Zamaskování v aréně
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
-
- Lv.19
- Příspěvky: 216
- Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
- Dal poděkování: 29 poděkování
- Dostal poděkování: 47 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 650
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 383 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Zabití počtu mobek byl jen příklad, boha jeho, vy se toho všichni chytáte a neumíte pochopit, že to je jen nástřel správným směrem.
Samozřejmě by byla třeba nějaká jiná metrika, ani počet zabití, ani dmg není dostatečná metrika, muselo by se to nějak vyladit, ale nápad to je hozený správným směrem.
Samozřejmě by byla třeba nějaká jiná metrika, ani počet zabití, ani dmg není dostatečná metrika, muselo by se to nějak vyladit, ale nápad to je hozený správným směrem.
A tohle taky není dobrá cesta, aby se aréna dělala těžší kvůli afkerům. To akorát přiděláš vrásky hromadě lidí a problém to nijak neřeší. Do pár týdnů se to lidé opět naučí chodit efektivně a afkeři se jako mávnutím hůlkou objeví znovu.sizmik píše: ↑stř 29. črc 2020 14:24:19 Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
-
- Lv. 12
- Příspěvky: 81
- Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
- Dal poděkování: 27 poděkování
- Dostal poděkování: 39 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 650
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 383 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Jasný, klidně.MoravskyPepin píše: ↑stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.
Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.
A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
- Skullhlav
- Lv.13
- Příspěvky: 94
- Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
- Dal poděkování: 51 poděkování
- Dostal poděkování: 23 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Ještě můžeme přidat práci GM jak začne aréna některý si tam stoupne a bude hlídat nebo nerušit zamsko ale třeba limitovat (pokud to půjde) něco na způsob praporu. Limit 10x za celou arénu na dobu 10 vteřin
-
- Lv.7
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.schvarz píše: ↑stř 29. črc 2020 15:46:35Jasný, klidně.MoravskyPepin píše: ↑stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.
Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.
A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
-
- Lv.3
- Příspěvky: 13
- Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 14 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Reaguji na oba příspěvky:schvarz píše: ↑stř 29. črc 2020 15:46:35Jasný, klidně.MoravskyPepin píše: ↑stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.
Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.
A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
No určitě není myšlenka arény přežití "dej si mřenku nebo zamasko a přežij". Dle mého je to myšleno tak, že máš bojovat a odměnou za to, že přežiješ je certifikát a případný drop. Na které jiné mapě máš možnost stát např. v zamasku a přitom na tom vydělat miliardy jako tady za barvení?!?
Skoro v každé mapě má nějaký char nebo chary výhodu. Ne nadarmo se říká, že ninja v proměně, aurák a wpčko jsou nejlepší postavy na dropování a vydělávání. No tak aréna je jedna z mála map, kde to zase naopak dávají lépe šamani a bmka. Jasně, vydělávat se dá s každou postavou, ale drak nebo bm to bude mít např. v HG určitě těžší. Jak na práci, tak na výbavu.
Přečtěte si, co se píše při vstupu do arény - "aby ukázali svou sílu, vůli a další schopnosti při boji proti hrůzným příšerám v aréně". Stáním v zamasku nebo mřence určitě žádný hrdinství neukážeš.
Jinak s certifikátem za zabití příšer nebo za DMG taky nesouhlasím. Například šamani, kteří tam buffují by certifikát nedostali, přitom tam mají velmi důležité poslání. Bez buffu se aréna v podstatě nedá udělat. A pokud jim nejde o drop, tak když pomůžou "jen" buffováním, proč by neměli odměnu za práci (buff) dostat.
Každopádně certifikát by měl dostat někdo, kdo tam pomáhá a je jedno jestli buffem nebo zabíjením mobek. Určitě by takovou vzácnost (a tak to i server presentuje) neměl dostat někdo, kdo to tam jen prostojí a občas klikne na klávesu se zamaskem. Jde to proti logice samotného pravidla arény ("při boji proti hrůzným příšerám") a i proti slušnosti k ostatním hráčům.
