Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jak se vám líbí návrh?

ANO, líbí se mi, beru jakoukoliv verzi či úpravu týmem
71
78%
ANO, variace 1 (jenom elixíry)
7
8%
ANO, variace 2 (elixíry i ryby)
4
4%
ANO, variace 1 + 3 (elixíry + kritiky/průniky)
1
1%
ANO, variace 2 + 3 (elixíry + ryby + kritiky/průniky)
5
5%
NE, nelíbí.
2
2%
Nevím
1
1%
 
Celkem hlasů: 91

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:57:17

Ahoj, máme tady pro vás s hráčem I3ananos návrh nového questu na styl Urielova nápadu, který se týká elixírů.
Quest by byl několika etapový (zatím odhadujeme 2-3 etapy), stejně jako Urielův nápad.

Obsah:


:?: 1. Jaká bude odměna?
Po dokončení všech etap by měl k dispozici vysunovací panel (stejně jako na kostýmy a točení bonusů), kde by bylo 14 slotů na vložení elixírů. Pod sloty by bylo tlačítko. Tímto tlačítkem by se aktivovaly všechny elixíry v daných slotech naráz a zároveň by vedle nich běžel čas, jak dlouho ještě efekt elixírů potrvá (viz obrázek). Tato časomíra by se samozřejmě mohla nacházet i mezi buffy a debuffy v levé horní části obrazovky.
Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------

:?: 2. PROČ?
Motivace je taková, že postupně naklikávat 6-10 (někdy i více) elixírů co 10 minut je opravdu nepraktické, kolikrát se člověk třeba na nějaký netrefí a nebo musí pravé tlačítko na elíky vyloženě spamovat, aby si mohl být jistý, že vypil všechny. Pokud na nějaký zapomene, čas vypití elixírů není sjednocený a člověk pak paranoidně naklikává elíky co 3 minuty, aby měl jistotu, že má všecky (toto řeší simultánní aktivace všech elixírů).
Pro lidi, kteří například chodí do Haegeronu je potom jistě známa skutečnost, kdy jim dojdou účinky elixírů v nejméně vhodném momentě - když jsou obklíčeni mumiemi, blodary a magmany, což zpravidla vede k velmi rychlé smrti (toto řeší časomíra).

"Tak používej elixíry M+ a L+" - Kupříkladu BM sura 80 v kerindoru elixírů používá mrtě, ale nemá dostatečnou úroveň na konzumaci elixírů L+. Elixíry M+ jsou ale podstatně méně efektivní, než elixíry L.
Elixíry L+ jsou ty nejsilnější a nejlepší v celé hře a tomu odpovídá i jejich cena - vysoká jak bejk. Konzistentní využívání těchto elixírů je nákladné a často není potřebné. Jejich výroba je též náročnější.
Motivace pro použití elixírů je dvojí. Jednak jejich zvýšené účinky (krom statových elixírů VIT INT SIL POH), ale i jejich dlouhé trvání (1 hodina oproti klasickým 10 minutám). Tato nová featura nijak významně nepodkopává ani jednu z těchto dvou výhod, snad možná jen trochu dlouhé trvání. Ten důvod, proč je dlouhé trvání tak lákavé, vychází právě z obrovské nepraktičnosti naklikávání elíků zvlášť a postupně. Zároveň taky z důvodu, že nikdy nevíme, kdy L elíky skončí a tak můžeme kvůli jejich skončení umřít. Kdybychom viděli časomíru, neděje se to tolik nebo možná skoro vůbec. Elixíry L+ mají ale stále výhodu, protože mají vyšší bonusy. A ačkoliv statové elixíry vyšší bonusy nemají, tak je tam pořád výhoda té kontinuity a dlouhého trvání bez nutnosti sledování časomíry a reaktivace elixírů.

Zároveň ale existuje i motivace tento úkol dělat, i když hráči používají elixíry L+. Při aktivaci přes toto okénko získají onu časomíru, také jim stačí kliknout pouze na jedno tlačítko a ne na všechny elixíry.

