Úprava ve válce říší

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Zde můžete hlasovat

Jsem PRO 1. varianta
41
41%
Jsem PRO 2. varianta
5
5%
Jsem PRO 3. varianta
25
25%
Jsem PROTI
22
22%
Války nechodím, pouze si kliknu
8
8%
 
Celkem hlasů: 101

LycousOriginal
Lv. 11
Lv. 11
Příspěvky: 75
Registrován: sob 21. črc 2018 5:50:35
Dal poděkování: 2 poděkování
Dostal poděkování: 36 poděkování

Úprava ve válce říší

Příspěvek od LycousOriginal » pát 19. dub 2019 11:30:55

Myslím, že název hovoří sám za sebe, jestliže ne, tak se jedná o změnu spawnů ve válkách říší.

1. varianta
Tak jedná se o útočení ze spawnu ve válkách říší, napadla mě taková menší vychytávka, ze spawnu se nebude moci útočit, bude tam safe zóna, jako máme v kruzích ve městě, myslím že všichni víme, jak to funguje, proto to není třeba rozebírat dále :).

2. varianta
Postava, která se bude vracet z bojiště a utrpí li v 10 sekundách poškození (nebo nějaké sama způsobí), nebude v bezpečí ani na spawnu po dobu 5ti sekund jí nebude fungovat safe zóna až po 5ti sekundách na spawnu safe zóna zase začne fungovat (objeví se hláška, aby lidé věděli, kdy skutečně v bezpečí jsou) zůstalo by to jak je to nyní, a šlo by útočit ze spawnu.

3. varianta
Pak je tu ještě možnost, spawny v říších vyvýšit, dát tam nějaký schod, přes který se postava, jestliže vkročí na bojiště nebude moct vrátit zpátky, ale pro buff si bude moct dojít, počkal by u schodu a z druhé strany se bude moci buffnout.

Dále to určitě není třeba rozebírat, proto přidám anketu.

Jak jsem to nastavil správně, tak každý bude moct využít 2 hlasy v anketě, jak s hlasy naloží, bude už na něm.

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od disaster1591 » ned 21. dub 2019 15:36:04

Prva varianta je asi najjednoduchsia a najlepsie :fight:

ZbojniX
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 63
Registrován: pát 01. dub 2011 13:17:02
Dal poděkování: 16 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od ZbojniX » ned 21. dub 2019 17:04:18

K prvej moznosti...bude moct ist na cudzi spawn postava z inej rise?
K druhej mosznosti...ak postava neopusti spawn vobec, bude moct bojovat? Cerveni su dost casto uplne pred modrym spawnom tak dialkovym postavam staci ostat kde su

Dal som proti...pride mi to ako pokracovanie temy pruniky. Preco by nemohli postavy utocit zo spawnu...netreba k tomu spawnu ist :lol: , mapy su dost velke. Ked proti par postavam ide polka inej rise tak preco by malo byt poskodenie ze pojdu na svoj spawn ako by mali dat zadarmo cb-cka inej risi.

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od Anderson » ned 21. dub 2019 19:02:14

Viacmenej skôr súhlasím so ZbojniX, som z modrej a koľkokrát sa stane, že takmer ani nemám šancu spawn opustiť skrz to, že sú naň ostatné ríše natlačené.. Som BMko a tiež nie som veľmi zastánca toho obstrelovať chumle a zdrhať pri prvom kontakte s niekym, ale na druhú stranu ak nemám kam ísť, čo mám robiť?
ende

Uživatelský avatar
TomasFoxx
Lv.24
Lv.24
Příspěvky: 467
Registrován: čtv 21. dub 2016 13:57:29
Dal poděkování: 356 poděkování
Dostal poděkování: 641 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od TomasFoxx » ned 21. dub 2019 19:58:30

