Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Prostor pro Vaše nápady na vylepšení hry nebo úpravy již zaběhnutých stálic.
Nutné schválení moderátorem.
Pravidla fóra
• Každý návrh musí obsahovat anketu.
• Máte-li návrhů více, vytvořte pro každý nové téma.
• Chcete-li vyjádřit pouze souhlas či nesouhlas, použijte anketu.
• V reakcích na podaný návrh se vyjadřujte vždy k tématu, vyvarujte se off topicu, byť jen částí příspěvku.
• Nová témata schvaluje pouze herní tým (GA, GM, TGM).

Souhlasíte s návrhem?

PRO
36
47%
PROTI
34
45%
Nevím
6
8%
 
Celkem hlasů: 76

Uživatelský avatar
schvarz
Zakladatel tématu
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 603
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Poděkoval: 122×
Má poděkování: 332×

Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od schvarz » čtv 25. lis 2021 18:01:46

Co?
Navrhuji zkrácení periodických timerů*, které se pravidelně neresetují, ale běží vždy od původního splnění/sebrání questu následujícím způsobem:

Biolog 8h -> 7h 50m (2% zkrácení)
Karma 6h -> 5h 55m (1% zkrácení)
Karma 24h -> 23h 45m (1% zkrácení)
Enta bio 24h -> 23h 45m (1% zkrácení)

Proč?
Tohle pomůže poctivým hráčům, na ostatní to vliv prakticky nemá. Poctivým hráčům to umožní trošičku posouvat to odevzdávání i nazpátek, pokud se nezpozdí úplně výrazně. Myslím si, že odměňovat poctivé hráče je důležité. Ti, kteří se snaží odevzdávat co nejčastěji tomu věnují výrazně více času a neměli by za to být až takto trestáni. Příklad:

Pravidelně odevzdáváte 3x denně biologa, chcete to mít co nejdřív. Vzhledem k tomu, že odevzdávací mezera je přesně 8h, není vlastně možné zamezit určitému posouvání. Odevzdáte v 16:00, potom v 00:02, potom v 08:06, potom 16:10, atd... Vždycky se o pár minut posunete.
Nedej bože, abyste se jednou zpozdili třeba na 10-15 minut. Potom se vám to posouvá a už odevzdáváte třeba v 00:20 a to už chcete spát a nemůžete donekonečna zůstávat vzhůru, tak to holt jednou neodevzdáte... a tohle se děje celkem pravidelně.
Děláte poctivě každý den enta bio. U toho je to znát ještě víc, protože tam ten posun občas znamená, že vynecháte celý jeden den a to se Vám může stát několikrát za jedno kolo, takže to je nepříjemný.

Náročnost úpravy
Mělo by to být doslova změnění 4 hodnot v kódu nebo podobná složitost, takže to bych neviděl jako problém.

Další dopady
Prakticky nejsou. Největší zkrácení je u biologa. Průměrná doba dokončení při pravidelném odevzdávání 3x denně s výzkumákem je 165 dní. Při 2% zkrácení by tedy došlo k potenciálnímu zrychlení o ta 2%, takže by se ten průměr posunul na 161,7 dne. Rozdíl 3,3 dne je minimální, ale pozitivní vliv tahle změna má relativně velkej (pro lidi, kterých se to týká, pro ostatní se nic nemění, ti klidně můžou pořád počítat s tím, že to je 6/8/24h.

Závěrem bych chtěl poprosit diskutující, aby se drželi názorů na tento návrh a nevěnovali se v tomto tématu častému evergreenu, že bio/karma trvá moc dlouho,atd. To můžeme řešit v jiném tématu.

------------------------------------------------------------
*Konkrétně se tenhle problém prostě týká opakujících se timerů, který se neresetujou v nějakou danou hodinu, ale je to relativně k přijmutí/dokončení questu a zároveň ta délka timeru dělí 24. 24 je dělitelná 6,8 i 24, takže proto tady dochází k tomu posunu. U krátkodobých věcí to problém není, ale když se s enta biem děláte pár měsíců, s biologem a karmou dokonce rok, tak to znát už je.

