Úprava královského systému

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Jaká možnost se Vám líbí víc?

Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
40
58%
Sebrat králi možnost měnit daně
14
20%
Preferuji současný systém
15
22%
 
Celkem hlasů: 69

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 77 poděkování

Úprava královského systému

Příspěvek od RAMHH » pon 29. bře 2021 18:19:06

Zdravím.

Slovy klasika, rozmohl se nám tu takový nešvar. Někteří dlouhodobí hráči ekury našli zalíbení v zneužívání královského systému k sabotování vlády krále v následujícím týdnu. Na začátek bych chtěl zdůraznit, že se zde nezabývám plýtváním a/nebo nepouštěním bonusů. To je čistě o tom daném hráči, hodnost krále si nějakým způsobem zasloužil a není na místě ho nějak omezovat ve způsobu jeho vlády. V tomto návrhu se chci zabývat jinou věcí, a to fungování královské pokladny v rámci královského systému.

V současné době systém funguje následovně - Za celý týden, od zvolení krále v pondělí ráno až po jeho nahrazení novým králem o týden později se v každé říši vybírají daně při prodeji NPC, případně na stánku. Tyto vybrané yangy se na konci týdne přičtou do pokladny, aby nový král měl yangy ke kralování. Daně nastavuje král na 3-6%, přičemž ve stáncích se vybírají daně o 3% menší, než je nastavený základ, a to maximálně do 6kk yangů. Jinými slovy, král v jeden daný týden přímo ovlivňuje počet yangů v pokladně, který bude mít král v následujícím týdnu. A to je podle mého názoru, i názoru některých dalších hráčů, problém který je třeba řešit.

Z diskuze na fóru vyplynulo několik možných řešení.
1) Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
Dříve se pokladna doplňovala okamžitě. V praxi to fungovalo tak, že nový král zdědil po původním králi (zpravidla) prázdnou pokladnici, která se mu s každou vybranou daní okamžitě plnila. Bohužel, v té době na ekuře existovaly Tréninkové sloupy, které za poplatek z pokladny mohl král využít, aby si spawnoval bosse, a někteří jedinci si takto nahrabali obrovské množství yangů a map pokladu. V dnešní době již tréninkové sloupy takto nefungují, a tak se nabízí prostě a jednoduše vrátit tento způsob doplňování pokladny. Král by tak na začátku týdne dostal jen to, co zbylo v pokladně z minuého týdne.

:+: Král si sklidí, co si zasel. Pokud sníží daně, bude mít v pokladně málo yangů, ale bude tímto zasažen pouze on sám.
:+: Králi zůstane možnost měnit daně, a tedy nedojde k žádnému omezení jeho pravomocí.

:+: :-: Král si bude moci pokladnu doplnit ze svého, případně z yangů nějakého z hráčů, který bude chtít pustit bonus. Reálně zde nevidím potenciál nějakého zneužití, troufnu si tvrdit že s tímhle by problém nebyl, ale je třeba to zmínit.

:-: Toto řešení může být programátorsky náročné na implementaci, sice to již v minulosti fungovalo, ale kód hry se mohl od té doby výrazně změnit, což může přidělat spoustu práce.

Ve finále se mi to zdá jako nejlepší dlouhodobé řešení, jediným zádrhelem může být současné vytížení Saggiho jakožto jediného programátora pracujícího na Ekuře.

2) Sebrat králi možnost měnit daně
Jediná změna by zde byla, že král nemůže ovlivňovat výši daně, ta by zůstala na standartních 6%.
:+: Velmi jednoduché řešení, které vyřeší zadaný problém.
:+: Jednoduché je řešení i na implementaci do hry, troufnu si tvrdit, že je až triviální.

:-: Jednalo by se o osekání pravomocí krále. O důvod méně, proč se snažit
:-: Tento návrh nemyslí na krále-překupníky. Reálně může existovat král, který nechodí do dropovat yangy do pvm mapy, ale vydělává jen ze stánků. Ten by mohl mít zájem na snížení daně pro svůj vlastní zisk.

Řeší to zadaný problém, ale omezí to královské pravomoce. Variantou tohoto řešení by mohla být také změna daně při prodeji ve stánku na fixní 3% nezávisle na nastavené dani (což by stále reálně omezilo královské pravomoci), a nebo změna možné nastavitelné daně, například na 6-9% při zachování stávajícího systému (což by mohlo způsobit až moc yangů v pokladně).