Anderson píše: ned 21. dub 2019 19:02:14
Viacmenej skôr súhlasím so ZbojniX, som z modrej a koľkokrát sa stane, že takmer ani nemám šancu spawn opustiť skrz to, že sú naň ostatné ríše natlačené.. Som BMko a tiež nie som veľmi zastánca toho obstrelovať chumle a zdrhať pri prvom kontakte s niekym, ale na druhú stranu ak nemám kam ísť, čo mám robiť?
tuhle výmluvu že "nemáš šanci opustit spawn" bych chápal předtim než vyšlo zasvěcení a chodilo tam z modrý 5-10 lidí. Bohužel po zasvěcení už tam chodí lidí z modrý dost (jednu válku dokonce víc než žlutých) takže kdyby se chtělo, tak se ze spawnu vpohodě vyleze. Ono spíš jde o to že v tý říši maj pořádně natočený obrany 3-4 hráči (Wojta, cyak, carline, drpicka a teď nově Nekron) a 90% ostatních jsou sépkaři nebo bmka/healeři s útokama co se snaží bojovat jen z toho spawnu. Zbylých 10% jsou prostě lidi co nemaj pořádnou karmu nebo dodělaný pvp.
Obrázek

Uživatelský avatar
JoMay
Lv.5
Lv.5
Příspěvky: 24
Registrován: pát 04. led 2019 7:52:24
Dal poděkování: 4 poděkování
Dostal poděkování: 9 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od JoMay » pon 22. dub 2019 9:55:55

Ahoj,
1) Varianta: Musel by jsi změnit design spawnu, jak jsem psal i u témata na Průniky. Pokud se nebude moci útočit ze spawnu a zůstane stejný design ochranné zóny, tak jakmile se tam natlačí jiná říše, tak se nebude daná říše moct bránit. A jakmile kdokoliv vyjde, dostane bídu a můžeš mít co chceš. A spoléhat na to, že tam přijde 3. říše je nesmysl, protože dostaneš čočku tak jako tak.

2) Varianta: Rozčílíš tím xy lidí, protože někdo bude stát co nejdále od linie bojiště, takže tam bude pálit kouzla/šípy a než se k němu někdo dostane je zase pod ochranou. A hromada lidí si nevšimne, že někdo zezadu střílí šípy. + se ti tam budou motat ostatní co nebojují, takže se o ně zasekneš, až budeš chtít k nepříteli doběhnout,nebo zdrhnout. (A seknout se o někoho AFK a nezabít daného člověka je na infarkt)

3) Varianta: To samé jako u bodu 1. Prostě jak všichni umřou a bude čekat jiná říše před spawnem, tak nikam nepochodíš. (A říše vyhrajou jen díky tomuto)
To co psal FoX. Tak na to bych nebral absolutně ohled. Mapa má bejt udělaná, aby byla hratelná za jakýkoliv podmínek. Může se stát, že tam bude 50 červených +35 žlutých a třeba 15 modrých. A bez jakékoliv ochrany respawnu, tam budeš jak prase na porážku a nebudeš se moc bránit. To, že teď je tam tolik lidí, nikoho nezajímá.


Takže se nejvíce přikláním k bodu č.2, pokud se udělá, že ty co jsou pod ochranou bude nehmotný objekt ... tzn. bude jimi dát procházet. Jakmile se zapojí do boje, už je hmotný :) + pokud to půjde, udělat spawn dostatečně krátky (udělá se širší), aby trubky nestáli někde nalepený na kraji. + nebude taková koncentrace nepřítele do jednoho místa (když vylezeš, aby jsi nedostal 10 kouzel na ráz a zlepší se tím ochrana respawnu)

Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 691
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Dal poděkování: 72 poděkování
Dostal poděkování: 278 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od Anderson » pon 22. dub 2019 10:23:52