MoravskyPepin
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 64
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Poděkoval: 23×
Má poděkování: 34×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od MoravskyPepin » sob 27. lis 2021 4:05:27

Hlasoval proti, protože mi časy zkrácení přijdou příliš veliké.
Protože se v tématu až tak nevyznám, tak by mě zajímalo jestli systém počítá odevzdávání i na sekundy přesně, jestli když odevzdám v 8 hodin a 30 sekund tak další předmět mohu odevzdat až v 16 hodin a 30 sekund, pak by za mě zkrácení třeba o dvě-tři minuty dávalo smysl.

Uživatelský avatar
schvarz
Zakladatel tématu
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 603
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Poděkoval: 122×
Má poděkování: 332×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od schvarz » sob 27. lis 2021 12:03:34

MoravskyPepin píše:
sob 27. lis 2021 4:05:27
Hlasoval proti, protože mi časy zkrácení přijdou příliš veliké.
Všechna zkrácení jsou v rozsahu 1-2%, zaokrouhloval jsem, aby ty časy vyšly na násobky pěti minut, což je imo rozumný.

Situaci u biologa jsem už popsal, tam průměrný nejrychlejší odevzdávání je za 165 dní, po zkrácení 161,7 dne, zkrácení je tedy 3,3 dne.

Karmu nejrychleji odevzdat trvá 244 dní, kdy jsou to 2 složky. 820 karem po 6 hodinách = 205 dní a 39 čekacích dnů k tomu, tzn 244 dní.
5 minut z 6 hodin je necelých 1.4%. 15 minut z 24 hodin je 1.05%. Takže první složka: 205*0,986 = 202.13 A druhá složka: 39 * 0,9895 = 38,5905.
Po součtu tedy 240.7 dne. Zkrácení u karmy je tedy také o 3.3 dne.
U enta bia to vyjde podobně.

Jestli ti 3 a kus denní zkrácení u něčeho, co trvá 8 měsíců, přijde příliš velké, tak bohužel asi middleground nenajdeme.
Je třeba podotknout, že tahle změna prospěje akorát hráčům, kteří využívají maximální počet odevzdávání a drží tu pravidelnost.
Hráčům, kteří bio odevzdávají 2x denně, karmu 3x denně a enta bio nedělají úplně každý den, tak tenhle návrh situaci vůbec nijak nemění.
MoravskyPepin píše:
sob 27. lis 2021 4:05:27
Protože se v tématu až tak nevyznám, tak by mě zajímalo jestli systém počítá odevzdávání i na sekundy přesně, jestli když odevzdám v 8 hodin a 30 sekund tak další předmět mohu odevzdat až v 16 hodin a 30 sekund, pak by za mě zkrácení třeba o dvě-tři minuty dávalo smysl.
Tady tě ujistím, že je to přesné na minuty, na sekundy jsem to nezkoušel, ale knihovny na práci s časem v programování pracují na úrovni mikrosekund, takže se dá předpokládat, že to sedět bude.
I kdyby ale systém pracoval jen s minutami, tak stejně by v nejhorším případě hráč dostal 59 sekund navrch, což i u toho nejčastějšího zneužití (u karmy) by ve finále přidalo zkrácení jen zhruba o 16 hodin při celém běhu 0-P. Ale na to nikdo nedosáhne, nikdo neodevzdává na vteřinu přesně 4x denně. A i kdyby, tak je to prašivých 16 hodin.

To zkrácení jsem nastavoval tak, aby šlo opravdu rozumně couvat s tím odevzdáním. Tahle změna by měla pramalý smysl, kdyby se ty timery zkrátily o 1-2 minuty. Takhle to sice jsou různé změny u každého odevzdávání, šlo by to nanormovat.
Kdyby default měl být 5 minut u 6 hodin, tzn 6h -> 5h 55m, tak to vychází na zkrácení cca 1.39%
Finálně by to tedy bylo
6h -> 5h 55m
8h -> 7h 53.33m
24h -> 23h 40m
Případně tedy kdyby se trvalo na 1.00% zkrácení, tak by to bylo
6h -> 5h 56.4m
8h -> 5h 55.2m
24h -> 23h 45.6m

Všechny verze jsou schůdný, za mě je ale ten původní návrh čísel víc adekvátní.