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od TobyMark » úte 30. bře 2021 19:55:36

Zdravím, hlasoval jsem pro 1. Pokud by ale nešlo udělat nebo by to bylo tak složité, že by se do toho týmu nechtělo, preferuji možnost2. Rozhodně lepší, než aby zůstal nespravedlivý současný systém. :)
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Pajik » úte 30. bře 2021 20:16:47

RAMHH píše: pon 29. bře 2021 18:19:06 Zdravím.

Slovy klasika, rozmohl se nám tu takový nešvar. Někteří dlouhodobí hráči ekury našli zalíbení v zneužívání královského systému k sabotování vlády krále v následujícím týdnu. Na začátek bych chtěl zdůraznit, že se zde nezabývám plýtváním a/nebo nepouštěním bonusů. To je čistě o tom daném hráči, hodnost krále si nějakým způsobem zasloužil a není na místě ho nějak omezovat ve způsobu jeho vlády. V tomto návrhu se chci zabývat jinou věcí, a to fungování královské pokladny v rámci královského systému.

V současné době systém funguje následovně - Za celý týden, od zvolení krále v pondělí ráno až po jeho nahrazení novým králem o týden později se v každé říši vybírají daně při prodeji NPC, případně na stánku. Tyto vybrané yangy se na konci týdne přičtou do pokladny, aby nový král měl yangy ke kralování. Daně nastavuje král na 3-6%, přičemž ve stáncích se vybírají daně o 3% menší, než je nastavený základ, a to maximálně do 6kk yangů. Jinými slovy, král v jeden daný týden přímo ovlivňuje počet yangů v pokladně, který bude mít král v následujícím týdnu. A to je podle mého názoru, i názoru některých dalších hráčů, problém který je třeba řešit.

Z diskuze na fóru vyplynulo několik možných řešení.
1) Vrátit způsob doplňování pokladny, který zde byl původně
Dříve se pokladna doplňovala okamžitě. V praxi to fungovalo tak, že nový král zdědil po původním králi (zpravidla) prázdnou pokladnici, která se mu s každou vybranou daní okamžitě plnila. Bohužel, v té době na ekuře existovaly Tréninkové sloupy, které za poplatek z pokladny mohl král využít, aby si spawnoval bosse, a někteří jedinci si takto nahrabali obrovské množství yangů a map pokladu. V dnešní době již tréninkové sloupy takto nefungují, a tak se nabízí prostě a jednoduše vrátit tento způsob doplňování pokladny. Král by tak na začátku týdne dostal jen to, co zbylo v pokladně z minuého týdne.

:+: Král si sklidí, co si zasel. Pokud sníží daně, bude mít v pokladně málo yangů, ale bude tímto zasažen pouze on sám.
:+: Králi zůstane možnost měnit daně, a tedy nedojde k žádnému omezení jeho pravomocí.

:+: :-: Král si bude moci pokladnu doplnit ze svého, případně z yangů nějakého z hráčů, který bude chtít pustit bonus. Reálně zde nevidím potenciál nějakého zneužití, troufnu si tvrdit že s tímhle by problém nebyl, ale je třeba to zmínit.

:-: Toto řešení může být programátorsky náročné na implementaci, sice to již v minulosti fungovalo, ale kód hry se mohl od té doby výrazně změnit, což může přidělat spoustu práce.

Ve finále se mi to zdá jako nejlepší dlouhodobé řešení, jediným zádrhelem může být současné vytížení Saggiho jakožto jediného programátora pracujícího na Ekuře.

2) Sebrat králi možnost měnit daně
Jediná změna by zde byla, že král nemůže ovlivňovat výši daně, ta by zůstala na standartních 6%.
:+: Velmi jednoduché řešení, které vyřeší zadaný problém.
:+: Jednoduché je řešení i na implementaci do hry, troufnu si tvrdit, že je až triviální.

:-: Jednalo by se o osekání pravomocí krále. O důvod méně, proč se snažit
:-: Tento návrh nemyslí na krále-překupníky. Reálně může existovat král, který nechodí do dropovat yangy do pvm mapy, ale vydělává jen ze stánků. Ten by mohl mít zájem na snížení daně pro svůj vlastní zisk.

Řeší to zadaný problém, ale omezí to královské pravomoce. Variantou tohoto řešení by mohla být také změna daně při prodeji ve stánku na fixní 3% nezávisle na nastavené dani (což by stále reálně omezilo královské pravomoci), a nebo změna možné nastavitelné daně, například na 6-9% při zachování stávajícího systému (což by mohlo způsobit až moc yangů v pokladně).
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od schvarz » úte 30. bře 2021 23:29:08

Pajik píše: úte 30. bře 2021 20:16:47
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Já třeba vidím poměrně závažnej problém v tom, jaká nerovnost je mezi říšemi a jak hrozně velký rozdíl bude v hráči Ž a hráči M, když oba začnou od začátku ve žluté a modré říši. Hráč M na tom bude mnohem lépe mnohem rychleji a dokonce mám pochybnosti o tom, jestli se na to hráč Ž nevykašle kvůli tomu, jak mrtvo v té žluté je.

