud se kouknu třeba sobotní válku.L0GAN píše: ↑pon 22. dub 2019 19:42:27Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)INParadise píše: ↑pon 22. dub 2019 19:00:25Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.lordwojta píše: ↑pon 22. dub 2019 14:48:30 aneb kdyz dominantni rise chce byt jeste vice dominantni a slabsi rise ma byt jeste vice oslabena.Kazdou valku si pokladam tu stejnou otazku,proc jsem ti red furt lezou proc se nejdou prat se zlutyma,no proc asi protoze zluti nejsou easy tak se radsi nechaj strilet z respu.A pritom staci jen poodstoupit.
Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší
Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
Napočítal jsem 4 BM sury, 3 mentální valecniky, 4 healery, 3 archery,2 tělesné valecniky,1noho draciho samanka a jednoho daggera.
Co by jsi chtěl aby jsme všichni chodili za jednu postavu? Nemám problém ti to dohledat dal. Hledáš problém, kde není.
Jsem za volbu 1.
- L0GAN
- Lv.14
- Příspěvky: 110
- Registrován: ned 12. úno 2017 13:21:24
- Dal poděkování: 109 poděkování
- Dostal poděkování: 129 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Spoiler:
Borda91 píše: ↑pon 22. dub 2019 21:38:49Jako tohle je zrovna argument, o kterém moc zjištěno nemáš. Pokud se kouknu třeba sobotní válku.L0GAN píše: ↑pon 22. dub 2019 19:42:27Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)INParadise píše: ↑pon 22. dub 2019 19:00:25
Možná kdyby modrá nechodila u svého spawnu jen do žlutých tak by červená nebyla tak dominantní. Samozřejmě že žlutá bude chodit taky k Vám, protože jinak nemáme ským bojovat Celý boj u modrého spawnu vypadá asi tak že tam naběhneme se žlutou, dostaneme zruško ,zakončí to 5 průnikářů z modrého spawnu.
Možná kdyby se u vás pár lidi zamyslelo, možná se probojujete i někam dále. Pochybuju že někdo v modré říší ví jak vypadá spawn ostatních říší
Co se týče ktěm bodům, jsem pouze pro ten 1.
Napočítal jsem 4 BM sury, 3 mentální valecniky, 4 healery, 3 archery,2 tělesné valecniky,1noho draciho samanka a jednoho daggera.
Co by jsi chtěl aby jsme všichni chodili za jednu postavu? Nemám problém ti to dohledat dal. Hledáš problém, kde není.
Jsem za volbu 1.
Když psal ať se modrá zamyslí nad tím, proč po vyběhnutí ze spawnu chodí jako první po žlutých a červený nechá dominovat, tak mi to přišlo jako blbost. Je asi jasný, že je pro postavu na blízko jednodušší přiběhnout k nejbližšímu chumlu, hodit do něho svá kouzla než se přes zástupy red hráčů hnát za někým kdo stojí daleko a nechat se zabít než k němu doběhne. Lidi se i přesto k vám doběhnout pokoušejí, protože vědí že se jim to vyplatí, když tam nemáte zrovna moc obran.
-
- Lv.21
- Příspěvky: 318
- Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
- Dal poděkování: 59 poděkování
- Dostal poděkování: 70 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
K tomu kolko chodi akych postav za zltu by som sa vyjadril nasledovne- Teraz po update a pridani zasvetenia zacalo chodit vela novych alebo staronovych hracov do valky takze sa tie pomery dialkovych a postav na blizko trochu vyrovnali aj ked stale tam je viac dialkovych ale boli casy(cca koncom minuleho roka,zaciatok 2019) kde sa zltu realne chodil extremista,castiel, obcas extremebash a panifenixova,bendrr a to bolo tak vsetko ostatok boli dialkove a to bol fakt hnusL0GAN píše: ↑úte 23. dub 2019 6:07:26Kdybych byl taky hnidopich, tak ti dohledám války kdy tomu tak nebylo, ale o tohle mi fakt nešlo. Jen jsem poukázal na to, že každá říše si jde pro CB trochu jinak a myslím si že je fajn, když nejsou říše na chlub stejné. Teď po zasvěcení jsou války skvělé.Spoiler:Borda91 píše: ↑pon 22. dub 2019 21:38:49Jako tohle je zrovna argument, o kterém moc zjištěno nemáš. Pokud se kouknu třeba sobotní válku.L0GAN píše: ↑pon 22. dub 2019 19:42:27
Možná by jste se mohli zamyslet vy nad složením celé žluté říše. V modré i červené je dostatek postav na blízko, logicky se tedy perou mezi sebou a vytváří chumly.. Pak jste tam vy, říše složená z archerů a šamanů, kteří si stojí opodál a když se k nim kdokoli přiblíží utíkají pryč. (Vyjímkou je Lycan a pár BMek)
Napočítal jsem 4 BM sury, 3 mentální valecniky, 4 healery, 3 archery,2 tělesné valecniky,1noho draciho samanka a jednoho daggera.