:idea: Vedlejší motivace pro quest
Quest bychom rádi zavedli i proto, aby se hráči seznámili s bylinkami, výrobou elixírů, jejich používáním a dost možná i zahrádkou, která je velmi důležitá a je prakticky největším zdrojem věhlasu. Podle našich zkušeností totiž se zahrádkou a výrobou elixírů mnoho hráčů seznámeno není a vyhýbají se tomu jak čert kříži, protože tomu vůbec nerozumí.

-------------------------------------------------------------------------------------

3. Podoba questu
Tady si nejsme úplně jisti. Napadlo nás více variací, reálně si s tímhle může tým pohrát jak chce, my máme jen pár návrhů. Víme, že quest stavíme na principu Urielova nápadu. Znamená to tedy, že NPCčko po vás bude chtít více kusů od několika druhů předmětů, předpokládáme bylinky.
Jaké bylinky? Tyto bylinky by byly speciální, neobchodovatelné, s nějakým přívlastkem, např. "kvetoucí rododendron, kvetoucí šeřík" a podobně.
Způsob získání bylin Tady váhám. Byl bych nejraději, kdyby nepadaly příliš z monster (opravdu jen trochu), ale rostly na zemi (viděli by je pouze hráči s questem, případně by je hráči dostávali při sebrání bežné verze této květiny) a šly vypěstovat i na zahrádce. Hráči by se tak seznámili s možností sbírat květiny ze země, ale hlavně práce se zahrádkou.
ItemShop: Zároveň bych, stejně jako u Urielova nápadu, přidal do ItemShopu Balíček bylin, který by fungoval na identickém principu, jako Urielův balíček - dal by vám plný počet jednoho z chybějících druhů bylin.
Nejsem si jistý, jestli do těchto úkolů zahrnovat barevné byliny, orchideje bych ale asi nezahrnoval, minimálně do prvních dvou etap ne. Kdybychom ignorovali barevné byliny i orchideje, šlo by květiny rozdělit do 3 skupin po 4. Pokud bychom zahrnuli i barevné byliny, mohla by se buď sbírat 1 barevná bylina v každé fázi (4 běžné + 1 barevná) a nebo bychom celou 3. fázi udělali o barevných bylinách.
Zdráhám se je zahrnout, protože na zemi nerostou, pěstovat je lze až od stupně herbaření M a tak by je hráč víceméně exkluzivně musel nadropovat na mobkách, což by nemuselo být zas tak špatné, šlo by demonstrovat, že různé barvy bylin padají z různých ras. Co se orchidejí týká, tak rostou jen v entarianu, na konec kerindoru se hráči většinou nejdou podívat dříve, než na levelu 97 (úkol do Cidonie), takže bych nejraději orchideje a elixíry+ vynechal, případně je akorát uvedl v závěru/dialogu nějakého toho úkolu



Variace 1.1
Počet etap: 3
Týká se: Elixíry
Jednotlivé etapy by zadávali všichni 3 bylinkáři (Baek-Go, Yu-Hwan, Huahn-So). Příběh questu staví na tom, že kvůli suchu/škůdcům/něčemu dochází v říši ( :chunjo: / :shinsoo: / :jinno: ) k úhynu bylin a oni nejsou schopni sehnat dostatek neuschlých bylin pro své potřeby. Zadají vám tedy sehnat/vypěstovat X kusů od Y druhů bylin (dohromady existuje 12 bylin, 5 barevných a 2 orchideje). Nejpravděpodobnější je asi verze, že v každé etapě budou bylinkáři chtít 4 druhy běžných bylin a 1 barevnou, případně první 2 by chtěli 5 nebo 6 druhů a Huahn-So by chtěl barevné byliny, všech 5 druhů. Hráč by květiny nasbíral/vypěstoval/nadropoval a splnil úkol. Možná by bylo dobré, kdyby hráč musel přímo v okně u daného bylinkáře vyrobit z květin nějaké elixíry, aby se seznámil s jejich výrobou.
Odměny za etapy:
Za první etapu by se hráči odemklo ono vysouvací okno na elíky s omezeným počtem slotů na elixíry, řekněme 4.
Za druhou etapu by se odemkly další 4 sloty, dohromady by jich bylo tedy 8.
Za etapu poslední by se odemklo 6 slotů, dohromady by jich tedy bylo 14 (dohromady existuje 14 barevných elixírů, nepočítáme modré a červené na manu/ZB).