Shinsoo
Sura
Šaman
Sura
Šaman
- schvarz
- Lv.26
- Příspěvky: 650
- Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
- Dal poděkování: 124 poděkování
- Dostal poděkování: 383 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.Selema píše: ↑stř 29. črc 2020 16:18:17Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.schvarz píše: ↑stř 29. črc 2020 15:46:35Jasný, klidně.MoravskyPepin píše: ↑stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.
Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.
A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
NÁSTROJ NA KOPÁNÍ MAP POKLADU
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
ONLINE ROZVRH CIDONIE
CHITINOVÁ KALKULAČKA
Návrh: Úhyn bylin (aktivace a časovač elíků)
Návod: Kerindor - BM sura
Návod: Recepty na kostýmy
last edit: 07/04/2020
- Skullhlav
- Lv.13
- Příspěvky: 94
- Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
- Dal poděkování: 51 poděkování
- Dostal poděkování: 23 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Ještě si uvědomte že i kdyby nějaký návrh prošel tak podle mě má GA nějaké priority co dělat na prvním místě takže takovýhle návrh by byl vytvořen za dalších pár měsíců pokud projde takže se obrňte trpelivosti
-
- Lv.7
- Příspěvky: 32
- Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
- Dal poděkování: 20 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
Re: Zamaskování v aréně
Jak dlouho tu je aréna? 3 roky. 3 roky mají výhodu šamani a bmka. Proč by ted 3 roky nemohli mít výhodu warové a wpčka? Nicméně ta propast v sekáním tam není taková jako u kouzel. Nehledě na to DMG se dá fixnout aby všichni brali stejně.schvarz píše: ↑stř 29. črc 2020 16:38:04Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.Selema píše: ↑stř 29. črc 2020 16:18:17Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.schvarz píše: ↑stř 29. črc 2020 15:46:35
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.
Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.
A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
A nebo třetí možnost, všichni sekat v proměně a nikdo mít výhodu nebude
-
- Chat Center
-
- You do not have permission to post in chat.
@
Angela « pon 6:48 pm »
@
ddavidd « pon 6:47 pm »
@
Angela « pon 6:40 pm »
@
schvarz « pon 3:13 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:13 pm »
@
schvarz « pon 3:12 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:10 pm »
@
schvarz « pon 3:10 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:09 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:09 pm »
@
schvarz « pon 3:08 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:07 pm »
@
schvarz « pon 3:07 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:06 pm »
@
Ezzo95 « pon 3:06 pm »
@
schvarz « pon 3:03 pm »
@
schvarz « pon 3:01 pm »
@
schvarz « pon 3:00 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:59 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
schvarz « pon 2:57 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:56 pm »
@
schvarz « pon 2:55 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:55 pm »
@
schvarz « pon 2:53 pm »
@
Ezzo95 « pon 2:43 pm »
@
qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
@
Suko201 « pon 7:34 am »
@
TheDobbyk « ned 6:14 pm »
@
Mionix « sob 6:50 pm »
@
Mionix « sob 6:44 pm »
@
TheDobbyk « sob 3:16 pm »
@
Hakan « sob 1:51 pm »
@
TomasFoxx « sob 1:08 pm »
@
Relly « čtv 6:49 pm »
@
Makarov « čtv 3:04 pm »
@
Lejno « čtv 2:48 pm »
@
Lacius « sob 3:56 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Suko201 « pát 8:12 pm »
@
Mionix « pát 1:46 pm »
@
TomasFoxx « pát 10:13 am »
@
CrazyBull « čtv 8:57 pm »
@
HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
@
Pajik « čtv 11:11 am »
@
TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
@
Takashiro « čtv 10:15 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
Mionix « čtv 10:05 am »
@
KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
@
Takashiro « čtv 8:57 am »
@
Mionix « čtv 7:48 am »
@
Mionix « úte 8:58 am »
@
Relly « pon 6:14 pm »