Úprava královského systému

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Jaká možnost se Vám líbí víc?

Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
40
58%
Sebrat králi možnost měnit daně
14
20%
Preferuji současný systém
15
22%
 
Celkem hlasů: 69

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Úprava královského systému

Příspěvek od RAMHH » pon 29. bře 2021 18:19:06

Zdravím.

Slovy klasika, rozmohl se nám tu takový nešvar. Někteří dlouhodobí hráči ekury našli zalíbení v zneužívání královského systému k sabotování vlády krále v následujícím týdnu. Na začátek bych chtěl zdůraznit, že se zde nezabývám plýtváním a/nebo nepouštěním bonusů. To je čistě o tom daném hráči, hodnost krále si nějakým způsobem zasloužil a není na místě ho nějak omezovat ve způsobu jeho vlády. V tomto návrhu se chci zabývat jinou věcí, a to fungování královské pokladny v rámci královského systému.

V současné době systém funguje následovně - Za celý týden, od zvolení krále v pondělí ráno až po jeho nahrazení novým králem o týden později se v každé říši vybírají daně při prodeji NPC, případně na stánku. Tyto vybrané yangy se na konci týdne přičtou do pokladny, aby nový král měl yangy ke kralování. Daně nastavuje král na 3-6%, přičemž ve stáncích se vybírají daně o 3% menší, než je nastavený základ, a to maximálně do 6kk yangů. Jinými slovy, král v jeden daný týden přímo ovlivňuje počet yangů v pokladně, který bude mít král v následujícím týdnu. A to je podle mého názoru, i názoru některých dalších hráčů, problém který je třeba řešit.

Z diskuze na fóru vyplynulo několik možných řešení.
1) Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
Dříve se pokladna doplňovala okamžitě. V praxi to fungovalo tak, že nový král zdědil po původním králi (zpravidla) prázdnou pokladnici, která se mu s každou vybranou daní okamžitě plnila. Bohužel, v té době na ekuře existovaly Tréninkové sloupy, které za poplatek z pokladny mohl král využít, aby si spawnoval bosse, a někteří jedinci si takto nahrabali obrovské množství yangů a map pokladu. V dnešní době již tréninkové sloupy takto nefungují, a tak se nabízí prostě a jednoduše vrátit tento způsob doplňování pokladny. Král by tak na začátku týdne dostal jen to, co zbylo v pokladně z minuého týdne.

:+: Král si sklidí, co si zasel. Pokud sníží daně, bude mít v pokladně málo yangů, ale bude tímto zasažen pouze on sám.
:+: Králi zůstane možnost měnit daně, a tedy nedojde k žádnému omezení jeho pravomocí.

:+: :-: Král si bude moci pokladnu doplnit ze svého, případně z yangů nějakého z hráčů, který bude chtít pustit bonus. Reálně zde nevidím potenciál nějakého zneužití, troufnu si tvrdit že s tímhle by problém nebyl, ale je třeba to zmínit.

:-: Toto řešení může být programátorsky náročné na implementaci, sice to již v minulosti fungovalo, ale kód hry se mohl od té doby výrazně změnit, což může přidělat spoustu práce.

Ve finále se mi to zdá jako nejlepší dlouhodobé řešení, jediným zádrhelem může být současné vytížení Saggiho jakožto jediného programátora pracujícího na Ekuře.

2) Sebrat králi možnost měnit daně
Jediná změna by zde byla, že král nemůže ovlivňovat výši daně, ta by zůstala na standartních 6%.
:+: Velmi jednoduché řešení, které vyřeší zadaný problém.
:+: Jednoduché je řešení i na implementaci do hry, troufnu si tvrdit, že je až triviální.

:-: Jednalo by se o osekání pravomocí krále. O důvod méně, proč se snažit
:-: Tento návrh nemyslí na krále-překupníky. Reálně může existovat král, který nechodí do dropovat yangy do pvm mapy, ale vydělává jen ze stánků. Ten by mohl mít zájem na snížení daně pro svůj vlastní zisk.

Řeší to zadaný problém, ale omezí to královské pravomoce. Variantou tohoto řešení by mohla být také změna daně při prodeji ve stánku na fixní 3% nezávisle na nastavené dani (což by stále reálně omezilo královské pravomoci), a nebo změna možné nastavitelné daně, například na 6-9% při zachování stávajícího systému (což by mohlo způsobit až moc yangů v pokladně).