Variace 1.2
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by nepřidávaly sloty, ale odemykaly by použití specifických elixírů (rozložit je tak, aby existovala motivace udělat i 3. etapu, například do ní dát kritik/průnik nebo tak něco). Rozložení by mohlo být třeba 1. etapa - rychlost pohybu, útoku, kouzel, VIT,POH
2. etapa mana, hodnota útoku, útok magií, SIL, INT ¨
3. etapa - životy, obrana, průnik, kritik
Je to jen nástřel.

Variace 1.3
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by postupně umožňovaly použití S, M a L elixírů. Asi nejnudnější alternativa.


Variace 2.1
Počet etap: 4
Týká se: Elixíry, Ryby
Hráči běžně používají krom elixírů i ryby, které poskytují také mnoho podpůrných bonusů.
Základní quest by tedy mohl být stejný, jako ve variaci 1 a po třetím questu by následoval quest čtvrtý, u rybáře, který by třeba mohl potřebovat pomoci s odchovem ryb, protože v řekách kvůli škůdcům/teplu vymírají. Nosily by se mu živé ryby, opět s nějakým přívlastkem, snadnější na ulovení, než ryby běžné. Za odměnu by ke 14 existujícím slotům na elixíry přidal ještě 3-4 sloty na ryby.
Zde ale vyvstává problém, že efekt ryb zmizí, pokud postava umře. Možná by tedy bylo lepší ryby izolovat ve vlastním okně nebo tento problém nějak jinak vyřešit.

Variace 2.2
Počet etap: 3
Spočívá akorát v tom, že bychom původní 3 bylinkové etapy zredukovali na 2, aby úkol měl celkem pouze 3 etapy - první 2 bylinkové, třetí s rybami.

Variace 2.3
Šlo by také úkoly s rybami zavést jako úplně paralelní řetězec k úkolům s bylinkami.