Ano, pokud by se změnil systém k tomu původnímu, tak by se nejspíš zvětšilo množství bonusů, které by se pouštěly. Ovšem to opět ukazuje na další problém téhle hry - ta hra se točí hrozně moc okolo bonusů. Je absolutně šílený, že jedna říše si může dovolit nonstop pouštět bonusy, které zvyšují výdělek a zkušenosti o vlastně víc jak polovinu, zatímco druhá si může dovolit sotva pár hodin. A ti hráči se tam o to nezasloužili ničím jiným než tím, že si vybrali lidnatější říši. A to, že si lidi dělají modré stánky - nedivím se jím, já to občas udělám taky, protože chci mít možnost psát do chatu do nejlidnatější říše, co zrovna prodávám nebo kupuji. Šance, že to seženu/prodám v červené nebo žluté je totiž mnohem menší.

A já v současným systému vidím problém, protože toho krále si všichni vybojují stejně, přesto jeden král dostane k hospodaření 30kkk a druhý hráč dostane po odečtení žoldu 1-2kkk, takže si ani nemůže vyzkoušet vše, co královská pozice nabízí. A ten druhý král s tím ani nemůže nic udělat, reálně ve hře neexistuje pro toho krále možnost, jak takovou situaci řešit. A to je za mě teda problém jak Brno.


Reálně - pokud by neexistoval problém implementovat možnost 1, tak bych do toho šel. A pokud by si tým myslel, že to příliš zahýbe s ekonomikou (že se vlastně jednomu člověku vyplatí, aby do kasy naházel 350kk a pustil si bonus), tak se můžou bonusy zdražit, takže když už, tak by se na to muselo složit více lidí.

Ale víceméně nevidím velký problém ani v zafixování daně na nějaké konkrétní hodnotě. Sice je to škoda, ale ono se to reálně vůbec nevyužívá, furt je tam 6% (pokud krále nemá nějaký kazisvět).

RAMHH
Lv.15
Lv.15
Příspěvky: 128
Registrován: pon 17. dub 2017 12:03:41
Dal poděkování: 15 poděkování
Dostal poděkování: 77 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od RAMHH » stř 31. bře 2021 9:25:56

Pajik píše: úte 30. bře 2021 20:16:47
RAMHH píše: pon 29. bře 2021 18:19:06 ...
S tím prvním by byl asi problém, že by se mohl jet ten styl u sloupů.. Naplnit pokladnu, pořád to vydělá víc (zvlášť, když se hráči složí). OK na modré to moc vliv asi nemá, jinde nejspíš jo, defakto je pak možné nonstop jet s bonusy a mohlo by to dopadnout stylem "Chceš bonus, naplň si na něj pokladnu".
Měnit daně nevím, v čem pořádně je problém, okay, 3% je totální šílenost, ale myslím, že modrá by přežila s 5%, když už má tak plnou pokladnu, na žluté jsme taky jakou dobu dříve dávali 5%, když se to zkrátka dalo. Taky to může natáhnout stánkaře do říše (i když ti na tohle asi nekoukají, jelikož při stejných daních, zakládají už tak stánky v jiných říší a pak si píší o bonusy, ačkoli to té vlastní neplní :D ).

Tak jako tak nevidím aktuálně pořádný problém s tímto systémem i když to nahrává do karet sem a tam někomu, kdo chce říši uškodit..
Ano souhlasím, potenciálně by takto bylo pouštěno více bonusů, hlavně ve žluté a potenciálně trochu i červené říši. A je možné, že by se do oběhu dostalo více yangů. Na druhou stranu, aby se to někomu, kdo si ty bony zaplatí sám, vyplatilo, musí chodit do entu, případně musí být skupina lidí. Troufnu si tvrdit, že takových skupin na ekuře moc není, navíc by se musely setkat s ochotou krále se lognout na hru a nějak konat. To samé platí pro ty lidi, co již ent mají, akorát reálně spoustě z nich král ten bonus pustí i tak z yangů, co v pokladně jsou. Ve finále si tak myslím, že by se nepouštělo o tolik bonusů víc.