TomasFoxx píše: ned 21. dub 2019 19:58:30
Anderson píše: ned 21. dub 2019 19:02:14
Viacmenej skôr súhlasím so ZbojniX, som z modrej a koľkokrát sa stane, že takmer ani nemám šancu spawn opustiť skrz to, že sú naň ostatné ríše natlačené.. Som BMko a tiež nie som veľmi zastánca toho obstrelovať chumle a zdrhať pri prvom kontakte s niekym, ale na druhú stranu ak nemám kam ísť, čo mám robiť?
tuhle výmluvu že "nemáš šanci opustit spawn" bych chápal předtim než vyšlo zasvěcení a chodilo tam z modrý 5-10 lidí. Bohužel po zasvěcení už tam chodí lidí z modrý dost (jednu válku dokonce víc než žlutých) takže kdyby se chtělo, tak se ze spawnu vpohodě vyleze. Ono spíš jde o to že v tý říši maj pořádně natočený obrany 3-4 hráči (Wojta, cyak, carline, drpicka a teď nově Nekron) a 90% ostatních jsou sépkaři nebo bmka/healeři s útokama co se snaží bojovat jen z toho spawnu. Zbylých 10% jsou prostě lidi co nemaj pořádnou karmu nebo dodělaný pvp.
Až tak nie som zbehnutý vo válkach aby som to vedel takto zanalyzovať, popisujem to z môjho pohľadu, ako hráč čo nemá na hru veľa času, takže áno nemám výbavu za 84681321654kkkkk, 200k ZB atp 150 obrany na meč dýky obojruč mágiu šípy a 100% obrany na každého... tým pádom áno, nemôžem si až tak dovoliť vybehnúť a robiť zo seba ramba, keď nemám problém dostať na skill 20k bez mihnutia oka.. Treba na to pozerať aj z pohľadu priemerného hráča, nie len z top PvP, ktorý tak či onak potrebuje stáť v pozadí a aspoň nejaký dmg urobiť ostatným a nie tam byť ako fackovací panák (ktorým som aj keď stojím v určitej vzdialenosti od chumla)... Viem, ťažko sa to vníma z pohľadu slabších, ale aspoň to skúste. To že to potom zneužívajú aj dýkolukari a pod. individua, to už je vedľajší účinok, ktorý bude bezohľadu na to, čo by sa zmenilo..
ende

rudlaninja
Lv.27
Lv.27
Příspěvky: 799
Registrován: sob 19. led 2013 12:51:29
Bydliště: Frýdek Místek
Dal poděkování: 350 poděkování
Dostal poděkování: 461 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od rudlaninja » pon 22. dub 2019 11:07:26

Pamatuju,když byl spawn vyvýšený a nešlo se vrátit udělala bych to stejné u modrého spawnu je vždy nejvíc lidí,protože modří jsou věčně schovaní,nebudou se moct vrátit bude válka na celé mapě a ne u modrého spawnu.
Pravá tvář člověka se ukáže postupem času,a to dokonce až v takové míře,že tomu sami nebudete věřit,kolik dobrých masek si před Vámi člověk nasadil na ksicht.

Uživatelský avatar
Ivetka
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 87
Registrován: úte 29. čer 2010 13:37:29
Bydliště: Praha
Dal poděkování: 130 poděkování
Dostal poděkování: 103 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od Ivetka » pon 22. dub 2019 11:07:38

Kdyby si k tomu spawnu nelezl , nikdo z něj na tebe střilet nebude! :ouch: :ouch: :ouch: :ouch:
Obrázek Berruska Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
867k min.
26k
Full
P - obrana
P
P
P

disaster1591
Lv.21
Lv.21
Příspěvky: 318
Registrován: čtv 08. bře 2018 12:28:41
Dal poděkování: 59 poděkování
Dostal poděkování: 70 poděkování