Uživatelský avatar
Saga
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 30. zář 2010 17:30:35
Bydliště: Žluťásci s rudým srdcem :)
Poděkoval: 258×
Má poděkování: 96×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od Saga » sob 27. lis 2021 13:36:34

Nevím proč, za chvíli si zvykneš a budeš to chtít zkracovat znova... Vždycky bude nějakej čas, kterej se ti prostě nehodí. Nevidím problém v aktuálním nastavení odevzdávání.
*Saga*
Draco dormiens nunquam titillandus
J. K. Rowling
...Sky above, Earth below, Fire within

Medvidek
Lv.7
Lv.7
Příspěvky: 31
Registrován: úte 14. zář 2021 3:54:51
Poděkoval: 62×
Má poděkování: 23×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od Medvidek » sob 27. lis 2021 16:39:28

Zdravím,

Za sebe rozhodně ne:

Proč?
-Ve hře jsou dostupné předměty které veškeré podobné časy pro odevzdání předmětu zkracují ihned. Tzn lze onen questový předmět odevzdat okamžitě, dokud ony předměty (zkracující čas) hráč nespotřebuje.

Zvýhodnění
- pro hráče kteří mohou odevzdat předměty 3x za 24 hodin real času, pro ně nebude problém naopak je to o to víc zvýhodní před těma kteří jak již zakladatel vlákna psal chodí např. do práce.

Dopady by byly obrovské
- pro ty, co hrají hru občas. Obrovské znevýhodnění. Dále pak pro ty, co s postavama "kšeftují" (obrovská výhoda o proti těm co hru hrají poctivě a tudíž mají např. biologa ještě nedokončeného nový hráč by byl nesmyslně zvýhodněn). Navíc hra by dostala další "flákanec", stala by se potom stereotypní - čím dříve dosáhnete top možnosti, tím více výhod sice získáte ale časem nebudete mít co objevovat, a stane se pak pro mnohé nudnou.

Za mě rozhodně ne!

Děkuji Medvídek.

Uživatelský avatar
Mesik
Lv.9
Lv.9
Příspěvky: 58
Registrován: pon 10. led 2011 14:14:05
Poděkoval:
Má poděkování:

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od Mesik » sob 27. lis 2021 21:08:20

Dokud nebudou trestána makra, jsem určitě PROTI, pomůže to nepoctivým, hráčům i když o pár dnů. Věc druhá je, že to někteří z nás museli dělat s aktuálním nastavením. Bylo by to celkem nefér, nemyslíš? Pro poctivé tu není místo, vše se omezuje kvůli nepoctivým, věř mi, já už jsem rezignoval.. :D
Návrh: Odkaz v novém okněRychlejší zakládání stánků
(Pokud je něco nesrozumitelné, prosím PM )
MeseBM - průměrný, jako vždy! :fight:

Jus drein jus daun.

MoravskyPepin
Lv.10
Lv.10
Příspěvky: 64
Registrován: ned 15. dub 2018 11:30:21
Poděkoval: 23×
Má poděkování: 34×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od MoravskyPepin » sob 27. lis 2021 21:24:03

Mě spíš teda zaujala ta "problematika" sekund-milisekund, pokud se odevzdání bere na minutu jsem s tím v pohodě - pokud hra počítá sekundy, tak přeci nejsme stroje a právě největší poctivci a dříči by to mohli ocenit.

Nicméně k tématu - Vlastně to trošku píšeš v úvodu¨
schvarz píše:
čtv 25. lis 2021 18:01:46
Nedej bože, abyste se jednou zpozdili třeba na 10-15 minut. Potom se vám to posouvá a už odevzdáváte třeba v 00:20 a to už chcete spát a nemůžete donekonečna zůstávat vzhůru, tak to holt jednou neodevzdáte... a tohle se děje celkem pravidelně.
Vždy jsem to bral jako určitou daň za to, že chceš být rychlejší než ostatní a tak trošku tento návrh vnímám jako úlevu. Každý si musí rozmyslet jestli chce jít spát nebo chce mít hotového biologa v rekordním čase.

Uživatelský avatar
schvarz
Zakladatel tématu
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 603
Registrován: pon 09. srp 2010 17:03:41
Poděkoval: 122×
Má poděkování: 332×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od schvarz » sob 27. lis 2021 21:52:45

MoravskyPepin píše:
sob 27. lis 2021 21:24:03
Mě spíš teda zaujala ta "problematika" sekund-milisekund, pokud se odevzdání bere na minutu jsem s tím v pohodě - pokud hra počítá sekundy, tak přeci nejsme stroje a právě největší poctivci a dříči by to mohli ocenit.