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od TobyMark » úte 30. bře 2021 19:55:36

Zdravím, hlasoval jsem pro 1. Pokud by ale nešlo udělat nebo by to bylo tak složité, že by se do toho týmu nechtělo, preferuji možnost2. Rozhodně lepší, než aby zůstal nespravedlivý současný systém. :)
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Pajik » úte 30. bře 2021 20:16:47

RAMHH píše: pon 29. bře 2021 18:19:06 Zdravím.

Slovy klasika, rozmohl se nám tu takový nešvar. Někteří dlouhodobí hráči ekury našli zalíbení v zneužívání královského systému k sabotování vlády krále v následujícím týdnu. Na začátek bych chtěl zdůraznit, že se zde nezabývám plýtváním a/nebo nepouštěním bonusů. To je čistě o tom daném hráči, hodnost krále si nějakým způsobem zasloužil a není na místě ho nějak omezovat ve způsobu jeho vlády. V tomto návrhu se chci zabývat jinou věcí, a to fungování královské pokladny v rámci královského systému.

V současné době systém funguje následovně - Za celý týden, od zvolení krále v pondělí ráno až po jeho nahrazení novým králem o týden později se v každé říši vybírají daně při prodeji NPC, případně na stánku. Tyto vybrané yangy se na konci týdne přičtou do pokladny, aby nový král měl yangy ke kralování. Daně nastavuje král na 3-6%, přičemž ve stáncích se vybírají daně o 3% menší, než je nastavený základ, a to maximálně do 6kk yangů. Jinými slovy, král v jeden daný týden přímo ovlivňuje počet yangů v pokladně, který bude mít král v následujícím týdnu. A to je podle mého názoru, i názoru některých dalších hráčů, problém který je třeba řešit.

Z diskuze na fóru vyplynulo několik možných řešení.
1) Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
Dříve se pokladna doplňovala okamžitě. V praxi to fungovalo tak, že nový král zdědil po původním králi (zpravidla) prázdnou pokladnici, která se mu s každou vybranou daní okamžitě plnila. Bohužel, v té době na ekuře existovaly Tréninkové sloupy, které za poplatek z pokladny mohl král využít, aby si spawnoval bosse, a někteří jedinci si takto nahrabali obrovské množství yangů a map pokladu. V dnešní době již tréninkové sloupy takto nefungují, a tak se nabízí prostě a jednoduše vrátit tento způsob doplňování pokladny. Král by tak na začátku týdne dostal jen to, co zbylo v pokladně z minuého týdne.

:+: Král si sklidí, co si zasel. Pokud sníží daně, bude mít v pokladně málo yangů, ale bude tímto zasažen pouze on sám.
:+: Králi zůstane možnost měnit daně, a tedy nedojde k žádnému omezení jeho pravomocí.

:+: :-: Král si bude moci pokladnu doplnit ze svého, případně z yangů nějakého z hráčů, který bude chtít pustit bonus. Reálně zde nevidím potenciál nějakého zneužití, troufnu si tvrdit že s tímhle by problém nebyl, ale je třeba to zmínit.

:-: Toto řešení může být programátorsky náročné na implementaci, sice to již v minulosti fungovalo, ale kód hry se mohl od té doby výrazně změnit, což může přidělat spoustu práce.

Ve finále se mi to zdá jako nejlepší dlouhodobé řešení, jediným zádrhelem může být současné vytížení Saggiho jakožto jediného programátora pracujícího na Ekuře.

2) Sebrat králi možnost měnit daně
Jediná změna by zde byla, že král nemůže ovlivňovat výši daně, ta by zůstala na standartních 6%.
:+: Velmi jednoduché řešení, které vyřeší zadaný problém.
:+: Jednoduché je řešení i na implementaci do hry, troufnu si tvrdit, že je až triviální.

:-: Jednalo by se o osekání pravomocí krále. O důvod méně, proč se snažit
:-: Tento návrh nemyslí na krále-překupníky. Reálně může existovat král, který nechodí do dropovat yangy do pvm mapy, ale vydělává jen ze stánků. Ten by mohl mít zájem na snížení daně pro svůj vlastní zisk.