Re: Úprava ve válce říší

Příspěvek od disaster1591 » pon 22. dub 2019 11:28:03

S modrou to je tak, na jednej strane ma foxx pravdu ze modra dobrych hracov ma(viz wojta,stripes,drpicka atd) bohuzial sa ostatok uchylil k utokom a sepkam a to moc sancu nemaju pokial ich neni tolko ako zltych, na druhej strane niekedy aj polovica od nas red stoji pred modrym spawnom a caka kym niekto vyleze aby ho mohli zostrelit(lahke cb) takze tento problem je skor v komunite ako v samotnej hre, keby ich ostatne rise nechali vyliezt a nefarmili na nich cb tak by to bolo aj hratelne pre modru :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Sirrey « pát 9:44 pm »
@Mionix,  nedá se nic dělat, tak zase za rok 😇
@ TomasFoxx « pát 6:30 pm »
@Mionix,  tak nám domluv zapnutí eventu ještě na den <3
@ Mionix « pát 4:45 pm »
@Sirrey,  i pro nás to bylo překvápko, také jsme včetně našeho cechu počítali, že ještě dnes budeme do půlnoci dělat vagtru.
@ Sirrey « pát 8:45 am »
Zdravíčko :D , pokud to dobře chápeme, tak event měl skončit s dnešní půlnocí, ,,Ty potrvají až do 10. května." ale asi to každý chápeme jinak. :D hezký den přeji
@ Sirrey « pon 3:41 pm »
@NikolAstrid,  Ano nelze, jak píše @Narumikazuchi,  postavu lze zabít přímo ve městě, pro splnění úkolu. Děkuji za radu. ♥
@ NikolAstrid « sob 10:19 pm »
@Sirrey,  Souboj tam dát nejde? Myslím, že tak to dříve fungovalo... Ale jistá si nejsem
@ Narumikazuchi « sob 6:33 pm »
@Sirrey,  Zkus to normálně ve městě :)
@ Sirrey « sob 3:39 pm »
Zdravím, zdravím... Malý dotaz, jak zabít v Ugorohu vlastní mužskou postavu, pro získání tajného úkolu, když to píše neustále a všude hlášku ,,Nepřítel je na daném místě chráněn." děkuji za kloudné odpovědi. ;) :)
@ Akemos « sob 5:59 am »
U Wp ti síla zvedá základní dmg a int hu na kouzlo začarovaná čepel. Takže int a sílu určitě. Na sekání ze země alespoň 79 pohyblivost,pokus sekas z koně tak je poh jedno jelikož ti ji zvedne kůň.
@ goddamnbary « pát 12:16 pm »
Sup, našiel som starú tabuľku “útočne bonusy” sú tam rozpísané všetky postavy a status body ktoré pridávajú hodnotu útoku postave. Sura WP ma písanú silu nie int. (Viem že int pridáva magickú hodnotu útoku). Postava šaman to má rozdelené do sily aj int. Chcem sa spýtať prečo? A u WP je dobre kombinovať int+silu?
@ gagefranjo « pát 8:31 am »
👍🏼
@ Mionix « pát 7:51 am »
@gagefranjo,  GA:"staci kdyz dokonci uroven a dostanou to na tyden (to je max delka bonusu), maximalne to ale muzou protahovat do toho 11.5 do zhruba 9 ráno"
@ JIGsaw1 « čtv 9:26 pm »
@noxforko,  a nebo vytvotiř nějakou "databázi", kde by tito lidi co si změmili jméno byli uvedení, kde by se dalo dohledat kdo se jak kdy jmenoval... Když si dnes postava pamatuje jakou měla v předchozí generaci karmu, kouzla atd. nevím proč by si nemohla pamatovat jména.
@ noxforko « čtv 8:56 pm »
jo však v pohodě, jen říkám když už teda něco takového jde, a dokonce je, proč se to prostě nehodí třeba do IS za 500, u změny jména hodně lidí namítalo, že lidé se špatnou pověstí by tak lehce "vymazali svou minulost" tak proč alespon neudělat změnu charakteru, nebo ještě jednodušeji prostě alespon možnost smazání postavy pro možnost založení nové...
@ Obter!vr « čtv 8:51 pm »
jen jsem opravoval tvé sdělení, jinak se nehádám :)
@ noxforko « čtv 8:42 pm »
