Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Jak se vám líbí návrh?

ANO, líbí se mi, beru jakoukoliv verzi či úpravu týmem
68
77%
ANO, variace 1 (jenom elixíry)
7
8%
ANO, variace 2 (elixíry i ryby)
4
5%
ANO, variace 1 + 3 (elixíry + kritiky/průniky)
1
1%
ANO, variace 2 + 3 (elixíry + ryby + kritiky/průniky)
5
6%
NE, nelíbí.
2
2%
Nevím
1
1%
 
Celkem hlasů: 88

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Úhyn bylin v říši Chunjo/Shinsoo/Jinno

Příspěvek od schvarz » stř 01. dub 2020 14:57:17

Ahoj, máme tady pro vás s hráčem I3ananos návrh nového questu na styl Urielova nápadu, který se týká elixírů.
Quest by byl několika etapový (zatím odhadujeme 2-3 etapy), stejně jako Urielův nápad.

Obsah:


:?: 1. Jaká bude odměna?
Po dokončení všech etap by měl k dispozici vysunovací panel (stejně jako na kostýmy a točení bonusů), kde by bylo 14 slotů na vložení elixírů. Pod sloty by bylo tlačítko. Tímto tlačítkem by se aktivovaly všechny elixíry v daných slotech naráz a zároveň by vedle nich běžel čas, jak dlouho ještě efekt elixírů potrvá (viz obrázek). Tato časomíra by se samozřejmě mohla nacházet i mezi buffy a debuffy v levé horní části obrazovky.
Obrázek

-------------------------------------------------------------------------------------

:?: 2. PROČ?
Motivace je taková, že postupně naklikávat 6-10 (někdy i více) elixírů co 10 minut je opravdu nepraktické, kolikrát se člověk třeba na nějaký netrefí a nebo musí pravé tlačítko na elíky vyloženě spamovat, aby si mohl být jistý, že vypil všechny. Pokud na nějaký zapomene, čas vypití elixírů není sjednocený a člověk pak paranoidně naklikává elíky co 3 minuty, aby měl jistotu, že má všecky (toto řeší simultánní aktivace všech elixírů).
Pro lidi, kteří například chodí do Haegeronu je potom jistě známa skutečnost, kdy jim dojdou účinky elixírů v nejméně vhodném momentě - když jsou obklíčeni mumiemi, blodary a magmany, což zpravidla vede k velmi rychlé smrti (toto řeší časomíra).

"Tak používej elixíry M+ a L+" - Kupříkladu BM sura 80 v kerindoru elixírů používá mrtě, ale nemá dostatečnou úroveň na konzumaci elixírů L+. Elixíry M+ jsou ale podstatně méně efektivní, než elixíry L.
Elixíry L+ jsou ty nejsilnější a nejlepší v celé hře a tomu odpovídá i jejich cena - vysoká jak bejk. Konzistentní využívání těchto elixírů je nákladné a často není potřebné. Jejich výroba je též náročnější.
Motivace pro použití elixírů je dvojí. Jednak jejich zvýšené účinky (krom statových elixírů VIT INT SIL POH), ale i jejich dlouhé trvání (1 hodina oproti klasickým 10 minutám). Tato nová featura nijak významně nepodkopává ani jednu z těchto dvou výhod, snad možná jen trochu dlouhé trvání. Ten důvod, proč je dlouhé trvání tak lákavé, vychází právě z obrovské nepraktičnosti naklikávání elíků zvlášť a postupně. Zároveň taky z důvodu, že nikdy nevíme, kdy L elíky skončí a tak můžeme kvůli jejich skončení umřít. Kdybychom viděli časomíru, neděje se to tolik nebo možná skoro vůbec. Elixíry L+ mají ale stále výhodu, protože mají vyšší bonusy. A ačkoliv statové elixíry vyšší bonusy nemají, tak je tam pořád výhoda té kontinuity a dlouhého trvání bez nutnosti sledování časomíry a reaktivace elixírů.

Zároveň ale existuje i motivace tento úkol dělat, i když hráči používají elixíry L+. Při aktivaci přes toto okénko získají onu časomíru, také jim stačí kliknout pouze na jedno tlačítko a ne na všechny elixíry.

:idea: Vedlejší motivace pro quest
Quest bychom rádi zavedli i proto, aby se hráči seznámili s bylinkami, výrobou elixírů, jejich používáním a dost možná i zahrádkou, která je velmi důležitá a je prakticky největším zdrojem věhlasu. Podle našich zkušeností totiž se zahrádkou a výrobou elixírů mnoho hráčů seznámeno není a vyhýbají se tomu jak čert kříži, protože tomu vůbec nerozumí.

