Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jak se vám líbí návrh?

ANO, líbí se mi, beru jakoukoliv verzi či úpravu týmem
71
78%
ANO, variace 1 (jenom elixíry)
7
8%
ANO, variace 2 (elixíry i ryby)
4
4%
ANO, variace 1 + 3 (elixíry + kritiky/průniky)
1
1%
ANO, variace 2 + 3 (elixíry + ryby + kritiky/průniky)
5
5%
NE, nelíbí.
2
2%
Nevím
1
1%
 
Celkem hlasů: 91

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 652
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 388 poděkování

Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:57:17

Ahoj, máme tady pro vás s hráčem I3ananos návrh nového questu na styl Urielova nápadu, který se týká elixírů.
Quest by byl několika etapový (zatím odhadujeme 2-3 etapy), stejně jako Urielův nápad.

Obsah:


:?: 1. Jaká bude odměna?
Po dokončení všech etap by měl k dispozici vysunovací panel (stejně jako na kostýmy a točení bonusů), kde by bylo 14 slotů na vložení elixírů. Pod sloty by bylo tlačítko. Tímto tlačítkem by se aktivovaly všechny elixíry v daných slotech naráz a zároveň by vedle nich běžel čas, jak dlouho ještě efekt elixírů potrvá (viz obrázek). Tato časomíra by se samozřejmě mohla nacházet i mezi buffy a debuffy v levé horní části obrazovky.
Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------

:?: 2. PROČ?
Motivace je taková, že postupně naklikávat 6-10 (někdy i více) elixírů co 10 minut je opravdu nepraktické, kolikrát se člověk třeba na nějaký netrefí a nebo musí pravé tlačítko na elíky vyloženě spamovat, aby si mohl být jistý, že vypil všechny. Pokud na nějaký zapomene, čas vypití elixírů není sjednocený a člověk pak paranoidně naklikává elíky co 3 minuty, aby měl jistotu, že má všecky (toto řeší simultánní aktivace všech elixírů).
Pro lidi, kteří například chodí do Haegeronu je potom jistě známa skutečnost, kdy jim dojdou účinky elixírů v nejméně vhodném momentě - když jsou obklíčeni mumiemi, blodary a magmany, což zpravidla vede k velmi rychlé smrti (toto řeší časomíra).

"Tak používej elixíry M+ a L+" - Kupříkladu BM sura 80 v kerindoru elixírů používá mrtě, ale nemá dostatečnou úroveň na konzumaci elixírů L+. Elixíry M+ jsou ale podstatně méně efektivní, než elixíry L.
Elixíry L+ jsou ty nejsilnější a nejlepší v celé hře a tomu odpovídá i jejich cena - vysoká jak bejk. Konzistentní využívání těchto elixírů je nákladné a často není potřebné. Jejich výroba je též náročnější.
Motivace pro použití elixírů je dvojí. Jednak jejich zvýšené účinky (krom statových elixírů VIT INT SIL POH), ale i jejich dlouhé trvání (1 hodina oproti klasickým 10 minutám). Tato nová featura nijak významně nepodkopává ani jednu z těchto dvou výhod, snad možná jen trochu dlouhé trvání. Ten důvod, proč je dlouhé trvání tak lákavé, vychází právě z obrovské nepraktičnosti naklikávání elíků zvlášť a postupně. Zároveň taky z důvodu, že nikdy nevíme, kdy L elíky skončí a tak můžeme kvůli jejich skončení umřít. Kdybychom viděli časomíru, neděje se to tolik nebo možná skoro vůbec. Elixíry L+ mají ale stále výhodu, protože mají vyšší bonusy. A ačkoliv statové elixíry vyšší bonusy nemají, tak je tam pořád výhoda té kontinuity a dlouhého trvání bez nutnosti sledování časomíry a reaktivace elixírů.

Zároveň ale existuje i motivace tento úkol dělat, i když hráči používají elixíry L+. Při aktivaci přes toto okénko získají onu časomíru, také jim stačí kliknout pouze na jedno tlačítko a ne na všechny elixíry.