změna povolání? jasně, naexpit lv 160 u charakteru který chci v podstatě změnit kvůli jména, takže z BM udělat šamana... proč to dělat lehce když to jde složitě
@ Obter!vr « čtv 8:37 pm »
změna charakteru je ...
@ noxforko « čtv 8:33 pm »
ne jako vážně,změna jména tu nejde, změna charakteru není, a smazat postavu jde jen do nízkého lv vzhledem k pokroku co se týče úrovní postav kdy to jde mnohem lépe naexpit by se měla posunout i hranice, server běží už prostě moc dlouho a výběr jmen postav je omezený, třeba s tím něco dělat ... když už se rozhodnu ztratit několikaletý progres a začít nanovo jen kvůli toho abych měl jinou postavu se stejným jménem ... umožněte alespon něco z toho ...
@ noxforko « čtv 8:28 pm »
možnost mazaní postav do lv 110 včetně, kdo je pro?
@ gagefranjo « čtv 8:12 pm »
Jak je to s bonusem z vatry? Na vatře to píše, že bonus bude aktivní do 10.května, ale bonus aktivní není na úrovni 8. To se musí vatra pořád vylepšovat, aby ten bonus byl aktivní ?
@ Mionix « čtv 3:08 pm »
@TheDobbyk,  údržba byla. Je vždy pokud to GA neposune nebo nezruší.
@ TheDobbyk « stř 11:51 pm »
Ahoj, bude zítra údržba?
@ cleo « stř 9:16 pm »
mě to teď hodilo meteor lv 30 i po relogu, z koně taky nesesedám
@ gagefranjo « stř 8:22 pm »
Osobně mně to začalo házet meteory levelu 30-40 i po tom, co jsem sesedl z koně. Což mi přijde absurdní, aby se tohle vůnec mohlo stát, ale je to tak :D
@ gagefranjo « stř 8:21 pm »
Kdo chce používat těžké meteory, tak musí sám vždy po relogu házet ony těžké meteory a sám po 5s házet další, ne instantně spamovat ty meteory a už vůbec ne v blízkosti spawnutých meteorů. Pokud se vám ukáže meteor menšího levelu třeba 30-40, tak dejte relog. Já tohle psal RAMHH, který tuto informaci vynechal.
@ Mionix « stř 8:03 pm »
@cleo,  On to Saggi nechápe. Použil něco kvůli májkám. A ono to kraví v meteorech. Bohužel se to spraví až po ukončení eventu, kdy se vše vrátí na původní hodnoty. Ono s tím teď moc dělat nejde. Jak jsem psal, mě pomáhá změna postavy a zpět.
@ cleo « stř 7:26 pm »
@Mionix,  a bude se s tím něco dělat? mě to hodilo 6 těžkých a pak 4 normální a pak jsem to vzdala
@ Mionix « stř 5:48 pm »
Ha, něco jsem objevil. Hážu si meteory těžké. 20 kusů +- ok. Pak to začalo kravit a padaly normální a lehké. Dal jsem relog a už to zase padá správně.
@ noxforko « stř 2:40 pm »
jen říkám že mě tenhle event baví, možná se budeš divit ale za těch 12 roků co hraju na tomhle serveru sem už pár eventů zkusil, a pochválit něco není od věci, lepší než jen na vše nadávat vid @Suko201
@ Suko201 « stř 10:04 am »
*Ztížili sorrka :D
@ Suko201 « stř 10:03 am »
Však ten event je úplně stejnej, akorát ho stížili, tak co ti je? 😆
@ Suko201 « stř 10:02 am »
noxforko píše: @Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
😆😆😆😆😆😆😆😆😆
@ noxforko « stř 6:51 am »
@Mionix ještě jednou díky pane! a aby to tu nebyla samá kritika, dle mého názoru je tenhle event vážně povedený, baví mě, odměny jsou přiměřené a hlavně žádné velké hádání a hledání, prostě jen skvěle provedená podstata téhle hry, za tenhle event palec nahoru :)
@ Suko201 « úte 10:33 pm »
RendyO8 píše: Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
aréna je oka, akorát tam chodí trosky
@ RendyO8 « úte 6:12 pm »