Nicméně k tématu - Vlastně to trošku píšeš v úvodu¨
schvarz píše:
čtv 25. lis 2021 18:01:46
Nedej bože, abyste se jednou zpozdili třeba na 10-15 minut. Potom se vám to posouvá a už odevzdáváte třeba v 00:20 a to už chcete spát a nemůžete donekonečna zůstávat vzhůru, tak to holt jednou neodevzdáte... a tohle se děje celkem pravidelně.
Vždy jsem to bral jako určitou daň za to, že chceš být rychlejší než ostatní a tak trošku tento návrh vnímám jako úlevu. Každý si musí rozmyslet jestli chce jít spát nebo chce mít hotového biologa v rekordním čase.
Přijde mi absurdní fráze "V rekordním čase". Tahle hra je tu přes 11 let a přijde mi absurdní, že aby si ji hráč mohl plně vychutnat, tak musí buď rok odevzdávat a nebo si koupit postavu, ačkoliv je tým postaven proti tomu. Takže ano, je to úleva. Úleva, která přichází o několik let pozdě.
Na ekuře je častý fenomén, že se hra snaží hráči to hraní co nejvíc zprotivit. A tohle je jen jedna z milionu věcí.
Je opravdu vtipný přemýšlet v konceptu, že chceš hrát víc, než ostatní, a tak za to máš zaplatit nějakou daň.

Uživatelský avatar
Anderson
Lv.26
Lv.26
Příspěvky: 676
Registrován: ned 20. úno 2011 11:53:04
Poděkoval: 70×
Má poděkování: 232×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od Anderson » ned 28. lis 2021 12:48:51

Ja osobne som PRO a pekne to schvarz vystihol v poslednej odpovedi.

Na jednu stranu je tím proti nákupu postáv (alebo teda minimálne to nepodporujú)
A na druhú stranu, na to aby si mohol hráč normálne zahrať je odkázaný na rok odovzdávania - karmy, zručnosti, biológa (poprípade herbarenie a samozrejme nesmieme zabudnúť na najhorší quest všetkých čias - ent biológ).
Myslím si, že nejaké pár minútové skrátenie nikoho rozhodne nezabije a práve naopak tým poctivým ktorý sú ochotný zakaždým k tomu presne na čas sadať to pomôže.

Uživatelský avatar
Saga
Lv.8
Lv.8
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 30. zář 2010 17:30:35
Bydliště: Žluťásci s rudým srdcem :)
Poděkoval: 258×
Má poděkování: 96×

Re: Drobné zkrácení periodických odevzdávání

Příspěvek od Saga » ned 28. lis 2021 13:01:15

schvarz píše:
sob 27. lis 2021 21:52:45
MoravskyPepin píše:
sob 27. lis 2021 21:24:03
Mě spíš teda zaujala ta "problematika" sekund-milisekund, pokud se odevzdání bere na minutu jsem s tím v pohodě - pokud hra počítá sekundy, tak přeci nejsme stroje a právě největší poctivci a dříči by to mohli ocenit.

Nicméně k tématu - Vlastně to trošku píšeš v úvodu¨
schvarz píše:
čtv 25. lis 2021 18:01:46
Nedej bože, abyste se jednou zpozdili třeba na 10-15 minut. Potom se vám to posouvá a už odevzdáváte třeba v 00:20 a to už chcete spát a nemůžete donekonečna zůstávat vzhůru, tak to holt jednou neodevzdáte... a tohle se děje celkem pravidelně.
Vždy jsem to bral jako určitou daň za to, že chceš být rychlejší než ostatní a tak trošku tento návrh vnímám jako úlevu. Každý si musí rozmyslet jestli chce jít spát nebo chce mít hotového biologa v rekordním čase.
Přijde mi absurdní fráze "V rekordním čase". Tahle hra je tu přes 11 let a přijde mi absurdní, že aby si ji hráč mohl plně vychutnat, tak musí buď rok odevzdávat a nebo si koupit postavu, ačkoliv je tým postaven proti tomu. Takže ano, je to úleva. Úleva, která přichází o několik let pozdě.
Na ekuře je častý fenomén, že se hra snaží hráči to hraní co nejvíc zprotivit. A tohle je jen jedna z milionu věcí.
Je opravdu vtipný přemýšlet v konceptu, že chceš hrát víc, než ostatní, a tak za to máš zaplatit nějakou daň.
Nezlob se na mě, ale mně to teda přijde mnohem míň absurdní, než tvoje "argumenty". Že se neumíš rozhodnout, jestli půjdeš raději spát a odevzdáš ten den teda o 1 ks míň a druhej den si to posuneš tak, aby ti to vyhovovalo víc, anebo holt počkáš na čas odevzdání a druhej den budeš nevyspalej. Systém hry bych jako šikanu reálnýho života teda nebrala. Holt to všecko nebudeš mít hned, ale o pár dní později. Co by se stalo? Urči si priority.
*Saga*
Draco dormiens nunquam titillandus
J. K. Rowling
...Sky above, Earth below, Fire within