Ve finále by to bylo stále o lidech, co toho krále mají. Kdo by chtěl, prostě by nastavil daně na 3%, v pokladně by neměl nic a bonus by nepouštěl, když ho tedy baví koukat do chatu, "jak brečky brečí že nejsou bonusy..". Hlavně by ale nemohl dělat naschvály druhému člověku, který si krále vybojuje stejně, ale prostě nedostane ty stejné prostředky, co ten před ním.

Uživatelský avatar
LordRayden
Lv.4
Lv.4
Příspěvky: 18
Registrován: ned 03. čer 2018 16:33:28
Dal poděkování: 47 poděkování
Dostal poděkování: 47 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od LordRayden » stř 31. bře 2021 10:39:33

Myslím si, že všichni máte pravdu, určitě souhlasím s Tobym v tom, že jsou obě možnosti lepší jak současný systém a pádným argumentem je tvrzení od Ulrikeho, které se odvíjí od diskuze v chatu s tím, že tu toho současného systému jednoduše někdo zneužívá k tomu, "aby mu někdo nadával a on měl větší zábavu, protože se nudí, přestože poškozuje celou říši a dalšího krále nejen týden aktuální ale především i budoucí, a nikdo s tím nic neudělá". Weis má pravdu s tím, že by se toho mohlo zneužívat, ale na druhou stranu s jeho názorem interaguje Sien, kde by díky tomu paradoxně mohlo dojít ke skutečnosti, že na základě "zneužívání" by se mohly bonusy objevovat ve žluté častěji, a svým způsobem bychom mohli dosáhnout nakonec k přiblížení četnosti v bonusech v říši, ve které je máme maximálně 1x denně, což znamená i naše maximum ( :chunjo: ) a říše, která je může mít nonstop ( :jinno: ). A snad by došlo k zastavení neustálého odplavování všech lidí do modré na základě tohoto zmíněného faktu s bonusy, já chápu, že je na každém, zda bude vydělávat v říši, kde může mít reálně o 50% více, nebo v říši, kde tento bonus ani nezažije, ale znám opravdu neskutečné množství lidí, kteří žlutou měli rádi, jistou dobu se v ní i drželi, ale nakonec odešli právě do modré kvůli té neskutečné výhodě, kterou žlutá nemůže v současném stavu nikdy poskytnout. Reálně ve žluté zůstali z naprosté většiny jen lidé, kteří už buď vše mají, nebo patří do velmi malé skupiny, která se může zvýhodnit dropem s bonusem díky dosaženému králi v cechu, pak pár vyjímek z původních yell cechů, kteří zůstávají spíše z nostalgie a nakonec tu je hodně only pvp postav na válku, přičemž hlavní základnu mají v blue. Suma sumárum skoro žádný hráč ze střední třídy, a ti, kteří založí postavu v yell a chtěli by tam hrát obvykle do týdne přechází do modré. Za mě by byla supr možnost 1) z hlediska, co tu popisuju výše, ale čistě ze spravedlnosti je fér i možnost 2). Obě kompenzují současné nedostatky, jedna více komplexně, přičemž by mohla mít fajn side efekt na hru, druhá naprosto triviálně a bylo by dosaženo spravedlnosti. Vážně boží návrh :up: .
Naposledy upravil(a) LordRayden dne stř 31. bře 2021 10:49:20, celkem upraveno 1 x.
Obrázek

Uživatelský avatar
Mionix
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 625
Registrován: ned 23. pro 2018 19:43:54
Dal poděkování: 600 poděkování
Dostal poděkování: 682 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Mionix » stř 31. bře 2021 10:48:52

Uctivý dobrý den,
trošičku se také zapojím.

Ono sice to s tímto možná na první pohled nesouvisí, ale ono to souvisí hodně.

Ona velká část prodejců, i když si to možná neuvědomuje, tak hraje za jednu říši a staví shopy za říši druhou. Mám to vysledované a nejsou to ojedinělé případy. Hráč hraje ve žluté, ale 5 shopů má v modré. A pak má ještě tu drzost, psát do zavolat, zda král pustí bonusy. Ne není to výmysl z mé hlavy, je to holý fakt.

Tak že hráči by se i v této skutečnosti měli nad sebou zamyslet. :-)

Krásný den
Mio

TobyMark
Lv.3
Lv.3
Příspěvky: 13
Registrován: pát 15. črc 2011 11:53:15
Dal poděkování: 7 poděkování
Dostal poděkování: 14 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od TobyMark » stř 31. bře 2021 11:19:53

Mionix píše: stř 31. bře 2021 10:48:52 Uctivý dobrý den,
trošičku se také zapojím.