-------------------------------------------------------------------------------------

3. Podoba questu
Tady si nejsme úplně jisti. Napadlo nás více variací, reálně si s tímhle může tým pohrát jak chce, my máme jen pár návrhů. Víme, že quest stavíme na principu Urielova nápadu. Znamená to tedy, že NPCčko po vás bude chtít více kusů od několika druhů předmětů, předpokládáme bylinky.
Jaké bylinky? Tyto bylinky by byly speciální, neobchodovatelné, s nějakým přívlastkem, např. "kvetoucí rododendron, kvetoucí šeřík" a podobně.
Způsob získání bylin Tady váhám. Byl bych nejraději, kdyby nepadaly příliš z monster (opravdu jen trochu), ale rostly na zemi (viděli by je pouze hráči s questem, případně by je hráči dostávali při sebrání bežné verze této květiny) a šly vypěstovat i na zahrádce. Hráči by se tak seznámili s možností sbírat květiny ze země, ale hlavně práce se zahrádkou.
ItemShop: Zároveň bych, stejně jako u Urielova nápadu, přidal do ItemShopu Balíček bylin, který by fungoval na identickém principu, jako Urielův balíček - dal by vám plný počet jednoho z chybějících druhů bylin.
Nejsem si jistý, jestli do těchto úkolů zahrnovat barevné byliny, orchideje bych ale asi nezahrnoval, minimálně do prvních dvou etap ne. Kdybychom ignorovali barevné byliny i orchideje, šlo by květiny rozdělit do 3 skupin po 4. Pokud bychom zahrnuli i barevné byliny, mohla by se buď sbírat 1 barevná bylina v každé fázi (4 běžné + 1 barevná) a nebo bychom celou 3. fázi udělali o barevných bylinách.
Zdráhám se je zahrnout, protože na zemi nerostou, pěstovat je lze až od stupně herbaření M a tak by je hráč víceméně exkluzivně musel nadropovat na mobkách, což by nemuselo být zas tak špatné, šlo by demonstrovat, že různé barvy bylin padají z různých ras. Co se orchidejí týká, tak rostou jen v entarianu, na konec kerindoru se hráči většinou nejdou podívat dříve, než na levelu 97 (úkol do Cidonie), takže bych nejraději orchideje a elixíry+ vynechal, případně je akorát uvedl v závěru/dialogu nějakého toho úkolu



Variace 1.1
Počet etap: 3
Týká se: Elixíry
Jednotlivé etapy by zadávali všichni 3 bylinkáři (Baek-Go, Yu-Hwan, Huahn-So). Příběh questu staví na tom, že kvůli suchu/škůdcům/něčemu dochází v říši ( :chunjo: / :shinsoo: / :jinno: ) k úhynu bylin a oni nejsou schopni sehnat dostatek neuschlých bylin pro své potřeby. Zadají vám tedy sehnat/vypěstovat X kusů od Y druhů bylin (dohromady existuje 12 bylin, 5 barevných a 2 orchideje). Nejpravděpodobnější je asi verze, že v každé etapě budou bylinkáři chtít 4 druhy běžných bylin a 1 barevnou, případně první 2 by chtěli 5 nebo 6 druhů a Huahn-So by chtěl barevné byliny, všech 5 druhů. Hráč by květiny nasbíral/vypěstoval/nadropoval a splnil úkol. Možná by bylo dobré, kdyby hráč musel přímo v okně u daného bylinkáře vyrobit z květin nějaké elixíry, aby se seznámil s jejich výrobou.
Odměny za etapy:
Za první etapu by se hráči odemklo ono vysouvací okno na elíky s omezeným počtem slotů na elixíry, řekněme 4.
Za druhou etapu by se odemkly další 4 sloty, dohromady by jich bylo tedy 8.
Za etapu poslední by se odemklo 6 slotů, dohromady by jich tedy bylo 14 (dohromady existuje 14 barevných elixírů, nepočítáme modré a červené na manu/ZB).


Variace 1.2
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by nepřidávaly sloty, ale odemykaly by použití specifických elixírů (rozložit je tak, aby existovala motivace udělat i 3. etapu, například do ní dát kritik/průnik nebo tak něco). Rozložení by mohlo být třeba 1. etapa - rychlost pohybu, útoku, kouzel, VIT,POH
2. etapa mana, hodnota útoku, útok magií, SIL, INT ¨
3. etapa - životy, obrana, průnik, kritik
Je to jen nástřel.

Variace 1.3
Identická jako Variace 1, akorát odměny za etapy by postupně umožňovaly použití S, M a L elixírů. Asi nejnudnější alternativa.


Variace 2.1
Počet etap: 4
Týká se: Elixíry, Ryby
Hráči běžně používají krom elixírů i ryby, které poskytují také mnoho podpůrných bonusů.
Základní quest by tedy mohl být stejný, jako ve variaci 1 a po třetím questu by následoval quest čtvrtý, u rybáře, který by třeba mohl potřebovat pomoci s odchovem ryb, protože v řekách kvůli škůdcům/teplu vymírají. Nosily by se mu živé ryby, opět s nějakým přívlastkem, snadnější na ulovení, než ryby běžné. Za odměnu by ke 14 existujícím slotům na elixíry přidal ještě 3-4 sloty na ryby.
Zde ale vyvstává problém, že efekt ryb zmizí, pokud postava umře. Možná by tedy bylo lepší ryby izolovat ve vlastním okně nebo tento problém nějak jinak vyřešit.

Variace 2.2
Počet etap: 3
Spočívá akorát v tom, že bychom původní 3 bylinkové etapy zredukovali na 2, aby úkol měl celkem pouze 3 etapy - první 2 bylinkové, třetí s rybami.

Variace 2.3
Šlo by také úkoly s rybami zavést jako úplně paralelní řetězec k úkolům s bylinkami.



Variace 3
Ještě je zde možnost přidat do okénka kritické a pronikavé útoky (ty co padají ze šperkovnic), ty sice časomíru mají, ale pořád platí, že simultánní aktivace je dobrá věc. I když by nevyšla třeba variace s rybami, tak si myslím, že tohle je taky dobrý nápad.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Russian 
offline Yuminka 
offline hern123 
offline nobody1 
offline vitulinek