Zamčeno

  • Nemáte právo psát zprávy v chatu.
@ schvarz « sob 6:25 pm »
@ByFizel,  košťata, laně, sobové... prostě tyhle "časově omezení" mounti, na který nasedneš dřív, než vlezeš do keri
@ qSTRoNgMANp « sob 3:11 pm »
@ByFizel,  Jezdecký lístek, talisman, kohout, kuře.
@ ByFizel « sob 2:35 pm »
borci , ako sa to dá urobiť aby som bol na koni v keri ? alebo to ide iba s veľkým talismanom ? hh
@ Lacius « sob 2:16 pm »
@devils636,  nechystá
@ devils636 « sob 1:10 pm »
zdravim chci se zepta jestli se nechysta udelat statistiky aren kdo se dostava nejcasteji 😀
@ Beer98 « pát 9:05 pm »
Vám je stále málo. Radšej by ste mali navrhnúť niečo ako viac pomôcť začiatočníkom ako tu revať že zarobíte o pár kk menej
@ Mionix « pát 8:32 am »
Naposledy se k tomu vyjádřím. Na mole nebyla upravena ani jedna skupinka. Byly odebrány 3 skupinky u svatyně na poloostrově. Já o tom ani nevěděl, ani jsem to neupravil. Pokud s tím má někdo zásadní problém, udělejte ticket, vyžádejte si GA a vyříkejte si to s ním. Zde vypisováním hodinových statí ničeho nedosáhnete. A to, že včera třeba jednička byla u mola prázdná, je jen problém hráčské komunity. Když si to sami odtaháte, tak my s tím? RAMHH sám píše, že skutečně jak píši já byly odebrány jen 3 skupinky u svatyně. Tak co je za problém u mola?
@ Keriden « pát 7:50 am »
schvarz píše: @Keriden,  Ty jsi chodící důkaz toho, že ne vždy je dobrý poslouchat hráče. Kdyby se server upravoval podle tvých názorů, tak už tady dávno není :D Chyťte se se Skullhlavem za ruce a jděte spolu udělat svůj server, ten bude určo mega populární a vydrží dlouho.
za celou dobu co hraju jsem dal jen jeden návrh a to ohledně balancu PVP. Ale jako sry za takovou dobu do hry nic nepřidat a jen ubírat mi přijde trochu uhozené. Sliby o reformách a mapách se nějak ztratili.
@ schvarz « čtv 10:48 pm »
@Keriden,  Ty jsi chodící důkaz toho, že ne vždy je dobrý poslouchat hráče. Kdyby se server upravoval podle tvých názorů, tak už tady dávno není :D Chyťte se se Skullhlavem za ruce a jděte spolu udělat svůj server, ten bude určo mega populární a vydrží dlouho.
@ Keriden « čtv 10:42 pm »
schvarz píše: Já opravdu čekám na ten moment, až vyjde novej update a ty lidi budou mít během 2 týdnů topový výbavy a víceméně dohráno, protože mají teď nasysleno tolik prachů. Hádám, že jinak to asi vedení nedojde, že v tý hře je problém a těmahle změnama akorát kopou do těch pár posledních aktivních hráčů.
a právě proto jsem přestal hrát. Když už změna v něčem, tak vždy k horšímu. Omezení bm sury, odebrání skupinek mobu. Jako sry ale saggi by si měl vzít trochu inspiraci z jiných serverů. Na všech co jsem hrál se jen přidává, jen na ekuře ubírá
@ ImHardy « čtv 10:09 pm »
imagine chodit do entu
@ Dejvx « čtv 9:30 pm »
@schvarz, :up:
@ Relly « čtv 8:39 pm »
@schvarz,  tak je fakt, že do roku 2030 asi času dost na to si dostatečně vydělat na to.
@ schvarz « čtv 8:37 pm »
Já opravdu čekám na ten moment, až vyjde novej update a ty lidi budou mít během 2 týdnů topový výbavy a víceméně dohráno, protože mají teď nasysleno tolik prachů. Hádám, že jinak to asi vedení nedojde, že v tý hře je problém a těmahle změnama akorát kopou do těch pár posledních aktivních hráčů.
