Stránka 1 z 3

Úprava ve válce říší

Napsal: pát 19. dub 2019 11:30:55
od LycousOriginal
Myslím, že název hovoří sám za sebe, jestliže ne, tak se jedná o změnu spawnů ve válkách říší.

1. varianta
Tak jedná se o útočení ze spawnu ve válkách říší, napadla mě taková menší vychytávka, ze spawnu se nebude moci útočit, bude tam safe zóna, jako máme v kruzích ve městě, myslím že všichni víme, jak to funguje, proto to není třeba rozebírat dále :).

2. varianta
Postava, která se bude vracet z bojiště a utrpí li v 10 sekundách poškození (nebo nějaké sama způsobí), nebude v bezpečí ani na spawnu po dobu 5ti sekund jí nebude fungovat safe zóna až po 5ti sekundách na spawnu safe zóna zase začne fungovat (objeví se hláška, aby lidé věděli, kdy skutečně v bezpečí jsou) zůstalo by to jak je to nyní, a šlo by útočit ze spawnu.

3. varianta
Pak je tu ještě možnost, spawny v říších vyvýšit, dát tam nějaký schod, přes který se postava, jestliže vkročí na bojiště nebude moct vrátit zpátky, ale pro buff si bude moct dojít, počkal by u schodu a z druhé strany se bude moci buffnout.

Dále to určitě není třeba rozebírat, proto přidám anketu.

Jak jsem to nastavil správně, tak každý bude moct využít 2 hlasy v anketě, jak s hlasy naloží, bude už na něm.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: ned 21. dub 2019 15:36:04
od disaster1591
Prva varianta je asi najjednoduchsia a najlepsie :fight:

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: ned 21. dub 2019 17:04:18
od ZbojniX
K prvej moznosti...bude moct ist na cudzi spawn postava z inej rise?
K druhej mosznosti...ak postava neopusti spawn vobec, bude moct bojovat? Cerveni su dost casto uplne pred modrym spawnom tak dialkovym postavam staci ostat kde su

Dal som proti...pride mi to ako pokracovanie temy pruniky. Preco by nemohli postavy utocit zo spawnu...netreba k tomu spawnu ist :lol: , mapy su dost velke. Ked proti par postavam ide polka inej rise tak preco by malo byt poskodenie ze pojdu na svoj spawn ako by mali dat zadarmo cb-cka inej risi.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: ned 21. dub 2019 19:02:14
od Anderson
Viacmenej skôr súhlasím so ZbojniX, som z modrej a koľkokrát sa stane, že takmer ani nemám šancu spawn opustiť skrz to, že sú naň ostatné ríše natlačené.. Som BMko a tiež nie som veľmi zastánca toho obstrelovať chumle a zdrhať pri prvom kontakte s niekym, ale na druhú stranu ak nemám kam ísť, čo mám robiť?

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: ned 21. dub 2019 19:58:30
od TomasFoxx
Anderson píše: ned 21. dub 2019 19:02:14
Viacmenej skôr súhlasím so ZbojniX, som z modrej a koľkokrát sa stane, že takmer ani nemám šancu spawn opustiť skrz to, že sú naň ostatné ríše natlačené.. Som BMko a tiež nie som veľmi zastánca toho obstrelovať chumle a zdrhať pri prvom kontakte s niekym, ale na druhú stranu ak nemám kam ísť, čo mám robiť?
tuhle výmluvu že "nemáš šanci opustit spawn" bych chápal předtim než vyšlo zasvěcení a chodilo tam z modrý 5-10 lidí. Bohužel po zasvěcení už tam chodí lidí z modrý dost (jednu válku dokonce víc než žlutých) takže kdyby se chtělo, tak se ze spawnu vpohodě vyleze. Ono spíš jde o to že v tý říši maj pořádně natočený obrany 3-4 hráči (Wojta, cyak, carline, drpicka a teď nově Nekron) a 90% ostatních jsou sépkaři nebo bmka/healeři s útokama co se snaží bojovat jen z toho spawnu. Zbylých 10% jsou prostě lidi co nemaj pořádnou karmu nebo dodělaný pvp.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 9:55:55
od JoMay
Ahoj,
1) Varianta: Musel by jsi změnit design spawnu, jak jsem psal i u témata na Průniky. Pokud se nebude moci útočit ze spawnu a zůstane stejný design ochranné zóny, tak jakmile se tam natlačí jiná říše, tak se nebude daná říše moct bránit. A jakmile kdokoliv vyjde, dostane bídu a můžeš mít co chceš. A spoléhat na to, že tam přijde 3. říše je nesmysl, protože dostaneš čočku tak jako tak.