Řeší to zadaný problém, ale omezí to královské pravomoce. Variantou tohoto řešení by mohla být také změna daně při prodeji ve stánku na fixní 3% nezávisle na nastavené dani (což by stále reálně omezilo královské pravomoci), a nebo změna možné nastavitelné daně, například na 6-9% při zachování stávajícího systému (což by mohlo způsobit až moc yangů v pokladně).
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od schvarz » úte 30. bře 2021 23:29:08

Pajik píše: úte 30. bře 2021 20:16:47
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Já třeba vidím poměrně závažnej problém v tom, jaká nerovnost je mezi říšemi a jak hrozně velký rozdíl bude v hráči Ž a hráči M, když oba začnou od začátku ve žluté a modré říši. Hráč M na tom bude mnohem lépe mnohem rychleji a dokonce mám pochybnosti o tom, jestli se na to hráč Ž nevykašle kvůli tomu, jak mrtvo v té žluté je.

Ano, pokud by se změnil systém k tomu původnímu, tak by se nejspíš zvětšilo množství bonusů, které by se pouštěly. Ovšem to opět ukazuje na další problém téhle hry - ta hra se točí hrozně moc okolo bonusů. Je absolutně šílený, že jedna říše si může dovolit nonstop pouštět bonusy, které zvyšují výdělek a zkušenosti o vlastně víc jak polovinu, zatímco druhá si může dovolit sotva pár hodin. A ti hráči se tam o to nezasloužili ničím jiným než tím, že si vybrali lidnatější říši. A to, že si lidi dělají modré stánky - nedivím se jím, já to občas udělám taky, protože chci mít možnost psát do chatu do nejlidnatější říše, co zrovna prodávám nebo kupuji. Šance, že to seženu/prodám v červené nebo žluté je totiž mnohem menší.

A já v současným systému vidím problém, protože toho krále si všichni vybojují stejně, přesto jeden král dostane k hospodaření 30kkk a druhý hráč dostane po odečtení žoldu 1-2kkk, takže si ani nemůže vyzkoušet vše, co královská pozice nabízí. A ten druhý král s tím ani nemůže nic udělat, reálně ve hře neexistuje pro toho krále možnost, jak takovou situaci řešit. A to je za mě teda problém jak Brno.


Reálně - pokud by neexistoval problém implementovat možnost 1, tak bych do toho šel. A pokud by si tým myslel, že to příliš zahýbe s ekonomikou (že se vlastně jednomu člověku vyplatí, aby do kasy naházel 350kk a pustil si bonus), tak se můžou bonusy zdražit, takže když už, tak by se na to muselo složit více lidí.

Ale víceméně nevidím velký problém ani v zafixování daně na nějaké konkrétní hodnotě. Sice je to škoda, ale ono se to reálně vůbec nevyužívá, furt je tam 6% (pokud krále nemá nějaký kazisvět).

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 78 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od RAMHH » stř 31. bře 2021 9:25:56

Pajik píše: úte 30. bře 2021 20:16:47
RAMHH píše: pon 29. bře 2021 18:19:06 ...
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Ano souhlasím, potenciálně by takto bylo pouštěno více bonusů, hlavně ve žluté a potenciálně trochu i červené říši. A je možné, že by se do oběhu dostalo více yangů. Na druhou stranu, aby se to někomu, kdo si ty bony zaplatí sám, vyplatilo, musí chodit do entu, případně musí být skupina lidí. Troufnu si tvrdit, že takových skupin na ekuře moc není, navíc by se musely setkat s ochotou krále se lognout na hru a nějak konat. To samé platí pro ty lidi, co již ent mají, akorát reálně spoustě z nich král ten bonus pustí i tak z yangů, co v pokladně jsou. Ve finále si tak myslím, že by se nepouštělo o tolik bonusů víc.

Ve finále by to bylo stále o lidech, co toho krále mají. Kdo by chtěl, prostě by nastavil daně na 3%, v pokladně by neměl nic a bonus by nepouštěl, když ho tedy baví koukat do chatu, "jak brečky brečí že nejsou bonusy..". Hlavně by ale nemohl dělat naschvály druhému člověku, který si krále vybojuje stejně, ale prostě nedostane ty stejné prostředky, co ten před ním.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od LordRayden » stř 31. bře 2021 10:39:33