@ Relly « čtv 8:36 pm »
Já bych ten ent rovnou ještě omezil, nejen chčkama, ale jeden střep bude na 2h, pak to z entu kopne. To je podle mě správná cesta
@ Ryzus61 « čtv 8:35 pm »
:D Jooo to si pamatuju
@ forbax2 « čtv 8:35 pm »
@Ryzus61, počkej až zjistí že čtyři chčka jsou v entu moc a bude zase jen jedno :)
@ Ryzus61 « čtv 8:33 pm »
Nevím, prostě to je zase rána do zad a mám chuť skončit ...
@ schvarz « čtv 8:30 pm »
Spoiler:
Obrázek
@ schvarz « čtv 8:30 pm »
Resp. u toho sava se dá počítat 8 skupinek, pokud budeš tahat i ty od brány.
@ schvarz « čtv 8:29 pm »
@RAMHH,  No já v atlasu na mole u sava vidím 6 skupinek, mezi savem a svatyní je 6 skupinek a u svatyně je taky 6 skupinek. Nevím, jak to bylo předtím, ale takhle to je teďka.
@ RAMHH « čtv 8:28 pm »
schvarz píše:
Ryzus61 píše: Takže vlastně díky pár jedincům co dávali více jak ostatní, teď bude dávat většina úplný nula nula nic ...
To není přece vůbec pravda. Na mole u sava byla skupinka dokonce přidaná podle informací od Pajise z DC
Neni tomu tak. Podle atlasu na webu ekury byly pouze odebrany 3 skupinky u svatyne vetru (9 -> 6), a byla odebrana skupina kapitanu na 2. podiu.
@ Ryzus61 « čtv 8:27 pm »
schvarz píše:
Ryzus61 píše: Takže vlastně díky pár jedincům co dávali více jak ostatní, teď bude dávat většina úplný nula nula nic ...
To není přece vůbec pravda. Na mole u sava byla skupinka dokonce přidaná podle informací od Pajise z DC
Nevím co jsem se tak díval tak 4 skupinky max tam byly na všech chčkách. A pokud se nepletu, tak to tam bylo i předtím
@ schvarz « čtv 8:26 pm »
Ryzus61 píše: Takže vlastně díky pár jedincům co dávali více jak ostatní, teď bude dávat většina úplný nula nula nic ...
To není přece vůbec pravda. Na mole u sava byla skupinka dokonce přidaná podle informací od Pajise z DC
@ forbax2 « čtv 8:24 pm »
těch 8kkk bylo s event učesem...
@ Ryzus61 « čtv 8:23 pm »
Takže vlastně díky pár jedincům co dávali více jak ostatní, teď bude dávat většina úplný nula nula nic ...
@ schvarz « čtv 8:16 pm »
@RAMHH,  Teď jdi trhat rekordy do swampu prosím, ať to taky ponerfujou :D
@ RAMHH « čtv 8:16 pm »
@Mionix,  Jsem polichocen, ze se mi na mole podarilo byt tak dobry, ze se kvuli tomu musi menit hra. A take gratuluji tem ostatnim hracum, kterym se povedlo vydelat za hodinu 8kkk :)
@ schvarz « čtv 8:13 pm »
Na jednu stranu jsem rád, že snaha něco měnit je, na druhou stranu to na mě působí, že změny se vybírají pomocí hracích kostek nebo rulety a ne nějakým metodickým přístupem.
@ schvarz « čtv 8:11 pm »
A dovolím si ještě jednu poznámku - takhle z jara z ničeho nic se Saggi vrhne na úpravu hustoty spawnování mobů na mole, ale jak dlouho si tady hráči stěžují, že v Cidonii je kopeček až příliš dobrý a zbytek mapy výrazně horší? Prakticky od jejího zavedení. A na to se odjakživa nesahlo.
@ schvarz « čtv 8:09 pm »
Jako mně je to reálně jedno, já tu hru nehraju, ale celá tahle změna mi přijde taková absurdní, protože se s ní snažíme opravovat pouze symptomy celého problému. A tím je prostě množství yangů, který teče do hry. Princip, na kterém fungují Swamp a Entarian, tedy na čisté generaci enormního množství yangů, je prostě od základů špatně a dokud si to tvůrci hry nepřiznají, tak se to nikam neposune.