Co by jsi chtěl aby jsme všichni chodili za jednu postavu? Nemám problém ti to dohledat dal. Hledáš problém, kde není.
Jsem za volbu 1.
Když psal ať se modrá zamyslí nad tím, proč po vyběhnutí ze spawnu chodí jako první po žlutých a červený nechá dominovat, tak mi to přišlo jako blbost. Je asi jasný, že je pro postavu na blízko jednodušší přiběhnout k nejbližšímu chumlu, hodit do něho svá kouzla než se přes zástupy red hráčů hnát za někým kdo stojí daleko a nechat se zabít než k němu doběhne. Lidi se i přesto k vám doběhnout pokoušejí, protože vědí že se jim to vyplatí, když tam nemáte zrovna moc obran.
-
- Lv.17
- Příspěvky: 167
- Registrován: stř 15. črc 2015 10:37:01
- Bydliště: Doma
- Dal poděkování: 88 poděkování
- Dostal poděkování: 71 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úprava ve válce říší
Necital som vsetky komentare ale, uz podla zakladnej logiky.. Moznost 1 kde je (co je dost k smiechu) najviac hlasov je ta najhorsia. Proste by sa mohli schovavat nasi protivnici na nasom spawne co totalne nema najmensiu logiku. Safe zona je navrhnuta vyborne a nic lepsie ako je safe zona ktora tam momentalne funguje este nebola vynajdena. Dava vyhodu utlacanym risam kde je podstatne menej hracov aby mohli co i len trocha konkurovat. Bez toho by valky skoncili hned po zavedeni. Vsetky navrhnute moznosti, a vsetky ine moznosti ktore by ma napadli preto nemaju logiku. Nepozeraj sa len na to ze tebe vadi ze dany hraci ti zdrhnu... Pozri sa na to z ich strany, vela krat sa stane ze pred spawnom nam stoji 30 cervenych a ostaneme zit sotva dvaja traja valkari neratajuc buffky atd. Tvoj navrh nema logiku.
Dalsia vec ze teba totalne nikto k tomu spawnu nenuti ist za ziadnych okolnosti. Nikoho, hraci vijdu tak ci tak. Teleportovanie, vyvyseny spawn, to uz tu bolo, boli tu aj ochranne stlpy. Toto sa preukazalo rokmi ako najlepsia moznost.
Dalsia vec ze teba totalne nikto k tomu spawnu nenuti ist za ziadnych okolnosti. Nikoho, hraci vijdu tak ci tak. Teleportovanie, vyvyseny spawn, to uz tu bolo, boli tu aj ochranne stlpy. Toto sa preukazalo rokmi ako najlepsia moznost.
Krudan / Akiel
Leader of NeverRun
Leader of NeverRun
-
- Lv.27
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
- Bydliště: Frýdek Místek
- Dal poděkování: 350 poděkování
- Dostal poděkování: 461 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Jediné co nemá logiku je to co jsi právě napsal,evidentně jsi nečetl ani jeden z navrhovaných bodů pročti si to pořádně .To že v modré chodí méně lidí je problém modré říše návrat na spawn bych zrušila a byl by klid nebo tam dát sloupy jako to bylo dřív ve velké svaté.Krudan píše: ↑úte 23. dub 2019 17:11:25 Necital som vsetky komentare ale, uz podla zakladnej logiky.. Moznost 1 kde je (co je dost k smiechu) najviac hlasov je ta najhorsia. Proste by sa mohli schovavat nasi protivnici na nasom spawne co totalne nema najmensiu logiku. Safe zona je navrhnuta vyborne a nic lepsie ako je safe zona ktora tam momentalne funguje este nebola vynajdena. Dava vyhodu utlacanym risam kde je podstatne menej hracov aby mohli co i len trocha konkurovat. Bez toho by valky skoncili hned po zavedeni. Vsetky navrhnute moznosti, a vsetky ine moznosti ktore by ma napadli preto nemaju logiku. Nepozeraj sa len na to ze tebe vadi ze dany hraci ti zdrhnu... Pozri sa na to z ich strany, vela krat sa stane ze pred spawnom nam stoji 30 cervenych a ostaneme zit sotva dvaja traja valkari neratajuc buffky atd. Tvoj navrh nema logiku.
