Zamaskování v aréně

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).
Odpovědět

Vadí vám zamasko a afkeři v aréně a mělo by se s tím něco dělat?

Ano vadí, mělo by se s tím něco udělat.
49
64%
Nevadí, nic nechci měnit.
26
34%
Jiné.
2
3%
 
Celkem hlasů: 77

sizmik
Lv.19
Lv.19
Příspěvky: 216
Registrován: čtv 17. zář 2015 8:40:54
Dal poděkování: 29 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od sizmik » stř 29. črc 2020 14:24:19

Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 14:49:15

Zabití počtu mobek byl jen příklad, boha jeho, vy se toho všichni chytáte a neumíte pochopit, že to je jen nástřel správným směrem.

Samozřejmě by byla třeba nějaká jiná metrika, ani počet zabití, ani dmg není dostatečná metrika, muselo by se to nějak vyladit, ale nápad to je hozený správným směrem.
sizmik píše: stř 29. črc 2020 14:24:19 Tak teda abyhc musel zabít určitý počet mobek to nesouhlasím. Ono pak třeba když jdu s buffkou, tak sice DMG moc nepomůžu v aréně (a tím pádem moc mobek nezabiju), nicméně zase díky mě (a dalším buffům) mají všichni buffy, které zas pomáhají velmi výrazně.
Osobně já vidím jen řešení ve zvýšenní obtížnosti arény, aby prostě když tam lidi afkují tak aby aréna selhala.
A tohle taky není dobrá cesta, aby se aréna dělala těžší kvůli afkerům. To akorát přiděláš vrásky hromadě lidí a problém to nijak neřeší. Do pár týdnů se to lidé opět naučí chodit efektivně a afkeři se jako mávnutím hůlkou objeví znovu.

MoravskyPepin
Lv. 12
Lv. 12
Příspěvky: 81
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Dal poděkování: 27 poděkování
Dostal poděkování: 39 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od MoravskyPepin » stř 29. črc 2020 15:16:08

Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 15:46:35

MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.

Uživatelský avatar
Skullhlav
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Skullhlav » stř 29. črc 2020 15:49:00

Ještě můžeme přidat práci GM jak začne aréna některý si tam stoupne a bude hlídat :lol: nebo nerušit zamsko ale třeba limitovat (pokud to půjde) něco na způsob praporu. Limit 10x za celou arénu na dobu 10 vteřin

Selema
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Selema » stř 29. črc 2020 16:18:17

schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od TobyMark » stř 29. črc 2020 16:26:45

schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Reaguji na oba příspěvky:
No určitě není myšlenka arény přežití "dej si mřenku nebo zamasko a přežij". Dle mého je to myšleno tak, že máš bojovat a odměnou za to, že přežiješ je certifikát a případný drop. Na které jiné mapě máš možnost stát např. v zamasku a přitom na tom vydělat miliardy jako tady za barvení?!?
Skoro v každé mapě má nějaký char nebo chary výhodu. Ne nadarmo se říká, že ninja v proměně, aurák a wpčko jsou nejlepší postavy na dropování a vydělávání. No tak aréna je jedna z mála map, kde to zase naopak dávají lépe šamani a bmka. Jasně, vydělávat se dá s každou postavou, ale drak nebo bm to bude mít např. v HG určitě těžší. Jak na práci, tak na výbavu.
Přečtěte si, co se píše při vstupu do arény - "aby ukázali svou sílu, vůli a další schopnosti při boji proti hrůzným příšerám v aréně". Stáním v zamasku nebo mřence určitě žádný hrdinství neukážeš.
Jinak s certifikátem za zabití příšer nebo za DMG taky nesouhlasím. Například šamani, kteří tam buffují by certifikát nedostali, přitom tam mají velmi důležité poslání. Bez buffu se aréna v podstatě nedá udělat. A pokud jim nejde o drop, tak když pomůžou "jen" buffováním, proč by neměli odměnu za práci (buff) dostat.
Každopádně certifikát by měl dostat někdo, kdo tam pomáhá a je jedno jestli buffem nebo zabíjením mobek. Určitě by takovou vzácnost (a tak to i server presentuje) neměl dostat někdo, kdo to tam jen prostojí a občas klikne na klávesu se zamaskem. Jde to proti logice samotného pravidla arény ("při boji proti hrůzným příšerám") a i proti slušnosti k ostatním hráčům.
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 647
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 122 poděkování
Dostal poděkování: 377 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od schvarz » stř 29. črc 2020 16:38:04