:idea: Vedlejší motivace pro quest
Quest bychom rádi zavedli i proto, aby se hráči seznámili s bylinkami, výrobou elixírů, jejich používáním a dost možná i zahrádkou, která je velmi důležitá a je prakticky největším zdrojem věhlasu. Podle našich zkušeností totiž se zahrádkou a výrobou elixírů mnoho hráčů seznámeno není a vyhýbají se tomu jak čert kříži, protože tomu vůbec nerozumí.

-------------------------------------------------------------------------------------

3. Podoba questu
Tady si nejsme úplně jisti. Napadlo nás více variací, reálně si s tímhle může tým pohrát jak chce, my máme jen pár návrhů. Víme, že quest stavíme na principu Urielova nápadu. Znamená to tedy, že NPCčko po vás bude chtít více kusů od několika druhů předmětů, předpokládáme bylinky.
Jaké bylinky? Tyto bylinky by byly speciální, neobchodovatelné, s nějakým přívlastkem, např. "kvetoucí rododendron, kvetoucí šeřík" a podobně.
Způsob získání bylin Tady váhám. Byl bych nejraději, kdyby nepadaly příliš z monster (opravdu jen trochu), ale rostly na zemi (viděli by je pouze hráči s questem, případně by je hráči dostávali při sebrání bežné verze této květiny) a šly vypěstovat i na zahrádce. Hráči by se tak seznámili s možností sbírat květiny ze země, ale hlavně práce se zahrádkou.
ItemShop: Zároveň bych, stejně jako u Urielova nápadu, přidal do ItemShopu Balíček bylin, který by fungoval na identickém principu, jako Urielův balíček - dal by vám plný počet jednoho z chybějících druhů bylin.
Nejsem si jistý, jestli do těchto úkolů zahrnovat barevné byliny, orchideje bych ale asi nezahrnoval, minimálně do prvních dvou etap ne. Kdybychom ignorovali barevné byliny i orchideje, šlo by květiny rozdělit do 3 skupin po 4. Pokud bychom zahrnuli i barevné byliny, mohla by se buď sbírat 1 barevná bylina v každé fázi (4 běžné + 1 barevná) a nebo bychom celou 3. fázi udělali o barevných bylinách.
Zdráhám se je zahrnout, protože na zemi nerostou, pěstovat je lze až od stupně herbaření M a tak by je hráč víceméně exkluzivně musel nadropovat na mobkách, což by nemuselo být zas tak špatné, šlo by demonstrovat, že různé barvy bylin padají z různých ras. Co se orchidejí týká, tak rostou jen v entarianu, na konec kerindoru se hráči většinou nejdou podívat dříve, než na levelu 97 (úkol do Cidonie), takže bych nejraději orchideje a elixíry+ vynechal, případně je akorát uvedl v závěru/dialogu nějakého toho úkolu



Variace 1.1
Počet etap: 3
Týká se: Elixíry
Jednotlivé etapy by zadávali všichni 3 bylinkáři (Baek-Go, Yu-Hwan, Huahn-So). Příběh questu staví na tom, že kvůli suchu/škůdcům/něčemu dochází v říši ( :chunjo: / :shinsoo: / :jinno: ) k úhynu bylin a oni nejsou schopni sehnat dostatek neuschlých bylin pro své potřeby. Zadají vám tedy sehnat/vypěstovat X kusů od Y druhů bylin (dohromady existuje 12 bylin, 5 barevných a 2 orchideje). Nejpravděpodobnější je asi verze, že v každé etapě budou bylinkáři chtít 4 druhy běžných bylin a 1 barevnou, případně první 2 by chtěli 5 nebo 6 druhů a Huahn-So by chtěl barevné byliny, všech 5 druhů. Hráč by květiny nasbíral/vypěstoval/nadropoval a splnil úkol. Možná by bylo dobré, kdyby hráč musel přímo v okně u daného bylinkáře vyrobit z květin nějaké elixíry, aby se seznámil s jejich výrobou.
Odměny za etapy:
Za první etapu by se hráči odemklo ono vysouvací okno na elíky s omezeným počtem slotů na elixíry, řekněme 4.
Za druhou etapu by se odemkly další 4 sloty, dohromady by jich bylo tedy 8.
Za etapu poslední by se odemklo 6 slotů, dohromady by jich tedy bylo 14 (dohromady existuje 14 barevných elixírů, nepočítáme modré a červené na manu/ZB).