Ono sice to s tímto možná na první pohled nesouvisí, ale ono to souvisí hodně.

Ona velká část prodejců, i když si to možná neuvědomuje, tak hraje za jednu říši a staví shopy za říši druhou. Mám to vysledované a nejsou to ojedinělé případy. Hráč hraje ve žluté, ale 5 shopů má v modré. A pak má ještě tu drzost, psát do zavolat, zda král pustí bonusy. Ne není to výmysl z mé hlavy, je to holý fakt.

Tak že hráči by se i v této skutečnosti měli nad sebou zamyslet. :-)

Krásný den
Mio
Naprostý souhlas. Líp bych se to ani napsat nedalo. :up:
Shinsoo
Sura
Šaman

Uživatelský avatar
Pajik
Lv.20
Lv.20
Příspěvky: 253
Registrován: čtv 17. úno 2011 23:07:44
Dal poděkování: 40 poděkování
Dostal poděkování: 255 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od Pajik » stř 31. bře 2021 11:24:21

LordRayden píše: stř 31. bře 2021 10:39:33 Myslím si, že všichni máte pravdu, určitě souhlasím s Tobym v tom, že jsou obě možnosti lepší jak současný systém a pádným argumentem je tvrzení od Ulrikeho, které se odvíjí od diskuze v chatu s tím, že tu toho současného systému jednoduše někdo zneužívá k tomu, "aby mu někdo nadával a on měl větší zábavu, protože se nudí, přestože poškozuje celou říši a dalšího krále nejen týden aktuální ale především i budoucí, a nikdo s tím nic neudělá". Weis má pravdu s tím, že by se toho mohlo zneužívat, ale na druhou stranu s jeho názorem interaguje Sien, kde by díky tomu paradoxně mohlo dojít ke skutečnosti, že na základě "zneužívání" by se mohly bonusy objevovat ve žluté častěji, a svým způsobem bychom mohli dosáhnout nakonec k přiblížení četnosti v bonusech v říši, ve které je máme maximálně 1x denně, což znamená i naše maximum ( :chunjo: ) a říše, která je může mít nonstop ( :jinno: ). A snad by došlo k zastavení neustálého odplavování všech lidí do modré na základě tohoto zmíněného faktu s bonusy, já chápu, že je na každém, zda bude vydělávat v říši, kde může mít reálně o 50% více, nebo v říši, kde tento bonus ani nezažije, ale znám opravdu neskutečné množství lidí, kteří žlutou měli rádi, jistou dobu se v ní i drželi, ale nakonec odešli právě do modré kvůli té neskutečné výhodě, kterou žlutá nemůže v současném stavu nikdy poskytnout. Reálně ve žluté zůstali z naprosté většiny jen lidé, kteří už buď vše mají, nebo patří do velmi malé skupiny, která se může zvýhodnit dropem s bonusem díky dosaženému králi v cechu, pak pár vyjímek z původních yell cechů, kteří zůstávají spíše z nostalgie a nakonec tu je hodně only pvp postav na válku, přičemž hlavní základnu mají v blue. Suma sumárum skoro žádný hráč ze střední třídy, a ti, kteří založí postavu v yell a chtěli by tam hrát obvykle do týdne přechází do modré. Za mě by byla supr možnost 1) z hlediska, co tu popisuju výše, ale čistě ze spravedlnosti je fér i možnost 2). Obě kompenzují současné nedostatky, jedna více komplexně, přičemž by mohla mít fajn side efekt na hru, druhá naprosto triviálně a bylo by dosaženo spravedlnosti. Vážně boží návrh :up: .
ono to je možná tím, že dost lidí má i spíš rádo modrou barvu, od začátku bylo vždy nejvíc lidí na modré, i když modrá prohrávala, prostě většinou lidi začali na modré (i já poprvé regl postavu na modrou..). Teď lidi přijdou, nepochopí, že nemůžeš pustit bonus každému, kdo si o něj napíše a kdykoli, protože zkrátka 17kkk oproti 62kkk na modré je rozdíl. Tak jdou za bonusy. Jenže.. I když to upravíš, tak to právě může dopadnout tak, že těm lidem napíšeš onu větu "chceš bonus, naplň si pokladnu". Protože ta úprava nezvedne víc yangů v pokladně (maximálně se nestane to, že další král bude mít úplné minimum). Protože král tu pokladnu nebude plnit ze svého, jelikož on toho krále má..