Selema píše: stř 29. črc 2020 16:18:17
schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35
MoravskyPepin píše: stř 29. črc 2020 15:16:08 Uvědomte si, že je to aréna přežití nikoliv aréna, kde musí všichni makat. Ona svým způsobem aréna na pracující hráče myslí dropem trofejí což 40-50 trofejí, kteří někteří nafarmí oproti 0 u afkera je slušný bonus, ano nafarmí to hlavně šamani a bmka, ale to je třeba věc, kterou bych řešil raději než afkery a to je motivace. Věci typu zabij 20 mobů, dej takový a makový dmg nefungují protože i když se snažíš nemusí se ti podařit zabít 20 mobů, ti co budou mít 19 budou naštvaní, buffové asi nesplní dmg/zabití když zbude třeba jen poslední.
Jak tu napsali, zvýšit obtížnost - je to aréna přežití a měla by to být "výzva" ne? To už se ti nelíbí? A možná by to mohlo být pro tým výzvou udělat arénu tak, aby si na ni lidi nezvykli. Byl tu ent, který měl být týmová mapa - sóluje se. Tak co nabrat zkušenosti v ladění mapy pro tým. Ruku na srdce, cokoliv co se přidá a dopadne to jako solo mapa bude "propadák" a týmové mapy tady chybí.
Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.

Uživatelský avatar
Skullhlav
Lv.13
Lv.13
Příspěvky: 94
Registrován: ned 21. čer 2020 13:05:41
Dal poděkování: 51 poděkování
Dostal poděkování: 23 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Skullhlav » stř 29. črc 2020 16:43:56

Ještě si uvědomte že i kdyby nějaký návrh prošel tak podle mě má GA nějaké priority co dělat na prvním místě takže takovýhle návrh by byl vytvořen za dalších pár měsíců pokud projde takže se obrňte trpelivosti

Selema
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 32
Registrován: pon 25. kvě 2020 15:10:10
Dal poděkování: 20 poděkování
Dostal poděkování: 12 poděkování

Re: Zamaskování v aréně

Příspěvek od Selema » stř 29. črc 2020 17:04:41

schvarz píše: stř 29. črc 2020 16:38:04
Selema píše: stř 29. črc 2020 16:18:17
schvarz píše: stř 29. črc 2020 15:46:35

Jasný, klidně.
Nerad bych GA přidělával hafo práce, ale to, co říkáš, smysl dává.

Taky jak zmiňuješ, že BMka a dračí šamani mají nejvíc trofejí, to určitě je taky problém, akorát na to já nemám nějaký řešení. Bylo by dobrý normalizovat dmg, ale tady si fakt neodvažuju navrhovat nějaký řešení.

A jinak, jak píšeš - já nemám problém s výzvou. Ale tady, pokud se řekne "udělat něco těžší", tak to tady automaticky znamená úpravu statů, aby se to zabíjelo dýl a hůř. Za mě je lepší upravovat obtížnost nějakou změnou mechanik, zavedením dynamiky do hry. Protože v současný chvíli je to prostě staticky, v aréně tě překvapí možná to, že nějakej jouda zapomene jít na kraj a přitáhne ti zaříkávače na kraj.
Jak fixnout aby šamani a bmka neměli hodně trofejí? Stačí zrušit dmg kouzel do mobů. Když budou všichni muset sekat,nikdo nebude mít hodně trofejí. Bude to vyváženější.
Právě jsi předala výhodu WPčkům a aurákům.
Jak dlouho tu je aréna? 3 roky. 3 roky mají výhodu šamani a bmka. Proč by ted 3 roky nemohli mít výhodu warové a wpčka? :D Nicméně ta propast v sekáním tam není taková jako u kouzel. Nehledě na to DMG se dá fixnout aby všichni brali stejně.
A nebo třetí možnost, všichni sekat v proměně a nikdo mít výhodu nebude :D