Variace 1.2
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by nepřidávaly sloty, ale odemykaly by použití specifických elixírů (rozložit je tak, aby existovala motivace udělat i 3. etapu, například do ní dát kritik/průnik nebo tak něco). Rozložení by mohlo být třeba 1. etapa - rychlost pohybu, útoku, kouzel, VIT,POH
2. etapa mana, hodnota útoku, útok magií, SIL, INT ¨
3. etapa - životy, obrana, průnik, kritik
Je to jen nástřel.

Variace 1.3
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by postupně umožňovaly použití S, M a L elixírů. Asi nejnudnější alternativa.


Variace 2.1
Počet etap: 4
Týká se: Elixíry, Ryby
Hráči běžně používají krom elixírů i ryby, které poskytují také mnoho podpůrných bonusů.
Základní quest by tedy mohl být stejný, jako ve variaci 1 a po třetím questu by následoval quest čtvrtý, u rybáře, který by třeba mohl potřebovat pomoci s odchovem ryb, protože v řekách kvůli škůdcům/teplu vymírají. Nosily by se mu živé ryby, opět s nějakým přívlastkem, snadnější na ulovení, než ryby běžné. Za odměnu by ke 14 existujícím slotům na elixíry přidal ještě 3-4 sloty na ryby.
Zde ale vyvstává problém, že efekt ryb zmizí, pokud postava umře. Možná by tedy bylo lepší ryby izolovat ve vlastním okně nebo tento problém nějak jinak vyřešit.

Variace 2.2
Počet etap: 3
Spočívá akorát v tom, že bychom původní 3 bylinkové etapy zredukovali na 2, aby úkol měl celkem pouze 3 etapy - první 2 bylinkové, třetí s rybami.

Variace 2.3
Šlo by také úkoly s rybami zavést jako úplně paralelní řetězec k úkolům s bylinkami.



Variace 3
Ještě je zde možnost přidat do okénka kritické a pronikavé útoky (ty co padají ze šperkovnic), ty sice časomíru mají, ale pořád platí, že simultánní aktivace je dobrá věc. I když by nevyšla třeba variace s rybami, tak si myslím, že tohle je taky dobrý nápad.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ LazyMole « čtv 1:42 pm »
nechcete dát prosím nějakej nerf těm ledovým golemům v arénce..? :D se skupinou jsme vyčistili každou vlnu pomalu do 10-15s ale na golemech nedostatek dmg... :D celkem masakr co oni snesou
@ Makarov « čtv 1:17 pm »
Jako myslím, že to "oživí" velké války ...... :-)
@ Vydesenej « čtv 12:50 pm »
To bych asi taky tvrdil kdybych byl v týmu :D až čas ukáže
@ Narsi « čtv 12:37 pm »
Zdravím. Střední války rušit nebudeme. Máme velký zájem na tom, aby se tyto dvě kategorie nadále rozvíjely ke spokojenosti hráčů. Čeká nás teď pár kroků, jak toho docílit a budeme rádi, když se do vývoje zapojí pvp komunita.
@ Vydesenej « čtv 12:29 pm »
Otázka je jestli vůbec má smysl dělat něco do střední. Když by se stalo že do velké nebudou chodit lidi tak někdo zabrečí a zruší se i střední :D :D aby jsme ty lidi prostě přinutili za každou cenu
@ suja97 « čtv 12:28 pm »
Až na to zrušení malé války pro mě jako rekreačního hráče po dlouhé době dobrý a smysluplný update. (y)
@ suja97 « čtv 12:27 pm »
Grout píše: tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
Amen. Chudák Fogru musel dělat 12 generací aby ve střední dával aspoň 200cb a ted mu to zruší :(
@ suja97 « čtv 12:26 pm »
Makarov píše:
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
však si s tím mužou chodit do velké, Saggi stejně psal že je zajímá jen velká válka a střední a malou dělali jen jako ,,přípravku,,
@ Grout « čtv 12:15 pm »
tam se presunou ty s generacema ne? :D A ve středních budou mít šanci i noví hráči.. jsem pochopil
@ Vydesenej « čtv 12:14 pm »
Rozhodli jsme se zrušit malé války, protože jsou dlouhodobě mimo zájem :D tak doufám že se zruší i velké, když jsou dalo by se říct také už dlouhodobě mimo zájem
@ Makarov « čtv 12:07 pm »
tzn ti, co si pracně udělali gen a schopnosti, dělali to kvuli středni valce zbytečněě
@ Grout « čtv 12:00 pm »
Makarov píše: chtělo by to do IS přidat "vyhledávání" :D
naprostý souhlas!
@ Makarov « čtv 10:36 am »
chtělo by to do IS přidat "vyhledávání" :D
@ Cassper17 « čtv 10:08 am »
Tingra 15
@ ChunjoKing « čtv 6:13 am »
@Revus,  mne tiež kamarát hovoril, že jeho známemu padla v ľadovej zemi. Alebo som počul aj to, že niekomu padla v 2. meste
@ Uncut69 « stř 11:33 pm »
mě padla wifi na ox je možný že dostanu amulet do IS skladu? děkují.
@ Revus « stř 10:42 pm »
Jsem dostal info že ta jedna co má padat v ohnivce dokonce padla i jinde
@ noxforko « stř 10:41 pm »
ahoj, nebyla by možnost udělat ještě poslední OX v sobotu? když probíhá event až do noci ze 6. 7. ?
@ Revus « stř 10:10 pm »
Nekdo treba dostane i za min slov. treba za 30 :D I kdyz to asi ne. ale u kazdyho to je prej jinak. Nahodně.
@ Revus « stř 10:08 pm »
Jeden je z ohnivky, druhy OX, treti forum, 4 bud dort ( už nejde péct) nebo stránky knih, nebo zničení 30 pinat, nebo poskladaní slov 45-60 ( každý to má jinak). a myslím že team přidal i nějaký další možnosti. kdo ví
@ Ezzo95 « stř 10:02 pm »
respektive vim ze jde jeste z ohnivky a jeden za stranky.. ale ten ctvrty?
@ Ezzo95 « stř 10:02 pm »
Ahoj. mam cast amuletu za ox .. daji se nejak ziskat jeste ty zbyle tri?
@ Relly « stř 9:53 pm »
@Azi123,   Na stránkách ekury...herní účet - support. Taky jdu toho Taymena nahlásit. Si dovolil moc.
@ diver « stř 9:46 pm »
@silouette,  Bylo pár dnů zpět řečeno, že hráč musí dojít k 20. otázce, aby dostal amulet
@ Cassper17 « stř 9:40 pm »
Tingra 15
@ silouette « stř 9:38 pm »
Dobrý den, byl jsem na OX - odpověděl jsem sice špatně ale amulet jsem nedostal. Říkali jste, že je potřeba se zúčastnit. Dostanu amulet? Díky za info
@ Azi123 « stř 9:36 pm »
Ahoj, prosím, kde se píše ticket? děkuju :)
@ beautyy « stř 8:49 pm »
Jinno
@ Uncut69 « stř 8:19 pm »
Ahoj chci se zeptat zda půjde udělat černá puma i po skončení eventu ?
@ Revus « stř 4:31 pm »
Dík
@ Tomori « stř 4:28 pm »
Revus píše: Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
Dobrý den, hráč musí mít minimálně lvl 50
@ Revus « stř 4:24 pm »
Ahoj,chci se zeptat, je nějaký minimální level na OX? Potřebuju dílek na pumu ale nemam žadnej velkej level. jen dropa 40
@ Tomori « stř 1:44 pm »
Dobrý den, bylo předáno dalších 30 dílků amuletu. :hello:
@ Relly « stř 1:29 pm »
@noxforko,  A v čem, když byly 4 ox ? A to i o víkendech.
@ Nonepovideeej « stř 12:10 pm »
Tohle ale nebyla jediná OX, celkově byly 4
@ noxforko « stř 12:00 pm »
smutne pro ty co maji odpoledni
@ Cassper17 « stř 6:02 am »
Amadori Tingra 15
@ ChunjoKing « stř 2:27 am »
21:00
@ ChunjoKing « stř 2:26 am »
@fenylalanin,  tak posledný len z OX. Dnes, 2.7. v stredu, máš jedinú šancu. Inak pumu neskompletizuješ!!!
@ fenylalanin « úte 8:33 pm »
ten už mám mám i z ohnivky a z forka
@ Janko.Tlcik « úte 7:45 pm »
skús skompletizovať stránky, to dá univerzálny dielik talizmanu
@ fenylalanin « úte 6:38 pm »
ahoj už mám 3ks amuletu a poslední chybějící získám jen z ox a nebo to jde i jinde ?
@ Tsurugi « pon 5:24 am »
Jinno: 142Chunjo: 180 Shinsoo : 60 Tsurugi
@ Zuzzi « pon 1:38 am »
Slova
@ ChunjoKing « pon 12:43 am »
@Ezzo95,  tipovačka už skončila. Pri zapojení sa, buď do tipovačky, alebo do vytvárania priania, získaváš tú istú časť talizmanu. Šancu na získanie amuletu pumy máš už len do 6.7.
@ Ezzo95 « ned 9:51 pm »
ta tipovacka neni potreba?
@ ChunjoKing « ned 9:13 pm »
@Ezzo95,  ahoj, ak prejdeš v stredu OX až do konca a ešte si sa nezapojil do vytvárania priania tu na fóre, tak áno.
@ Ezzo95 « ned 7:48 pm »
Ahoj. Je jeste mozne ziskat pumu do konce eventu?
@ ChunjoKing « ned 4:10 pm »
Zdravím. Už vieme, že sa dajú dorty použiť aj po evente. Ale budú sa dať aj ozdobiť po evente? Ďakujem za odpoveď.
@ ChunjoKing « sob 4:44 pm »
tak ale aspoň pre to prvé nasadnutie na pumu by mohla vyskočiť tabuľka s aktivovaním. Lebo teraz som nechtiac stlačil J a puma už zbytočne odpočítava.
@ noxforko « sob 4:30 pm »
a co udělat mimořádnou OX i ted v neděli? tím by se dostalo na více lidí
@ Grout « sob 1:54 pm »
EDIT na fóru - Event - slova (např. info o tom univerzálním dílku)
@ CrazyBull « sob 1:50 pm »
Grout píše: mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak? :D
Třeba k tomu přidat barvu na vlasy a mohlo by se jezdit třeba na zelený nebo odbarvený by bylo pecka k těm barveným brnkům :D
@ diver « sob 1:48 pm »
@Grout,  Nebo možnost vyměnit univerzální dílek za libovolný, který mu chybí? Jen nápad
@ Grout « sob 1:40 pm »
mam cernou pumu a uz mam dalsi dva univerzalni dilky, nechcete na ne udelat nejake vyuziti, nebo odmenu za ne nejakou nebo tak? :D
@ ChunjoKing « sob 10:33 am »
To mi nejde už pol roka. Odkedy som začal hrať
@ OrangEE « sob 10:13 am »
Prečo nejde textové zobrazenie hodností?
@ matesWSW « sob 9:37 am »
Díky za rozpis, chápu to tedy správně že příští středa je poslední termín kdy bude ox?
@ Tomori « sob 9:34 am »
Dobrý den,
OX probíhá čtyřikrát – proto jsme ji záměrně rozdělili tak, aby se konala dvakrát o víkendu a dvakrát ve všední den. Bohužel se nikdy netrefíme do dne a času, který by vyhovoval všem hráčům. Vstupuje do toho mnoho proměnných – práce na směny, různá zaměstnání, rodinné povinnosti, koníčky, výlety, dovolené apod. 1. OX proběhla v sobotu 7. 6., 2. OX v neděli 15. 6., 3. OX ve čtvrtek 19. 6. a 4. OX proběhne ve středu 2. 7. Jak jsem již psala níže zkuste se pozeptat třeba přátel, zda by nezašel za Vaši postavu.

Who is chatting

offline Dejvosh 
offline Fogru 
offline LazyMole 
offline Mionix 
offline MrDzenda 
offline asdis 
offline cutedust 
offline libast 
offline matesWSW 
offline pitre 
offline strDK