Myslím si, že všichni máte pravdu, určitě souhlasím s Tobym v tom, že jsou obě možnosti lepší jak současný systém a pádným argumentem je tvrzení od Ulrikeho, které se odvíjí od diskuze v chatu s tím, že tu toho současného systému jednoduše někdo zneužívá k tomu, "aby mu někdo nadával a on měl větší zábavu, protože se nudí, přestože poškozuje celou říši a dalšího krále nejen týden aktuální ale především i budoucí, a nikdo s tím nic neudělá". Weis má pravdu s tím, že by se toho mohlo zneužívat, ale na druhou stranu s jeho názorem interaguje Sien, kde by díky tomu paradoxně mohlo dojít ke skutečnosti, že na základě "zneužívání" by se mohly bonusy objevovat ve žluté častěji, a svým způsobem bychom mohli dosáhnout nakonec k přiblížení četnosti v bonusech v říši, ve které je máme maximálně 1x denně, což znamená i naše maximum ( :chunjo: ) a říše, která je může mít nonstop ( :jinno: ). A snad by došlo k zastavení neustálého odplavování všech lidí do modré na základě tohoto zmíněného faktu s bonusy, já chápu, že je na každém, zda bude vydělávat v říši, kde může mít reálně o 50% více, nebo v říši, kde tento bonus ani nezažije, ale znám opravdu neskutečné množství lidí, kteří žlutou měli rádi, jistou dobu se v ní i drželi, ale nakonec odešli právě do modré kvůli té neskutečné výhodě, kterou žlutá nemůže v současném stavu nikdy poskytnout. Reálně ve žluté zůstali z naprosté většiny jen lidé, kteří už buď vše mají, nebo patří do velmi malé skupiny, která se může zvýhodnit dropem s bonusem díky dosaženému králi v cechu, pak pár vyjímek z původních yell cechů, kteří zůstávají spíše z nostalgie a nakonec tu je hodně only pvp postav na válku, přičemž hlavní základnu mají v blue. Suma sumárum skoro žádný hráč ze střední třídy, a ti, kteří založí postavu v yell a chtěli by tam hrát obvykle do týdne přechází do modré. Za mě by byla supr možnost 1) z hlediska, co tu popisuju výše, ale čistě ze spravedlnosti je fér i možnost 2). Obě kompenzují současné nedostatky, jedna více komplexně, přičemž by mohla mít fajn side efekt na hru, druhá naprosto triviálně a bylo by dosaženo spravedlnosti. Vážně boží návrh :up: .
Naposledy upravil(a) LordRayden dne stř 31. bře 2021 10:49:20, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 625
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 600 poděkování
Dostal poděkování: 682 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Mionix » stř 31. bře 2021 10:48:52

Uctivý dobrý den,
trošičku se také zapojím.

Ono sice to s tímto možná na první pohled nesouvisí, ale ono to souvisí hodně.

Ona velká část prodejců, i když si to možná neuvědomuje, tak hraje za jednu říši a staví shopy za říši druhou. Mám to vysledované a nejsou to ojedinělé případy. Hráč hraje ve žluté, ale 5 shopů má v modré. A pak má ještě tu drzost, psát do zavolat, zda král pustí bonusy. Ne není to výmysl z mé hlavy, je to holý fakt.

Tak že hráči by se i v této skutečnosti měli nad sebou zamyslet. :-)

Krásný den
Mio

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od TobyMark » stř 31. bře 2021 11:19:53

Mionix píše: stř 31. bře 2021 10:48:52 Uctivý dobrý den,
trošičku se také zapojím.

Ono sice to s tímto možná na první pohled nesouvisí, ale ono to souvisí hodně.

Ona velká část prodejců, i když si to možná neuvědomuje, tak hraje za jednu říši a staví shopy za říši druhou. Mám to vysledované a nejsou to ojedinělé případy. Hráč hraje ve žluté, ale 5 shopů má v modré. A pak má ještě tu drzost, psát do zavolat, zda král pustí bonusy. Ne není to výmysl z mé hlavy, je to holý fakt.

Tak že hráči by se i v této skutečnosti měli nad sebou zamyslet. :-)

Krásný den
Mio
Naprostý souhlas. Líp bych se to ani napsat nedalo. :up:
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Pajik » stř 31. bře 2021 11:24:21