Jinak trošku souhlasím s mionixem, sám jsem hromadě lidí psal, že když hrají na žluté, aspoň ty stánky by mohli mít na žluté (i theovi jsem to xkrát psal a pár dalším). Prostě lidi chtějí třeba bonusy a přitom plní pokladnu v jiné říši. Pamatuji Metaxu, která swampila na červené, protože tam byla o 1% nižší daň, tak si koupila warku, že se jí to vyplatí (o tom, že neumí počítat se tu bavit nemusíme). Myslím, že takových lidí je víc, kolik lidí má stánky na modré a červené, místo toho, aby je měla ve své říši. Ale, že by to udělalo až tolik, bych neřekl. Zkrátka, nejvíc lidí je i z nostalgie na modré, pokud si vzpomínám dobře, i na offiku a jiných privátech, vždy nejvíc lidí měla modrá..

Já nevím, možná to je tou barvou? Třeba by přitáhlo lidi, kdybychom byli zelenou říší, neuděláme hlasování o tom? :D
Obrázek

Uživatelský avatar
schvarz
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 650
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Dal poděkování: 124 poděkování
Dostal poděkování: 383 poděkování

Re: Úprava královského systému

Příspěvek od schvarz » stř 31. bře 2021 11:32:49

Jednak je to barvou a jednak je to tím, že na offíku byla modrá jako defaultní výběr říše.

Pokud se nezavede ten původní systém, tak to asi přežiju, ale podle mě by se měl adresovat ten problém s nerovností říší. Ty stánky v modré - hodně lidí vůbec neví, jak daně fungují a že svým stánkem mohli říši přinést do kasy yangy i na 2 hodiny bonusů.

A třeba v našem cechu máme pár hráčů, co jsou vyloženě pragmatici a lenoši - co pro ně neni výhodný, zajímavý nebo jim neposkytne výhodu, do toho se nehrnou. Většinou staví jen jeden stánek a ten je právě na modré - protože tam můžou psát do chatu. A nepřesvědčím je - přesvědčili spíš oni mne, protože díky tomu se mi věci shání zkrátka rychleji.