Variace 3
Ještě je zde možnost přidat do okénka kritické a pronikavé útoky (ty co padají ze šperkovnic), ty sice časomíru mají, ale pořád platí, že simultánní aktivace je dobrá věc. I když by nevyšla třeba variace s rybami, tak si myslím, že tohle je taky dobrý nápad.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ anyone « sob 9:41 pm »
hraji po delší době a zkouším odevzdat :) písmenka opilci...ale vůbec to nejde kde dělám chybu?
@ anyone « sob 9:41 pm »
Ahojte,
@ Grout « sob 8:50 pm »
to je v háji s tím OX ... zrovna noční :D
@ TomasFoxx « sob 6:48 pm »
@cervik1234,  diky
@ cervik1234 « sob 12:08 pm »
Fox je krásnej
@ Mionix « pát 9:17 am »
@asdis,  máte ode mě sz zde na foru
@ asdis « pát 7:43 am »
tam ma hned po portnuti vykopne
@ Mionix « pát 7:36 am »
@asdis,  přes Yonaha
@ asdis « pát 7:08 am »
Ahoj,nejak nefunguje Talisman/port do Dongji.Alebo len mne?
@ Dsurman « pát 12:32 am »
Zdravím, ty stránky knih, skládadá se z nich něco ?
@ RoxBorn « čtv 7:51 pm »
Ahoj, drop písmenek je náhodný nebo padá nějak pravidelně?
@ Tomori « čtv 2:54 pm »
ChunjoKing píše: Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
Dobrý den, určitě se na to podíváme, probereme a případně poupravíme. Děkuji za námitku a přeji hezký den. :)
@ Hakan « čtv 2:49 pm »
Mělo tam být do konce eventu získat, ale pokud se to bude přidávat postupně pak ok
@ Tomori « čtv 2:48 pm »
Hakan píše: Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
Dobrý den, jak už bylo uvedeno v novince: „Amulet lze složit i po skončení oslav – čas vás tedy netlačí.“ Nemusíte se tedy obávat, že by to bylo nereálné. Navíc plánujeme jednotlivé části amuletu za soutěže na fóru předávat postupně – takže vše zvládnete v klidu a bez stresu. Přeji krásný den :lol:
@ Hakan « čtv 2:40 pm »
Hmm, tipovačka i kreativní soutěž je do 6.7. Event končí 7.7. Dílek na pumu ze soutěže z forka jde získat tudíž když dobře 7.7. (protože známe dobu vyhodnocování soutěží) Z toho mi vyplývá, že je nereálné pumu získat :lol:
@ ChunjoKing « čtv 11:31 am »
Zdravim. Mám len takú malú námietku voči tej výročnej tipovačke. Pokiaľ sa nechá dátum tipovania až do 6.7., bude to skôr sledovačka ako tipovačka. Stav splnených výziev sa dá pozrieť priamo v hre a nie je problém si to každý deň odsledovať a jednotlivé počty zapisovať
@ ChunjoKing « pon 12:02 am »
Hakan píše: A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
tiež by som si rád prečítal ;)
@ Hakan « ned 6:04 pm »
A já bych si zase rád přečetl vyhodnocení posledních dvou eventů. konkrétně oslav jara a pálení čarodějnic. Zase se od vyhodnocování upustilo? Důvod?
@ Suko201 « ned 6:02 pm »
A navíc zas tolik jich tam není :-)
@ Suko201 « ned 6:01 pm »
Jde o ten čas, za který to ten cech dává. A nejsem jediný, komu to přijde sus. Dneska to vyhrál chiz. Jsem rád.
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@Suko201,  Prosím vás a vám to nedochází? Když je v cechu aktinvích xy postav, hráčů, tak je asi naprosto jednoduché pokrýt 5 map nebo kolik to je? Ano, soutěž je dělaná hlavně pro aktivní cechy.
@ Suko201 « ned 5:57 pm »
Proč bychom měli psát ze dvou nicku, když každý reagujeme jinak? Navíc já to psal ještě před vlajkama, snad každou neděli to měla hned fuerza a když tady na to upozornim, tak najednou to vyhraje chizfen? Trošičku sus ne?
@ Mionix « ned 5:56 pm »
:-D
@ Vydesenej « ned 5:51 pm »
Mionix píše: @Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
Ne :D akorát jsem to špatně pochopil když je to vykání a tykání. Ale už jsem si to přečetl znova a už jsem tomu porozuměl :D :D (moje chyba já to jen nepochopil)
@ Mionix « ned 5:48 pm »
@Vydesenej@Suko201,  chcete mi říci, že píšete ze dvou nicků naráz?
@ Vydesenej « ned 5:42 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
Nerejpu jen jsem napsal jak jsem to pochopil já. Že za nalezenou vlajku bodíky za všechny kus amuletu :D jestli to tak není tak pardon ale nechaly se tu otevřená vrátka pro takovéto spekulace.
@ Mionix « ned 5:38 pm »
@cleo:up:
@ cleo « ned 5:26 pm »
