Zamaskování v aréně

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Vadí vám zamasko a afkeři v aréně a mělo by se s tím něco dělat?

Ano vadí, mělo by se s tím něco udělat.
49
64%
Nevadí, nic nechci měnit.
26
34%
Jiné.
2
3%
 
Celkem hlasů: 77

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od sizmik » stř 29. črc 2020 14:24:19

Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 14:49:15

Zabití počtu mobek byl jen příklad, boha jeho, vy se toho všichni chytáte a neumíte pochopit, že to je jen nástřel správným směrem.

Samozřejmě by byla třeba nějaká jiná metrika, ani počet zabití, ani dmg není dostatečná metrika, muselo by se to nějak vyladit, ale nápad to je hozený správným směrem.
sizmik píše: stř 29. črc 2020 14:24:19 Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.
A tohle taky není dobrá cesta, aby se aréna dělala těžší kvůli afkerům. To akorát přiděláš vrásky hromadě lidí a problém to nijak neřeší. Do pár týdnů se to lidé opět naučí chodit efektivně a afkeři se jako mávnutím hůlkou objeví znovu.

MoravskyPepin
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 81
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od MoravskyPepin » stř 29. črc 2020 15:16:08

Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 15:46:35

MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.

Uživatelský avatar
Skullhlav
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Skullhlav » stř 29. črc 2020 15:49:00

Ještě můžeme přidat práci GM jak začne aréna některý si tam stoupne a bude hlídat :lol: nebo nerušit zamsko ale třeba limitovat (pokud to půjde) něco na způsob praporu. Limit 10x za celou arénu na dobu 10 vteřin

Selema
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Selema » stř 29. črc 2020 16:18:17

schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od TobyMark » stř 29. črc 2020 16:26:45

schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Reaguji na oba příspěvky:
No určitě není myšlenka arény přežití "dej si mřenku nebo zamasko a přežij". Dle mého je to myšleno tak, že máš bojovat a odměnou za to, že přežiješ je certifikát a případný drop. Na které jiné mapě máš možnost stát např. v zamasku a přitom na tom vydělat miliardy jako tady za barvení?!?
Skoro v každé mapě má nějaký char nebo chary výhodu. Ne nadarmo se říká, že ninja v proměně, aurák a wpčko jsou nejlepší postavy na dropování a vydělávání. No tak aréna je jedna z mála map, kde to zase naopak dávají lépe šamani a bmka. Jasně, vydělávat se dá s každou postavou, ale drak nebo bm to bude mít např. v HG určitě těžší. Jak na práci, tak na výbavu.
Přečtěte si, co se píše při vstupu do arény - "aby ukázali svou sílu, vůli a další schopnosti při boji proti hrůzným příšerám v aréně". Stáním v zamasku nebo mřence určitě žádný hrdinství neukážeš.
Jinak s certifikátem za zabití příšer nebo za DMG taky nesouhlasím. Například šamani, kteří tam buffují by certifikát nedostali, přitom tam mají velmi důležité poslání. Bez buffu se aréna v podstatě nedá udělat. A pokud jim nejde o drop, tak když pomůžou "jen" buffováním, proč by neměli odměnu za práci (buff) dostat.
Každopádně certifikát by měl dostat někdo, kdo tam pomáhá a je jedno jestli buffem nebo zabíjením mobek. Určitě by takovou vzácnost (a tak to i server presentuje) neměl dostat někdo, kdo to tam jen prostojí a občas klikne na klávesu se zamaskem. Jde to proti logice samotného pravidla arény ("při boji proti hrůzným příšerám") a i proti slušnosti k ostatním hráčům.
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 16:38:04

Selema píše: stř 29. črc 2020 16:18:17
schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.

Uživatelský avatar
Skullhlav
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Skullhlav » stř 29. črc 2020 16:43:56

Ještě si uvědomte že i kdyby nějaký návrh prošel tak podle mě má GA nějaké priority co dělat na prvním místě takže takovýhle návrh by byl vytvořen za dalších pár měsíců pokud projde takže se obrňte trpelivosti

Selema
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Selema » stř 29. črc 2020 17:04:41

schvarz píše: stř 29. črc 2020 16:38:04
Selema píše: stř 29. črc 2020 16:18:17
schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35

Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.
Jak dlouho tu je aréna? 3 roky. 3 roky mají výhodu šamani a bmka. Proč by ted 3 roky nemohli mít výhodu warové a wpčka? :D Nicméně ta propast v sekáním tam není taková jako u kouzel. Nehledě na to DMG se dá fixnout aby všichni brali stejně.
A nebo třetí možnost, všichni sekat v proměně a nikdo mít výhodu nebude :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.

Who is chatting

offline Mionix 
offline WopeArch