@ schvarz « čtv 8:07 pm »
Já jen nevím, jak se teď máme cítit my, kterým bylo po úpravě lučištnic řečeno, že se na Entarian už nikdy šahat nebude. To je tady dlouhodobý motiv, kdy změny přicházejí bez nějakého většího rozmyslu, diskuse a upozornění.
@ Mionix « čtv 7:18 pm »
Pokud na molu někteří vydělávali více, jak ti nejlepší v hradu, tak bylo něco špatně a nezlobte se na nás, že jsme to upravili. A ano, přiznáváme se k tomu.
@ Mionix « čtv 7:12 pm »
@RAMHH,  Dobrý den, ano byly odebrány 3 slovy tři skupinky a to jen od svatyně na poloostrově. Protože na molu někteří hráči vydělávali 8kkk za hodinu a u svatyně bylo přemobováno na maličkém prostoru. Opravdu byly odebrány jen 3 skupinky od svatyně. I to je zmíněné v patch logu. Sice to není psáno přímo, ale Saggi to píše, jak píše. To že třeba nyní na ch1 není nic, je tím, že to hráči odtahali do zadele, asi někdo záměrně škodí, jak už je zvykem a víme o tom, ale to není náš problém. Na ch2 je třeba vše v naprostém pořádku. Krásný večer. Mio
@ RAMHH « čtv 6:03 pm »
Existuje nejaky objektivni duvod, proc byly upraveny respawny mobek v entu na mole? Uz takhle se casto nedalo bez PvP sehnat misto, nyni je jedno z tech mist nepouzitelne.
@ Lejno « čtv 2:19 pm »
Ja som potešený, že sa opäť nezabudlo na korekturky, bez toho by to už ani nebolo ono :heart: :lol:
@ Keriden « čtv 1:52 pm »
Mionix píše: @Keriden,  Saggi se ještě od Nového roku nepřepl na 22 :-D
se mu ten rok nějak líbí ne? 🤣
@ Mionix « čtv 1:28 pm »
@Keriden,  Saggi se ještě od Nového roku nepřepl na 22 :-D
@ O3VRS « čtv 1:17 pm »
Už se naučil strongman počítat chitiny za kus ? nebo co přijde příště xD
@ Keriden « čtv 1:06 pm »
On je rok 2021? 🤣 Seznam změn 20.1.2021
@ tyranka « stř 12:02 pm »
tabulka s vyhodnocení eventu super jen každý rok je tam 10 lidí a 10 cechů jen letos je to jen 5 a 5 škoda, by mě zajímalo kdo byl níž než my :( ale dobrá práce od všech
@ Mionix « úte 6:16 pm »
Bonus na vylepšení pro zmíněné cechy bude na 7 dní od čtvrteční údržby. To samé VIP pro hráče.
@ Mionix « úte 6:10 pm »
@Skullhlav,  Myslím si, že za plného provozu, bez zrušení stánku, by toto nedokázal ani asi Saggi. ;-)
@ Mionix « úte 6:09 pm »
@ schvarz « úte 5:47 pm »
Učebnicovej příklad paranoidního člověka KEK
@ qSTRoNgMANp « úte 4:10 pm »
Holt línej zkontrolovat, že dáváš správný věci do stánku.
@ TomasFoxx « úte 1:57 pm »
to nic, to dropvr :ouch: :ban:
@ qSTRoNgMANp « úte 1:12 pm »
Nemáš ho nasazenej? :D nemáš šamanku jako stánek? :D
@ Skullhlav « úte 12:32 pm »
No ty vole to je vtip ne, dám si do stánku Mnišský klobouk+0 taliky 2xINT/drop +4 za hodinu se podívám a mám tam Mnišský klobouk+5 čistý co to kur** je !!!!!!
@ MoCKeR « úte 12:38 am »