@Suko201,  ono jich to hledá poměrně dost, ale tentokrát nás bylo také dost a měli jsme větší štěstí
@ Mionix « ned 4:52 pm »
@Suko201,  Teď jsem zareagoval, aniž bych si to ověřil. Proč rýpete, když to vyhrál cech chizfen?
@ Vydesenej « ned 4:41 pm »
Suko201 píše: Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
Prostě kdo nic nenašel nemá bodíky
@ Suko201 « ned 2:40 pm »
Zajímala by mě jedna věc. Jak chcete určit, že někdo hledá vlajky, když cech la fuerza to má vždy do 3-5ti minut vše? Tím nerypu, jen prostě oni to mají až moc rychle a dost lidí nestihne ani najít tu 1. Dík za info
@ Mionix « sob 6:57 pm »
@ChunjoKing,  Ne. Pouze jedna postava. Za prvé jsou tam kontroly a za druhé, i kdyby to nějak prošlo a my se to dozvěděli, tak je to na TB.
@ ChunjoKing « sob 6:48 pm »
Neplačte toľko, veď na to máte celý mesiac. Mám otázku milý tím. Môžem ísť na OX s 2 postavami?
@ Suko201 « sob 10:37 am »
Tomino26 píše: Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
jako Real no, z 20ti ks jen zacarka, požehnané pergy a zbytečnosti na zrucku xD
@ Tomino26 « pát 8:55 pm »
Ale ako vidím konsolidácia prišla aj na ekuru :D Ten drop z tých truhiel je z roka na rok biednejší...
@ noxforko « pát 8:29 pm »
cleo píše: a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
Souhlas
@ cleo « čtv 8:30 pm »
a zase jako loni o tomto eventu se velmi špatně dá najít žíla uhlí, před war jsem projela celou bakru, všechna ch a ani 1 žíla....
@ Suko201 « čtv 7:30 pm »
Mionix píše: @Suko201,  Bude novinka.
oki
@ TOXIX « čtv 3:18 pm »
Novinka je, jak minuly rok ze kotel v osade chce 100ks uhli na podpal misto 10ks :)))
@ Mionix « čtv 2:28 pm »
@Suko201,  Bude novinka.
@ Suko201 « čtv 2:25 pm »
Zdravíčko, budou v patchlogu informace o dnešním updatu? :-))
@ Vydesenej « čtv 2:22 pm »
Bude možnost zakoupit ten klobouk s těmi sobími rohy za sd? :O
@ Mionix « čtv 1:53 pm »
@VOJTTANOOO,  Dobrý den, dle GA by to mohl být problém s grafikou. Zkuste vypnout okno hry a pak v launcheru přepnout na DX8 a znova pustit hru a zkusit mapu Donji. Dejte prosím vědět, zda jste uspěl.
@ VOJTTANOOO « čtv 1:25 pm »
ani pres prsten , mi to nefunguje :( kliknu ze se portnu, a naskocí to do cerne obrazovky :(
@ VOJTTANOOO « čtv 1:08 pm »
zdravím, nevím zdali je chyba v mem pocitaci, ale kdyz jsem se portnul pres Yonaha do Dongji, po loading obrazovce mi zčerná obrazovka a nic se neděje. někdo mi s tím poradit prosím ? )
@ NOACH « čtv 1:03 pm »
Zdravím, bude tento týždeň aj bonus na sd ?
@ Mionix « čtv 12:47 pm »
Už to frčí. :-)
@ Tomori « čtv 12:36 pm »
Čekání si můžete zkrátit tipováním nejlepších úlovků našeho Mionixe v Rybářské tipovačce. Třeba se vám to vyplatí a něco vyhrajete! :P :D
@ Vydesenej « čtv 12:33 pm »
Nonepovideeej píše: A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
To nedokážu slíbit :D
@ Marph « čtv 12:27 pm »
Jsem si chtěl aspoň odevzdat bio a zručku, než půjdu do práce :D
@ Nonepovideeej « čtv 12:26 pm »
A jestli ne, tak hlavně z toho nebuď Vyděšenej :D
@ Vydesenej « čtv 12:10 pm »
To bude big update uvidíte
@ Nonepovideeej « čtv 11:58 am »
Možná už nám zapnou event, tak nechtějí, aby se hned muselo něco opravovat :)
@ YanLuo « čtv 11:02 am »
Údržba do odpoledne znovu ..gg :)
@ Symbio « úte 5:58 am »
Dokáže mi prosím někdo poradit s cenou vrány 43+10ork+3stun+8síla? Ať neprodám zbytečně pod cenou? Díky :D
@ angrylunaxx « sob 11:00 pm »
je to mrtvé nebo né... ?
@ Nonepovideeej « čtv 6:02 pm »
Vyhrajeme, musíme! :)
@ Mionix « čtv 5:47 pm »
Tak dneska fandíme. :-) :up:
@ Mionix « úte 7:17 pm »
Tak jsme si opět sedli zpět na zadečky. Doufejme, že se z dnešního výprasku ponaučíme. :-) Budu fandit dál.
@ p4tresss « úte 3:56 pm »
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
Bisky píše: Opraveno :hello: https://www.ekura.cz/novinky/1455
kedy budu prosim vysledky sutaže ?

Who is chatting

offline Hiearch 
offline Kacii 
offline Lolotka 
offline Mionix 
offline Pajjuska 
offline Rabbejdon 
offline Takashiro 
offline Tomori 
offline matesWSW 
offline tomas135