Zamaskování v aréně

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Vadí vám zamasko a afkeři v aréně a mělo by se s tím něco dělat?

Ano vadí, mělo by se s tím něco udělat.
49
64%
Nevadí, nic nechci měnit.
26
34%
Jiné.
2
3%
 
Celkem hlasů: 77

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od sizmik » stř 29. črc 2020 14:24:19

Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 14:49:15

Zabití počtu mobek byl jen příklad, boha jeho, vy se toho všichni chytáte a neumíte pochopit, že to je jen nástřel správným směrem.

Samozřejmě by byla třeba nějaká jiná metrika, ani počet zabití, ani dmg není dostatečná metrika, muselo by se to nějak vyladit, ale nápad to je hozený správným směrem.
sizmik píše: stř 29. črc 2020 14:24:19 Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.
A tohle taky není dobrá cesta, aby se aréna dělala těžší kvůli afkerům. To akorát přiděláš vrásky hromadě lidí a problém to nijak neřeší. Do pár týdnů se to lidé opět naučí chodit efektivně a afkeři se jako mávnutím hůlkou objeví znovu.

MoravskyPepin
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 81
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od MoravskyPepin » stř 29. črc 2020 15:16:08

Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 15:46:35

MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.

Uživatelský avatar
Skullhlav
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Skullhlav » stř 29. črc 2020 15:49:00

Ještě můžeme přidat práci GM jak začne aréna některý si tam stoupne a bude hlídat :lol: nebo nerušit zamsko ale třeba limitovat (pokud to půjde) něco na způsob praporu. Limit 10x za celou arénu na dobu 10 vteřin

Selema
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Selema » stř 29. črc 2020 16:18:17

schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od TobyMark » stř 29. črc 2020 16:26:45

schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Reaguji na oba příspěvky:
No určitě není myšlenka arény přežití "dej si mřenku nebo zamasko a přežij". Dle mého je to myšleno tak, že máš bojovat a odměnou za to, že přežiješ je certifikát a případný drop. Na které jiné mapě máš možnost stát např. v zamasku a přitom na tom vydělat miliardy jako tady za barvení?!?
Skoro v každé mapě má nějaký char nebo chary výhodu. Ne nadarmo se říká, že ninja v proměně, aurák a wpčko jsou nejlepší postavy na dropování a vydělávání. No tak aréna je jedna z mála map, kde to zase naopak dávají lépe šamani a bmka. Jasně, vydělávat se dá s každou postavou, ale drak nebo bm to bude mít např. v HG určitě těžší. Jak na práci, tak na výbavu.
Přečtěte si, co se píše při vstupu do arény - "aby ukázali svou sílu, vůli a další schopnosti při boji proti hrůzným příšerám v aréně". Stáním v zamasku nebo mřence určitě žádný hrdinství neukážeš.
Jinak s certifikátem za zabití příšer nebo za DMG taky nesouhlasím. Například šamani, kteří tam buffují by certifikát nedostali, přitom tam mají velmi důležité poslání. Bez buffu se aréna v podstatě nedá udělat. A pokud jim nejde o drop, tak když pomůžou "jen" buffováním, proč by neměli odměnu za práci (buff) dostat.
Každopádně certifikát by měl dostat někdo, kdo tam pomáhá a je jedno jestli buffem nebo zabíjením mobek. Určitě by takovou vzácnost (a tak to i server presentuje) neměl dostat někdo, kdo to tam jen prostojí a občas klikne na klávesu se zamaskem. Jde to proti logice samotného pravidla arény ("při boji proti hrůzným příšerám") a i proti slušnosti k ostatním hráčům.
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 16:38:04

Selema píše: stř 29. črc 2020 16:18:17
schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.

Uživatelský avatar
Skullhlav
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Skullhlav » stř 29. črc 2020 16:43:56

Ještě si uvědomte že i kdyby nějaký návrh prošel tak podle mě má GA nějaké priority co dělat na prvním místě takže takovýhle návrh by byl vytvořen za dalších pár měsíců pokud projde takže se obrňte trpelivosti

Selema
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Selema » stř 29. črc 2020 17:04:41

schvarz píše: stř 29. črc 2020 16:38:04
Selema píše: stř 29. črc 2020 16:18:17
schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35

Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.
Jak dlouho tu je aréna? 3 roky. 3 roky mají výhodu šamani a bmka. Proč by ted 3 roky nemohli mít výhodu warové a wpčka? :D Nicméně ta propast v sekáním tam není taková jako u kouzel. Nehledě na to DMG se dá fixnout aby všichni brali stejně.
A nebo třetí možnost, všichni sekat v proměně a nikdo mít výhodu nebude :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@ Mionix « pon 6:06 pm »
@Relly,  Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@ Relly « pon 5:42 pm »
@Mionix,  Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
@ hg003 « ned 10:31 pm »
..
@ gagefranjo « ned 7:32 pm »
Mionix píše: @gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
diky
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Také stěžování na ticketu určitě nebudu praktikovat 😂
@ Mionix « ned 7:06 pm »
@gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
@ gagefranjo « ned 7:05 pm »
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@ Mionix « ned 6:49 pm »
@gagefranjo,  A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není. :-)
@ gagefranjo « ned 6:40 pm »
Jinak Prave nevim, kde bych tento navrh podsunul. Ještě me napadl ticket, ale tam nic o návrzích nebylo 🤷🏼‍♂️
@ gagefranjo « ned 6:38 pm »
Tak čekal jsem, ze navrh zde na fóru bude rychlejší jak vaše klasické porady o tom co má prijit do hry
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@gagefranjo,  Jo jo, to vůbec neděláte. :-)
@ gagefranjo « ned 5:53 pm »
Ale asi toho mate hodně, tak nebudu zbytecne rýpat 🙂
@ gagefranjo « ned 5:52 pm »
Jestli budu cekat jak na odpověď na ticket tak poteš 😃
@ Mionix « ned 5:03 pm »
@gagefranjo,  až do té doby, dokud ho buď schválíme k diskusi, či zamítneme. :-)
@ gagefranjo « ned 2:48 pm »
Jak dlouho se čeká na schválení návrhu?
@ Mionix « ned 9:40 am »
@kovardominik,  jdou přendavat z postavy na postavu. ;-)
@ kovardominik « sob 9:07 pm »
Během plnění úkolu s herbářem mohl být zrušen denní limit bylinek. Při nézké úrovni zručnosti a smůle to jde plnit několik dní
@ kovardominik « pát 10:55 pm »
Přirážka za rušení při práci u kováře je top :)
@ Mionix « pát 7:42 am »
@xSaskex,  to bohužel nemohu, musí řešit GM, které řešilo váš předchozí ticket.
@ xSaskex « čtv 6:57 pm »
@Mionix,  Ahoj Mio, mohl bych poprosit, jestli byste nemrkli na tiket č.92121? Už nějakou chvilku čekáme a zabere to jen malinko času. Díky za odpověď
@ schvarz « čtv 3:10 pm »
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
@ RAMHH « čtv 1:21 pm »
@goddamnbary,  Podivej se na programy jako AHK
@ goddamnbary « čtv 1:09 pm »
Vedel by si mi poradiť ako sa to robí?
@ Akemos « čtv 9:40 am »
goddamnbary píše: Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
asi záleží na klávesnici. já si mohu dát jakoukoli klavesu kamkoliv třebai C na F5
@ goddamnbary « stř 3:25 pm »
Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
@ goddamnbary « stř 3:24 pm »
Sup ľudia
@ Mionix « pon 4:12 pm »
@Betty,  Na truhle je to napsané, že máte mít v ruce zbraň. ;-)
@ Betty « pon 3:13 pm »
Proč, když mám v ruce motyku a otevřu nazaretskou truhlu tak mi to dá meč na šamanku? :D
@ KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
Tak asi jste vybrali štěstičko i od ostatních :D já furt nic :D
@ gagefranjo « ned 10:54 pm »
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý :) jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
@ Hakan « ned 9:08 pm »
Já našel uhelnou žílu včera asi za 2 minuty hledání, je fakt že den před tím jsem ji nenašel hodinu :lol:
@ KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?
@ KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
tobě aspoň padly povolení :D mě ani jedno, letos trošku bída no, ale jsem rád, že to nezrušili úplně :D
@ KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
Takashiro píše:
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D
jo už sem zjistil, ale díky moc :-)
@ gagefranjo « ned 12:03 pm »
To bylo no. Já Prave myslel, ze ta ranní údržba bude cílená přímo na ten drop, ale asi jindy😂
@ TomasFoxx « ned 11:34 am »
@gagefranjo,  no já posekal nejdřív 2 a z každýho 14 požehů a něco k tomu, tak jsem si říkal že wow, ale asi to bylo nějaký mega štěstí :D
@ gagefranjo « ned 11:32 am »
Neříkal jsi zrovna ty, ze ty odměny z těch meteoru jsou dobre? Ale jinak ano, ty odměny jsou výsměch :D

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline Wzypt 
offline Yuminka 
offline eMco 
offline fyxicek 
offline tasik1