LordRayden píše: stř 31. bře 2021 10:39:33 Myslím si, že všichni máte pravdu, určitě souhlasím s Tobym v tom, že jsou obě možnosti lepší jak současný systém a pádným argumentem je tvrzení od Ulrikeho, které se odvíjí od diskuze v chatu s tím, že tu toho současného systému jednoduše někdo zneužívá k tomu, "aby mu někdo nadával a on měl větší zábavu, protože se nudí, přestože poškozuje celou říši a dalšího krále nejen týden aktuální ale především i budoucí, a nikdo s tím nic neudělá". Weis má pravdu s tím, že by se toho mohlo zneužívat, ale na druhou stranu s jeho názorem interaguje Sien, kde by díky tomu paradoxně mohlo dojít ke skutečnosti, že na základě "zneužívání" by se mohly bonusy objevovat ve žluté častěji, a svým způsobem bychom mohli dosáhnout nakonec k přiblížení četnosti v bonusech v říši, ve které je máme maximálně 1x denně, což znamená i naše maximum ( :chunjo: ) a říše, která je může mít nonstop ( :jinno: ). A snad by došlo k zastavení neustálého odplavování všech lidí do modré na základě tohoto zmíněného faktu s bonusy, já chápu, že je na každém, zda bude vydělávat v říši, kde může mít reálně o 50% více, nebo v říši, kde tento bonus ani nezažije, ale znám opravdu neskutečné množství lidí, kteří žlutou měli rádi, jistou dobu se v ní i drželi, ale nakonec odešli právě do modré kvůli té neskutečné výhodě, kterou žlutá nemůže v současném stavu nikdy poskytnout. Reálně ve žluté zůstali z naprosté většiny jen lidé, kteří už buď vše mají, nebo patří do velmi malé skupiny, která se může zvýhodnit dropem s bonusem díky dosaženému králi v cechu, pak pár vyjímek z původních yell cechů, kteří zůstávají spíše z nostalgie a nakonec tu je hodně only pvp postav na válku, přičemž hlavní základnu mají v blue. Suma sumárum skoro žádný hráč ze střední třídy, a ti, kteří založí postavu v yell a chtěli by tam hrát obvykle do týdne přechází do modré. Za mě by byla supr možnost 1) z hlediska, co tu popisuju výše, ale čistě ze spravedlnosti je fér i možnost 2). Obě kompenzují současné nedostatky, jedna více komplexně, přičemž by mohla mít fajn side efekt na hru, druhá naprosto triviálně a bylo by dosaženo spravedlnosti. Vážně boží návrh :up: .
ono to je možná tím, že dost lidí má i spíš rádo modrou barvu, od začátku bylo vždy nejvíc lidí na modré, i když modrá prohrávala, prostě většinou lidi začali na modré (i já poprvé regl postavu na modrou..). Teď lidi přijdou, nepochopí, že nemůžeš pustit bonus každému, kdo si o něj napíše a kdykoli, protože zkrátka 17kkk oproti 62kkk na modré je rozdíl. Tak jdou za bonusy. Jenže.. I když to upravíš, tak to právě může dopadnout tak, že těm lidem napíšeš onu větu "chceš bonus, naplň si pokladnu". Protože ta úprava nezvedne víc yangů v pokladně (maximálně se nestane to, že další král bude mít úplné minimum). Protože král tu pokladnu nebude plnit ze svého, jelikož on toho krále má..

Jinak trošku souhlasím s mionixem, sám jsem hromadě lidí psal, že když hrají na žluté, aspoň ty stánky by mohli mít na žluté (i theovi jsem to xkrát psal a pár dalším). Prostě lidi chtějí třeba bonusy a přitom plní pokladnu v jiné říši. Pamatuji Metaxu, která swampila na červené, protože tam byla o 1% nižší daň, tak si koupila warku, že se jí to vyplatí (o tom, že neumí počítat se tu bavit nemusíme). Myslím, že takových lidí je víc, kolik lidí má stánky na modré a červené, místo toho, aby je měla ve své říši. Ale, že by to udělalo až tolik, bych neřekl. Zkrátka, nejvíc lidí je i z nostalgie na modré, pokud si vzpomínám dobře, i na offiku a jiných privátech, vždy nejvíc lidí měla modrá..

Já nevím, možná to je tou barvou? Třeba by přitáhlo lidi, kdybychom byli zelenou říší, neuděláme hlasování o tom? :D
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od schvarz » stř 31. bře 2021 11:32:49

Jednak je to barvou a jednak je to tím, že na offíku byla modrá jako defaultní výběr říše.

Pokud se nezavede ten původní systém, tak to asi přežiju, ale podle mě by se měl adresovat ten problém s nerovností říší. Ty stánky v modré - hodně lidí vůbec neví, jak daně fungují a že svým stánkem mohli říši přinést do kasy yangy i na 2 hodiny bonusů.