Odpovědět

  • You do not have permission to post in chat.
@ Relly « čtv 6:49 pm »
@Makarov,  Nepoznáš
@ Makarov « čtv 3:04 pm »
Postavu na pvp - bmko 6gen nebo 160 bez gen ? :-) jak moc je to znat?
@ Lejno « čtv 2:48 pm »
Nesmrteľnosť by sme teoreticky mali, ešte to BMko aby sa to dalo hrať jak ľudia
@ Lacius « sob 3:56 pm »
První 3 z každé říše, dnes, obdrží ještě nějakou odměnu do IS
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
<3
@ Suko201 « pát 8:12 pm »
Konečně steepka, na to jsme čekali 💙
@ Mionix « pát 1:46 pm »
@CrazyBull,  Již se to někomu stalo. Potřeba udělat ticket se všemi potřebnými informacemi. S tímto opravdu nikdo nepočítal.
@ TomasFoxx « pát 10:13 am »
@CrazyBull,  tušim že to u nich píše trvanlivost 30 dni?
@ CrazyBull « čtv 8:57 pm »
Zdar všem , chci se zeptat zda se někomu vypařili ingredience dračího elixíru nebo se to stalo jen mě. Díky
@ HeXaPrO « čtv 6:54 pm »
Je tu grindelwald ?
@ Pajik « čtv 11:11 am »
@KerkyzAfterky,  Na vánoce a na výročí, ale to, zda a kdy to bude, to je už na GP. Můj předpoklad je, že to bude, ale to je tak vše, co se řekne. Zatím, co si vzpomínám, to je tak každý rok, ale může se i stát, že nebude holt
@ TomasFoxx « čtv 10:47 am »
@ KerkyzAfterky « čtv 10:29 am »
Takashiro píše:
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
myslím, že byly i na výročí ekury jak je v červnu. Ale nevím, jestli každy rok
@ KerkyzAfterky « čtv 10:28 am »
Mionix píše: @KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
tak fakt to je rukavicema, já myslel, že na tyhle eventové věci to nemá vliv :D :D tak díky a pardon :D
@ Takashiro « čtv 10:15 am »
Mionix píše: @Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
tak to žiadne investicie do vianoc? 🥲
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@Takashiro,  Ten bývá jen o Vánocích.
@ Mionix « čtv 10:05 am »
@KerkyzAfterky,  máte rukavice? To pomáhá. Sám jsem viděl sekat meteor mrazu v zaniklé jiného hráče. Měl prut 10kk 5kk kraslici, požehy, perg válečníka průniky.
@ KerkyzAfterky « čtv 9:44 am »
Z mrazíka sem teď dostal prut 5kk a 2 požehy, to je bizár. Chci vidět, kdo vám to bude hrát příští rok :_D
@ Takashiro « čtv 8:57 am »
Kedy bude nejaky ten bonus na SDčka?
@ Mionix « čtv 7:48 am »
Dnešní údržba je posunuta na 11h.
@ Mionix « úte 8:58 am »
@Relly,  Mohu s vámi souhlasit, i support je důležitý, ale nic s tím nezmohu.
@ Relly « pon 6:14 pm »
@Mionix,  Co se týče hodin práce jednotlivých gm na eventech, to hráč posoudit nemůže. Muže a nemusí to tak být. Nicméně je ve hře tolik GM a nepřijde mi Ok, ze se na tickety čeká pomalu čtvrt roku. Beru, že se třeba podílí částečně na hře, co se eventu tyče. Osobně si myslim, že to tam delaji jen někteří a zbytek se veze, ale nevadí, to hráč nevidí jak ten ticket systém. Ale ona ta podpora (support) by měla též fungovat, je to jakási součást te práce a to mi přijde, že to tu nefunguje vůbec.
@ Mionix « pon 6:06 pm »
@Relly,  Já vám to neberu, takový pohled z hráčské strany může být, může se tak zdát. Ale věřte, že za tou hrou jsou obrovské hodiny práce. Třeba ty eventy se nevymyslí samy. Jsou v tom desítky a desítky hodin jednotlivých GM.
@ Relly « pon 5:42 pm »
@Mionix,  Mě třeba zaráží, že se tomu divíš. Též jsem na blbou chybu hry čekal 14 dní (a to se vyřešilo jen díky tomu, že jsem ti psal zde). Tady když gage čeká na ticket 2 měsíce, tak to asi o něčem vypovídá, ne ? A kupodivu to pak lidi tahají i sem, když vedení absolutně nezajímá, že jejich gm tým (podřízení) jen berou SD za jedno velké nic. Ale uznávám a respektuji, že aspoň ty se snažíš pomoci hráčům mimo forko, když už tady se na hráče kašle.
@ hg003 « ned 10:31 pm »
..
@ gagefranjo « ned 7:32 pm »
Mionix píše: @gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
diky
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Také stěžování na ticketu určitě nebudu praktikovat 😂
@ Mionix « ned 7:06 pm »
@gagefranjo,  mohu vám napsat, aby jste vydržel do pondělí. Bude porada. Třeba se to louskne tam. ;-)
@ gagefranjo « ned 7:06 pm »
Mne je Jasne, ze schválení návrhu závisí na par lidech z týmu. Kteří třeba ani nechodi války a když už, tak určitě ne za postavy, kterých se to tahle změna dotýká
@ gagefranjo « ned 7:05 pm »
Já vždy měl myšlenku, ze když se po par měsících připomenu na ticketu, tak se to bere za spam a hrozí za to tb. Je mozne ze se mýlím, ale takhle to beru
@ Mionix « ned 6:49 pm »