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ noxforko « čtv 12:03 pm »
díkec, nechtělo se mi kvůli toho dělat dropa
@ tasik1 « čtv 12:02 pm »
ano padají
@ noxforko « čtv 12:00 pm »
hoj padnou karmy na lv 145 ve swampu?
@ KerkyzAfterky « čtv 12:03 am »
Nonepovideeej píše: @KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
To se mi moc nezdá, když je v pátek veký pátek :D ale nechame se překvapit
@ Nonepovideeej « stř 10:14 pm »
@KerkyzAfterky,  Velikonoční event začne pravděpodobně až v pondělí, jelikož sv. Patrik končí až v neděli
@ KerkyzAfterky « stř 10:06 pm »
Krasny večer přeji. Když se přesunula udržba na pátek, můžeme očekavat ty velikonoce až v pátek, nebo to pro nás máte nachystane už na zítřek? :)
@ Relly « stř 11:32 am »
@Hakan,  Tak lidi se už asi naučili, ze ranní arény ve všední dny nema smysl zkoušet.
@ Hakan « stř 9:58 am »
20s před zahájením arény, docela nápor https://ctrlv.cz/wile
@ FugasBoss « ned 9:48 am »
nefunguje přihlášení na web hry
@ Mionix « ned 9:45 am »
@RAMHH:-) nemáte zač, jak jsem koupil, tak jsem předal. :-)
@ RAMHH « ned 9:42 am »
@Mionix,  Díky za vysvětlení. Já myslel, že to bude systém podobný válkám, tudíž by blokoval vstup po celou dobu invaze, když už tam vstoupil za jinou říši. Tomuto se dá vyhnout relogem, takže s tím takový problém nemám, nakonec.
@ Mionix « ned 8:43 am »
@RAMHH,  "mnu nesmí mít lognuté dvě říše naráz je tam právě systém, aby nemohli farmit cb sami na sobě takže poud měl lognuto jedno co vstoupilo do invaze, enchal to lognuté a naportil si do invaze jinou říši, tak ho to koplo do vězení kdyby to odhlásil mohl by"
@ RAMHH « sob 8:38 pm »
Je v invazi nějaký systém, co dá hráče, který si jde za prohranou říši spawnout špióna vítězné říše, do vězení? Protože jestli opravdu ano, tak to je snad ještě větší nesmysl, než tlačit lidi do "PvP" akce na čtení spellů dropem z mobek..
@ Beauty « čtv 8:54 am »
Děkuju
@ Saggitarius « čtv 8:53 am »
9:00 až cca 9:20 (dnes jen ladění změn v eventu a pár drobností)
@ Beauty « čtv 8:36 am »
Od-do je údržba, prosím?
@ Takashiro « ned 11:58 pm »
Takashiro píše: jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
tak bolo treba prvy krat urobit ten quest aby som sa zbavil toho vaku, az potom tam dalo tu moznost
@ Relly « ned 8:47 pm »
@TheDobbyk,  Když z těch všech adminů jsou aktivní tak 1-2, tak ano. Počkáš si. Taky nechápu, že se tu platí GMka (SDčkama) za nic, ale prostě ekura.
@ Takashiro « ned 4:49 pm »
jak sa zbavim toho maleho vaku z inventara bol som nabrať tu vodu prešiel som bludište a nič,
@ TheDobbyk « ned 2:31 pm »
Ahoj, je možne že se reši jeden prípad už vic jak mnesic.. A na ticket sem nedostal odpoveď. Pripad je natolik rozsahly ze bylo poskodzenych vice lidi.. Ale nic se s tim nedela a ja mam vse pozastavene...
@ Clusive « pát 6:56 pm »
ShienZhao píše: Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
Nápad to není špatný, ale to už by nebyla v tom případě barva spojená s tímto eventem (zelená).
@ Davisss « pát 3:11 pm »
Ahoj, kde dropnu věci na palici na hady prosím? Díky
@ RAMHH « čtv 11:00 pm »
@gagefranjo,  Ja bych spise uvital slibene levelovani schopnosti na P1+ bez zabijeni niceho, protoze jako PvM hrac jsem jen koristi pri invazi :D A nebo alespon neslibeny revisit nesmyslnych spellu u daggera a mentala :)
@ gagefranjo « čtv 8:08 pm »
Když jsme u těch barev, kdy se plánuje přidat barvení na zbraně mimo chitinky. Jestli se nepletu, tak to víc jak před rokem bylo slibeno k barvám chitin zbraní
@ ShienZhao « čtv 8:00 pm »
Zdravím. Chci se zeptat, jestli se nepřemýšlelo o změně barev při eventovych kloboucich. Né každému se hodí zelená barva, když je v dnešní době možné obarvit zbraň a brnění. Jasný nemusím to kupovat a nosit, ale změna by byla fajn a dokázal bych si poté představit ze lidi budou více kupovat klobouky a nosit je, ještě když jsou na 60 dni. Dokázal bych si představit pomoci barvy nebo něčeho klobouk obarvit, ale asi je sci-fi ze? :kekw:
@ qSTRoNgMANp « čtv 9:38 am »
Pokud ti nepujde Wine, tak to ani neřeš. Taky mě zaskočil Microsoft s rozhodnutím ukončení podpory Win 10, kde osobně Win 11 mi nefunguje, tak jak já potřebuji a je spíše user friendly, ale už ne programator friendly. :D Síťová nastavení jsem si musel udělal na zástupce na plochu, celkově je to pro mě krok zpět.
@ Mionix « stř 6:03 pm »
@schvarz:up: hlavně z nás to nikdo neovládá, nemá, tak že i případná podpora by byla nulová.
@ schvarz « úte 10:17 pm »
Na jako vážně, podle průzkumu Steamu tvoří uživatelé Linuxu (jako hlavního OS) zhruba 2% celkové populace. Přepsat 20 let starou CPP aplikaci, aby podporovala UNIXové operační systémy, je absurdně náročné. A finanční zisk by z tohonejspíš žádný nebyl, takže by to víceméně byla práce vniveč. Kdyby se to psalo odznovu, tak by to dávalo smysl, ale takhle ne.
@ schvarz « úte 10:15 pm »
Vote: rename na Dutohlav
@ Mionix « úte 5:12 pm »
@Skullhlav,  Win 10 bude fungovat i dál. Ne neuvažujeme, nikdo z nás Linux nemá a ani ho neovládá.
@ TomasFoxx « úte 4:18 pm »
@Skullhlav,  si myslíš že po tom co si tu furt předváděl se s tebou někdo bude bavit, protože ses vrátil po delší době? :D :D mazej a už nepiš
@ Skullhlav « úte 3:48 pm »
xxx
@ Suko201 « pon 12:36 am »
MoravskyPepin píše: Ona je nová karma P1+?
jo, já už mám P9, ale je to hardcore na další levely
@ MoravskyPepin « ned 9:33 pm »
Ona je nová karma P1+?
@ Cunter « ned 7:47 pm »
Kategória Všichni samozrejme, pekne by to ukázalo koľko hráčov robí generácie a atď
@ Cunter « ned 7:45 pm »
Taka otázočka nechcete do štatistik, kde je rebríček zakomponovať hráčov aj podľa generacii ? lebo takto je to tam stale len podľa levelov ....
@ MoCKeR « ned 1:46 pm »
Aby si sa mohol sťažovať jak sa ti zle nerdi 0 bez se vyvetrat valec
@ Lejno « ned 11:10 am »
Je nejaké vysvetlenie, prečo sa na mole napr na CH3 spawnu 3 skupinky na jednej strane a až po 10 sekundách 3 skupinky na strane druhej a napr na CH2 sa všetkých 6 spawne naraz ? Dakujem
@ Skullhlav « ned 10:19 am »
Zdravím, dlouhé době. Nevím kolik lidí tady má starý počítač a jelikož příští rok na podzim bude ukončena podpora win 10 . Neuvažovalo vedení zajistit fungování na Linuxu?
@ schvarz « pát 6:26 pm »
.
@ schvarz « čtv 5:21 pm »
Já to hlásám roky, ničím se netajím. Za mě je po 14 letech serveru (11+ let karmy) na místě výrazně zkrátit dobu, kterou trvá tyhle "starší" věci dokončit. Tzn biolog (komplet) a karma. Takže budu fandit jakékoliv změně tímhle směrem.
@ Saggitarius « čtv 10:31 am »
Suko201 píše:
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
Můžeme, ale nemusíme.
@ Suko201 « čtv 10:29 am »
schvarz píše: @Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
však kamo karma 1-M1 je nejvíc easy, když to děláš 2x denně máš to docela za krátkou dobu, nemůžou zas udělat vše snadnější. Ten návrh je perfektní, už tak ty vyšší karmy budou na kratší dobu, takže za mě je tato možnost top.
@ Saggitarius « čtv 10:24 am »
Ano, je to tam tak napsáno. Máme samozřejmě i další verze :D Viz tabulka kde se jedná o verzi A. Ale je to o diskuzi.
@ schvarz « čtv 3:01 am »
@Suko201,  Hlasování ještě ani neskončilo, návrh zatím neprošel a pamatuj na to, že v současné době ranky 1-M1 by stále vyžadovaly 6h odevzdávání.
@ Suko201 « stř 10:37 am »
Ten návrh je opravdu luxus. Hodně lidí si nemůže dovolit se přihlašovat každých 6h a díky tomu se karma dělala v roky, teď se to zlepší.. Opravdu skvělý nápad, děkujeme :-) Kdy by tento update cca vyšel?
@ Bisky « stř 9:26 am »
Prosím o hlasování v tomto návrhu. :inlove: viewtopic.php?f=59&t=124514
@ schvarz « úte 4:35 am »
Takashiro má pravdu, Ústav pro jazyk český uvádí "perfekcionista" jako jedinou správnou variantu. https://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=perfekcionista
@ Takashiro « pon 8:24 pm »
Máte zle napísane slovíčko u Makamita, píše sa to perfekcionista nie perfekcionalista :D
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
hehe
@ TomasFoxx « ned 3:24 pm »
@RAMHH,  jejich problem, maj spolupracovat a chodit do válek
@ RAMHH « ned 12:43 pm »
@TomasFoxx,  Válka bez spawnů by byla hodně velká pecka, zvláště v té válce v létě, ve které tam za říši jdou 4 lidé.. :D
@ qSTRoNgMANp « ned 12:07 pm »
@Mionix,  Pat a Mat moves.
@ TomasFoxx « ned 11:13 am »
Já nad tím přemýšlel už ten první den a prostě jediný logický vysvětlení těch nerfů co zatím proběhly pro mě je to, že se saggi asi chystá prostě zrušit spawny ve válkách (takže války bez bufferů na spawnech) :D Proto taky takhle nerfuje průniky, proto do karmy přidává "požehnání", proto healnutí zruška.
@ Mionix « ned 11:10 am »
V pohodě. :-)
@ TomasFoxx « ned 11:10 am »
Rád bych no, bohužel asi není koho se zeptat, proto taky prudim tady tebe :D za což sorry, někde to ventilovat musim :D :D
@ Mionix « ned 11:09 am »
@TomasFoxx,  hele tak to musíš položit dotaz jinde. :-D Já PvP nedělám a ani se do nějakých změn nemontuji. Já nejsem kreativec.
@ TomasFoxx « ned 11:07 am »
@Mionix,  no to my všichni chápeme, že to byl záměr, nám jen nedochází, PROČ to byl záměr :D proč se ubírá dmg postavám, který jsou v těch válkách slabší :D
@ Mionix « ned 10:49 am »
@Lejno,  Ale snížení průniku ve válkách byl záměr, pro všechny. A jedno, zda má 9x prům, nebo výbavu jako Foxx.
@ Lejno « ned 10:40 am »
Doslova ti napisal, čo to znížilo a ako to ovplyvnilo ninje alebo aurakov, ktorí to hrali normálne na spelly 🤦

Who is chatting