Dalsia vec ze teba totalne nikto k tomu spawnu nenuti ist za ziadnych okolnosti. Nikoho, hraci vijdu tak ci tak. Teleportovanie, vyvyseny spawn, to uz tu bolo, boli tu aj ochranne stlpy. Toto sa preukazalo rokmi ako najlepsia moznost.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.
- JoMay
- Lv.5
- Příspěvky: 24
- Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
- Dal poděkování: 4 poděkování
- Dostal poděkování: 9 poděkování
Re: Úprava ve válce říší
Koukám, že prostě Lycan bude psát ohledně průniků,spawnů a příště kuli ochraně ? Jak psal Krudan ... Přizpůsob si k tomu výbavu jako ostatní a přestaň zakládat témata, aby jsi mohl mít ještě víc CB + neber jen tvůj úhel pohledu. Na každý typ útoku je obrana, tak tu neházej rukama.
To, že využíváš jen část je tvůj problém + na ten spawn vůbec nemusíš chodit, to že jsi chamtivý je věc druhá.
Funguje to dobře a kdyby měl každý obrany na vše, tak tam budete jen na sebe koukat.
To co napsal rudlaninja, mě řádně pobavilo Až půjdeš do války sám, tak nebreč, že se nemůžeš bránit ze spawnu. Podle této logiky kde je méně lidí, tak ty zaručeně prohrají. Protože v tomto případě, kvalita převyšuje kvantitu.
Vy absolutně ignorujete, že se obránce nemůže bránit. Když všichni umřou, tak z toho spawnu nevylezeš bez jisté smrti, protože tam bude cizí říše čekat v hojném počtu. A to, že si tady někdo na fórku nakliká první variantu (názorná ukázka jedné skupiny lidí/botů) nezmění absolutně nic Protože Admin má neutrální pohled na tuto situaci a 100% vidí jaký nesmysl to je. Ty tu obhajuješ věc, která je k tvému užitku. Podívej se na to neutrálně a uvidíš, že je to naprostý nesmysl.
Nemám problém s bodem č.2 ale v hodně pozměněné formě. Jinak je to pokus zoufalství, aby si jistá skupina nahrabala ještě víc a neochraňuje ostatní hráče. Takže můžete dál bečet v dalších odstavcích/příspěvcích, ale toto nikdy neprojde.
To, že využíváš jen část je tvůj problém + na ten spawn vůbec nemusíš chodit, to že jsi chamtivý je věc druhá.
Funguje to dobře a kdyby měl každý obrany na vše, tak tam budete jen na sebe koukat.
To co napsal rudlaninja, mě řádně pobavilo Až půjdeš do války sám, tak nebreč, že se nemůžeš bránit ze spawnu. Podle této logiky kde je méně lidí, tak ty zaručeně prohrají. Protože v tomto případě, kvalita převyšuje kvantitu.
Vy absolutně ignorujete, že se obránce nemůže bránit. Když všichni umřou, tak z toho spawnu nevylezeš bez jisté smrti, protože tam bude cizí říše čekat v hojném počtu. A to, že si tady někdo na fórku nakliká první variantu (názorná ukázka jedné skupiny lidí/botů) nezmění absolutně nic Protože Admin má neutrální pohled na tuto situaci a 100% vidí jaký nesmysl to je. Ty tu obhajuješ věc, která je k tvému užitku. Podívej se na to neutrálně a uvidíš, že je to naprostý nesmysl.
Nemám problém s bodem č.2 ale v hodně pozměněné formě. Jinak je to pokus zoufalství, aby si jistá skupina nahrabala ještě víc a neochraňuje ostatní hráče. Takže můžete dál bečet v dalších odstavcích/příspěvcích, ale toto nikdy neprojde.
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »