Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jak se vám líbí návrh?

ANO, líbí se mi, beru jakoukoliv verzi či úpravu týmem
68
77%
ANO, variace 1 (jenom elixíry)
7
8%
ANO, variace 2 (elixíry i ryby)
4
5%
ANO, variace 1 + 3 (elixíry + kritiky/průniky)
1
1%
ANO, variace 2 + 3 (elixíry + ryby + kritiky/průniky)
5
6%
NE, nelíbí.
2
2%
Nevím
1
1%
 
Celkem hlasů: 88

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:57:17

Ahoj, máme tady pro vás s hráčem I3ananos návrh nového questu na styl Urielova nápadu, který se týká elixírů.
Quest by byl několika etapový (zatím odhadujeme 2-3 etapy), stejně jako Urielův nápad.

Obsah:


:?: 1. Jaká bude odměna?
Po dokončení všech etap by měl k dispozici vysunovací panel (stejně jako na kostýmy a točení bonusů), kde by bylo 14 slotů na vložení elixírů. Pod sloty by bylo tlačítko. Tímto tlačítkem by se aktivovaly všechny elixíry v daných slotech naráz a zároveň by vedle nich běžel čas, jak dlouho ještě efekt elixírů potrvá (viz obrázek). Tato časomíra by se samozřejmě mohla nacházet i mezi buffy a debuffy v levé horní části obrazovky.
Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------

:?: 2. PROČ?
Motivace je taková, že postupně naklikávat 6-10 (někdy i více) elixírů co 10 minut je opravdu nepraktické, kolikrát se člověk třeba na nějaký netrefí a nebo musí pravé tlačítko na elíky vyloženě spamovat, aby si mohl být jistý, že vypil všechny. Pokud na nějaký zapomene, čas vypití elixírů není sjednocený a člověk pak paranoidně naklikává elíky co 3 minuty, aby měl jistotu, že má všecky (toto řeší simultánní aktivace všech elixírů).
Pro lidi, kteří například chodí do Haegeronu je potom jistě známa skutečnost, kdy jim dojdou účinky elixírů v nejméně vhodném momentě - když jsou obklíčeni mumiemi, blodary a magmany, což zpravidla vede k velmi rychlé smrti (toto řeší časomíra).

"Tak používej elixíry M+ a L+" - Kupříkladu BM sura 80 v kerindoru elixírů používá mrtě, ale nemá dostatečnou úroveň na konzumaci elixírů L+. Elixíry M+ jsou ale podstatně méně efektivní, než elixíry L.
Elixíry L+ jsou ty nejsilnější a nejlepší v celé hře a tomu odpovídá i jejich cena - vysoká jak bejk. Konzistentní využívání těchto elixírů je nákladné a často není potřebné. Jejich výroba je též náročnější.
Motivace pro použití elixírů je dvojí. Jednak jejich zvýšené účinky (krom statových elixírů VIT INT SIL POH), ale i jejich dlouhé trvání (1 hodina oproti klasickým 10 minutám). Tato nová featura nijak významně nepodkopává ani jednu z těchto dvou výhod, snad možná jen trochu dlouhé trvání. Ten důvod, proč je dlouhé trvání tak lákavé, vychází právě z obrovské nepraktičnosti naklikávání elíků zvlášť a postupně. Zároveň taky z důvodu, že nikdy nevíme, kdy L elíky skončí a tak můžeme kvůli jejich skončení umřít. Kdybychom viděli časomíru, neděje se to tolik nebo možná skoro vůbec. Elixíry L+ mají ale stále výhodu, protože mají vyšší bonusy. A ačkoliv statové elixíry vyšší bonusy nemají, tak je tam pořád výhoda té kontinuity a dlouhého trvání bez nutnosti sledování časomíry a reaktivace elixírů.

Zároveň ale existuje i motivace tento úkol dělat, i když hráči používají elixíry L+. Při aktivaci přes toto okénko získají onu časomíru, také jim stačí kliknout pouze na jedno tlačítko a ne na všechny elixíry.

:idea: Vedlejší motivace pro quest
Quest bychom rádi zavedli i proto, aby se hráči seznámili s bylinkami, výrobou elixírů, jejich používáním a dost možná i zahrádkou, která je velmi důležitá a je prakticky největším zdrojem věhlasu. Podle našich zkušeností totiž se zahrádkou a výrobou elixírů mnoho hráčů seznámeno není a vyhýbají se tomu jak čert kříži, protože tomu vůbec nerozumí.

-------------------------------------------------------------------------------------

3. Podoba questu
Tady si nejsme úplně jisti. Napadlo nás více variací, reálně si s tímhle může tým pohrát jak chce, my máme jen pár návrhů. Víme, že quest stavíme na principu Urielova nápadu. Znamená to tedy, že NPCčko po vás bude chtít více kusů od několika druhů předmětů, předpokládáme bylinky.
Jaké bylinky? Tyto bylinky by byly speciální, neobchodovatelné, s nějakým přívlastkem, např. "kvetoucí rododendron, kvetoucí šeřík" a podobně.
Způsob získání bylin Tady váhám. Byl bych nejraději, kdyby nepadaly příliš z monster (opravdu jen trochu), ale rostly na zemi (viděli by je pouze hráči s questem, případně by je hráči dostávali při sebrání bežné verze této květiny) a šly vypěstovat i na zahrádce. Hráči by se tak seznámili s možností sbírat květiny ze země, ale hlavně práce se zahrádkou.
ItemShop: Zároveň bych, stejně jako u Urielova nápadu, přidal do ItemShopu Balíček bylin, který by fungoval na identickém principu, jako Urielův balíček - dal by vám plný počet jednoho z chybějících druhů bylin.
Nejsem si jistý, jestli do těchto úkolů zahrnovat barevné byliny, orchideje bych ale asi nezahrnoval, minimálně do prvních dvou etap ne. Kdybychom ignorovali barevné byliny i orchideje, šlo by květiny rozdělit do 3 skupin po 4. Pokud bychom zahrnuli i barevné byliny, mohla by se buď sbírat 1 barevná bylina v každé fázi (4 běžné + 1 barevná) a nebo bychom celou 3. fázi udělali o barevných bylinách.
Zdráhám se je zahrnout, protože na zemi nerostou, pěstovat je lze až od stupně herbaření M a tak by je hráč víceméně exkluzivně musel nadropovat na mobkách, což by nemuselo být zas tak špatné, šlo by demonstrovat, že různé barvy bylin padají z různých ras. Co se orchidejí týká, tak rostou jen v entarianu, na konec kerindoru se hráči většinou nejdou podívat dříve, než na levelu 97 (úkol do Cidonie), takže bych nejraději orchideje a elixíry+ vynechal, případně je akorát uvedl v závěru/dialogu nějakého toho úkolu



Variace 1.1
Počet etap: 3
Týká se: Elixíry
Jednotlivé etapy by zadávali všichni 3 bylinkáři (Baek-Go, Yu-Hwan, Huahn-So). Příběh questu staví na tom, že kvůli suchu/škůdcům/něčemu dochází v říši ( :chunjo: / :shinsoo: / :jinno: ) k úhynu bylin a oni nejsou schopni sehnat dostatek neuschlých bylin pro své potřeby. Zadají vám tedy sehnat/vypěstovat X kusů od Y druhů bylin (dohromady existuje 12 bylin, 5 barevných a 2 orchideje). Nejpravděpodobnější je asi verze, že v každé etapě budou bylinkáři chtít 4 druhy běžných bylin a 1 barevnou, případně první 2 by chtěli 5 nebo 6 druhů a Huahn-So by chtěl barevné byliny, všech 5 druhů. Hráč by květiny nasbíral/vypěstoval/nadropoval a splnil úkol. Možná by bylo dobré, kdyby hráč musel přímo v okně u daného bylinkáře vyrobit z květin nějaké elixíry, aby se seznámil s jejich výrobou.
Odměny za etapy:
Za první etapu by se hráči odemklo ono vysouvací okno na elíky s omezeným počtem slotů na elixíry, řekněme 4.
Za druhou etapu by se odemkly další 4 sloty, dohromady by jich bylo tedy 8.
Za etapu poslední by se odemklo 6 slotů, dohromady by jich tedy bylo 14 (dohromady existuje 14 barevných elixírů, nepočítáme modré a červené na manu/ZB).


Variace 1.2
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by nepřidávaly sloty, ale odemykaly by použití specifických elixírů (rozložit je tak, aby existovala motivace udělat i 3. etapu, například do ní dát kritik/průnik nebo tak něco). Rozložení by mohlo být třeba 1. etapa - rychlost pohybu, útoku, kouzel, VIT,POH
2. etapa mana, hodnota útoku, útok magií, SIL, INT ¨
3. etapa - životy, obrana, průnik, kritik
Je to jen nástřel.

Variace 1.3
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by postupně umožňovaly použití S, M a L elixírů. Asi nejnudnější alternativa.


Variace 2.1
Počet etap: 4
Týká se: Elixíry, Ryby
Hráči běžně používají krom elixírů i ryby, které poskytují také mnoho podpůrných bonusů.
Základní quest by tedy mohl být stejný, jako ve variaci 1 a po třetím questu by následoval quest čtvrtý, u rybáře, který by třeba mohl potřebovat pomoci s odchovem ryb, protože v řekách kvůli škůdcům/teplu vymírají. Nosily by se mu živé ryby, opět s nějakým přívlastkem, snadnější na ulovení, než ryby běžné. Za odměnu by ke 14 existujícím slotům na elixíry přidal ještě 3-4 sloty na ryby.
Zde ale vyvstává problém, že efekt ryb zmizí, pokud postava umře. Možná by tedy bylo lepší ryby izolovat ve vlastním okně nebo tento problém nějak jinak vyřešit.

Variace 2.2
Počet etap: 3
Spočívá akorát v tom, že bychom původní 3 bylinkové etapy zredukovali na 2, aby úkol měl celkem pouze 3 etapy - první 2 bylinkové, třetí s rybami.

Variace 2.3
Šlo by také úkoly s rybami zavést jako úplně paralelní řetězec k úkolům s bylinkami.



Variace 3
Ještě je zde možnost přidat do okénka kritické a pronikavé útoky (ty co padají ze šperkovnic), ty sice časomíru mají, ale pořád platí, že simultánní aktivace je dobrá věc. I když by nevyšla třeba variace s rybami, tak si myslím, že tohle je taky dobrý nápad.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
je mi z Vás zle
@ KerkyzAfterky « čtv 7:49 pm »
nechápu, co se to serverem děje. Stává se z toho dětské hřiště aka family friendly server pro 8mi lete děcka? :D člověk si už ani neužije bitky o májku, ale hlavně že 160 tky v klídku a pohodě mlátěj dropíky na bažínách
@ Mionix « čtv 7:31 pm »
@MoCKeR,  Nechápu na co se ptáte? Logoval jste postavu před 14 dny? To čekáte, že server skončí tím, že vy to 14 dní nelognete?
@ MoCKeR « čtv 6:38 pm »
Este nebyl pohreb tehoto serveru? Cekal bych ze kvuli foxovi a par dalsich sa neoplati provozovat server 😂
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »

Who is chatting

offline Annatar 
offline Clusive 
offline Mionix 
offline hg003