@gagefranjo,  A co po mně chceš? Narovinu. A tušíš vůbec, že na schválení či zamítnutí návrhu vůbec nezáleží. Protože ve finále, co se implementuje do hry není na tobě, na nás, ale pouze na majiteli? A jestli ti někdo dlouho řeší ticket, tak si prosím stěžuj tam, forum od toho není. :-)
@ gagefranjo « ned 6:40 pm »
Jinak Prave nevim, kde bych tento navrh podsunul. Ještě me napadl ticket, ale tam nic o návrzích nebylo 🤷🏼‍♂️
@ gagefranjo « ned 6:38 pm »
Tak čekal jsem, ze navrh zde na fóru bude rychlejší jak vaše klasické porady o tom co má prijit do hry
@ Mionix « ned 6:00 pm »
@gagefranjo,  Jo jo, to vůbec neděláte. :-)
@ gagefranjo « ned 5:53 pm »
Ale asi toho mate hodně, tak nebudu zbytecne rýpat 🙂
@ gagefranjo « ned 5:52 pm »
Jestli budu cekat jak na odpověď na ticket tak poteš 😃
@ Mionix « ned 5:03 pm »
@gagefranjo,  až do té doby, dokud ho buď schválíme k diskusi, či zamítneme. :-)
@ gagefranjo « ned 2:48 pm »
Jak dlouho se čeká na schválení návrhu?
@ Mionix « ned 9:40 am »
@kovardominik,  jdou přendavat z postavy na postavu. ;-)
@ kovardominik « sob 9:07 pm »
Během plnění úkolu s herbářem mohl být zrušen denní limit bylinek. Při nézké úrovni zručnosti a smůle to jde plnit několik dní
@ kovardominik « pát 10:55 pm »
Přirážka za rušení při práci u kováře je top :)
@ Mionix « pát 7:42 am »
@xSaskex,  to bohužel nemohu, musí řešit GM, které řešilo váš předchozí ticket.
@ xSaskex « čtv 6:57 pm »
@Mionix,  Ahoj Mio, mohl bych poprosit, jestli byste nemrkli na tiket č.92121? Už nějakou chvilku čekáme a zabere to jen malinko času. Díky za odpověď
@ schvarz « čtv 3:10 pm »
Velmi opatrně se softwarem jako AHK, mnoho her scanuje seznam běžících programů a pokud najdou AutoHotkey, tak to automaticky berou jako porušení podmínek použití. Takže zapínat jen na používání. A ještě teda upozorním, že AHK umožňuje automatizaci, která je proti podmínkám použití prakticky všech online her včetně ekury. Technicky vzato je proti podmínkám použití ekury i to použití na přebindování F1-F4 na jiné klávesy. Dokonce i software k herní myši před podmínkami použití neobstojí. Je to tolerováno, takže myslet na to.
@ RAMHH « čtv 1:21 pm »
@goddamnbary,  Podivej se na programy jako AHK
@ goddamnbary « čtv 1:09 pm »
Vedel by si mi poradiť ako sa to robí?
@ Akemos « čtv 9:40 am »
goddamnbary píše: Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
asi záleží na klávesnici. já si mohu dát jakoukoli klavesu kamkoliv třebai C na F5
@ goddamnbary « stř 3:25 pm »
Otázka, dajú sa zmeniť klávesy f1-f4?, chcel by som si kúpiť mini 60% klávesnicu
@ goddamnbary « stř 3:24 pm »
Sup ľudia
@ Mionix « pon 4:12 pm »
@Betty,  Na truhle je to napsané, že máte mít v ruce zbraň. ;-)
@ Betty « pon 3:13 pm »
Proč, když mám v ruce motyku a otevřu nazaretskou truhlu tak mi to dá meč na šamanku? :D
@ KerkyzAfterky « pon 1:02 pm »
Tak asi jste vybrali štěstičko i od ostatních :D já furt nic :D
@ gagefranjo « ned 10:54 pm »
Po přidání pojmenování výstroje, které chtěl snad vlastně úplně každý :) jsem nenasel za 3h hledání ani jednu. Včera jsem měl stesti a našel jsem ji asi za 15min.
@ Hakan « ned 9:08 pm »
Já našel uhelnou žílu včera asi za 2 minuty hledání, je fakt že den před tím jsem ji nenašel hodinu :lol:
@ KerkyzAfterky « ned 5:24 pm »
Mohl by se tady někdo z teamu vyjádřit o kolik byla zvýšená šance na výskyt uhelné žíly? Neznám nikoho ve hře, kdo by ji našel, všichni čerpají ze zásob, které měli ve skladu z předeventové doby. Vážně by nás to zajímalo, jestli prostě není někde chyba?
@ KerkyzAfterky « ned 2:19 pm »
TomasFoxx píše: https://ctrlv.link/wE54 drop z 10 mrazíků :D možná by to chtělo trošku boostnout
tobě aspoň padly povolení :D mě ani jedno, letos trošku bída no, ale jsem rád, že to nezrušili úplně :D
@ KerkyzAfterky « ned 2:18 pm »
Takashiro píše:
KerkyzAfterky píše:
TomasFoxx píše: @KerkyzAfterky,  vidíš, nadáváš na event a ani jsi nezjistil jak z peněženky dostat pořádný prachy :D
a poradíš?:D
ak mas urobeny quest od skladnika odovdzavaj ich zajacovi alešovi, daleko lepsie odmeny :D
jo už sem zjistil, ale díky moc :-)
@ gagefranjo « ned 12:03 pm »
To bylo no. Já Prave myslel, ze ta ranní údržba bude cílená přímo na ten drop, ale asi jindy😂
@ TomasFoxx « ned 11:34 am »
@gagefranjo,  no já posekal nejdřív 2 a z každýho 14 požehů a něco k tomu, tak jsem si říkal že wow, ale asi to bylo nějaký mega štěstí :D
@ gagefranjo « ned 11:32 am »
Neříkal jsi zrovna ty, ze ty odměny z těch meteoru jsou dobre? Ale jinak ano, ty odměny jsou výsměch :D

Who is chatting

offline Mionix 
offline WopeArch 
offline tasik1