2) Varianta: Rozčílíš tím xy lidí, protože někdo bude stát co nejdále od linie bojiště, takže tam bude pálit kouzla/šípy a než se k němu někdo dostane je zase pod ochranou. A hromada lidí si nevšimne, že někdo zezadu střílí šípy. + se ti tam budou motat ostatní co nebojují, takže se o ně zasekneš, až budeš chtít k nepříteli doběhnout,nebo zdrhnout. (A seknout se o někoho AFK a nezabít daného člověka je na infarkt)

3) Varianta: To samé jako u bodu 1. Prostě jak všichni umřou a bude čekat jiná říše před spawnem, tak nikam nepochodíš. (A říše vyhrajou jen díky tomuto)
To co psal FoX. Tak na to bych nebral absolutně ohled. Mapa má bejt udělaná, aby byla hratelná za jakýkoliv podmínek. Může se stát, že tam bude 50 červených +35 žlutých a třeba 15 modrých. A bez jakékoliv ochrany respawnu, tam budeš jak prase na porážku a nebudeš se moc bránit. To, že teď je tam tolik lidí, nikoho nezajímá.


Takže se nejvíce přikláním k bodu č.2, pokud se udělá, že ty co jsou pod ochranou bude nehmotný objekt ... tzn. bude jimi dát procházet. Jakmile se zapojí do boje, už je hmotný :) + pokud to půjde, udělat spawn dostatečně krátky (udělá se širší), aby trubky nestáli někde nalepený na kraji. + nebude taková koncentrace nepřítele do jednoho místa (když vylezeš, aby jsi nedostal 10 kouzel na ráz a zlepší se tím ochrana respawnu)

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 10:23:52
od Anderson
TomasFoxx píše: ned 21. dub 2019 19:58:30
Anderson píše: ned 21. dub 2019 19:02:14
Viacmenej skôr súhlasím so ZbojniX, som z modrej a koľkokrát sa stane, že takmer ani nemám šancu spawn opustiť skrz to, že sú naň ostatné ríše natlačené.. Som BMko a tiež nie som veľmi zastánca toho obstrelovať chumle a zdrhať pri prvom kontakte s niekym, ale na druhú stranu ak nemám kam ísť, čo mám robiť?
tuhle výmluvu že "nemáš šanci opustit spawn" bych chápal předtim než vyšlo zasvěcení a chodilo tam z modrý 5-10 lidí. Bohužel po zasvěcení už tam chodí lidí z modrý dost (jednu válku dokonce víc než žlutých) takže kdyby se chtělo, tak se ze spawnu vpohodě vyleze. Ono spíš jde o to že v tý říši maj pořádně natočený obrany 3-4 hráči (Wojta, cyak, carline, drpicka a teď nově Nekron) a 90% ostatních jsou sépkaři nebo bmka/healeři s útokama co se snaží bojovat jen z toho spawnu. Zbylých 10% jsou prostě lidi co nemaj pořádnou karmu nebo dodělaný pvp.
Až tak nie som zbehnutý vo válkach aby som to vedel takto zanalyzovať, popisujem to z môjho pohľadu, ako hráč čo nemá na hru veľa času, takže áno nemám výbavu za 84681321654kkkkk, 200k ZB atp 150 obrany na meč dýky obojruč mágiu šípy a 100% obrany na každého... tým pádom áno, nemôžem si až tak dovoliť vybehnúť a robiť zo seba ramba, keď nemám problém dostať na skill 20k bez mihnutia oka.. Treba na to pozerať aj z pohľadu priemerného hráča, nie len z top PvP, ktorý tak či onak potrebuje stáť v pozadí a aspoň nejaký dmg urobiť ostatným a nie tam byť ako fackovací panák (ktorým som aj keď stojím v určitej vzdialenosti od chumla)... Viem, ťažko sa to vníma z pohľadu slabších, ale aspoň to skúste. To že to potom zneužívajú aj dýkolukari a pod. individua, to už je vedľajší účinok, ktorý bude bezohľadu na to, čo by sa zmenilo..

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 11:07:26
od rudlaninja
Pamatuju,když byl spawn vyvýšený a nešlo se vrátit udělala bych to stejné u modrého spawnu je vždy nejvíc lidí,protože modří jsou věčně schovaní,nebudou se moct vrátit bude válka na celé mapě a ne u modrého spawnu.

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 11:07:38
od Ivetka
Kdyby si k tomu spawnu nelezl , nikdo z něj na tebe střilet nebude! :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:

Re: Úprava ve válce říší

Napsal: pon 22. dub 2019 11:28:03
od disaster1591
S modrou to je tak, na jednej strane ma foxx pravdu ze modra dobrych hracov ma(viz wojta,stripes,drpicka atd) bohuzial sa ostatok uchylil k utokom a sepkam a to moc sancu nemaju pokial ich neni tolko ako zltych, na druhej strane niekedy aj polovica od nas red stoji pred modrym spawnom a caka kym niekto vyleze aby ho mohli zostrelit(lahke cb) takze tento problem je skor v komunite ako v samotnej hre, keby ich ostatne rise nechali vyliezt a nefarmili na nich cb tak by to bolo aj hratelne pre modru :D