A třeba v našem cechu máme pár hráčů, co jsou vyloženě pragmatici a lenoši - co pro ně neni výhodný, zajímavý nebo jim neposkytne výhodu, do toho se nehrnou. Většinou staví jen jeden stánek a ten je právě na modré - protože tam můžou psát do chatu. A nepřesvědčím je - přesvědčili spíš oni mne, protože díky tomu se mi věci shání zkrátka rychleji.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Mionix « čtv 4:56 pm »
@TomasFoxx,  Ano chápeš.
@ Hakan « čtv 12:47 pm »
Noo když už se teda ztížily čarodky v mapě tak by se jim alespoň mohl adekvátně upravit i drop těch 4 částí čarodějnic :think:
@ TomasFoxx « čtv 12:07 pm »
ne, jen tužku vidim :D :D
@ Hakan « čtv 12:07 pm »
TomasFoxx píše: v eventovce je hrozná tma
bojíš se tam?
@ TomasFoxx « čtv 12:06 pm »
v eventovce je hrozná tma
@ TomasFoxx « čtv 11:06 am »
Chápem tu novinku správně, že teď můžou do eventovky klidně všechny říše naráz, pokuď maj získanou svojí majku?
@ Angela « pon 6:48 pm »
To je dobry napad, dekuji.
@ ddavidd « pon 6:47 pm »
Pokiaľ podáš kvalitné a dôveryhodné informácie, tak sa to dá zmeniť aj cez ticket iného účtu
@ Angela « pon 6:40 pm »
Zdravim lidi, mam dotaz. Na uctu mam email, ktery je smazany a ted mi nejde zmenit na novy, jelikoz se odkazy zasilaji na starej email. Ani ticket nejde podat, protoze se to furt zasila na ten starej email a ted se kvuli tomu nemuzu prihlasit do hry. Co ted? Poradite mi prosiiiim?
@ schvarz « pon 3:13 pm »
čuspic a pevný nervy
@ Ezzo95 « pon 3:13 pm »
jak rikas. :) tahle debata by se mohla vest jeste dlouho kazdopadne odpoved jsem dostal a dekuji ti. Ted musim ficet tak preji hezky zbytek dne :)
@ schvarz « pon 3:12 pm »
Pokud není někde místo, znamená to, že to očividně je populární/lukrativní místo. Když přidáš víc cháček, tak to bude farmit víc lidí, čímž se výrazně zvýší nabídka těch věcí, co tam dropujou, což prostě má významnej efekt na ekonomickou situaci. A pokud se jedná o místo, kde padají čistý yangy, tak to zase znamená ještě větší inflaci, což už teď je obrovskej problém.
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Přidávat CHáčka znamená významně ovlivnit ekonomiku hry
@ Ezzo95 « pon 3:10 pm »
nemluvime tu o novych lokacich vecech apod.. tam je sance docela miziva rekl bych. A samozrejme pridat dalsi CHcka taky neni asi jednoduche jak pises ale toho casu uz nato bylo spousta
@ schvarz « pon 3:10 pm »
Nevím, krapet mně teď připomínáš člověka, co křičí na mrak
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
porad spouusta lidi cpe do ekury penize a clovek by mozna cekal ze se server s takovou historii trosicku posune
@ schvarz « pon 3:09 pm »
Tenhle problém nemá jednoduché řešení.
@ Ezzo95 « pon 3:09 pm »
je mi jasne ze napadlo. proto nechapu ze ani po 12 letech je to stejne
@ schvarz « pon 3:08 pm »
Myslíš si, že jsi první, koho to napadlo? Swamp existuje 12 let, máš pocit, že to nikoho předtím nenapadlo? :D
@ Ezzo95 « pon 3:07 pm »
Mozna by stacilo pridat nejake to CHcko aby se lidi nemuseli rvat o misto na bazinach apod
@ schvarz « pon 3:07 pm »
A pak se to strhne v nahlašovací spoušť, kdy je ticket systém zahlcený jenom těmihle nahlášeními a screenshot jako důkaz nestačí a málokdo bude mít k dispozici video kompletního incidentu. A chtít po GMkách, aby koukali u každýho tiketu na 15 minut videa o tom, kdo udělal co, to je taky nereálný
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