Ahoj, neplánujete konečně ulehčit/předělat nebo vrátit tu arénu tak jak byla dřív aby jí vůbec někdo chodil ?.. nepřijde mi normální chodit arénu kvůli 3 trofejím ..
@ Suko201 « úte 5:56 pm »
noxforko píše: Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
tak to je schválně Kamo, jinak by to bylo moc jednoduché. Je sice pravda, že o minulých letech byly ty čarodějnice slabší, takže si jich stihl sejmout víc, no..
@ Suko201 « úte 5:55 pm »
Mionix píše: @noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
že mu děkujeme, ale příště by už na to mohl myslet hned :) :)
@ Mionix « úte 4:35 pm »
@noxforko,  Tak už je tam. :-)
@ Mionix « úte 4:34 pm »
@noxforko,  GA slíbil, že je do IS dodá. Zapomněli jsme. Omlouváme se. :-)
@ noxforko « úte 1:25 pm »
Taky bych podotknul že by bylo super moct koupit jednotlivé části čarodejnic, jelikož padají nerovnoměrně, aby pak nestrašily ve skladu zbylé.
@ noxforko « úte 1:21 pm »
Díky, pane
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Z čeho taháte prachy, když jste laxní dát event věci na IS?
@ Suko201 « úte 10:47 am »
Takové věci mají snad být automaticky. Každý event se tu někdo ptá, jestli se konečně dodají ty věci do IS
@ Mionix « úte 7:58 am »
@noxforko,  zeptám se.
@ noxforko « pon 8:19 pm »
Půjde koupit klobouk v IS?
@ RAMHH « pon 5:15 pm »
Ale abych jen nerypal, kdyz se to rozbije, tak v chatu se pise "To je podivne". A zda se, ze v ten moment nefunguji ty omezeni spawnuti metinu kdyz je v blizkosti dalsi a ten timeout. Skoro jako by to propadlo nejakym switchem/ifem na nejaky fallback, se kterym se uz ale ani realne nepocita :D
@ RAMHH « pon 1:47 pm »
@qSTRoNgMANp,  Atomicky as in muze nahodne vybouchnout po random updatu ohledne eventu? :D
@ qSTRoNgMANp « pon 8:53 am »
Jak se toto může rozbít? :D Vše to musí být napsaný atomicky správně ne? :D
@ Akyl26 « ned 10:14 pm »
@Mionix,  Bažiny byli teďka bez problémů, ale ďábelský 2/6 zbytek Lv 20-40 nechápem..
@ cleo « ned 7:19 pm »
@Mionix,  v poušti z těžkých meteorů se spawnuly meteor duše a meteor tmy....
@ Mionix « ned 3:41 pm »
@Akyl26,  Ještě je tu jedna možnost, že to dělá zákaz spawnu meteorů u spawnou daných říší. Zkuste raději popojet dále od spawnů. Každopádně zatím tomu nemůžeme přijít na kloub.
@ Mionix « ned 3:36 pm »
@Akyl26,  Tak zakopaný pes je asi jen v CH1. Vyzkoušejte CH2 nebo 3 nebo 4. Tam by to zlobit nemělo.
@ Mionix « ned 3:34 pm »
@Akyl26,  děkuji
@ Akyl26 « ned 3:05 pm »
@Mionix,  Poblíž portálu ve Velké poušti a poblíž nikde nic. A dělalo to víc lidem, co jsem potkal. I ďábelský házel občas lehký nebo střední.
@ Mionix « ned 3:03 pm »
@Elear@Akyl26,  nebyli jste poblíž májky? Tam to zlobí, jinak by nemělo. @cleo,  pravděpodobně se vám postava neodhlásila ze hry a po vypršení času vám ji to hodilo do chrámu.
@ cleo « ned 12:11 pm »
a není vůbec vtipné, když nechám postavu ve swampu a druhý den jí najdru v chrámu útrapy
@ Akyl26 « ned 12:06 pm »
Je vcelku vtipné házet bažiny a objevují se tmy, žárlivosti apod.. :D
@ Elear « ned 12:03 pm »
A z ťažkých padajú normálne a ľahké meteory
@ TomasFoxx « ned 10:24 am »
prej někdo přivolává meteory bažin a padaj mu z toho těžký a lehký, asi to ještě není uplně opraveny :D
@ Lejno « ned 9:58 am »
to, že je rýchlo nabitá neznamená, že sa jej menila doba pôsobenia, takže nerozumiem kde by mal byť problem

Who is chatting

offline Mionix