Medvidek píše: Prosím, slíbil jsem panu Mionixovi, že se tu nebudu vyjadřovat. Aspon ne tak často a chci to dodržet ...... Ono mít zaplý chat a každou chvíli slyšet pípnutí že byla odeslána zpráva chatu moc na klidu nepřidá. Prosím řešme hru. At jde směrem k lepší budoucnosti. Jen to po vás/nás žádám nic víc. Ano Tiwia mi přirostla k srdci, protože si myslím že má v srdíčku malinký smutek. A lituji, že musí či čte podobné nesmyslné komentáře. Především je to žena. A ženy se mají bavit, je na nás abysme je dokázali rozesmát .... . Ano založil jsem téma o umění - a opět to pojednává o směřování hry - jsou zde lidé nadaní, skladatelé, kreslíři apod. Hra nemá moc animací ... A třeba fatality by byly dobré. Dají se vytvořit - fatalita u bosů apod. Ale získat jí by mohl být další úkol .......... Je toho více. Prosím, pokud nechcete (u A.T. jejich názor většinově znám) abych se tu pravidelně vyjadřoval, prosím, zkuste překousnout onu hořkost, mějte na mysli že jde o soukromou věc/hru - a že tu nejsme jen my cca 7 dislutérů, kteří tu řeší nesmysly. Pojdme být tolerantní a nechat vyjadřovat i jiné ... hráče nováčky. Děkuji Medvídek.
jaký vesmír kamooo
@ SuraDead « pon 3:42 am »
@noxforko, pokud dnes během dne, nebo k večeru budeš ve hře, napiš mi na postavu BacilkaWP. Můžeme se domluvit. Nebo taky můžeš sem do PM.
@ noxforko « pon 3:10 am »
No vybavu teprv skladam
@ SuraDead « ned 2:23 pm »
@noxforko, Máš nějaký věci aspon na zvěř ? Mohl bych tě brát, kdybys sekal kytky :-)
@ Nejko123 « ned 11:57 am »
@Medvidek, mal by si ľutovať aj všetkých ostatných užívateľov fóra keď niečo píšeš, nie len Tiwiu
@ noxforko « ned 8:55 am »
Dík kluci, a chodí někdo HG že by mě ze začátku někdo přibral na exp? abych měl lv na věci...
@ Beer98 « ned 8:53 am »
Medvidek píše: Prosím, slíbil jsem panu Mionixovi, že se tu nebudu vyjadřovat. Aspon ne tak často a chci to dodržet ...... Ono mít zaplý chat a každou chvíli slyšet pípnutí že byla odeslána zpráva chatu moc na klidu nepřidá. Prosím řešme hru. At jde směrem k lepší budoucnosti. Jen to po vás/nás žádám nic víc. Ano Tiwia mi přirostla k srdci, protože si myslím že má v srdíčku malinký smutek. A lituji, že musí či čte podobné nesmyslné komentáře. Především je to žena. A ženy se mají bavit, je na nás abysme je dokázali rozesmát .... . Ano založil jsem téma o umění - a opět to pojednává o směřování hry - jsou zde lidé nadaní, skladatelé, kreslíři apod. Hra nemá moc animací ... A třeba fatality by byly dobré. Dají se vytvořit - fatalita u bosů apod. Ale získat jí by mohl být další úkol .......... Je toho více. Prosím, pokud nechcete (u A.T. jejich názor většinově znám) abych se tu pravidelně vyjadřoval, prosím, zkuste překousnout onu hořkost, mějte na mysli že jde o soukromou věc/hru - a že tu nejsme jen my cca 7 dislutérů, kteří tu řeší nesmysly. Pojdme být tolerantní a nechat vyjadřovat i jiné ... hráče nováčky. Děkuji Medvídek.
Ty už by si potreboval dajake liečenie alebo niečo podobné. Čo napíšeš to xxxxxxxxxxxx
@ Boro3 « sob 7:10 pm »
@noxforko,  nefunguje
@ SuraDead « sob 7:10 pm »
@noxforko, řekl bych, že nefunguje. Pokud to chápu dobře :D " Ačkoli běžná hodnota útoku (např. Zelenkavý elixír) v proměně vliv nemá, hodnota útoku v procentech (např. biolog 80) se na poškození pozitivně projeví. " asi jen ta procentuální hodnota ma vilv. Například ten biolog a nebo okřídlený štít by taky mohl fungovat?:-)
@ noxforko « sob 2:52 pm »
Funguje talík na HU v proměně?
@ schvarz « sob 10:16 am »
A co v jiných orgánech?

Kdo chatuje

offline Cunter 
offline Homules 
offline Madik 
offline Psicek 
offline RAMHH 
offline ddavidd 
offline noxforko