bohuzel ekonomika ekury je postavena tak ze pokud chce clovek nejakou i kdyby prumernou vybavu na pvp tak by treba v tom swampu musel stravit mesic v kuse pomalu
@ schvarz « pon 3:06 pm »
Pokud by nešlo škodit pomocí pvp, tak si ty lidi najdou skoro vždycky způsob, jak škodit jinak.
@ schvarz « pon 3:06 pm »
No jenže tým by se tomu musel věnovat hodně, zase jim nelze tolik přisuzovat vinu jo.
@ Ezzo95 « pon 3:06 pm »
to je ovsem docela smutny fakt. Ekuru mam rad a vzdy se k ni vratim i kdyz uz je mnoho jinych serveru ktere nabizeji vice moznosti. O to vic me mrzi kdyz narazim na nejakeho vagabunda ktery umi jen skodit. A postoj tymu jak jsi rekl je negativni nebo spis lhostejny
@ schvarz « pon 3:03 pm »
zásadním problémem v téhle situaci je, že pokud ten "škodič" má výbavu a dostatek času, tak ho to škodění nic nestojí - mnohokrát jsem navrhoval, aby byla do hry zavedena nějaká mechanika (a navrhoval jsem jich dost), která by tenhle problém řešila, ale nikdy tomu nebyla dána sebemenší váha, takže bohužel, je to v pořádku
@ schvarz « pon 3:01 pm »
Tahle debata byla s týmem a adminy vedená už mnohokrát. Nikdy nebyla žádná snaha z jejich strany tuhle situaci řešit, ani měnit herní mechaniky, aby to fungovalo nějak lépe.
@ schvarz « pon 3:00 pm »
Proč by nebylo? Je to pvp hra a pravidla to nezakazují. Je to svinský? Dost možná jo. Ale zakázaný to není.
@ Ezzo95 « pon 2:59 pm »
nikdo nerika ze by za to mel byt byt ban v podobe 40TB .. ale vysledku kdyz si udelam pvp char a budu chodit treba do swampu a vyhlizet komu co padne a pak ho budu zabijet abych si ten item vzal za nej tak je to v poradku?
@ schvarz « pon 2:57 pm »
Přeci jenom je to pvp hra
@ schvarz « pon 2:57 pm »
A jak bys to řešil?
@ Ezzo95 « pon 2:56 pm »
hraju tady uz nejaky patek a cetl jsem je uz hodne davno :-) kazdopadne mi tohle neprijde ze by se to melo prehlizet
@ schvarz « pon 2:55 pm »
četl jsi pravidla hry?
@ Ezzo95 « pon 2:55 pm »
i kdyz se me cilene snazil zabijet abych si nemohl lootnout veci z metinu ktere mi padnuli? a sekal nademnou z kone?
@ schvarz « pon 2:53 pm »
@Ezzo95,  pokud ten člověk chce to místo, co máš ty a vybojoval si ho v pvp, tak za to postih není. Pokud tě cíleně pronásleduje hráč po celé hře (skrze více map), pak už to nějak řešitelné být může
@ Ezzo95 « pon 2:43 pm »
ahoj. je nejaky postih kdyz si v klidu dropuju prijde jiny hrac a zacne me zabijet porad dookola stim at tahnu?
@ qSTRoNgMANp « pon 11:05 am »
presumpce viny no. :D
@ Suko201 « pon 7:34 am »
Chudák :D typkovi odstaví z podezření účet a přijde jen kvůli podezření o premko :D
@ TheDobbyk « ned 6:14 pm »
Máte tam SZ.
@ Mionix « sob 6:50 pm »
@TheDobbyk,  Pošlete mi do SZ číslo ticketu nebo jméno postavy, která je odstavená. Podívám se na více podrobností.
@ Mionix « sob 6:44 pm »
@TheDobbyk,  Pokud je účet odstaven, tak z vážného důvodu prověření nebo zabanování. Bonusy na daném účtu jsou irelevantní. Nenahrazují se, pokud GA nerozhodne jinak.
@ TheDobbyk « sob 3:16 pm »
Ahoj, jak je to kdyz ti odstavi učty a mnel sem tam VIPko na 30 dni :D pozastaven byl na 3 mnesice..
@ Hakan « sob 1:51 pm »
@TomasFoxx,  hledej šmudlo
@ TomasFoxx « sob 1:08 pm »
Mohl by někdo z týmu prosím mrknout na tiket 92271? Potřebuju co nejdřív najít ztracenej item :D
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.

Who is chatting

offline Clusive 
offline Mionix 
offline Obter!vr 
offline WopeArch 
offline hg003 
offline p4tresss 
offline tasik1